O Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ο ταχύτερος στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών που πραγματοποιήθηκαν στους δρόμους γύρο από το λιμάνι της Βαλένθια.
Ο περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής με τη μαλακή γόμα σημείωσε χρόνο 1:39.335. Πίσω του ακολούθησαν με 0,131 δευτ. και 0,261 δευτ. διαφορά οι Νίκο Χούλκενμπεργκ και Καμούι Κομπαγιάσι, αντίστοιχα.
Αν και προβλέψεις για τον καιρό μιλούσαν για ηλιόλουστο απόγευμα σε σχέση με το πρωΐ, η πραγματικότητα ήταν διαφορετική καθώς υπήρχε συννεφιά καθ’όλη την διάρκεια των 90 λεπτών της διαδικασίας.
Η σημερινή ημέρα ήταν ιδανική για μερικές ομάδες να δοκιμάσουν νέα εξαρτήματα όπως οι καθρέφτες της Ferrari, τα αναβαθμισμένα sidepods της Red Bull και η νέα πίσω πτέρυγα της Caterham.
Στην πρώτη μισή ώρα των δεύτερων ελεύθερων δοκιμών δόθηκαν αρκετές μάχες και η πρώτη θέση άλλαξε χέρια αρκετές φορές. Πρωταγωνιστές ήταν αρκετοί πιλότοι αλλά τελικά ο Νίκο Ρόζμπεργκ ήταν αυτός που επικράτησε όλων. Στη συνέχεια οι περισσότεροι επέλεξαν τα μαλακά ελαστικά και οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν κάτω από το 1:40. Τελικά πριν από τη συμπλήρωση της πρώτης μίας ώρας ο Σεμπάστιαν Φέτελ στον πρώτο του γύρο με την μαλακή γόμα τις Pirelli σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο.
Ακολούθησαν στη συνέχεια οι Νίκο Χούλκενμπεργκ και Καμούι Κομπαγιάσι, οι οποίοι ήταν ταχύτατοι με την γόμα που φέρει το κίτρινο χρώμα στο πλάι της Ιταλικής εταιρείας. Ακολούθησαν οι Μίκαελ Σουμάχερ και Μπρούνο Σένα, ολοκληρώνοντας το παζλ των πέντε οδηγών από διαφορετικές ομάδες στις αντίστοιχες θέσεις. Ο Γερμανός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής μόλις έλυσε κάποια τεχνικά προβλήματα κατέφερε να γυρνάει αρκετά γρήγορα με τη μαλακή γόμα της Pirelli. Οσον αφορά στον Σένα, είχε μία καλή απόδοση και ήταν αρκετά ανταγωνιστικός. Η Williams σήμερα έδειξε τόσο το πρωΐ όσο και το απόγευμα ότι θα είναι δύσκολος αντίπαλος στον αγώνα.
Η Force India βρέθηκε σήμερα σε καλή ημέρα καθώς μετά τη δεύτερη θέση του Νίκο Χούλκενμπεργκ, ο Πολ τνι Ρέστα τερμάτισε έκτος. Ο Φερνάντο Αλόνσο με τον κόσμο στο πλευρό του, ήταν ταχύτατος με τη μαλακή γόμα, αλλά συμβιβάστηκε με την έβδομη θέση.
Ο Ρομάν Γκροσεάν σημείωσε καλύτερο χρόνο, τον όγδοο, από τον teammate του Κίμι Ραικόνεν (ενδέκατος) ενώ ο Μαρκ Γουέμπερ βρέθηκε πολύ χαμηλά, μόλις ένατος.
Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Νίκο Ρόζμπεργκ που επέμεινε σήμερα στη μεσαία γόμα τη στιγμή που όλοι οι πιλότοι μετά το πρώτο μισάωρο άλλαξαν στη μαλακή.
Το δίδυμο των McLaren-Mercedes έμεινε αρκετά πίσω με τον Τζένσον Μπάτον να είναι δωδέκατος και τον Λιούις Χάμιλτον 14ος. Ανάμεσα τους ο νικητής της πρωΐνής διαδικασίας Παστόρ Μαλντονάτο.
Παρά την ανανεωμένη πίσω πτέρυγα η Caterham δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 17η θέση του Βιτάλι Πετρόφ και την 19 του Χέικι Κοβαλάινεν. Ο Ρώσος αντιμετώπισε μάλιστα πρόβλημα και το KERS.
Η σημερινή εμφάνιση της Toro Rosso μόνο θετική δεν ήταν αφού ολοκλήρωσε τη διαδικασία στην 18η (Ντανιέλ Ρικιάρντο) και 20ή θέση (Βερνιέ), αντίστοιχα.
Η HRT ήταν η πρωταγωνίστρια των δεύτερων ελεύθερων δοκιμών, αλλά την αρνητική σκοπιά. Ο Πέντρο ντε Λα Ρόσα περίπου στο μέσο του 90λέπτου έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου στην έξοδο της στροφής 14 και έπεσε επάνω στον προστατευτικό τοίχο, καταστρέφοντας το εμπρός τμήμα της F112. Όπως φάνηκε ο Ισπανός πιλότος αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα τα φρένα καθώς ο ίδιος έστριψε το τιμόνι, αλλά οι τροχοί δεν έστριψαν ενώ το εμπρός αριστερό φρένο είχε υπερθερμανθεί. Η ουσία πάντως είναι πως οι μηχανικοί της Ισπανικής ομάδας θα έχουν πολύ δουλειά να κάνουν μέχρι να ετοιμάσουν το μονοθέσιο για αύριο. Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1:39.334 33 2. Nίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes 1:39.465 +0.131 32 3. Kαμούι Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari 1:39.595 +0.261 20 4. Mίκαελ Σουμάχερ Mercedes 1:39.601 +0.267 27 5. Μπορύνο Σένα Williams-Renault 1:39.644 +0.310 34 6. Πολ ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1:39.700 +0.366 32 7. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1:39.733 +0.399 34 8. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault 1:39.868 +0.534 33 9. Mαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault 1:39.901 +0.567 30
10. Nίκο Ρόζμπεργκ Mercedes 1:39.926 +0.592 32
11. Kίμι Ραικόνεν Lotus-Renault 1:39.945 +0.611 34
12. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes 1:39.990 +0.656 33
13. Παστόρ Μαλντονάτο Williams-Renault 1:40.075 +0.741 29
14. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1:40.147 +0.813 25
15. Φελίπε Μάσα Ferrari 1:40.244 +0.910 35
16. Σέρζιο Πέρεθ Sauber-Ferrari 1:40.511 +1.177 29
17. Βιτάλι Πετρόφ Caterham-Renault 1:40.963 +1.629 20
18. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1:41.121 +1.787 32
19. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault 1:41.197 +1.863 38
20. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari 1:41.263 +1.929 29
21. Tίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth 1;42.424 +3.090 21
22. Τσαρλς Πικ Marussia-Cosworth 1:42.958 +3.624 30
23. Nαράιν Καρθικέγιαν HRT-Cosworth 1:44.201 +4.867 33
24. Πέντρο ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth 1:44.260 +4.926 12
Ο περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής με τη μαλακή γόμα σημείωσε χρόνο 1:39.335. Πίσω του ακολούθησαν με 0,131 δευτ. και 0,261 δευτ. διαφορά οι Νίκο Χούλκενμπεργκ και Καμούι Κομπαγιάσι, αντίστοιχα.
Αν και προβλέψεις για τον καιρό μιλούσαν για ηλιόλουστο απόγευμα σε σχέση με το πρωΐ, η πραγματικότητα ήταν διαφορετική καθώς υπήρχε συννεφιά καθ’όλη την διάρκεια των 90 λεπτών της διαδικασίας.
Η σημερινή ημέρα ήταν ιδανική για μερικές ομάδες να δοκιμάσουν νέα εξαρτήματα όπως οι καθρέφτες της Ferrari, τα αναβαθμισμένα sidepods της Red Bull και η νέα πίσω πτέρυγα της Caterham.
Στην πρώτη μισή ώρα των δεύτερων ελεύθερων δοκιμών δόθηκαν αρκετές μάχες και η πρώτη θέση άλλαξε χέρια αρκετές φορές. Πρωταγωνιστές ήταν αρκετοί πιλότοι αλλά τελικά ο Νίκο Ρόζμπεργκ ήταν αυτός που επικράτησε όλων. Στη συνέχεια οι περισσότεροι επέλεξαν τα μαλακά ελαστικά και οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν κάτω από το 1:40. Τελικά πριν από τη συμπλήρωση της πρώτης μίας ώρας ο Σεμπάστιαν Φέτελ στον πρώτο του γύρο με την μαλακή γόμα τις Pirelli σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο.
Ακολούθησαν στη συνέχεια οι Νίκο Χούλκενμπεργκ και Καμούι Κομπαγιάσι, οι οποίοι ήταν ταχύτατοι με την γόμα που φέρει το κίτρινο χρώμα στο πλάι της Ιταλικής εταιρείας. Ακολούθησαν οι Μίκαελ Σουμάχερ και Μπρούνο Σένα, ολοκληρώνοντας το παζλ των πέντε οδηγών από διαφορετικές ομάδες στις αντίστοιχες θέσεις. Ο Γερμανός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής μόλις έλυσε κάποια τεχνικά προβλήματα κατέφερε να γυρνάει αρκετά γρήγορα με τη μαλακή γόμα της Pirelli. Οσον αφορά στον Σένα, είχε μία καλή απόδοση και ήταν αρκετά ανταγωνιστικός. Η Williams σήμερα έδειξε τόσο το πρωΐ όσο και το απόγευμα ότι θα είναι δύσκολος αντίπαλος στον αγώνα.
Η Force India βρέθηκε σήμερα σε καλή ημέρα καθώς μετά τη δεύτερη θέση του Νίκο Χούλκενμπεργκ, ο Πολ τνι Ρέστα τερμάτισε έκτος. Ο Φερνάντο Αλόνσο με τον κόσμο στο πλευρό του, ήταν ταχύτατος με τη μαλακή γόμα, αλλά συμβιβάστηκε με την έβδομη θέση.
Ο Ρομάν Γκροσεάν σημείωσε καλύτερο χρόνο, τον όγδοο, από τον teammate του Κίμι Ραικόνεν (ενδέκατος) ενώ ο Μαρκ Γουέμπερ βρέθηκε πολύ χαμηλά, μόλις ένατος.
Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Νίκο Ρόζμπεργκ που επέμεινε σήμερα στη μεσαία γόμα τη στιγμή που όλοι οι πιλότοι μετά το πρώτο μισάωρο άλλαξαν στη μαλακή.
Το δίδυμο των McLaren-Mercedes έμεινε αρκετά πίσω με τον Τζένσον Μπάτον να είναι δωδέκατος και τον Λιούις Χάμιλτον 14ος. Ανάμεσα τους ο νικητής της πρωΐνής διαδικασίας Παστόρ Μαλντονάτο.
Παρά την ανανεωμένη πίσω πτέρυγα η Caterham δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 17η θέση του Βιτάλι Πετρόφ και την 19 του Χέικι Κοβαλάινεν. Ο Ρώσος αντιμετώπισε μάλιστα πρόβλημα και το KERS.
Η σημερινή εμφάνιση της Toro Rosso μόνο θετική δεν ήταν αφού ολοκλήρωσε τη διαδικασία στην 18η (Ντανιέλ Ρικιάρντο) και 20ή θέση (Βερνιέ), αντίστοιχα.
Η HRT ήταν η πρωταγωνίστρια των δεύτερων ελεύθερων δοκιμών, αλλά την αρνητική σκοπιά. Ο Πέντρο ντε Λα Ρόσα περίπου στο μέσο του 90λέπτου έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου στην έξοδο της στροφής 14 και έπεσε επάνω στον προστατευτικό τοίχο, καταστρέφοντας το εμπρός τμήμα της F112. Όπως φάνηκε ο Ισπανός πιλότος αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα τα φρένα καθώς ο ίδιος έστριψε το τιμόνι, αλλά οι τροχοί δεν έστριψαν ενώ το εμπρός αριστερό φρένο είχε υπερθερμανθεί. Η ουσία πάντως είναι πως οι μηχανικοί της Ισπανικής ομάδας θα έχουν πολύ δουλειά να κάνουν μέχρι να ετοιμάσουν το μονοθέσιο για αύριο. Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1:39.334 33 2. Nίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes 1:39.465 +0.131 32 3. Kαμούι Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari 1:39.595 +0.261 20 4. Mίκαελ Σουμάχερ Mercedes 1:39.601 +0.267 27 5. Μπορύνο Σένα Williams-Renault 1:39.644 +0.310 34 6. Πολ ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1:39.700 +0.366 32 7. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1:39.733 +0.399 34 8. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault 1:39.868 +0.534 33 9. Mαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault 1:39.901 +0.567 30
10. Nίκο Ρόζμπεργκ Mercedes 1:39.926 +0.592 32
11. Kίμι Ραικόνεν Lotus-Renault 1:39.945 +0.611 34
12. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes 1:39.990 +0.656 33
13. Παστόρ Μαλντονάτο Williams-Renault 1:40.075 +0.741 29
14. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1:40.147 +0.813 25
15. Φελίπε Μάσα Ferrari 1:40.244 +0.910 35
16. Σέρζιο Πέρεθ Sauber-Ferrari 1:40.511 +1.177 29
17. Βιτάλι Πετρόφ Caterham-Renault 1:40.963 +1.629 20
18. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1:41.121 +1.787 32
19. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault 1:41.197 +1.863 38
20. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari 1:41.263 +1.929 29
21. Tίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth 1;42.424 +3.090 21
22. Τσαρλς Πικ Marussia-Cosworth 1:42.958 +3.624 30
23. Nαράιν Καρθικέγιαν HRT-Cosworth 1:44.201 +4.867 33
24. Πέντρο ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth 1:44.260 +4.926 12
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ