Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Η... αγάπη του Ρόσι!

Μπορεί ο Βαλεντίνο Ρόσι να έχει στρέψει την προσοχή του στη Ducati και στόχος του να είναι η νίκη με τη Scuderia, όμως η μεγάλη του αγάπη δεν παύει να είναι η Yamaha Μ1!

Τα πατήματά του προσπαθεί να βρει από τότε που μετακόμισε στη Ducati ο Βαλεντίνο Ρόσι, ο οποίος σκοπεύει να πετύχει και με την ιταλική ομάδα. Σε συνέντευξή του στον ισπανικό τηλεοπτικό σταθμό Telecinco τόνισε πως έχει ως στόχο να πάρει τη νίκη και με τη Scuderia. «Ευτυχώς στην καριέρα μου έχω πετύχει πολλά και πλέον δεν αγωνίζομαι κυνηγώντας κάποιο συγκεκριμένο αποτέλεσμα.

Πλέον, κυνηγάω τις προκλήσεις και αυτή που με ενδιαφέρει είναι να νικήσω με τη Ducati. Κυρίως, όμως, τρέχω γιατί μου αρέσει και διασκεδάζω. Ποτέ δεν γνωρίζεις πώς θα πάει το πράγμα, ούτε αν θα μπορέσω ποτέ να νικήσω με τη Ducati, αλλά το σίγουρο είναι ότι πάντα προσπαθώ να κάνω το καλύτερο για να τα καταφέρω.

Είμαι ευχαριστημένος από την επιλογή μου. Ήταν κάτι που έπρεπε οπωσδήποτε να δοκιμάσω. Σίγουρα για έναν Ιταλό αναβάτη το να καταφέρει να νικήσει με ιταλική μοτοσυκλέτα θα είναι κάτι ιδιαίτερο, ξεχωριστό. Ποτέ μου δεν σκέφτηκα ότι έκανα λάθος», ήταν τα λόγια του εννιά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή σε όλες τις κατηγορίες.

Ωστόσο, ο «Γιατρός» δε ξεχνάει τη μεγάλη του αγάπη, που δεν είναι άλλη από τη Yamaha M1. «Η μοτοσικλέτα με την οποία διασκέδασα περισσότερο ήταν η Yamaha M1. Και αυτό γιατί πέρασα το πιο ωραίο κομμάτι της καριέρας μου μαζί της, γνώρισα τις μεγαλύτερες επιτυχίες μου και γιατί πέρασα μαζί της εφτά χρόνια, τα περισσότερα απ' ό,τι σε οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...