Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Χάμιλτον: Δεν ρισκάρω πηγαίνοντας στη Mercedes

Τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να αφήσει τη McLaren για να συνεχίσει την καριέρα του στη Mercedes την επόμενη σεζόν αποκάλυψε ο Λιούις Χάμιλτον.

Ο βρετανός πιλότος τόνισε πως οι προσφορές ήταν σχεδόν ίδιες, ωστόσο αυτό που ήθελε ήταν μία νέα πρόκληση.

«Ήταν μία πολύ δύσκολη κατάσταση. Ήμουν με αυτήν την ομάδα από τότε που ήμουν 13 ετών, ενώ είχα γνωρίσει το Ρον τρία χρόνια νωρίτερα. Το όνειρο μου τότε ήταν να αγωνιστώ για αυτή την ομάδα».

«Ήταν λίγο δύσκολο να αποφασίσω. Τη μία έλεγα “πάμε για αυτό” και την άλλη “θα μείνω”. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο πήρα το χρόνο μου», ανέφερε ο Χάμιλτον για να συμπληρώσει στη συνέχεια:

«Δεν νομίζω ότι αυτή η απόφαση εμπεριέχει ρίσκο. Είχα μια πολύ σπουδαία καριέρα με τη McLaren, ομάδα στην οποία είχα υπογράψει πολύ μικρός και είχα ένα υπέροχο ταξίδι όλα αυτά τα χρόνια. Αλλά στο τέλος είχα δύο προσφορές που ήταν σχεδόν παρόμοιες, αλλά η μία ήταν πιο ενδιαφέρουσα. Ήταν απλά μια πρόκληση. Θα μπορούσα να έμενα με το μονοθέσιο που είχα, για το οποίο έχω δουλέψει πολύ ή να πάω σε μια άλλη ομάδα και να τη βοηθήσω να εξελιχθεί.

Χωρίς αμφιβολία ήταν μια από τις πιο δύσκολες αποφάσεις, όμως όλοι οι μεγάλοι πιλότοι είχαν αλλάξει αρκετές ομάδες», πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...