Απογοητευμένος που δε μπόρεσε να κερδίσει, δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα στο Μπαχρέιν ο Κίμι Ραϊκόνεν.
Ο Φινλανδός τερμάτισε 3,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Σεμπάστιαν Φέτελ και ανέβηκε για πρώτη φορά μετά την επιστροφή του, βάθρο των νικητών.
Εντούτοις, ο Ραϊκόνεν είχε κάποια στιγμή τη δυνατότητα να προσπεράσει τον Φέτελ και να έχει εκείνος την πρωτοπορία στον αγώνα. Ηταν όταν με τη μαλακή γόμα κατάφερε να αναρριχηθεί από την ενδέκατη θέση που ξεκίνησε στην δεύτερη και «έπιασε» στην κυριολεξία τον πιλότο της Red Bull. Στη συνέχεια προσπάθησε κυρίως με τη χρήση του DRS να βρεθεί εμπρός του Γερμανού, όμως ο Φέτελ κατάφερε να σταθεί όρθιος και να διατηρηθεί στην πρώτη θέση.
Με την αλλαγή των ελαστικών στο τρίτο πιτς στοπ και των δύο πιλότων, οι οποίοι επέλεξαν τη μεσαία γόμα, ο Φέτελ κέρδισε επτά δέκατα μέσα στα πιτς και στη συνέχεια μέσα στην πίστα ήταν σε θέση να ξεμακρύνει του Ραϊκόνεν.
Ετσι ο Φινλανδός έχασε την ευκαιρία να πανηγυρίσει την πρώτη εφετινή νίκη, αλλά και πρώτη μετά την επιστροφή του στη Formula 1.
«Είμαι λίγο απογοητευμένος. Σήμερα είχαμε την ταχύτητα και είχα μία ευκαιρία να προσπεράσω τον Σεμπάστιαν, αλλά δε μπόρεσα να την αξιοποιήσω διότι επέλεξα τη λάθος πλευρά στα φρένα και στη συνέχεια τα ελαστικά μου έπεσαν. Αυτό ήταν. Ηξερα ότι αυτή ήταν η μοναδική μου ευκαιρία και δυστυχώς δεν κερδίσαμε. Είμαι όμως ευχαριστημένος με την ομάδα που ήταν στη δεύτερη και τρίτη θέση, κάτι που είναι θετικό», δήλωσε ο Κίμι Ραϊκόνεν μετά το τέλος του αγώνα. Παράλληλα, τόνισε ότι είναι σίγουρος πως θα έρθουν κι άλλες τέτοιες στιγμές για την Lotus.
«Eίναι πολύ καλό για αυτούς (σ.σ. την ομάδα), αλλά φυσικά ήθελα να κερδίσω. Αυτό θα ήταν πολύ πιο θετικό για εμένα αν το είχα πετύχει. Επιπλέον, η ομάδα έδειξε ότι το έχει και ότι μπορούμε να βρισκόμαστε πιο συχνά σε αυτή τη θέση. Είχαμε το μονοθέσιο στους τρεις πρώτους αγώνες, αλλά κάναμε κάποια μικρά λάθη και αυτό μας στοίχισε αρκετά.
Σήμερα η νίκη δεν επείχε πολύ. Πιθανόν θα μπορούσα να τα είχα καταφέρει, αλλά δεν μπόρεσα. Οπως είπα και πριν, ελπίζουμε ότι θα βρισκόμαστε πιο συχνά σε αυτή τη θέση, αλλά χρειάζεται να δουλέψουμε σκληρά και να βελτιώσουμε συγκεκριμένους τομείς του μονοθέσιου. Είμαι σίγουρος ότι θα βρισκόμαστε εκεί (σ.σ. στο βάθρο των νικητών) πιο συχνά και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε», τόνισε ο Φινλανδός, ο οποίος αποκάλυψε ότι τερμάτισε τον αγώνα με «πληγωμένη» την εμπρός πτέρυγα σε μια προσπάθειά του να περάσει κάποια από τις Ferrari.
«Ηταν δικό μου το λάθος. Απλά κοιτούσα κάτι άλλο, και δεν περίμενα τη Ferrari να επιβραδύνει τόσο πολύ στη μέση της στροφής και την ακούμπησα λίγο. Το μονοθέσιο ωστόσο εξακολουθούσε να δουλεύει σωστά. Δεν είδα την εμπρός πτέρυγα, αλλά είδα κάτι να φεύγει».
Για την ιστορία ο Ραϊκόνεν βρίσκεται στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης με 34 βαθμούς.
Ο Φινλανδός τερμάτισε 3,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Σεμπάστιαν Φέτελ και ανέβηκε για πρώτη φορά μετά την επιστροφή του, βάθρο των νικητών.
Εντούτοις, ο Ραϊκόνεν είχε κάποια στιγμή τη δυνατότητα να προσπεράσει τον Φέτελ και να έχει εκείνος την πρωτοπορία στον αγώνα. Ηταν όταν με τη μαλακή γόμα κατάφερε να αναρριχηθεί από την ενδέκατη θέση που ξεκίνησε στην δεύτερη και «έπιασε» στην κυριολεξία τον πιλότο της Red Bull. Στη συνέχεια προσπάθησε κυρίως με τη χρήση του DRS να βρεθεί εμπρός του Γερμανού, όμως ο Φέτελ κατάφερε να σταθεί όρθιος και να διατηρηθεί στην πρώτη θέση.
Με την αλλαγή των ελαστικών στο τρίτο πιτς στοπ και των δύο πιλότων, οι οποίοι επέλεξαν τη μεσαία γόμα, ο Φέτελ κέρδισε επτά δέκατα μέσα στα πιτς και στη συνέχεια μέσα στην πίστα ήταν σε θέση να ξεμακρύνει του Ραϊκόνεν.
Ετσι ο Φινλανδός έχασε την ευκαιρία να πανηγυρίσει την πρώτη εφετινή νίκη, αλλά και πρώτη μετά την επιστροφή του στη Formula 1.
«Είμαι λίγο απογοητευμένος. Σήμερα είχαμε την ταχύτητα και είχα μία ευκαιρία να προσπεράσω τον Σεμπάστιαν, αλλά δε μπόρεσα να την αξιοποιήσω διότι επέλεξα τη λάθος πλευρά στα φρένα και στη συνέχεια τα ελαστικά μου έπεσαν. Αυτό ήταν. Ηξερα ότι αυτή ήταν η μοναδική μου ευκαιρία και δυστυχώς δεν κερδίσαμε. Είμαι όμως ευχαριστημένος με την ομάδα που ήταν στη δεύτερη και τρίτη θέση, κάτι που είναι θετικό», δήλωσε ο Κίμι Ραϊκόνεν μετά το τέλος του αγώνα. Παράλληλα, τόνισε ότι είναι σίγουρος πως θα έρθουν κι άλλες τέτοιες στιγμές για την Lotus.
«Eίναι πολύ καλό για αυτούς (σ.σ. την ομάδα), αλλά φυσικά ήθελα να κερδίσω. Αυτό θα ήταν πολύ πιο θετικό για εμένα αν το είχα πετύχει. Επιπλέον, η ομάδα έδειξε ότι το έχει και ότι μπορούμε να βρισκόμαστε πιο συχνά σε αυτή τη θέση. Είχαμε το μονοθέσιο στους τρεις πρώτους αγώνες, αλλά κάναμε κάποια μικρά λάθη και αυτό μας στοίχισε αρκετά.
Σήμερα η νίκη δεν επείχε πολύ. Πιθανόν θα μπορούσα να τα είχα καταφέρει, αλλά δεν μπόρεσα. Οπως είπα και πριν, ελπίζουμε ότι θα βρισκόμαστε πιο συχνά σε αυτή τη θέση, αλλά χρειάζεται να δουλέψουμε σκληρά και να βελτιώσουμε συγκεκριμένους τομείς του μονοθέσιου. Είμαι σίγουρος ότι θα βρισκόμαστε εκεί (σ.σ. στο βάθρο των νικητών) πιο συχνά και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε», τόνισε ο Φινλανδός, ο οποίος αποκάλυψε ότι τερμάτισε τον αγώνα με «πληγωμένη» την εμπρός πτέρυγα σε μια προσπάθειά του να περάσει κάποια από τις Ferrari.
«Ηταν δικό μου το λάθος. Απλά κοιτούσα κάτι άλλο, και δεν περίμενα τη Ferrari να επιβραδύνει τόσο πολύ στη μέση της στροφής και την ακούμπησα λίγο. Το μονοθέσιο ωστόσο εξακολουθούσε να δουλεύει σωστά. Δεν είδα την εμπρός πτέρυγα, αλλά είδα κάτι να φεύγει».
Για την ιστορία ο Ραϊκόνεν βρίσκεται στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης με 34 βαθμούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ