Image via Wikipedia
Ετσι,
στον επερχόμενο αγώνα στο Αμπου Ντάμπι αναμένεται να παρουσιάσει μία
βελτιωμένη έκδοση της νέας εμπρός πτέρυγας, τύπου Red Bull, που
χρησιμοποίησε στην Ινδία.
Με αυτόν τον τρόπο η Scuderia επιθυμεί να μην επαναληφθούν τα φαινόμενα που παρουσιάστηκαν στην πίστα Buddh πριν από δύο περίπου εβδομάδες με την εμπρός πτέρυγα του Μάσα. Hταν εμφανή σημάδια αστάθειας καθ’όλη την διάρκεια του τριημέρου, δυσχεραίνοντας την προσπάθεια του Βραζιλιάνου πιλότου.
Τα αίτια για ό,τι συνέβη στην Ινδία πρέπει να αναζητηθούν σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Ferrari Πατ Φράι στα θέματα ελέγχου ποιότητας παρά σχεδιασμού της εμπρός πτέρυγας. Για τον λόγο ετοιμάζεται μία βελτιωμένη έκδοση που θα δοκιμαστεί και στα δύο μονοθέσια της Ιταλικής ομάδας.
Στόχος είναι να παρουσιάσει το καλύτερο σχεδιαστικά και λειτουργικά αποτέλεσμα στο συγκεκριμένο σημείο του μονοθέσιου, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να υιοθετηθούν δοκιμασμένες από άλλες ομάδες λύσεις, όπως στην προκειμένη περίπτωση της Red Bull.
«Θεωρώ ότι η σημαντικότερη προσθήκη που κάναμε στους τελευταίους αγώνες είναι η νέα εμπρός πτέρυγα που πρώτη φορά δοκιμάσαμε στην Κορέα και έπειτα στην Ινδία και στα δύο μονοθέσια μας. Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη για εμάς, καθώς όπως είναι αλλάζει τα χαρακτηριστικά του μονοθέσιου. Το να προσπαθείς να καταλάβεις πως θα μπορέσεις να το εκμεταλλευτείς καλύτερα είναι σίγουρα μία ενδιαφέρουσα πρόκληση, η οποία σε σύντομο χρονικό διάστημα μας βοήθησε στην απόδοσή μας.
Είχαμε ένα θέμα ποιότητας σε ένα από τα πτερύγια που χρησιμοποιήσαμε στην Ινδία, αλλά αυτή η λύση αναμένεται να δοκιμαστεί ξανά στο Αμπου Ντάμπι με τη διαφορά ότι βλέποντας τη συμπεριφορά της στην Ινδία, έγινε πολύ δουλειά στην τροποποίηση κάποιων διαστάσεων, πριν ξεκινήσουν οι δοκιμές από τους δύο οδηγούς μας το προσεχές Σαββατοκύριακο», τόνισε ο Πατ Φράι.
Η Ferrari συνεχίζει να τις δοκιμές νέων εξαρτημάτων που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν την επόμενη χρονιά.
Με αυτόν τον τρόπο η Scuderia επιθυμεί να μην επαναληφθούν τα φαινόμενα που παρουσιάστηκαν στην πίστα Buddh πριν από δύο περίπου εβδομάδες με την εμπρός πτέρυγα του Μάσα. Hταν εμφανή σημάδια αστάθειας καθ’όλη την διάρκεια του τριημέρου, δυσχεραίνοντας την προσπάθεια του Βραζιλιάνου πιλότου.
Τα αίτια για ό,τι συνέβη στην Ινδία πρέπει να αναζητηθούν σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Ferrari Πατ Φράι στα θέματα ελέγχου ποιότητας παρά σχεδιασμού της εμπρός πτέρυγας. Για τον λόγο ετοιμάζεται μία βελτιωμένη έκδοση που θα δοκιμαστεί και στα δύο μονοθέσια της Ιταλικής ομάδας.
Στόχος είναι να παρουσιάσει το καλύτερο σχεδιαστικά και λειτουργικά αποτέλεσμα στο συγκεκριμένο σημείο του μονοθέσιου, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να υιοθετηθούν δοκιμασμένες από άλλες ομάδες λύσεις, όπως στην προκειμένη περίπτωση της Red Bull.
«Θεωρώ ότι η σημαντικότερη προσθήκη που κάναμε στους τελευταίους αγώνες είναι η νέα εμπρός πτέρυγα που πρώτη φορά δοκιμάσαμε στην Κορέα και έπειτα στην Ινδία και στα δύο μονοθέσια μας. Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη για εμάς, καθώς όπως είναι αλλάζει τα χαρακτηριστικά του μονοθέσιου. Το να προσπαθείς να καταλάβεις πως θα μπορέσεις να το εκμεταλλευτείς καλύτερα είναι σίγουρα μία ενδιαφέρουσα πρόκληση, η οποία σε σύντομο χρονικό διάστημα μας βοήθησε στην απόδοσή μας.
Είχαμε ένα θέμα ποιότητας σε ένα από τα πτερύγια που χρησιμοποιήσαμε στην Ινδία, αλλά αυτή η λύση αναμένεται να δοκιμαστεί ξανά στο Αμπου Ντάμπι με τη διαφορά ότι βλέποντας τη συμπεριφορά της στην Ινδία, έγινε πολύ δουλειά στην τροποποίηση κάποιων διαστάσεων, πριν ξεκινήσουν οι δοκιμές από τους δύο οδηγούς μας το προσεχές Σαββατοκύριακο», τόνισε ο Πατ Φράι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ