Κυριακή, 8 Μαΐου 2011

Ολοκληρώθηκε το ασφάλτινο σκέλος του Ιστορικού Ακρόπολις

Οι Marco Bianchini - Emanuele Baldaccini με τη Lancia 037 είναι οι νικητές του ασφάλτινου σκέλους του 10ου Mercedes-Benz Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις... προσθέτοντας έτσι ακόμα μια επιτυχία στον εθνικό μας αγώνα μετά την επικράτησή τους σε αυτόν το 2007 και 2008.

Το ιταλικό πλήρωμα εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την υπεροχή της 037, προσαρμόστηκε ιδανικά στις απαιτήσεις της και βρέθηκε μπροστά από τον ανταγωνισμό από την πρώτη κιόλας στιγμή, διατηρώντας την πρωτοπορία σε όλη τη διάρκεια του διήμερου ασφάλτινου αγώνα και μάλιστα με εμφατικό τρόπο -κερδίζοντας τις 10 από τις συνολικά 12 ειδικές διαδρομές. Το ιταλικό χρώμα, ωστόσο, κυριάρχησε και στις επόμενες θέσεις, με τους Enrico Brazzoli - Simone Trutalli και Pierangelo Rossi - Luca Beltrame, αμφότεροι με Porsche 911 SC να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα αλλά και να λαμβάνουν τους βαθμούς του πρώτου και δεύτερου αντίστοιχα για τη μάχη του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος (αφού σε αυτό δε συμμετέχουν οι Bianchini - Baldaccini). Με αυτούς τους βαθμούς οι Brazzoli - Trutalli ενισχύουν σημαντικά τη θέση τους στην κορυφή της κατάταξης. Σε ό,τι αφορά τα ελληνικά πληρώματα, οι Στέφανος Σπάρταλης - Γιώργος Πολυζώης με το Ford Escort RS 1600 εκμεταλλευόμενοι και την εμπειρία τους στην άσφαλτο, ήταν ταχύτατοι όλο το διήμερο. Πέτυχαν εξαιρετικές επιδόσεις στις βραδινές ειδικές διαδρομές της πρώτης ημέρας, καταφέρνοντας μάλιστα να βρεθούν μπροστά από τους Paolo Pasutti - Giulio Bisol με τη σαφώς πιο δυνατή Porsche 911, αλλά τη δεύτερη ημέρα ταλαιπωρήθηκαν από λανθασμένες επιλογές ελαστικών και τελικά ολοκλήρωσαν τον αγώνα πίσω από το ιταλικό πλήρωμα στην πέμπτη θέση. Αντίστοιχα έναν ταχύ και σταθερό ρυθμό, χωρίς λάθη είχαν και οι Κωνσταντίνος Πίτσος - Στέλιος Καραπαπάζης που στην πρώτη τους επαφή με την εργοστασιακή Toyota Celica 2000GT Rally τερμάτισαν στην όγδοοι, πίσω από τους Ernst Harrach - Ina Beck με το επίσης εργοστασιακό Mitsubishi Lancer 2000, και τους Miroslav Janota - Pavel Dresler με Opel Kadett GT/E. Την πρώτη τριάδα μεταξύ των ελληνικών συμμετοχών συμπληρώνουν οι Χρήστος Δάρας - Θεόδωρος Καραμουσαλής με την BMW 2002 Ti, μετά και την εγκατάλειψη των Μάριου Σταφυλοπάτη - Γιώργου Χατζηρήγα λόγω προβλήματος στον κινητήρα του Ford Escort RS 1600. Από εκεί και πέρα στη σημερινή δεύτερη ημέρα του ασφάλτινου σκέλους θα σημειώσουμε την εξαιρετική επίδοση των Ανδρέα Καροτσιέρη - Παναγιώτη Κατάρα οι οποίοι αν και χθες προδόθηκαν από την τροχαλία στροφάλου του κινητήρα της Porsche 911, Σήμερα επέστρεψαν και μάλιστα σημειώνοντας χρόνους κοντά στα κορυφαία ιταλικά πληρώματα.

Η δράση στην κατηγορία Sporting συνεχίζεται και αύριο αλλάζοντας όμως σκηνικό καθώς η άσφαλτος δίνει τη θέση της στο χώμα. Σημειώνεται πως το χωμάτινο σκέλος βαθμολογείται ως ξεχωριστός αγώνας τόσο στο Πανευρωπαϊκό όσο και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Η σημαντικότερη είδηση αφορά πάντως την ακύρωση της ειδικής Παλαιοχώρι Ι & ΙΙ (λόγω λιμναζόντων νερών και αδυναμίας διέλευσης σε κάποιο σημείο της) και την απόφαση για διεξαγωγή των ειδικών Ρεγγίνι και Ελάτια-Ζέλι τρείς αντί για δύο φορές. Έτσι, το ωράριο της Κυριακής διαμορφώνεται ως εξής :

Ρεγγίνι 1 Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου 08:28
Ελάτεια - Ζέλι 1 Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου 09:01
Ρεγγίνι 2 Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου 10:41
Ελάτεια - Ζέλι 2 Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου 11:14
Ρεγγίνι 3 Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου 12:54
Ελάτεια - Ζέλι 3 Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου 13:27
PeriTroxon.gr
 
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...