Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Προλαβαίνει ο Σεμπαστιάν Οζιέ για το… θαύμα!

Sebastien LoebImage by Mr Munnings on Tour via FlickrΠρολαβαίνει ο Σεμπαστιάν Οζιέ να διεκδικήσει τον τίτλο; Προλαβαίνει τον Γάλλο της Citroen ο Ντάνι Σόρντο και να φτάσει στη νίκη; Μια ακόμη ημέρα μας έμεινε για να δοθούν απαντήσεις στα συγκεκριμένα ερωτήματα, τα οποία προκύπτουν από το συναρπαστικό ράλι Γαλλίας.

Ο «μικρός Σεμπ» προσπέρασε το Σάββατο (01/10) τον Ισπανό στη μάχη της νίκης, παίρνοντας μάλιστα διαφορά 9,5 δευτερολέπτων. Η αλλαγή στην κορυφή έγινε κατά τη διάρκεια του απογευματινού loop, με τον οδηγό της Mini να κάνει μεγάλη προσπάθεια το πρωί να διατηρήσει τα κεκτημένα. Τελικά, τα κατάφερε για μόλις δύο δέκατα. Αλλά, μερικές ειδικές αργότερα ήταν λογικό να απολέσει την πρωτοπορία.

«Είναι μια μικρή διαφορά, αλλά σίγουρα όχι άνετη. Υπάρχουν ακόμα 40 χλμ. αγωνιστικής διαδρομής και σίγουρα είναι καλό που έχω αυτή τη θέση απόψε, αλλά πρέπει να οδηγήσουμε καλά αύριο», δήλωσε ο Σόρντο, ο οποίος με νίκη μπαίνει ξανά δυναμικά στη μάχη του τίτλου.

Ο Σόρντο, ο οποίος κυνηγάει την πρώτη νίκη της καριέρας του στο WRC, αλλά και την πρώτη της Mini στην επιστροφή της στο σπορ, τόνισε: «Είμαστε τόσο κοντά. Αύριο είναι μια μικρή σε διάρκεια μέρα, αλλά δύσκολη. Υπάρχουν κάποια χωμάτινα κομμάτια, οπότε υπάρχει σκόνη το πρωί. Δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε. Σήμερα πιέσαμε πολύ, αλλά στο τέλος αυτό δεν ήταν αρκετό. Θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε έτσι αύριο».

Ο Οζιέ είδε όλα να εξελίσσονται θετικά γι’ αυτόν στον αγώνα της πατρίδας του. Συγκεκριμένα, είδε την Παρασκευή (30/09) τον τοπικό ήρωα (ο αγώνας γίνεται στην Αλσατία), Σεμπαστιάν Λεμπ να εγκαταλείπει, ενώ ταυτόχρονα οι δύο εργοστασιακές Ford και κυρίως ο Μίκο Χιρβόνεν, υστερούσαν αισθητά σε ρυθμό.

Το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο λεμπ αφορούσε τον κινητήρα της Citroen, ο οποίος… παρέδωσε πνεύμα. Ωστόσο, από την ομάδα του αποφάσισαν να μην χρησιμοποιήσουν τον κανονισμό του Superally και συνεπώς επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν θα διεκδικήσει τους τρεις βαθμούς που χαρίζει η νίκη στο Power Stage.

Ο λόγος αυτής της απόφασης της πρωταθλήτριας έχει να κάνει με τον κινητήρα: Αν ο «Σεμπ» επιστρέψει, θα πρέπει να χρησιμοποιήσει τον ίδιο κινητήρα και στον επόμενο αγώνα, στο ράλι Καταλονίας. Αντίθετα, αν εγκαταλείψει θα έχει τη δυνατότητα να τοποθετήσει ένα ολοκαίνουριο μοτέρ.

Η Citroen εξέτασε λεπτομερώς τον κινητήρα και αποφάσισε να μη ρισκάρει. Εξάλλου, αν ρίσκαρε και ο κινητήρας παρουσίαζε ξανά πρόβλημα στην Καταλονία, θα κόστιζε πολύ περισσότερους βαθμούς από τους τρεις χαμένους της Power Stage στη Γαλλία.

Ο Οζιέ είναι τυχερός και από το γεγονός ότι ο Πέτερ Σόλμπεργκ δεν είναι πια μέσα στη μάχη της νίκης. Ο Νορβηγός βρισκόταν εκεί μέχρι την 11η ειδική, αλλά ένα κλατάρισμα ελαστικού σε εκείνο το σημείο του κόστισε 40 δευτερόλεπτα σε χρόνο και τον έριξε 51,9" πίσω από την κορυφή. Πάντως, ο οδηγός της ιδιωτικής Citroen DS3 WRC είναι σε καλό δρόμο για να πάρει το τρίτο του φετινό βάθρο, καθώς βρίσκεται 44,5" μπροστά από τον τέταρτο, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα.

Ωστόσο ο Φινλανδός δύσκολα (έως απίθανο) θα μείνει εκεί για πολύ ακόμα. Προς το τέλος του ράλι θα αναγκαστεί να σηκώσει το πόδι από το γκάζι για να αφήσει τον Μίκο Χίρβονεν να τον προσπεράσει, που είναι περίπου 1,5 λεπτό πίσω του αυτή τη στιγμή. Λογικό, άλλωστε, εάν η Ford θέλει να μεγιστοποιήσει τις ελπίδες τίτλου του οδηγού της, με δεδομένο πως ο Λάτβαλα έχει βγει εδώ και πολύ καιρό «νοκ άουτ» από τη διεκδίκηση του τίτλου.

Ο Χίρβονεν είναι 15 βαθμούς πίσω από τον Γάλλο και εφόσον τερματίσει τέταρτος θα πάει επίσης στους τρεις βαθμούς πίσω από τον Λεμπ. Εάν μάλιστα πάρει και τους τρεις βαθμούς του Power Stage, τότε θα ισοβαθμίσει μαζί του στην κορυφή του πρωταθήματος.

Οι οδηγοί της Ford ευνοήθηκαν από το ατύχημα του Κρις Μικ στην 13η ειδική, ο οποίος βρισκόταν στην πέμπτη θέση όταν χτύπησε έναν κομμένο κορμό δέντρου, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει επί τόπου. Η ζημιά στο Mini του βρετανού ήταν τόσο μεγάλη ζημιά, που δεν θα είναι σε θέση να επιστρέψει με το Superally την Κυριακή (02/10).

Η βαθμολογούμενη δεκάδα (μετά από δύο ημέρες)


1. Οζιέ 2:42:24.3
2. Σόρντο +9.5
3. Π. Σόλμπεργκ +51.9
4. Λάτβαλα +1:36.4
5. Χίρβονεν +3:11.0
6. Κούιπερς +5:59.3
7. Αραούχο +6:08.8
8. Χ. Σόλμπεργκ +6:25.6
9. Εστμπεργκ +7:16.4
10. Καμπάνια +7:44.2
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...