Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

ΠΩΣ Ο Χάμιλτον εκθρόνισε το βασιλιά!

Lewis HamiltonImage via WikipediaΜιλώντας μετά το πέσιμο της καρό σημαίας ο νικητής του αγώνα Λιούις Χάμιλτον τόνισε: «Είναι σα να ξεκινώ απ’ την αρχή. Έχουμε ακόμη έναν σπουδαίο αγώνα στη Βραζιλία οπότε θέλω να επικεντρωθώ εκεί και να κρατήσω αυτή την απόδοση. Έτσι όπως εξελίσσεται η κατάσταση όλα μπορεί να συμβούν. Θέλω να παραμείνω συγκεντρωμένος. Για την ομάδα μας και ειδικά για μένα πολύ σπάνια φέτος μπορέσαμε να οδηγήσουμε μια κούρσα ελέγχοντας το ρυθμό. Σήμερα όμως είχα τη δυναμική να διατηρώ τη διαφορά παρά την πίεση του Αλόνσο. Βέβαια σ’ ένα σημείο του αγώνα πλησίασε. Φυλάχτηκε στην αρχή και πίεσε προς το τέλος της διάρκειας ζωής του συγκεκριμένου σετ ελαστικών. Όμως νομίζω ότι σήμερα έκανα έναν από τους καλύτερους αγώνες μου. Δεν είναι εύκολο να κρατήσεις πίσω τους κορυφαίους οδηγούς στον πλανήτη. Σήμερα θα μπω στο αεροπλάνο της επιστροφής έχοντας έναν  λόγο να χαμογελώ» κατέληξε ο 26χρονος πιλότος.

Από την πλευρά του ο έτερος διεκδικητής της νίκης Φερνάντο Αλόνσο αποκάλυψε:
«Προσπάθησα σκληρά σ’ όλο τον αγώνα. Κινιόμουν σα να οδηγούσε σε κατατακτήριες δοκιμές αλλά η διαφορά δεν είχε διακύμανση μεγαλύτερη του ενός δεκάτου στο γύρο. Στα ντουμπλαρίσματα όταν ο Χάμιλτον αντιμετώπισε πρόβλημα μείωσα τη διαφορά στα 2 sec αλλά μετά έχασα πάλι έδαφος». Ο Αλόνσο έχει κερδίσει μόνο μια φορά φέτος στο Σίλβερστον, ήταν ο μοναδικός αγώνας που απαγορεύτηκαν οι χαρτογραφήσεις που τροφοδοτούν με καυσαέριο το διαχύτη ακόμη κι όταν ο οδηγός δεν πατάει γκάζι.

Αντίθετα στη McLaren μετρούν από 3 νίκες ο κάθε οδηγός με το Μπάτον σήμερα να περιορίζεται στην 3η θέση λόγω προβλημάτων στο KERS: « Δεν είχα ιδανικό ρυθμό από την αρχή με τη μαλακή γόμα. Μετά τον 13/14 γύρο έχασα και τη βοήθεια του KERS  πράγμα το οποίο με προβλημάτισε. Δεν είναι μόνο θέμα δύναμης αλλά και φρεναρίσματος καθότι φρενάρει τον κινητήρα ανακτώντας ενέργεια το KERS.
Κάποια στιγμή από την ομάδα μου είπαν να κάνω μια ρύθμιση επανήλθε για δυο γύρους, χάθηκε ξανά και μετά έκανα συνέχεια την ίδια ενέργεια».
Παραταύτα ο Μπάτον κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τους Γουέμπερ και Μάσα εκμεταλλευόμενος το λάθος στρατηγικής της Red Bull και τα οδηγικά λάθη του Βραζιλιάνου.
Επόμενος και τελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος σε δυο βδομάδας (27/11) το GP της Βραζιλίας.

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:


Τελική κατάταξη:

Θέση Οδηγός        Ομάδα                      Χρόνος
 1.  Hamilton      McLaren-Mercedes           137:11.886
 2.  Alonso        Ferrari                    +     8.457
 3.  Button        McLaren-Mercedes           +    25.881
 4.  Webber        Red Bull-Renault           +    35.784
 5.  Massa         Ferrari                    +    50.578
 6.  Rosberg       Mercedes                   +    52.317
 7.  Schumacher    Mercedes                   +  1:15.900
 8.  Sutil         Force India-Mercedes       +  1:17.100
 9.  Di Resta      Force India-Mercedes       +  1:40.000
10.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +     1 γύρος
11.  Perez         Sauber-Ferrari             +     1 γύρος
12.  Barrichello   Williams-Cosworth          +     1 γύρος
13.  Petrov        Renault                    +     1 γύρος
14.  Maldonado     Williams-Cosworth          +     1 γύρος
15.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρος
16.  Senna         Renault                    +     1 γύρος
17.  Kovalainen    Lotus-Renault              +     1 γύρος
18.  Trulli        Lotus-Renault              +    2 γύρους
19.  Glock         Virgin-Cosworth            +    2 γύρους
20.  Liuzzi        HRT-Cosworth               +    2 γύρους

Ταχύτερος γύρος: Webber, 1:42.612

Εγκατέλειψαν:

Πιλότος       Ομάδα                      Γύρος
Ricciardo     HRT-Cosworth                 49
Buemi         Toro Rosso-Ferrari           19
D'Ambrosio    Virgin-Cosworth              18
Vettel        Red Bull-Renault             1


Βαθμολογία, σε σύνολο 18 αγώνων:               

     Πιλότοι:                    Κατασκευαστές:            
 1.  Vettel       374        1.  Red Bull-Renault          607
 2.  Button       255        2.  McLaren-Mercedes          482
 3.  Alonso       245        3.  Ferrari                   353
 4.  Webber       233        4.  Mercedes                  159
 5.  Hamilton     227        5.  Renault                    72
 6.  Massa        108        6.  Force India-Mercedes       57
 7.  Rosberg       83        7.  Sauber-Ferrari             42
 8.  Schumacher    76        8.  Toro Rosso-Ferrari         41
 9.  Petrov        36        9.  Williams-Cosworth           5
10.  Sutil         34      
11.  Heidfeld      34      
12.  Kobayashi     28      
13.  Alguersuari   26      
14.  Di Resta      23      
15.  Buemi         15      
16.  Perez         14      
17.  Barrichello    4      
18.  Senna          2      
19.  Maldonado      1 
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...