Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Williams Χούλκενμπεργκ: «αυτό σημαίνει αύξηση»!

Nico Hülkenberg during A1 Grand Prix Malaysia ...Image via WikipediaΤο έκπληκτο, σε σημείο που έμοιαζε με… σοκ, βλέμμα των ανθρώπων της Williams στα πιτ με το συνειδητοποίησαν ότι ο Νίκο Χούλκενμπεργκ πήρε την παρθενική του pole position και πρώτη της ομάδας μετά το 2005, ήταν ενδεικτικό του κλίματος στο Ιντερλάγος με το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών. Ο νεαρός Γερμανός μπορεί να μην έχει ακόμα εξασφαλίσει τη θέση του στο grid για το 2011, αλλά, φρόντισε να εκθέσει όσους σκέφτονται την αντικατάστασή του.

«Αυτό σημαίνει αύξηση δηλαδή! Αστειεύομαι φυσικά», σχολίασε ο Χούλκενμπεργκ αρχικά και πρόσθεσε: «Η κατάσταση στη Williams είναι πολύ ανοιχτή, τίποτα δεν είναι σίγουρο, αλλά απλά πρέπει να συνεχίσω να είμαι συγκεντρωμένος στο να κάνω καλή δουλειά και ως τώρα πάει καλά». Για να συνεχίσει: «Αν το κάνω αυτό και αποφύγω τα ανόητα λάθη, θα είμαι εντάξει από μέρους μου. Μετά είναι θέμα της ομάδας αν θέλει να με κρατήσει, αλλά είμαι αισιόδοξος ότι θα έχουμε καλό τέλος σε αυτή την ιστορία».

Η διαφορά του από τον δεύτερο ήταν πάνω από ένα δευτερόλεπτο και ερωτώμενος σχετικά με το ότι μπόρεσε να περάσει τις δύο Red Bull, τον Χάμιλτον και τον Αλόνσο, είπε: «Είναι φανταστικό, δεν πιστεύω ότι τα κατάφερα. Το να βάλω slick ελαστικά ήταν προφανώς η σωστή απόφαση, ο μηχανικός μου είπε ότι είχα έναν ακόμα γύρο, οπότε πίεζα όσο μπορούσα χωρίς να πατώ στα βρεγμένα κομμάτια. Ήταν εύκολο να γίνει λάθος, αλλά αυτός ο γύρος ήταν μια σπουδαία στιγμή για μας».

Όσο για την αυριανή εκκίνηση; «Το καλύτερο που έχω να κάνω είναι μια δυνατή εκκίνηση και να μείνω μπροστά τους, αλλά αν είναι στεγνά αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Θα προσπαθήσω να κάνω τη δουλειά μου. Αυτοί μάχονται για τον τίτλο και δεν θέλω προκαλέσω πρόβλημα, αλλά πρέπει να δούμε και τη δική μας απόδοση. Παλεύουμε με τη Force India για τη 6η θέση στους κατασκευαστές. Είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε και να πάρουμε καλούς βαθμούς αύριο».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...