Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Μπάτον: Είναι μοναδική η φετινή χρονιά!

Στον Καναδά η McLaren Mercedes πέτυχε το 3ο φετινό 1 – 2 και πλέον οι δυο οδηγοί της Χάμιλτον (109) και Μπάτον (106) προηγούνται στο πρωτάθλημα οδηγών έχοντας διαφορά 3 βαθμών μεταξύ τους.
Σε συνέντευξη που έδωσε στη δημοσιότητα το γραφείο Τύπου της McLaren ο Μπάτον μιλά για την μέχρι τώρα πορεία του, τον τελευταίο αγώνα και την συνέχεια.
Πήγαν όλα καλά στον Καναδά…
Ναι ήταν ένα φανταστικό Σαββατοκύριακο. Πρώτα απ’ όλα ότι επιστρέψαμε στη Βόρεια Αμερική για αγώνα και ειδικά στο Μόντρεαλ.
Πρόκειται για μια φανταστική πόλη και μια σπουδαία πίστα. Οφείλει να είναι ένας από τους καλύτερους φετινούς αγώνες έχει φοβερή ατμόσφαιρα, χιλιάδες παθιασμένους φιλάθλους και προσωπικά λατρεύω να οδηγώ στη συγκεκριμένη διαδρομή.  Το τριήμερο ξεκίνησε με μια αναποδιά ο αρχιμηχανικός μου Τζέικομπ Άντερσεν ήταν άρρωστος και έτσι τον αντικατέστησε ο αρχιμηχανικός της ομάδας Φιλ Πριού. Παραλίγο να κερδίσουμε. Η δεύτερη θέση είναι σπουδαίο αποτέλεσμα αλλά πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο για να βρούμε αυτό το τελευταίο δέκατο στις δοκιμές. Βέβαια είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το πώς εξελίχθηκε ο αγώνας μου. Πλέον έχω εξοικειωθεί πλήρως με το μονοθέσιο και νιώθω ότι είναι ένα από τα πιο ευκολοδήγητα που είχα ποτέ. Δεν χρειάζεται πολύ δουλειά στο set –up για να σημειώσεις καλό χρόνο πράγμα που είναι δείγμα ότι διαθέτουμε μια άριστη βάση.
Πιστεύεις ότι το κλειδί είναι να βελτιώσεις την απόδοσή σου στις κατατακτήριες δοκιμές;
Όχι το «απόλυτο» κλειδί δεν είναι. Φέτος έχει φανεί στους αγώνες ότι αν προσέξεις τα ελαστικά και δεν καταναλώνεις πολύ καύσιμο τότε ο αγώνας μπορεί να πάει καλά για σένα ειδικά στο τελικό του στάδιο. Αλλά τώρα που το μονοθέσιο που μοιράζομαι με το Λιούις είναι ανταγωνιστικό πρέπει να εξαντλήσω τα περιθώρια βελτίωσης και σ’ αυτό τον τομέα.
Πρέπει να παραδεχτώ ότι ο Λιούις έκανε απίστευτη δουλειά στις δοκιμές στο Μόντρεαλ αλλά πάντα πήγαινε καλά στη συγκεκριμένη πίστα. Ετοιμάζουμε κάποιες βελτιώσεις που πιθανόν θα μας επιτρέψουν να ανταγωνιστούμε σταθερά στις δοκιμές τις Red Bull.
Ποιο είναι το μυστικό εξέλιξης που μετέτρεψε την MP4-25 σε μονοθέσιο νικητή;
Δεν πρόκειται για μυστικό η ομάδα είναι διψασμένη για διακρίσεις και επιτυχίες, πραγματικά νιώθουμε ότι έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά σε σχέση με την αρχή της χρονιάς. Όμως τώρα είναι η στιγμή που δείχνει ότι τα πράγματα μπορούν να ανατραπούν υπέρ μας. Στο MTC όλοι δουλεύουν πυρετωδώς για να επιταχυνθεί ο ρυθμός βελτίωσης του μονοθεσίου και ήδη καταφέραμε να φέρουμε βελτιώσεις έναν αγώνα νωρίτερα. Τώρα η προσοχή έχει επικεντρωθεί στο νέο αεροδυναμικό πακέτο που θα παρουσιάσουμε στο Σίλβερστον.
Αλλά και στην πίστα θυμάμαι στην αρχή της σεζόν που μας έπαιρνε χρόνο να βρούμε το ιδανικό set – up. Τώρα αυτό είναι ανάμνηση το μονοθέσιο στήνεται αμέσως και υπάρχουν λύσεις που υιοθετούνται για να γίνει ακόμη πιο γρήγορο. Πρόκειται για μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή διαδικασία, είμαι περήφανος που είμαι μέρος της.
Δύσκολα θα στοιχημάτιζες στην αρχή της χρονιάς ότι μετά από 8 αγώνες θα απέχεις μόλις 3 βαθμούς από την κορυφή της βαθμολογίας;
Με τίποτα. Αυτό όμως αποδεικνύει πόσο σωστή ήταν η επιλογή μου να έρθω στη McLaren Mercedes. Πολλοί αμφισβήτησαν αυτή την απόφαση και τα κίνητρά μου αλλά πλέον είναι σαφές ότι επρόκειτο για τη σωστή κίνηση. Ένα στοιχείο που έγειρε την πλάστιγγα υπέρ της McLaren ήταν ότι πέρυσι φάνηκε η ικανότητα της ομάδας στο ρυθμό βελτίωσης που μπορεί να επιτύχει κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Συνέχισαν να εξελίσσουν το περσινό μονοθέσιο αντί να επικεντρωθούν στο φετινό αυτή είναι η προσέγγιση ενός πραγματικού αγωνιστή. Φέτος ζούμε μια μοναδική χρονιά ένα πραγματικά αμφίρροπο πρωτάθλημα. Στο πόντιουμ στο Μόντρεαλ σκεφτόμουν πότε ήταν η προηγούμενη φορά που βρέθηκαν 3 παγκόσμιοι πρωταθλητές στο βάθρο…
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...