Την...
τιμητική του θα έχει ο Μπρούνο Σένα τον ερχόμενο μήνα. Στις 15 Ιουλίου ο
Βραζιλιάνος θα παραλάβει το βραβείο «Λορέντσο Μπαντίνι», το οποίο
δίνεται σε όσους πιλότους δείχνουν μεγάλη υπόσχεση στο τέλος της
καριέρας τους. «Είναι μεγάλη τιμή να παραλάβω το βραβείο Λορέντσο
Μπαντίνι, ειδικά όταν βλέπεις τους εξαιρετικούς οδηγούς που το έχουν
πάρει στο παρελθόν.
Θα
ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της Μπρισιγκέλα για την υποστήριξή
τους και τη γενναιοδωρία, καθώς και όλους με έχουν βοηθήσει στην καριέρα
μου μέχρι τώρα. Ανυπομονώ για την τελετή της απονομής τον επόμενο μήνα,
που δίνει υπόσχεση για ένα ωραίο γεγονός», δήλωσε ο ανιψιός του
αείμνηστου Άιρτον Σένα.
Η
τελετή απονομής θα λάβει χώρα στη γενέτειρα του Ιταλού οδηγού, Λορέντσο
Μπαντίνι, την Μπρισιγκέλα, που βρίσκεται κοντά στην Ίμολα, και ο Σένα θα
πρέπει να κάνει την παραδοσιακή διαδρομή των 12 χιλιομέτρων από τη
Φαένζα μέχρι την Μπρισινγκέλα για να φτάσει στην απονομή. Το
συγκεκριμένο βραβείο δόθηκε για πρώτη φορά το 1992 και πρώτος νικητής
ήταν ο Ιβάν Καπέλι, ενώ στη συνέχεια νικητές ήταν αρκετοί από τους
πιλότους που είναι τώρα στην ενεργό δράση.
Ντέιβιντ
Κούλθαρντ, Ζακ Βιλνέβ, Λούκα ντι Μοντετσεμόλο, Τζιανκάρλο Φισικέλα,
Αλεξάντερ Βερζ, Γιάρνο Τρούλι, Τζένσον Μπάτον, Χουάν Πάμπλο Μοντόγια,
Μίκαελ Σουμάχερ, Κίμι Ραϊκόνεν, Φερνάντο Αλόνσο, Μαρκ Γουέμπερ, Φελίπε
Μάσα, Ρόμπερτ Κούμπιτσα, Σεμπάστιαν Φέτελ, Λιούις Χάμιλτον και Νίκο
Ρόζμπεργκ ήταν οι επόμενοι από τον Καπέλι και προηγούμενοι από τον Σένα.
Ποιος ήταν ο Μπαντίνι
Ο
Λορέντσο Μπαντίνι γεννήθηκε στις 21 Δεκεμβρίου 1935 και το 1961
πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στη Formula1. Αγωνίστηκε με τις Scuderia
Centro Sud και Ferrari και πρόλαβε να τρέξει σε 42 αγώνες. Σε αυτούς
πανηγύρισε μια pole position, μια νίκη και οχτώ παρουσίες στο βάθρο. Το
Μάιο του 1967 βρήκε τραγικό θάνατο στον αγώνα του Μονακό.
Στον
82ο γύρο έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του, με τον πίσω αριστερό
τροχό της Ferrari του να χτυπάει στο προστατευτικό κιγκλίδωμα. Αυτό είχε
σα συνέπεια να κάνει μια ασταθή ολίσθηση και να ανατραπεί το μονοθέσιο,
ώστε να υπάρξει ρήξη της δεξαμενής καυσίμου και το καύσιμο με τους
σπινθήρες να προκαλούν ανάφλεξη, με τον Μπαντίνι να έχει παγιδευτεί κάτω
από το μονοθέσιο.
Μάλιστα,
πιστεύεται ότι κατά τη διάρκεια της προσπάθειας των ανθρώπων ασφαλείας
της πίστας να τον απεγκλωβίσουν υπήρξε και διαρροή βενζίνης στη ζεστή
γραμμή των φρένων ή στο σωλήνα της εξάτμισης και εξερράγη, καθώς και ότι
υπήρξε δεύτερη φωτιά, όταν εξερράγη η δεξαμενή αερίου και αφού ο
Μπαντίνι είχε απεγκλωβιστεί από το μονοθέσιο.
Τα
εγκαύματα που είχε ήταν τρίτου βαθμού και κάλυπταν το περισσότερο από
το 70% του σώματός του, με τα χειρότερα να είναι στα χέρια και στα πόδια
του. Επίσης, υπέστη μια πληγή και δέκα κατάγματα στο στήθος του. Έτσι,
έπειτα από τρεις ημέρες υπέκυψε στα τραύματά του και άφησε την τελευταία
του πνοή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ