Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Κομπαγιάσι: «Εκπληκτικό το πρώτο μου βάθρο!»

Για πρώτη φορά στο βάθρο στην καριέρα του στο πρωτάθλημα της Formula 1 ανέβηκε ο Καμούι Κομπαγιάσι και μάλιστα στο γκραν-πρι της Σουζούκα στην Ιαπωνία, δηλαδή μέσα στην πατρίδα του.

Ο πιλότος της Sauber δεν μπορούσε να κρύψει τη χαρά του και μίλησε για εκπληκτικό συναίσθημα και για έναν φανταστικό αγώνα, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει πως ήταν σίγουρος για τον εαυτό του ότι θα τα κατάφερνε.

«Ήταν ένας φανταστικός αγώνας. Το πρώτο μου βάθρο ήταν εκπληκτικό. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτούς που με υποστήριξαν, τους ευχαριστώ όλους. Δουλέψαμε πραγματικά πάρα πολύ για το βάθρο. Στο παρελθόν είχα καλές ευκαιρίες με καλές θέσεις στην εκκίνηση, αλλά ποτέ δεν ήμουν τυχερός. Αυτή τη φορά εκκίνησα καλά, ήμουν σίγουρος όλο το τριήμερο. Σε κάποιο σημείο έδωσα μάχη με τον Τζένσον Μπάτον, το τελευταίο στιντ ήταν πολύ δύσκολο», ήταν τα λόγια του Κομπαγιάσι.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...