Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Ανανέωσε ο Νίκο Ρόσμπεργκ

Formula One 2010 Rd.3 Malaysian GP: Nico Rosbe...Image via WikipediaΣτην οικογένεια της Mercedes θα παραμείνει ο Νίκο Ρόσμπεργκ και τα επόμενα χρόνια, ύστερα από την ανακοίνωση της ομάδας, για επέκταση της συνεργασίας των δύο πλευρών.

Ωστόσο, ακόμη η Mercedes δεν έχει ανακοινώσει τη διάρκεια του νέου συμβολαίου.

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος με την επέκταση του συμβολαίου μου με τη Mercedes GP. Το να κερδίσω με το «ασημένιο βέλος» θα είναι μία από τις καλύτερες στιγμές της καριέρας μου και πραγματικά ελπίζω να βοηθήσω ώστε να γίνουμε η καλύτερη ομάδα στο πρωτάθλημα.

Είμαι αισιόδοξος ότι η ομάδα μπορεί να μου παρέχει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο ανυπομονώ για εντυπωσιακές σεζόν με την οικογένεια της Mercedes»», ήταν τα λόγια του Ρόσμπεργκ.

Το ίδιο χαρούμενος από την εν λόγω εξέλιξη δήλωσε και το αφεντικό της ομάδας, Ρος Μπρον.

«Είμαστε χαρούμενοι που ανανεώσαμε το συμβόλαιο με τον Νίκο, καθώς ξέρουμε πως είναι ένας πιλότος που μπορεί να φέρει νίκες και πρωταθλήματα», ανέφερε.

Πηγή: sportfm.gr
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...