Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Το νέο DS3 WRC

Στις 10 Φεβρουαρίου ξεκινά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) από τα χιόνια της Σουηδίας. Η Citroen,  έκανε τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου της «όπλου», που δίνει άλλη διάσταση στις ορέξεις τόσο της ομάδας όσο και των οδηγών της.

Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, το οποίο θα διεκδικήσει για 7η φορά, θα πάρει μέρος με τον Σεμπαστιάν Λεμπ, που πηγαίνει για το ασύλληπτο ρεκόρ των 8 σερί τίτλων, και τον Σεμπαστιάν Οζιέ που προβιβάστηκε από τη δεύτερη ομάδα της Citroen πέρυσι. Για τον πρώτο δεν χρειάζονται συστάσεις.

Ο «άχαστος» που θα λέγαμε αν επρόκειτο για στοίχημα, είναι ο άνθρωπος που έδειξε, ακόμα κι όταν υπήρχαν μεγάλα ονόματα στα ράλι, ότι αποτελούσε το κάτι άλλο. Τώρα, στην τελευταία του χρονιά, μια και όπως δήλωσε θα αποχωρήσει από το σπορ στο τέλος του 2011, θα επιχειρήσει να ολοκληρώσει μια επαγγελματική καριέρα με διεύρυνση των ρεκόρ, δηλαδή 8 τίτλους και όσες περισσότερες από τις 62 νίκες που έχει κατακτήσει μέχρι τώρα. Για τον δεύτερο, όλοι μιλούν για ένα αστέρι που ετοιμάζεται να μεσουρανήσει.

Ουσιαστικός και γρήγορος, είναι βέβαιο ότι δεν θα παίξει το Νο2 στη Citroen, κυνηγώντας επί ίσοις όροις τη νίκη σε κάθε αγώνα. Για τη Citroen, συνεχίζεται η ιστορία που ξεκίνησε εδώ και μια δεκαετία με το Xsara WRC και με το C4 WRC, έως πέρυσι. Αμφότερα χάρισαν από τρεις παγκόσμιους τίτλους και έρχεται τώρα το DS3 WRC να προσπαθήσει να συνεχίσει την παράδοση. Νέο αυτοκίνητο, με πιο συμπαγείς διαστάσεις από το C4 και με μικρότερο κινητήρα turbo 1.6 lt ισχύος 300 hp λόγω κανονισμών.

Όμως, η παρουσία της Citroen στο φετινό πρωτάθλημα δεν θα είναι μόνο οι Σεμπαστιάν στο… τετράγωνο. Θα είναι τρία ακόμη ονόματα, δύο εκ των οποίων πολύ οικεία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο Πέτερ Σόλμπεργκ, πρωταθλητής το 2003 με τη Subaru, έτρεξε πρόπερσι με ιδιωτική Xsara και πέρυσι με C4 περίπου ίδιων προδιαγραφών με του Λεμπ. Δεν είχε όμως εργοστασιακή υποστήριξη στο σέρβις, κάτι που θα έχει φέτος διατηρώντας τη δική του ομάδα μηχανικών.

Ο «Σολ» θα συμμετάσχει και στους 13 αγώνες του πρωταθλήματος, θέτοντας υποψηφιότητα για τον τίτλο. Το δεύτερο όνομα είναι ο Κίμι Ραϊκόνεν. Ο πρωταθλητής στη Φόρμουλα 1 το 2007, πέρυσι έκανε ντεμπούτο στα ράλι, με την δεύτερη ομάδα της γαλλικής εταιρείας. Φέτος θα αγωνιστεί σε 10 ράλι με δική του ομάδα, την ICE 1 Racing, αλλά με εργοστασιακή υποστήριξη από τη Citroen.

Το τρίτο όνομα είναι ο Πέτερ φαν Μερκεστάιν, ο οποίος θα ξεκινήσει αγώνες από το ράλι Πορτογαλίας, τον Μάρτιο. Εν αναμονή της δράσης λοιπόν…
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...