Image via WikipediaΜιλώντας μετά το πέσιμο της καρό σημαίας ο νικητής του αγώνα Λιούις Χάμιλτον τόνισε:
«Είναι σα να ξεκινώ απ’ την αρχή. Έχουμε ακόμη έναν σπουδαίο αγώνα στη
Βραζιλία οπότε θέλω να επικεντρωθώ εκεί και να κρατήσω αυτή την απόδοση.
Έτσι όπως εξελίσσεται η κατάσταση όλα μπορεί να συμβούν. Θέλω να
παραμείνω συγκεντρωμένος. Για την ομάδα μας και ειδικά για μένα πολύ
σπάνια φέτος μπορέσαμε να οδηγήσουμε μια κούρσα ελέγχοντας το ρυθμό.
Σήμερα όμως είχα τη δυναμική να διατηρώ τη διαφορά παρά την πίεση του
Αλόνσο. Βέβαια σ’ ένα σημείο του αγώνα πλησίασε. Φυλάχτηκε στην αρχή και
πίεσε προς το τέλος της διάρκειας ζωής του συγκεκριμένου σετ ελαστικών.
Όμως νομίζω ότι σήμερα έκανα έναν από τους καλύτερους αγώνες μου. Δεν
είναι εύκολο να κρατήσεις πίσω τους κορυφαίους οδηγούς στον πλανήτη.
Σήμερα θα μπω στο αεροπλάνο της επιστροφής έχοντας έναν λόγο να
χαμογελώ» κατέληξε ο 26χρονος πιλότος.
Από την πλευρά του ο έτερος διεκδικητής της νίκης Φερνάντο Αλόνσο αποκάλυψε:
«Προσπάθησα σκληρά σ’ όλο τον αγώνα. Κινιόμουν σα να οδηγούσε σε κατατακτήριες δοκιμές αλλά η διαφορά δεν είχε διακύμανση μεγαλύτερη του ενός δεκάτου στο γύρο. Στα ντουμπλαρίσματα όταν ο Χάμιλτον αντιμετώπισε πρόβλημα μείωσα τη διαφορά στα 2 sec αλλά μετά έχασα πάλι έδαφος». Ο Αλόνσο έχει κερδίσει μόνο μια φορά φέτος στο Σίλβερστον, ήταν ο μοναδικός αγώνας που απαγορεύτηκαν οι χαρτογραφήσεις που τροφοδοτούν με καυσαέριο το διαχύτη ακόμη κι όταν ο οδηγός δεν πατάει γκάζι.
Αντίθετα στη McLaren μετρούν από 3 νίκες ο κάθε οδηγός με το Μπάτον σήμερα να περιορίζεται στην 3η θέση λόγω προβλημάτων στο KERS: « Δεν είχα ιδανικό ρυθμό από την αρχή με τη μαλακή γόμα. Μετά τον 13/14 γύρο έχασα και τη βοήθεια του KERS πράγμα το οποίο με προβλημάτισε. Δεν είναι μόνο θέμα δύναμης αλλά και φρεναρίσματος καθότι φρενάρει τον κινητήρα ανακτώντας ενέργεια το KERS.
Κάποια στιγμή από την ομάδα μου είπαν να κάνω μια ρύθμιση επανήλθε για δυο γύρους, χάθηκε ξανά και μετά έκανα συνέχεια την ίδια ενέργεια».
Παραταύτα ο Μπάτον κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τους Γουέμπερ και Μάσα εκμεταλλευόμενος το λάθος στρατηγικής της Red Bull και τα οδηγικά λάθη του Βραζιλιάνου.
Επόμενος και τελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος σε δυο βδομάδας (27/11) το GP της Βραζιλίας.
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
Από την πλευρά του ο έτερος διεκδικητής της νίκης Φερνάντο Αλόνσο αποκάλυψε:
«Προσπάθησα σκληρά σ’ όλο τον αγώνα. Κινιόμουν σα να οδηγούσε σε κατατακτήριες δοκιμές αλλά η διαφορά δεν είχε διακύμανση μεγαλύτερη του ενός δεκάτου στο γύρο. Στα ντουμπλαρίσματα όταν ο Χάμιλτον αντιμετώπισε πρόβλημα μείωσα τη διαφορά στα 2 sec αλλά μετά έχασα πάλι έδαφος». Ο Αλόνσο έχει κερδίσει μόνο μια φορά φέτος στο Σίλβερστον, ήταν ο μοναδικός αγώνας που απαγορεύτηκαν οι χαρτογραφήσεις που τροφοδοτούν με καυσαέριο το διαχύτη ακόμη κι όταν ο οδηγός δεν πατάει γκάζι.
Αντίθετα στη McLaren μετρούν από 3 νίκες ο κάθε οδηγός με το Μπάτον σήμερα να περιορίζεται στην 3η θέση λόγω προβλημάτων στο KERS: « Δεν είχα ιδανικό ρυθμό από την αρχή με τη μαλακή γόμα. Μετά τον 13/14 γύρο έχασα και τη βοήθεια του KERS πράγμα το οποίο με προβλημάτισε. Δεν είναι μόνο θέμα δύναμης αλλά και φρεναρίσματος καθότι φρενάρει τον κινητήρα ανακτώντας ενέργεια το KERS.
Κάποια στιγμή από την ομάδα μου είπαν να κάνω μια ρύθμιση επανήλθε για δυο γύρους, χάθηκε ξανά και μετά έκανα συνέχεια την ίδια ενέργεια».
Παραταύτα ο Μπάτον κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τους Γουέμπερ και Μάσα εκμεταλλευόμενος το λάθος στρατηγικής της Red Bull και τα οδηγικά λάθη του Βραζιλιάνου.
Επόμενος και τελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος σε δυο βδομάδας (27/11) το GP της Βραζιλίας.
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
Τελική κατάταξη:
|
|
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος
|
1. Hamilton McLaren-Mercedes 1’37:11.886
|
2. Alonso Ferrari + 8.457
|
3. Button McLaren-Mercedes + 25.881
|
4. Webber Red Bull-Renault + 35.784
|
5. Massa Ferrari + 50.578
|
6. Rosberg Mercedes + 52.317
|
7. Schumacher Mercedes + 1:15.900
|
8. Sutil Force India-Mercedes + 1:17.100
|
9. Di Resta Force India-Mercedes + 1:40.000
|
10. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1 γύρος
|
11. Perez Sauber-Ferrari + 1 γύρος
|
12. Barrichello Williams-Cosworth + 1 γύρος
|
13. Petrov Renault + 1 γύρος
|
14. Maldonado Williams-Cosworth + 1 γύρος
|
15. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρος
|
16. Senna Renault + 1 γύρος
|
17. Kovalainen Lotus-Renault + 1 γύρος
|
18. Trulli Lotus-Renault + 2 γύρους
|
19. Glock Virgin-Cosworth + 2 γύρους
|
20. Liuzzi HRT-Cosworth + 2 γύρους
|
|
Ταχύτερος γύρος: Webber, 1:42.612
|
|
Εγκατέλειψαν:
|
|
Πιλότος Ομάδα Γύρος
|
Ricciardo HRT-Cosworth 49
|
Buemi Toro Rosso-Ferrari 19
|
D'Ambrosio Virgin-Cosworth 18
|
Vettel Red Bull-Renault 1
|
|
|
Βαθμολογία, σε σύνολο 18 αγώνων:
|
|
Πιλότοι: Κατασκευαστές:
|
1. Vettel 374 1. Red Bull-Renault 607
|
2. Button 255 2. McLaren-Mercedes 482
|
3. Alonso 245 3. Ferrari 353
|
4. Webber 233 4. Mercedes 159
|
5. Hamilton 227 5. Renault 72
|
6. Massa 108 6. Force India-Mercedes 57
|
7. Rosberg 83 7. Sauber-Ferrari 42
|
8. Schumacher 76 8. Toro Rosso-Ferrari 41
|
9. Petrov 36 9. Williams-Cosworth 5
|
10. Sutil 34
|
11. Heidfeld 34
|
12. Kobayashi 28
|
13. Alguersuari 26
|
14. Di Resta 23
|
15. Buemi 15
|
16. Perez 14
|
17. Barrichello 4
|
18. Senna 2
|
19. Maldonado 1
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ