Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Ράλι Ντακάρ 2011:Bαριά ποινή σε Ορφανό

Οι αγωνοδίκες του Ράλι Ντακάρ εξάντλησαν την αυστηρότητά τους επιβάλλοντας στον Έλληνα αναβάτη ποινή 15 ωρών και πέντε λεπτών, διότι έχασε τέσσερα σημεία στην 8η Ειδική της Δευτέρας.

Ο ίδιος υποστηρίζει ότι θα συνεχίσει μέχρι τον τερματισμό του 33ου Ράλι Ντακάρ στο Μπούενος Άιρες την Κυριακή (16/01) με την ίδια αποφασιστικότητα και περισσότερο πείσμα, παρά την εξαντλητική ποινή 15 ωρών και πέντε λεπτών που του υπέβαλλαν οι αγωνοδίκες στο τέλος της ενδέκατης ημέρας.

"Μου χρεώνουν ότι στην Ειδική της Δευτέρας (10/01) έχασα τέσσερα σημεία (σ.σ.: WP, way points)", εξήγησε ο ίδιος. "Εγώ είδα στο GPS της μοτοσικλέτας μου ότι τουλάχιστον για τα δυο σημεία, που αντιστοιχούν σε έξι ώρες ποινής, η απόκλιση που είχα ήταν ελάχιστα μέτρα.

Αμέσως θυμήθηκα το τμήμα στο οποίο μου χρεώνουν τη παράβαση. Ήταν ένα κομμάτι της Ειδικής όπου οι ροδιές ήταν τόσο βαθιές, που ήταν αδύνατο να περάσεις. Έκανα κύκλο και ξαναδοκίμασα να περάσω, αλλά ήταν πραγματικά πέρα από τις δυνάμεις οποιουδήποτε οδηγού. Αμέσως μετά από εμένα κόλλησαν ένα φορτηγό και ένα αυτοκίνητο, στο ίδιο ακριβώς σημείο".

"Ό,τι έγινε έγινε και δεν αλλάζει", συμπλήρωσε ο Β. Ορφανός. "Αύριο είναι μια νέα μέρα και έτσι την αντιμετωπίζω. Άλλωστε έχω αποδείξει ότι τέτοιες αναποδιές με πεισμώνουν ακόμα περισσότερο. Απλώς με στεναχωρεί αυτή η τυπολατρία, η αυστηρότητα για ένα μέτρο διαφορά τη στιγμή που εμείς ρισκάρουμε τη ζωή μας".

Ο 37χρονος τα κατάφερε καλά στην 9η Ειδική, σημειώνοντας τον 70ο χρόνο – που φυσιολογικά θα τον ανέβασε σε αντίστοιχη θέση και στη γενική κατάταξη. Όμως η ποινή τον έριξε στην 93η γενικής, μια θέση μπροστά από τον Έλληνα του Βελγίου Σίμο Ταμπαξή, που έχει 16,5 ώρες ποινές λόγω μηχανικών προβλημάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...