Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Ανεβαίνει ξανά σε Honda o Stoner! - O Casey Stoner δέχτηκε να κάνει δοκιμές

Επτά μήνες από το "αντίο" του στο MotoGP, ο Casey Stoner κάνει δεκτό το αίτημα της Ηοnda να δικιμάσει τη μοτοσικλέτα της.

Αν κι ο Αυστραλός παραδέχτηκε ότι του λείπει η Honda του, δήλωσε ότι δεν το μετάνιωσε που αποχώρησε από το σπορ.

«Κάποιες φορές νιώθω να μου λείπει η οδήγηση της Honda μου, έτσι είμαι πολύ χαρούμενος που η ομάδα μου ζήτησε να κάνουμε κάποιες δοκιμές στο Μοτέγκι. Αυτό θα μου επιτρέψει να κάνω κάτι που μου λείπει, να οδηγήσω μια μοτοσικλέτα του Moto GP. Ανυπομονώ για τις δοκιμές και θέλω να ευχαριστήσω την Honda για αυτή την ευκαιρία.

Πάνε σχεδόν εφτά μήνες από τον τελευταίο μου αγώνα και ακόμη είμαι χαρούμενος και άνετος με την απόφασή μου να αποχωρήσω από το πρωτάθλημα», σχολίασε χαρακτηριστικά ο Stoner!
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...