Ιδανικά θα έλεγε κανείς ότι ξεκίνησε η πρώτη ημέρα του αγώνα στη Νέα Ζηλανδία για την ομάδα της Citroen.
Η περυσινή παγκόσμια πρωταθλήτρια είδε τους δύο οδηγούς της Λεμπ και Χίρβονεν να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις και να δίνουν το δικό τους αγώνα για την κορυφή.
Μόλις στην τελευταία ειδική από τις οκτώ της σημερινής ημέρας, ο Γάλλος πολυνίκης και παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να πάρει την πρωτοπορία στον αγώνα. Απέναντί του έχει έναν πολύ καλό Μίκο Χίρβονεν, ο οποίος οδήγησε πολύ γρήγορα, έκανε σωστές επιλογές και στο πρώτο μισό της ημέρας (δηλαδή στις τέσσερις πρώτες ΕΔ) ήταν πολύ γρήγορος. Για αυτό άλλωστε, είχε αποκτήσει διαφορά 3,9 δευτερολέπτων από τον teammate του.
Ο Λεμπ χρειάστηκε να επιστρατεύσει όλη την ταχύτητα και οδηγική μαεστρία που τον χαρακτηρίζει στο δεύτερο μισό της ημέρας κατά την επανάληψη των τεσσάρων ειδικών και να κερδίσει τις τρεις από αυτές για να περάσει στην κορυφή, έχοντας τέσσερα δευτερόλεπτα από τον Χίρβονεν.
Όπως ομολόγησε ο Γάλλος μετά το τέλος της σημερινής πρώτης ημέρας του αγώνα, η επιλογή του να τρέξει δεύτερος τον βοήθησε αρκετά αναφορικά με την κατάσταση των ειδικών, όπου υπήρχε πολύ λάσπη.
«Η μαλακή γόμα ήταν σίγουρα η καλύτερη λύση για το πρωΐ και η επιλογή μου να τρέξω δεύτερος φαίνεται να δουλεύει δεδομένων των συνθηκών στις ειδικές. Υπάρχει όμως πολύς αγώνα ακόμα και οι αυριανές ειδικές είναι πιο τεχνικές από τις σημερινές. Δεν είναι ένα εύκολο ράλι, αλλά θα δούμε τι θα γίνει αύριο», δήλωσε ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.
Αρχικά, φάνηκε πως η επιλογή του να ξεκινήσει από την δεύτερη θέση δεν του έβγαινε καθώς μετά την πρώτη ειδική έμεινε πίσω σε χρόνους. Κερδισμένος ήταν ο Λάτβαλα που είχε αποφασίσει να τρέξει από την τελευταία θέση, την 13η. Αυτή η απόφαση έμοιαζε σοφή στην πρωτη ειδική διαδρομή. Η συνέχεια όμως ήταν καταστροφική για τον Φινλανδό που στην κυριολεξία «πνίγηκε» στη λάσπη. Κερασάκι στην τούρτα ήταν όταν σφήνωσε στην έβδομη ειδική διαδρομή το Fiesta WRC σε έναν φράκτη, χάνοντας τέσσερα ολόκληρα λεπτά με αποτέλεσμα να πέσει στην ένατη θέση της γενικής. Ο 27χρονος οδηγός της Ford ήταν πολύ απογοητευμένος στο τέλος της ημέρας.
«Πραγματικά είμαι πολύ απογοητευμένος. Δεν θυμάμαι πότε ήμουν τόσο απογοητευμένος την τελευταία φορά. Ηταν ένας συνδυασμός αριστερής-δεξιά στροφής, αλλά όλοι έκοβαν εκεί. Πήγα κι εγώ να την κόψω, όπως και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, αλλά οι προηγούμενοι είχαν δημιουργήσει μία τρύπα στο εσωτερικό και ο εμπρός δεξιός τροχός έπεσε μέσα σε αυτή. Το αυτοκίνητο έφερε τετακέ και έπεσε σε ένα συρμάτινο φράκτη. Το σύρμα έμπλεξε στον εμπρός τροχό και δεν μπορούσαμε να κουνηθούμε. Χρειάστηκε να περιμένουμε μέχρι ένας αγρότης να φέρει έναν κόφτη για να μας βγάλει, αλλά μέχρι τότε χάσαμε πολύτιμα λεπτά», δήλωσε ο Λάτβαλα.
Τα πράγματα όμως δεν εξελίχθηκαν θετικά ούτε και για τον έτερο οδηγό της Ford, Πέτερ Σόλμπεργκ που ολοκλήρωσε την ημέρα τέταρτος. Ο Νορβηγός έκανε λάθος επιλογή ελαστικών, χρησιμοποιώντας τη σκληρή γόμα με αποτέλεσμα να γλιστράει πάρα πολύ στις ειδικές διαδρομές και να χάσει χρόνο.
Ο Ευγκένι Νόβικοφ έμεινε μακριά από τα προβλήματα και κατάφερε να τερματίσει τρίτος πίσω από τα δύο Citroen DS3 WRC. O teammate του, Οτ Τανάκ, ήταν πέμπτος, 7,7 δευτ. πίσω από τον Σόλμπεργκ.
Αν και έτρεχε στη Νέα Ζηλανδία για πρώτη φορά ο Τιερί Νουβίλ τερμάτισε έκτος γενικής. Ο Βέλγος που συμμετέχει με την ομάδα του Κατάρ διαμαρτυρόταν για λάθη στις σημειώσεις του, γεγονός που τον οδήγησε σε ένα τετακέ στην Τρίτη ειδική διαδρομή χωρίς ωστόσο αυτό να του επιφυλάξει κάποια περαιτέρω αρνητική έκπληξη.
Ο Ντάνι Σορντό πλήρωσε την επιλογή της σκληρής γόμας στο πρώτο μισό της ημέρας , μένοντας έβδομος γενικής, έχοντας πίσω τον Αρμίντο Αραούχο.
Η περυσινή παγκόσμια πρωταθλήτρια είδε τους δύο οδηγούς της Λεμπ και Χίρβονεν να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις και να δίνουν το δικό τους αγώνα για την κορυφή.
Μόλις στην τελευταία ειδική από τις οκτώ της σημερινής ημέρας, ο Γάλλος πολυνίκης και παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να πάρει την πρωτοπορία στον αγώνα. Απέναντί του έχει έναν πολύ καλό Μίκο Χίρβονεν, ο οποίος οδήγησε πολύ γρήγορα, έκανε σωστές επιλογές και στο πρώτο μισό της ημέρας (δηλαδή στις τέσσερις πρώτες ΕΔ) ήταν πολύ γρήγορος. Για αυτό άλλωστε, είχε αποκτήσει διαφορά 3,9 δευτερολέπτων από τον teammate του.
Ο Λεμπ χρειάστηκε να επιστρατεύσει όλη την ταχύτητα και οδηγική μαεστρία που τον χαρακτηρίζει στο δεύτερο μισό της ημέρας κατά την επανάληψη των τεσσάρων ειδικών και να κερδίσει τις τρεις από αυτές για να περάσει στην κορυφή, έχοντας τέσσερα δευτερόλεπτα από τον Χίρβονεν.
Όπως ομολόγησε ο Γάλλος μετά το τέλος της σημερινής πρώτης ημέρας του αγώνα, η επιλογή του να τρέξει δεύτερος τον βοήθησε αρκετά αναφορικά με την κατάσταση των ειδικών, όπου υπήρχε πολύ λάσπη.
«Η μαλακή γόμα ήταν σίγουρα η καλύτερη λύση για το πρωΐ και η επιλογή μου να τρέξω δεύτερος φαίνεται να δουλεύει δεδομένων των συνθηκών στις ειδικές. Υπάρχει όμως πολύς αγώνα ακόμα και οι αυριανές ειδικές είναι πιο τεχνικές από τις σημερινές. Δεν είναι ένα εύκολο ράλι, αλλά θα δούμε τι θα γίνει αύριο», δήλωσε ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.
Αρχικά, φάνηκε πως η επιλογή του να ξεκινήσει από την δεύτερη θέση δεν του έβγαινε καθώς μετά την πρώτη ειδική έμεινε πίσω σε χρόνους. Κερδισμένος ήταν ο Λάτβαλα που είχε αποφασίσει να τρέξει από την τελευταία θέση, την 13η. Αυτή η απόφαση έμοιαζε σοφή στην πρωτη ειδική διαδρομή. Η συνέχεια όμως ήταν καταστροφική για τον Φινλανδό που στην κυριολεξία «πνίγηκε» στη λάσπη. Κερασάκι στην τούρτα ήταν όταν σφήνωσε στην έβδομη ειδική διαδρομή το Fiesta WRC σε έναν φράκτη, χάνοντας τέσσερα ολόκληρα λεπτά με αποτέλεσμα να πέσει στην ένατη θέση της γενικής. Ο 27χρονος οδηγός της Ford ήταν πολύ απογοητευμένος στο τέλος της ημέρας.
«Πραγματικά είμαι πολύ απογοητευμένος. Δεν θυμάμαι πότε ήμουν τόσο απογοητευμένος την τελευταία φορά. Ηταν ένας συνδυασμός αριστερής-δεξιά στροφής, αλλά όλοι έκοβαν εκεί. Πήγα κι εγώ να την κόψω, όπως και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, αλλά οι προηγούμενοι είχαν δημιουργήσει μία τρύπα στο εσωτερικό και ο εμπρός δεξιός τροχός έπεσε μέσα σε αυτή. Το αυτοκίνητο έφερε τετακέ και έπεσε σε ένα συρμάτινο φράκτη. Το σύρμα έμπλεξε στον εμπρός τροχό και δεν μπορούσαμε να κουνηθούμε. Χρειάστηκε να περιμένουμε μέχρι ένας αγρότης να φέρει έναν κόφτη για να μας βγάλει, αλλά μέχρι τότε χάσαμε πολύτιμα λεπτά», δήλωσε ο Λάτβαλα.
Τα πράγματα όμως δεν εξελίχθηκαν θετικά ούτε και για τον έτερο οδηγό της Ford, Πέτερ Σόλμπεργκ που ολοκλήρωσε την ημέρα τέταρτος. Ο Νορβηγός έκανε λάθος επιλογή ελαστικών, χρησιμοποιώντας τη σκληρή γόμα με αποτέλεσμα να γλιστράει πάρα πολύ στις ειδικές διαδρομές και να χάσει χρόνο.
Ο Ευγκένι Νόβικοφ έμεινε μακριά από τα προβλήματα και κατάφερε να τερματίσει τρίτος πίσω από τα δύο Citroen DS3 WRC. O teammate του, Οτ Τανάκ, ήταν πέμπτος, 7,7 δευτ. πίσω από τον Σόλμπεργκ.
Αν και έτρεχε στη Νέα Ζηλανδία για πρώτη φορά ο Τιερί Νουβίλ τερμάτισε έκτος γενικής. Ο Βέλγος που συμμετέχει με την ομάδα του Κατάρ διαμαρτυρόταν για λάθη στις σημειώσεις του, γεγονός που τον οδήγησε σε ένα τετακέ στην Τρίτη ειδική διαδρομή χωρίς ωστόσο αυτό να του επιφυλάξει κάποια περαιτέρω αρνητική έκπληξη.
Ο Ντάνι Σορντό πλήρωσε την επιλογή της σκληρής γόμας στο πρώτο μισό της ημέρας , μένοντας έβδομος γενικής, έχοντας πίσω τον Αρμίντο Αραούχο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ