Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Ράλι Ακρόπολις - 10η και 11η ειδική Διαδρομή: Κορυφή για Ogier, αναγέννηση για Latvala, Loeb

Henning Solberg driving his Ford Focus RS WRC ...Image via WikipediaH αντεπίθεση του Sebastien Ogier έπιασε τόπο και μετά από δύο ειδικές διαδρομές (τη δέκατη, Κλένια-Μυκήνες 2 και το Γυμνό 2) κατάφερε να πιάσει την κορυφή της γενικής κατάταξης και να προηγείται του δεύτερου, πλέον, Loeb με 11, 3 δευτερόλεπτα διαφορά.
Η εργοστασιακή Citroen βρίσκεται έτσι στις δύο πρώτες θέσεις του αγώνα εκπτοπίζοντας τον Peter Solberg που είναι τρίτος. H μεγάλη ανατροπή συνέβη στην δέκατη ειδική διαδρομή του αγώνα με τον Ogier να τερματίζει δεύτερος πίσω από τον Jaru-Matti Latlava Ford Fiesta RS WRC) ενώ ο Solberg έμεινε πολύ πίσω, μόλις έβδομος.
Ετσι, η διαφορά των 5,6 δευτερολέπτων που είχε ο Noρβηγός οδηγός εξανεμίστηκε και ο Ogier που δηλώνει ότι έχει την αίσθηση του αυτοκινήτου και πιέζει όσο μπορεί, πέρασε στην κορυφή της γενικής κατάταξης με 6,3 δευτερόλεπτα.
Ο έτερος οδηγός της Citroen Sebastian Loeb, όντας τρίτος στα Κλένια-Μυκήνες και πρώτος στο Γυμνό 2 ανέβηκε μία θέση στην γενική κατάταξη, κυνηγώντας πλέον τον ομοεθνή του Ogier για την κορυφή. Ο Γάλος δηλώνει ευχαριστημένος με την απόδοσή του. Πρώτος του στόχος είναι να ακολουθήσει τον Ogier ώστε στο τέλος της μέρας να μπορέσει να τον «πιάσει» σε χρόνους.
Ο Mikko Hirvonen ακολουθεί σταθερή πορεία, μέσα στην πρώτη τετράδα σε χρόνους και στις δύο ειδικές (10η και 11η), όντας τέταρτος και τρίτος, αντίστοιχα. Ετσι, καταφέρνει να διατηρεί την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης.
Ο Henning Solberg διατηρεί την πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης αν και στην Κλένια-Μυκήνες 2 βγηκε από το δρόμο, χωρίς ωστσό να χάσει σε χρόνο. Ο Νορβηγός οδηγός της M-Sport Stobart σημείωσε τόν όγδοο καλύτερο χρόνο τόσο στην δέκατη όσο και στην ενδέκατη ΕΔ (Γυμνό2).
Ο Matthew Wilson παραμένει έκτος γενικής, αλλά εξακολουθεί να αντιμεωπίζει προβλήματα με τον κινητήρα του Ford Fiesta RS WRC, ιδίως στην ανηφόρα. Στα Κλένια-Μυκήνες 2 ήταν ένατος και στο Γυμνό 2 ενδέκατος.
Ο Kimi Raikkonen βρίσκεται στην ένατη θέση της γενικής κατάταξης καθώς στην 10η και 11η ΕΔ τερμάτισε ενδέκατος και ένατος,αντίστοιχα. Ο ίδιος πάντως, δηλώνει ότι τα δεύτερα περάσματα από τις δύο ΕΔ ήταν πιο εύκολα.
Θεματική ήταν η απόδοση του Jari-Matti Latvala, o οποίος κέρδισε τα Κλένια-Μυκήνες. Το Flexi-service πριν την ειδική βοήθησε τον Φινλανδό να επισκευάσει τα προβλήματα που είχε με το τούρμπο του Ford Fiesta RS WRC. Αν και έχασε πολλές θέσεις στην γενική κατάταξη ο Latvala, όπως δήλωσε, κυνηγάει τους καλούς χρόνους και αναμένει την Power stage.
Στα ελληνικά πληρώματα, ο Λάμπρος Αθανάσουλας είναι ταχύτερος, αλλά στην κατάταξη προηγείται ο Δημήτρης Ψύλλος που βρίσκεται στην 21η θέση.
Επόμενη ειδική διαδρομή το Κεφαλάρι 2, μήκους 18,4 χλμ.
Κ.Φ.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...