Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Hamilton - Δεν είμαι εδώ για να κερδίσω μόνο ένα-δυο τίτλους

Ο Lewis Hamilton είναι από τους πιό φιλόδοξους πιλότους της γενιάς του και δεν το κρύβει... Για το Lewis 2 τίτλοι δεν είναι αρκετοί.

"Δεν είμαι εδώ να τρέχω για 10 χρόνια και να κερδίσω ένα ή δύο παγκόσμια πρωταθλήματα. Θέλω να είμαι ένας από τους πιό πετυχημένους οδηγούς F1 αυτής της γενιάς, οπότε θέλω να κερδίσω περισσότερα παγκόσμια πρωτθλήματα και νομίζω ότι πρέπει να συνεχίζεις να κερδίζεις και να αποδεικνύεις συνέχεια ώστε οι άνθρωποι να ξέρουν πραγματικά ότι είσαι ο καλύτερος. Δε μπορώ να πω αυτή τη στιγμή ότι οι άνθρωποι λένε "αυτός ήταν ξεκάθαρα ο καλύτερος στον κόσμο". Είμαι εδώ μόλις 4 χρόνια, οπότε έχω πολλά ακόμα να κάνω", είπε ο Hamilton, σύμφωνα με τον ! observer της guardian.

Αντίστοιχες δηλώσεις για στόχους καρριέρας έχουν κάνει κατά καιρούς διάφοροι οδηγοί. Συνήθως... τις αναθεωρούν, καθώς στην πορεία γλυκαίνονται από την επιτυχία και θέλουν περισσότερα. Τελευταία φορά που... κοιτάξαμε, ο Alonso είχε θέσει τα 3 πρωταθλήματα ως στόχο. Αλλά, φυσικά, για τον Ισπανό τέτοιες δηλώσεις έρχονται και παρέρχονται, οπότε δε θα εκπλαγούμε αν θέλει να πάει γαι περισσότερα. Ούτε θα τον παρεξηγούσαμε κιόλας!

Ένα μίγμα λοιπόν... φιλοδοξίας και σεμνότητας, προς το παρόν, από το Lewis, που εκφράζει μεν τους υψηλούς στόχους του, αλλά παραδέχεται ότι ακόμα δεν έχει πείσει όλο τον κόσμο ότι είναι ο καλύτερος. Θα καταφέρει να το κάνει, όμως, μένοντας στη McLaren? Παρ'ότι οι παραπάνω δηλώσεις δείχνουν ότι είναι έτοιμος να κάνει ό,τι χρειαστεί για να είναι στην κορυφή, ο Βρετανός προσπαθεί να μη φουντώσει τους ψίθυρους για σκέψεις μεταγραφής σε άλλη ομάδα:

"Κοιτάξτε την ιστορία της McLaren. Είναι απίστευτη ομάδα. Δεν έχω πάει σε άλλα εργοστάσια, αλλά η McLaren έχει μερικούς από τους σπουδαιότερους ανθρώπους που έχω γνωρίσει. Ο τρόπος που φέρονται στους οδηγούς είναι φανταστικός. Είιναι ένα υπέροχο μέρος να δουλεύεις και νιώθω ότι είμαι πολύ προνομιούχος που είμαι μέλος της ομάδας. Είναι πολεμιστές κι εγώ το ίδιο."

Ίσως αν γνώριζε το μάγο Newey να αναθεωρούσε?
http://www.f1grip.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...