Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Ράλι Αργεντινής με στυλ… λατινικό

Argentinian driver, Federico Villagra, during ...Image via WikipediaΌπως το Ακρόπολις, έτσι και το Ράλι Αργεντινής, ένας από τους παραδοσιακούς αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, βρέθηκε εκτός προγράμματος το 2010. Ακολουθώντας σχεδόν παράλληλη πορεία, ο αγώνας της λατινικής Αμερικής, επιστρέφει φέτος στο WRC και μαζί οι πρωταγωνιστές του θεσμού, οι οποίοι και συμπεριλαμβάνουν το Ράλι της Αργεντινής ανάμεσα στα αγαπημένα τους. Ο λόγος; Πολύ απλός. Καταρχήν, το ρόλο τους παίζουν οι ειδικές διαδρομές, που διακρίνονται για τις καλές επιφάνειες. Όμως, το κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα της Αργεντινής είναι η ατμόσφαιρα. Οι θεατές είναι αυτοί που δίνουν ένα ξεχωριστό χρώμα στις ε.δ. τόσο με την παρουσία, όσο και το τέμπο τους, όντας ότι πιο κοντινό σε αυτό που ονομάζουμε μεσογειακό. Το Ράλι Αργεντικής, συμπεριλήφθηκε για πρώτη φορά στο WRC το 1980, αλλά από τότε με εξαίρεση το 1980, αποτέλεσε αναπόσπαστο κομμάτι του κερδίζοντας τις καρδιές θεατών και οδηγών.

Petter Solberg driving his Subaru Impreza WRC ...Image via WikipediaΤο επίκεντρο είναι η πόλη της Βίλα Κάρλος Παζ, βόρεια του Μπουένος Άϊρες, και πολύ κοντά στην Κόρντομπα. Ο αγώνας έχει χαρακτηριστικό του τα άλματα, τα περάσματα από τα νερά, αλλά και το μοναδικό τοπίο της ε.δ. Ελ Κόντορ, η οποία πραγματοποιείται σε πολύ μεγάλο υψόμετρο. Οι ειδικές μπορεί να είναι σε καλές επιφάνειες, αλλά είναι ιδιαίτερα τεχνικές και απαιτητικές, με αποτέλεσμα η εμπειρία να είναι από τα στοιχεία που συνήθως κρίνουν τον τελικό νικητή. Το μαλακό χώμα, όμως, αποτελεί πονοκέφαλο για τους οδηγούς με αποτέλεσμα η σειρά εκκίνησης να παίζει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα.

Sebastien Loeb during Rally Argentina 2008Image via WikipediaΌμως, αυτό που είναι σημαντικό και απασχολεί τους οδηγούς, είναι το γεγονός ότι φέτος ο αγώνας θα περιλαμβάνει κάποιες ειδικές διαδρομές, στις οποίες τα πληρώματα θα πρέπει να αγωνιστούν σε ασφάλτινες επιφάνειες! Και επειδή ακριβώς δεν θα υπάρχει η δυνατότητα για αλλαγή του set up, αλλά και των ελαστικών, παραμένει άγνωστο πως θα αντιδράσουν τα νέα ελαστικά της Michelin σε αυτή την πρόκληση, την ώρα που και η φθορά αυτών θα κρίνει πολλά στις συγκεκριμένες ε.δ. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για μία ακόμα συνάντηση του WRC, η οποία όπως όλα δείχνουν θα συγκεντρώσει τεράστιο ενδιαφέρον, ενώ όπως σε κάθε περίπτωση οι προβλέψεις απαγορεύονται!

Ράλι Αργεντινής
Xavier Pons driving his Citroën Xsara WRC at t...Image via WikipediaΗμερομηνίες διεξαγωγής: 26 – 29 Μαΐου
Επιφάνεια: Χώμα
Πρώτος αγώνας στο WRC: 1980
Αγώνες που έχουν προσμετρήσει στο WRC: 28
Συν. Μήκος: 378,15 χλμ.
Ειδικές Διαδρομές: 19
Συν. Χλμ. Ειδικών: 1.457,08 χλμ.
Μεγαλύτερη Ε.Δ.: 16η Ascochinga Agua de oro (48,21 χλμ.)
Μικρότερη Ε.Δ.: 1η – 18η Carlos Paz SS 1-2 (3,02 χλμ.)
Μέση Ωριαία Ταχύτητα 2009: 83.76 χλμ./ώρα Λεμπ-Ελενά (Citroen C4 WRC)
Mεγαλύτερη Μέση Ωραία Ταχύτητα: 1983 – 120.60 χλμ./ώρα Μίκολα-Χερτζ (Audi Quattro A2)
Νίκες Οδηγών: Λεμπ 5, Μπιαζιόν 3, Μάκινεν 3, Σάινθ 3
Νίκες Κατασκευαστών: Citroen 6, Lancia 6, Mitsubishi 3, Toyota 3
Πηγή: 4troxoi.gr
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...