Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

F1: Massa: «Έχω 100% εμπιστοσύνη στην Ferrari»

Αισιόδοξος ο Felipe Massa ότι θα πάρει την είδα μεταχείριση με τον team mate του Alonso για το 2011 και δηλώνει ότι έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στην Ferrari...
Πέρυσι φάνηκε καθαρά ότι ο Massa ήταν το νούμερο 2 στην Ferrari, όταν στον αγώνα της Γερμανίας, έκανε στην άκρη και άφησε τον Alonso να πάρει την νίκη.
Το team order αυτό κόστισε στην Ferrari ένα πρόστιμο ύψους 100.000 δολαρίων. Η κίνηση με τα team orders έφερε ερωτήματα για την θέση του Massa.
Είναι τελικά το νούμερο 2 ή η Ferrari έχει ισοτιμία στην ομάδα;
Ο Βραζιλιάνος όμως επιμένει ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα.
«Είμαι μέρος μιας ομάδας όπου πραγματικά θέλω να νικήσω και για αυτό είμαι εδώ.
Δεν είμαι εδώ να τρέχω σε αγώνες… είμαι εδώ για να νικήσω αγώνες».
pitlane.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...