Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Ανανέωσε με Yamaha ο Χόρχε Λορένθο

Στη Yamaha θα παραμείνει και τα επόμενα δύο χρόνια ο Χόρχε Λορένθο, βάζοντας τέλος στα σενάρια που ήθελαν τον Ισπανό αναβάτη να αντικαθιστά τον Κέσεϊ Στόνερ στη Repsol Honda, μετά την ανακοίνωση του Αυστραλού παγκόσμιου πρωταθλητή πως θα αποσυρθεί στο τέλος της φετινής σεζόν του Moto GP.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα με την Yamaha για δυο χρόνια. Εκαναν μεγάλη προσπάθεια για να με κρατήσουν στην ομάδα και θέλω να τους ευχαριστήσω όλους. Στη Yamaha μου συμπεριφέρονται σαν οικογένεια από το 2008 και μου αρέσει πολύ να δουλεύω μαζί τους. Η πρώτη μου επιλογή ήταν να μείνω εδώ και είμαι χαρούμενος που οι διαπραγματεύσεις είχαν αυτήν τη θετική κατάληξη. Τώρα μπορώ να συγκεντρωθώ στο πρωτάθλημα και ανυπομονώ θα να ανταποδώσω στην ομάδα την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Θέλω να κερδίσουμε πολλά πρωταθλήματα μαζί, το όνειρο μου είναι να κλείσω την καριέρα μου στην Yamaha και τώρα αυτό πλησιάζει να γίνει πραγματικότητα», δήλωσε ο Χόρχε Λορένθο.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...