Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Ράλι Ντακάρ 2011 - 9η μέρα:Απειλή για Σάινθ

Στη 10η νίκη της καριέρας του σε Ειδική Διαδρομή του Ράλι Ντακάρ, έφθασε ο Nασερ Αλ Ατίγιαasser μειώνοντας τη διαφορά του από τον Κάρλος Σάινθ στην κορυφή της γενικής κατάταξης σε σχεδόν ένα λεπτό, κατά τη διάρκεια της 7ης Ειδικής Διαδρομής, από την Arica στην Antofagasta, πάντα στο έδαφος της Χιλής. Στις μοτοσυκλέτες νικητής ήταν ο "Chaleco" Lopez, ενω ο Mαρκ Κομά εξακολουθεί να προηγείται με περίπου επτά λεπτά διαφορά από τον Σιρίλ Ντεσπρέ

Η συγκεκριμένη Ειδική θα ήταν η μεγαλύτερη του αγώνα, με 631 αγωνιστικά χιλιόμετρα, αλλά οι οργανωτές τη μείωσαν στα 273 – δεδομένου ότι πολλοί αγωνιζόμενοι καθυστέρησαν να φτάσουν την προηγούμενη ημέρα στην Arica και, επίσης, δεδομένων των μαθημάτων του παρελθόντος. Πολλά ατυχήματα, ενίοτε και δυστυχήματα, έχουν γίνει σε προηγούμενα Ντακάρ αμέσως μετά την ημέρα ξεκούρασης.

Μία πέτρα έσκισε ξανά ένα από τα ελαστικά της BMW X3 CC του Στεφάν Πετερνασέλ και σε συνδυασμό με τα τέσσερα κλαταρίσματα της αμέσως προηγούμενης Ειδικής, ο Γάλλος παραδέχεται ότι έχασε πλέον τις ελπίδες για τη 10η νίκη του στο Ντακάρ. Σήμερα έχασε επτά λεπτά και πλέον έμεινε στα 21 λεπτά μακριά από την κορυφή – την ώρα που ο Giniel de Villers τον καταδιώκει, σε απόσταση 11 λεπτών, για να εξασφαλίσει την πλήρη κατάληψη του βάθρου από τη Volkswagen.

Παράλληλα, ένας από τους έτερους οδηγούς της BMW X-Raid, ο Krzysztof Holowcyc, είχε άλλα δύο κλαταρίσματα – τα οποία άφησαν τον Πολωνό να αναρωτίεται αν οι οδηγοί της Volkswagen έχουν πιο ήπιο στιλ οδήγησης ή αν η BMW X3 CC είναι απλώς πιο βαριά από το VW Race Touareg 3.

Σαν να μην έφταναν τα κλαταρίσματα για την ομάδα X-Raid, είδε μέσα στις ίδιες 24 ώρες δύο αυτοκίνητά της να καταστρέφονται και να εγκαταλείπουν τον αγώνα. Το ένα ήταν η BMW X3 CC του Oρλάντο Τερανόβα. Ο Αργεντινός οδηγός είχε ατύχημα, με πολλαπλές ανατροπές, στο 200ό χιλιόμετρο. Το δεύτερο ήταν το MINI All4 Racing, μια μέρα νωρίτερα

Στις μοτοσικλέτες, ο Κοντράντο κατέκτησε την πρώτη του νίκη ειδικής στο φετινό αγώνα με διαφορά 2:21 λεπτών από τον Mαρκ Κομά και μείωσε λίγο τη διαφορά του στη γενική από τον Ισπανό, στα 18:27 λεπτά. Ανάμεσά τους, τόσο στη γενική όσο και στη σημερινή Ειδική, βρίσκεται ο Ντεσπρέ.

Στην 76η θέση της γενικής κατάταξης των μοτοσικλετών κατάφερε να διατηρηθεί ο Βασίλης Ορφανός στην πολύ σκληρή 7η Ειδική Διαδρομή του 33ου Ράλι Ντακάρ, η οποία –όπως είπε ο ίδιος- χρειαζόταν υπεράνθρωπες προσπάθειες στα σημεία όπου η άμμος ήταν μαλακή σαν πούδρα.

"Και σήμερα ήταν μια πολύ δύσκολη ημέρα με μεγάλες εκτάσεις και απερίγραπτη σκόνη που σηκώνονταν στον αέρα και μείωνε την ορατότητα", είπε ο 37χρονος. "Η άμμος ήταν σαν πούδρα και ταλαιπώρησε ειδικά εμάς, με τις μηχανές, καθώς υπήρχαν σημεία που έπρεπε να κάνεις υπεράνθρωπες προσπάθειες για να περάσεις. Βούλιαζες τόσο πολύ που εμένα μου θυμίζαμε ιστιοπλόους της άμμου.

Καθυστέρησα αρκετά προσπαθώντας να διαβάσω το road book. Η σκόνη ήταν τόση που ήταν πραγματικά αδύνατο να δεις τι έγραφε. Αναγκαζόμουν να σταματώ για να δω που θα πάω. Από ένα σημείο κι έπειτα οι διοργανωτές χρησιμοποίησαν ελικόπτερα, προκειμένου να καθοδηγήσουν τους οδηγούς μέσα στη σκόνη"!

Ο Βασίλης Ορφανός συμπλήρωσε ότι οι συνθήκες του θύμισαν την έρημο Σαχάρα, τόσο στην ποιότητα του εδάφους όσο και στις υψηλές θερμοκρασίες. "Μένω πιστός στους στόχους μου και συνεχίζω, παρά το γεγονός ότι και σήμερα είχα μια μικρή πτώση πάνω στο χτυπημένο μου χέρι, η οποία μου προσέθεσε λίγο πρήξιμο στο ίδιο σημείο", κατέληξε.

Το Περού έχει εκφράσει ενδιαφέρον να μπει στις διοργανώτριες χώρες το 2012 ενώ ο διευθυντής του αγώνα, Etienne Lavigne, υποστηρίζει ένθερμα την ιδέα ο αγώνας να επεκταθεί όχι μόνο στο Περού αλλά και στην Παραγουάη και τη Βραζιλία.
SKAI.GR
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...