Ο Φινλανδός, Γιάρι Μάτι Λατβάλα, ήταν ο μεγάλος νικητής του ράλι της Νέας Ζηλανδίας. Ο Φινλανδός οδηγός της Ford κάλυψε την απόσταση με τις πολλές γρήγορες ειδικές διαδρομές σε 4ωρες 4λεπτά και 9.8 δευτερόλεπτα, αφήνοντας στις δύο επόμενες θέσεις του βάθρου, τους Γάλλους της Citroen, Σεμπαστιάν Ογιέ και Σεμπαστιάν Λεμπ.
Η νίκη αυτή του Λάτβαλα ήταν άκρως σημαντική για την ιστορία της Ford, καθώς έσπασε το ρεκόρ της Lancia και έγινε η ομάδα με τις περισσότερες νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Η βρετανική ομάδα έπειτα από τη νίκη της την Κυριακή (09/05) έχει 75 νίκες στο WRC, έναντι τ074 της, ρεκόρ που είχε δημιουργήσει από το 1974 μέχρι και το 1992.
Αν και ο Φινλανδός δεν κατάφερε να αλλάξει και πολλά στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, αφού η διαφορά του από τον Αλσατό οδηγό της Citroen είναι στους 36 βαθμούς, αυτή η νίκη ήταν μεγάλη ψυχολογική «ένεση» για τον ίδιο. Πρώτον γιατί έγραψε το όνομά του με χρυσά γράμματα στην ιστορία του σπορ (για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω) και δεύτερον γιατί «έσπασε» τον τσαμπουκά του έξι σερί φορές παγκόσμιου πρωταθλητή.
Ο Λεμπ, αν και έκανε μεγάλο ντεμαράζ το Σάββατο (08/05) δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την αντεπίθεση με νίκη. Ο λόγος ήταν ένα ατύχημα που είχε στην 19η ειδική, μόλις λίγα λεπτά μετά την κατάληψη της πρωτιάς. Ετσι, πιο κοντά στη νίκη βρέθηκε ο συμπατριώτης του και συνονόματός του, Οζιέ, ο οποίος δεν μπόρεσε για ακόμη μια φορά να πανηγυρίσει την παρθενική του νίκη στο θεσμό. Αν και ήταν πολύ κοντά. Πάρα πολύ κοντά, καθώς υποσκελίστηκε στη δεύτερη θέση μόλις στην τελευταία ειδική διαδρομή του ράλι, ξεκινώντας μάλιστα σε αυτήν με πλεονέκτημα 6,8 δευτερολέπτων.
Οσο για τους υπόλοιπους που συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα, αυτοί ήταν οι Μίκο Χιρβόνεν, Ντάνι Σόρντο, Μάθιου Γουίλσον, Χένινγκ Σόλμπεργκ, Γιάρι Κετομάα, Φεντερίκο Βιγιάγκρα και Ξαφιέ Πονς.
Οι 10 πρώτοι της κατάταξης
1. Λάτβαλα Ford 4h.4'.9,8''
2. Οζιέ Citroen +2.4''
3. Λεμπ Citroen +15.2''
4. Χιρβόνεν Ford +21.3''
5. Σόρντο Citroen +25.8''
6. Γουίλσον Ford +3'.26''
7. Χ. Σόλμπεργκ Ford +6'.15''
8. Κετομάα Ford +10'.19''
9. Βιγιάγκρα Ford 10'.49''
10. Πονς Ford 1h.:13'.4''
Οι πρώτοι δέκα της βαθμολογίας
1. Λεμπ 108
2. Λατβάλα 72
3. Χιρβόνεν 64
4. Οζιέ 63
5. Π. Σόλμπεργκ 53
6. Σόρντο 34
7. Γουίλσον 30
8. Χ. Σόλμπεργκ 24
9. Βιγιάγκρα 22
10. Ραϊκόνεν 14
Η κατάταξη των κατασκευαστών
1. Citroen Total WRT 156
2. BP-Ford Abu-Dhabi WRT 151
3. Citroen Junior Team 75
4. Stobart VK M-Sport Ford WRT 74
5. Munchi's Ford WRT 32
Η νίκη αυτή του Λάτβαλα ήταν άκρως σημαντική για την ιστορία της Ford, καθώς έσπασε το ρεκόρ της Lancia και έγινε η ομάδα με τις περισσότερες νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Η βρετανική ομάδα έπειτα από τη νίκη της την Κυριακή (09/05) έχει 75 νίκες στο WRC, έναντι τ074 της, ρεκόρ που είχε δημιουργήσει από το 1974 μέχρι και το 1992.
Αν και ο Φινλανδός δεν κατάφερε να αλλάξει και πολλά στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, αφού η διαφορά του από τον Αλσατό οδηγό της Citroen είναι στους 36 βαθμούς, αυτή η νίκη ήταν μεγάλη ψυχολογική «ένεση» για τον ίδιο. Πρώτον γιατί έγραψε το όνομά του με χρυσά γράμματα στην ιστορία του σπορ (για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω) και δεύτερον γιατί «έσπασε» τον τσαμπουκά του έξι σερί φορές παγκόσμιου πρωταθλητή.
Ο Λεμπ, αν και έκανε μεγάλο ντεμαράζ το Σάββατο (08/05) δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την αντεπίθεση με νίκη. Ο λόγος ήταν ένα ατύχημα που είχε στην 19η ειδική, μόλις λίγα λεπτά μετά την κατάληψη της πρωτιάς. Ετσι, πιο κοντά στη νίκη βρέθηκε ο συμπατριώτης του και συνονόματός του, Οζιέ, ο οποίος δεν μπόρεσε για ακόμη μια φορά να πανηγυρίσει την παρθενική του νίκη στο θεσμό. Αν και ήταν πολύ κοντά. Πάρα πολύ κοντά, καθώς υποσκελίστηκε στη δεύτερη θέση μόλις στην τελευταία ειδική διαδρομή του ράλι, ξεκινώντας μάλιστα σε αυτήν με πλεονέκτημα 6,8 δευτερολέπτων.
Οσο για τους υπόλοιπους που συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα, αυτοί ήταν οι Μίκο Χιρβόνεν, Ντάνι Σόρντο, Μάθιου Γουίλσον, Χένινγκ Σόλμπεργκ, Γιάρι Κετομάα, Φεντερίκο Βιγιάγκρα και Ξαφιέ Πονς.
Οι 10 πρώτοι της κατάταξης
1. Λάτβαλα Ford 4h.4'.9,8''
2. Οζιέ Citroen +2.4''
3. Λεμπ Citroen +15.2''
4. Χιρβόνεν Ford +21.3''
5. Σόρντο Citroen +25.8''
6. Γουίλσον Ford +3'.26''
7. Χ. Σόλμπεργκ Ford +6'.15''
8. Κετομάα Ford +10'.19''
9. Βιγιάγκρα Ford 10'.49''
10. Πονς Ford 1h.:13'.4''
Οι πρώτοι δέκα της βαθμολογίας
1. Λεμπ 108
2. Λατβάλα 72
3. Χιρβόνεν 64
4. Οζιέ 63
5. Π. Σόλμπεργκ 53
6. Σόρντο 34
7. Γουίλσον 30
8. Χ. Σόλμπεργκ 24
9. Βιγιάγκρα 22
10. Ραϊκόνεν 14
Η κατάταξη των κατασκευαστών
1. Citroen Total WRT 156
2. BP-Ford Abu-Dhabi WRT 151
3. Citroen Junior Team 75
4. Stobart VK M-Sport Ford WRT 74
5. Munchi's Ford WRT 32
http://www.exedrasports.gr/automoto/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ