«Τέσσερα στα τέσσερα» για τον Σεμπάστιαν Φέτελ που έφυγε από την Ινδία νικητής και κατάφερε όχι μόνο να παραμείνει στην κορυφή της βαθμολογίας αλλά να αυξήσει ακόμη περισσότερο τη διαφορά του στους 13 βαθμούς από τον δεύτερο Αλόνσο.
Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής υπερίσχυσε για δεύτερη συνεχόμενη φορά επί Ινδικού εδάφους, όντας ο απόλυτος κυρίαρχος στον συγκεκριμένο GP, αφού έχει κερδίσει και στους δύο αγώνες που έχει γίνει. Προς το παρόν μετράει τέσσερις συνεχόμενες νίκες και είναι ο μοναδικός πιλότος που το έχει καταφέρει φέτος.
Αγωνιστικά, ο Φέτελ δεν προβληματίστηκε καθόλου αφού θα έλεγε κανείς ότι είχε έναν ήρεμο αγώνα. Ξεκίνησε από την πρώτη θέση και τερμάτισε εκεί, χωρίς να ζοριστεί. Μοναδικό ίσως σημείο που άγχωσε τους ανθρώπους της Red Bull ήταν κάποιες σπίθες από το πάτωμα του μονοθεσίου του Γερμανού λίγους γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, κάτι που όμως δεν αποδείχθηκε μοιραίο.
Η μάχη δόθηκε μεταξύ των Φερνάντο Αλόνσο και Μαρκ Γουέμπερ, με τον Αυστραλό να προσπαθεί να κρατήσει πίσω του τον Ισπανό και να του κόψει βαθμούς στο πρωτάθλημα. Ο πιλότος της Red Bull τα κατάφερνε περίφημα μέχρι τον 49 γύρο όταν και ο Αλόνσο τον πέρασε, ανεβαίνοντας δεύτερος. Το πρόβλημα με το KERS στην Red Bull του Αυστραλού τον ταλαιπώρησε για μία ακόμη φορά, δίνοντας στον Ισπανό τη δυνατότητα να τον περάσει.
Ο Αλόνσο έφυγε με τη μικρότερη δυνατή ζημιά από την Ινδία στην προσπάθειά του να παραμείνει μέσα στο κυνήγι του τίτλου και του Φέτελ, αντίστοιχα. Στην ινδική πίστα έδειχνε αποφασισμένος να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες τη F2012 και να διεκδικήσει όσο του επιτρεπόταν τη νίκη. Σίγουρα ανήκει στους κερδισμένους του αγώνα καθώς ανέβηκε τρεις ολόκληρες θέσεις από όπου ξεκίνησε. Η κίνησή του στον πρώτο γύρο να επιχειρήσει διπλή προσπέραση στις δύο McLaren, του χάρισε μία θέση, ανεβάζοντάς τον τέταρτο. Στη συνέχεια, μετά από τρεις γύρους, αφού απαλλάχθηκε από το εμπόδιο του Μπάτον, πέρασε τρίτος και άρχισε να κυνηγά τον Γουέμπερ.
Οι δύο McLaren προσπάθησαν να κρατηθούν μπροστά αλλά δεν τα κατάφεραν. Στο τέλος ο Χάμιλτον που έχασε πολύ στην εκκίνηση, αποπειράθηκε να κυνηγήσει τον Γουέμπερ που είχε πρόβλημα με το KERS, αλλά δεν πρόλαβε κι έτσι έμεινε τέταρτος. Χαρακτηριστική στιγμή στον αγώνα για τον Βρετανό το πιστόπ με την αλλαγή ελαστικών και τιμονιού σε μόλις 3,2 δευτερολεπτα!
Πίσω του τερμάτισε ο teammate του Τζένσον Μπάτον, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε αρκετά και έχασε χρόνο όσο είχε τον Ρομάν Γκροσεάν μπροστά του. Ο Γάλλος τερμάτισε ένατος πίσω από τον Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Ο Γερμανός ανήκει στην ομάδα των κερδισμένων σήμερα αφού κέρδισε τέσσερις θέσεις συνολικά. Σε όλη την διάρκεια του αγώνα πίεζε αρκετά, θέλοντας να πετύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τον ίδιον και την Force India που έτρεχε εντός έδρας.
Πολύ καλή εμφάνιση για έναν ακόμη αγώνα για τον Φελίπε Μάσα που οδήγησε προσεκτικά, χωρίς να κάνει λάθη και τερμάτισε έκτος, μπροστά από τον μαχητικό Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος τον καταδίωκε. Ο Φινλανδός προσπαθούσε να «πιάσει» τον Βραζιλιάνο αλλά η έλλειψη δύναμης της Lotus έναντι της Ferrari ήταν εμφανής μέσα στην πίστα.
Θετικό ήταν το αποτέλεσμα και για τον Μπρούνο Σένα που έδειξε σήμερα έναν άλλο εαυτό, πιο μαχητικό και ανταμείφθηκε τερματίζοντας δέκατος, τη στιγμή που ο teammate του Παστόρ Μαλντονάτο ήταν 16ος. Και αυτό γιατί είχε ένα κλατάρισμα μετά την επαφή του με τον Καμαούι Κομπαγιάσι.
Εκτός βαθμών έμεινε ο Νίκο Ρόζμπεργκ σε μία ακόμη άσχημη Κυριακή για την Mercedes. Η ημέρα άρχισε άσχημα για την Γερμανική ομάδα όταν είδε νωρίς τον Μίκαελ Σουμάχερ να έχει ένα κλατάρισμα (από την επαφή με του με τον Βερνιέ) και να πέφτει πολύ χαμηλά στην κατάταξη.
Στους άτυχους συγκαταλέγεται και ο Σέρζιο Πέρεθ, ο οποίος ήταν ένας από τους δύο πιλότους που εγκατέλειψε. Ο άλλος ήταν ο Πέντρο ντε Λα Ρόσα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1.31:10.744
2. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari + 9.437
3. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault + 13.217
4. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes + 13.909
5. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes + 26.266
6. Φελίπε Μάσα Ferrari + 44.600
7. Κίμι Ραϊκόνεν Lotus-Renault + 45.200
8. Νίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes + 54.900
9. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault + 56.100
10. Μπρούνο Σένα Williams-Renault + 1:14.900
11. Νίκο Ρόζμπεγκ Mercedes + 1:21.600
12. Πολ ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 1:22.800
13. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari + 1:26.000
14. Καμούι Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari + 1:26.400
15. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρος
16. Παστόρ Μαλντονάτο Williams-Renault + 1 γύρος
17. Βιτάλι Πετρόφ Caterham-Renault + 1 γύρος
18. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault + 1 γύρος
19. Τσαρλς Πικ Marussia-Cosworth + 1 γύρος
20. Τίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth + 2 γύρους
21. Ναράιν Καρθικέγιαν HRT-Cosworth + 2 γύρους
22. Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes + 5 γύρους
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ naftemporiki.gr
Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής υπερίσχυσε για δεύτερη συνεχόμενη φορά επί Ινδικού εδάφους, όντας ο απόλυτος κυρίαρχος στον συγκεκριμένο GP, αφού έχει κερδίσει και στους δύο αγώνες που έχει γίνει. Προς το παρόν μετράει τέσσερις συνεχόμενες νίκες και είναι ο μοναδικός πιλότος που το έχει καταφέρει φέτος.
Αγωνιστικά, ο Φέτελ δεν προβληματίστηκε καθόλου αφού θα έλεγε κανείς ότι είχε έναν ήρεμο αγώνα. Ξεκίνησε από την πρώτη θέση και τερμάτισε εκεί, χωρίς να ζοριστεί. Μοναδικό ίσως σημείο που άγχωσε τους ανθρώπους της Red Bull ήταν κάποιες σπίθες από το πάτωμα του μονοθεσίου του Γερμανού λίγους γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, κάτι που όμως δεν αποδείχθηκε μοιραίο.
Η μάχη δόθηκε μεταξύ των Φερνάντο Αλόνσο και Μαρκ Γουέμπερ, με τον Αυστραλό να προσπαθεί να κρατήσει πίσω του τον Ισπανό και να του κόψει βαθμούς στο πρωτάθλημα. Ο πιλότος της Red Bull τα κατάφερνε περίφημα μέχρι τον 49 γύρο όταν και ο Αλόνσο τον πέρασε, ανεβαίνοντας δεύτερος. Το πρόβλημα με το KERS στην Red Bull του Αυστραλού τον ταλαιπώρησε για μία ακόμη φορά, δίνοντας στον Ισπανό τη δυνατότητα να τον περάσει.
Ο Αλόνσο έφυγε με τη μικρότερη δυνατή ζημιά από την Ινδία στην προσπάθειά του να παραμείνει μέσα στο κυνήγι του τίτλου και του Φέτελ, αντίστοιχα. Στην ινδική πίστα έδειχνε αποφασισμένος να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες τη F2012 και να διεκδικήσει όσο του επιτρεπόταν τη νίκη. Σίγουρα ανήκει στους κερδισμένους του αγώνα καθώς ανέβηκε τρεις ολόκληρες θέσεις από όπου ξεκίνησε. Η κίνησή του στον πρώτο γύρο να επιχειρήσει διπλή προσπέραση στις δύο McLaren, του χάρισε μία θέση, ανεβάζοντάς τον τέταρτο. Στη συνέχεια, μετά από τρεις γύρους, αφού απαλλάχθηκε από το εμπόδιο του Μπάτον, πέρασε τρίτος και άρχισε να κυνηγά τον Γουέμπερ.
Οι δύο McLaren προσπάθησαν να κρατηθούν μπροστά αλλά δεν τα κατάφεραν. Στο τέλος ο Χάμιλτον που έχασε πολύ στην εκκίνηση, αποπειράθηκε να κυνηγήσει τον Γουέμπερ που είχε πρόβλημα με το KERS, αλλά δεν πρόλαβε κι έτσι έμεινε τέταρτος. Χαρακτηριστική στιγμή στον αγώνα για τον Βρετανό το πιστόπ με την αλλαγή ελαστικών και τιμονιού σε μόλις 3,2 δευτερολεπτα!
Πίσω του τερμάτισε ο teammate του Τζένσον Μπάτον, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε αρκετά και έχασε χρόνο όσο είχε τον Ρομάν Γκροσεάν μπροστά του. Ο Γάλλος τερμάτισε ένατος πίσω από τον Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Ο Γερμανός ανήκει στην ομάδα των κερδισμένων σήμερα αφού κέρδισε τέσσερις θέσεις συνολικά. Σε όλη την διάρκεια του αγώνα πίεζε αρκετά, θέλοντας να πετύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τον ίδιον και την Force India που έτρεχε εντός έδρας.
Πολύ καλή εμφάνιση για έναν ακόμη αγώνα για τον Φελίπε Μάσα που οδήγησε προσεκτικά, χωρίς να κάνει λάθη και τερμάτισε έκτος, μπροστά από τον μαχητικό Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος τον καταδίωκε. Ο Φινλανδός προσπαθούσε να «πιάσει» τον Βραζιλιάνο αλλά η έλλειψη δύναμης της Lotus έναντι της Ferrari ήταν εμφανής μέσα στην πίστα.
Θετικό ήταν το αποτέλεσμα και για τον Μπρούνο Σένα που έδειξε σήμερα έναν άλλο εαυτό, πιο μαχητικό και ανταμείφθηκε τερματίζοντας δέκατος, τη στιγμή που ο teammate του Παστόρ Μαλντονάτο ήταν 16ος. Και αυτό γιατί είχε ένα κλατάρισμα μετά την επαφή του με τον Καμαούι Κομπαγιάσι.
Εκτός βαθμών έμεινε ο Νίκο Ρόζμπεργκ σε μία ακόμη άσχημη Κυριακή για την Mercedes. Η ημέρα άρχισε άσχημα για την Γερμανική ομάδα όταν είδε νωρίς τον Μίκαελ Σουμάχερ να έχει ένα κλατάρισμα (από την επαφή με του με τον Βερνιέ) και να πέφτει πολύ χαμηλά στην κατάταξη.
Στους άτυχους συγκαταλέγεται και ο Σέρζιο Πέρεθ, ο οποίος ήταν ένας από τους δύο πιλότους που εγκατέλειψε. Ο άλλος ήταν ο Πέντρο ντε Λα Ρόσα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1.31:10.744
2. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari + 9.437
3. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault + 13.217
4. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes + 13.909
5. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes + 26.266
6. Φελίπε Μάσα Ferrari + 44.600
7. Κίμι Ραϊκόνεν Lotus-Renault + 45.200
8. Νίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes + 54.900
9. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault + 56.100
10. Μπρούνο Σένα Williams-Renault + 1:14.900
11. Νίκο Ρόζμπεγκ Mercedes + 1:21.600
12. Πολ ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 1:22.800
13. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari + 1:26.000
14. Καμούι Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari + 1:26.400
15. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρος
16. Παστόρ Μαλντονάτο Williams-Renault + 1 γύρος
17. Βιτάλι Πετρόφ Caterham-Renault + 1 γύρος
18. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault + 1 γύρος
19. Τσαρλς Πικ Marussia-Cosworth + 1 γύρος
20. Τίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth + 2 γύρους
21. Ναράιν Καρθικέγιαν HRT-Cosworth + 2 γύρους
22. Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes + 5 γύρους
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ