Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Δεν βιάζεται να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο στη McLaren- Mercedes ο Χάμιλτον.

Lewis Hamilton
Image via Wikipedia
Δεν βιάζεται να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο στη McLaren- Mercedes ο Λιούις Χάμιλτον.

Ο 26χρονος Βρετανός πιλότος είχε αποκαλύψει ότι βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ομάδα του για επέκταση της υπάρχουσας συμφωνίας τους.

Το συμβόλαιο του Χάμιλτον λήγει στο τέλος του 2012 και ήδη οι συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών έχουν ξεκινήσει. Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής που τερμάτισε φέτος πέμπτος στη βαθμολογία των οδηγών, δεν φαίνεται να βιάζεται και όπως δηλώνει το μόνο που θέλει είναι να επικεντρωθεί στην επόμενη χρονιά και την απόδοσή του.

«Δεν βιάζομαι. Δε νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη πίεση σχετικά με τη δέσμευσή μου στην ομάδα, επομένως δεν υπάρχει κάποια βιασύνη από εμένα να κάνω κάτι. Μόνο να επικεντρωθώ στην επόμενη χρονιά», τόνισε στην εφημερίδα The Telegraph, ο Βρετανός πιλότος και συνέχισε: «Με τον Μάρτιν (σ.σ. Γουίτμαρς) έχουν ήδη μιλήσει για ανανέωση. Ξέρω ότι υπάρχει. Κάποια στιγμή, όταν θα έχουμε χρόνο, θα κάτσουμε και θα συζητήσουμε. Το πιο σημαντικό για εμένα είναι να συγκεντρωθώ στην χρονιά που έρχεται.

Νιώθω πολύ θετικά. Νιώθω πολύ τυχερός για τη θέση που βρίσκομαι. Επιπλέον, νιώθω πολύ, πολύ τυχερός για τις ευκαιρίες που θα μου δοθούν και νιώθω τυχερός που έχω έναν ακόμη χρόνο στο συμβόλαιο», τόνισε ο Χάμιλτον.

Από την πλευρά της McLaren, ο Μάρτιν Γουίτμαρς δηλώνει αισιόδοξος ότι η συνεργασία τους θα συνεχιστεί και μετά το 2012. «Υπάρχει μεγάλη στοργή μεταξύ του Λιούις και της ομάδας και είμαι σίγουρος ότι αυτή η σχέση αγάπης θα συνεχιστεί για πολλά ακόμη χρόνια. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα βρούμε έναν καλό τρόπο ώστε στα χρόνια που έρχονται να γίνει θαυμάσιος σαν οδηγός και να κερδίσει πολλούς αγώνες με την McLaren».

Κατά την διάρκεια της χρονιάς ακούστηκαν κάποιες φήμες ότι ο Βρετανός πιλότος είχε συζητήσεις με την Red Bull και τον Κρίστιαν Χόρνερ στο GP του Καναδά, κάτι που και οι δύο πλευρές αρνήθηκαν.

Η φετινή χρονιά πάντως δεν ήταν και η πιο επιτυχημένη για τον 26χρονο πιλότο καθώς σημαδεύτηκε από εξόδους, κόντρες στην πίστα (π.χ. με τον Μάσα) και προσωπικά προβλήματα, συναισθηματικού περιεχομένου. Οπως δηλώνει ο ίδιος όλοι οι αθλητές περνούν μια δύσκολη περίοδο αλλά στόχος του είναι επιστρέψει στις καλές εμφανίσεις και στις νίκες.

«Εχω τον χειμώνα για να αναρρώσω και έναν χρόνο για να συνέλθω. Θα κοιτώ πίσω αυτή τη χρονιά, η οποία φυσικά δεν ήταν αυτή που ήθελα, αλλά ήταν μια χρονιά που χρειαζόταν και που κάθε αθλητής τη βιώνει. Ελπίζω αυτό να είναι το τέλος της.

Ανυπομονώ να έρθει ο χειμώνας, να έχω χρόνο να συνέλθω και να συγκεντρώσω όλη μου την ενέργεια για το επόμενο έτος. Το σημαντικότερο στοιχείο για τη νέα χρονιά θα είναι να φτάσω στο επίπεδο που θα πρέπει να είμαι, να επιστρέψω στις καλές επιδόσεις και στις νίκες. Να επιστρέψω στο σημείο να απολαμβάνω τη ζωή και τη χρονιά», υπογράμισε ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...