Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Μάσα: «Σημαντική για το μέλλον μου η Σουζούκα»

Πολύ καλύτερα από ό,τι περίμενε εξελίχθηκε το γκραν πρι της Ιαπωνίας για τον Φελίπε Μάσα, ο οποίος μετά από έναν χρόνο, 11 μήνες και 13 ημέρες (Κορέα, 24/10/2010) ανέβηκε ξανά στο βάθρο!Κάτι που θα παίξει ρόλο στην ανανέωση του συμβολαίου του με τη Φεράρι.

«Σίγουρα, ο αγώνας εξελίχτηκε πολύ καλύτερα από ό,τι περίμενα. Κάναμε καλή δουλειά. Δυστυχώς, ο Φερνάντο δεν κατάφερε να τρέξει για τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος, ωστόσο είμαι χαρούμενος με τον αγώνα μου», τόνισε αρχικά ο Βραζιλιάνος πιλότος της Ferrari, συμπληρώνοντας αναφορικά με το μέλλον του:

«Είμαι σίγουρος πως αυτό το αποτέλεσμα είναι πολύ σημαντικό για μένα, για τα κίνητρα μου και για το μέλλον μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...