Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2013

Αντίο στο «Ακρόπολις» είπε η FIA

English: Logo of the World Rally Championship.
English: Logo of the World Rally Championship. (Photo credit: Wikipedia)

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου, ανακοίνωσε η παγκόσμια ομοσπονδία αυτοκινήτου στην Κροατία.


Εκτός Πρωταθλήματος 2014 θα βρίσκεται οριστικά ο Εθνικός μας Αγώνας , καθώς μετά τη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο Ντουμπρόβνικ(27/09), επισφραγίστηκε η έντονη φημολογία του τελευταίου διαστήματος, που ήθελε το Ράλι Ακρόπολις εκτός Πρωταθλήματος το επόμενο έτος! 

Οι έντονες ανησυχίες τόσο της FIA όσο και του επίσημου σπόνσορα του θεσμού, για την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα και το κατά πόσο το «Ράλι των Θεών» θα πληροί τις ολοένα και υψηλότερες οικονομικές απαιτήσεις ενός αγώνα του WRC, οδήγησαν την παγκόσμια ομοσπονδία στο κόψιμο του Ακρόπολις, προκαλώντας την θλίψη στους λάτρεις του σπορ!

Τα πρώτα ανησυχητικά σημάδια, ωστόσο, είχαν γίνει ορατά ήδη από τα μέσα του καλοκαιριού, περίοδος κατά την οποία η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα προχώρησε σε κάθε δυνατή ενέργεια για να διασφαλίσει τη θέση του Ράλλυ Ακρόπολις στο αγωνιστικό ημερολόγιο. Οι ανησυχίες τόσο της FIA όσο και του promoter του θεσμού σχετίζονταν με την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα και με το κατά πόσο το Ράλλυ Ακρόπολις θα πληροί τις ολοένα και υψηλότερες οικονομικές απαιτήσεις ενός αγώνα του WRC.

Τόσο η Οργανωτική Επιτροπή όσο και η Κυβέρνηση της χώρας, που ήδη από τον αγώνα του 2013 στάθηκε έμπρακτα δίπλα στο Ράλλυ Ακρόπολις, εγγυήθηκαν για την άρτια, αναφορικά και με τις οικονομικές απαιτήσεις, διεξαγωγή του. Παρ' όλα αυτά, ούτε οι εγγυήσεις ούτε το πλάνο του αγώνα, που, έχοντας ως δεδομένο τον εορτασμό των 60 ετών του Ράλλυ Ακρόπολις, περιλάμβανε πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων, υπερειδική διαδρομή στο ΟΑΚΑ καθώς και επέκταση των αγωνιστικών χιλιομέτρων με την υποστήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αποδείχτηκαν αρκετά ώστε να ξεπεραστούν οι όποιες δυσκολίες.

Αυτή είναι η τρίτη φορά που το Ράλλυ Ακρόπολις μένει εκτός ημερολογίου WRC, καθώς το 1974 δε διοργανώθηκε λόγω ενεργειακής κρίσης, ενώ το 2010 περέμεινε εκτός θεσμού, καθώς η FIA εκείνη την περίοδο «δοκίμαζε» την κυλιόμενη εναλλαγή χωρών στο Πρωτάθλημα.

Σε κάθε περίπτωση, και με πλήρη επίγνωση του αρνητικού αντίκτυπου αυτής της εξέλιξης, η Οργανωτική Επιτροπή του Ράλλυ Ακρόπολις θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για την επαναφορά του στο ημερολόγιο του 2015, ενδεχομένως και εκμεταλλευόμενη τον ένα χρόνο απουσίας, ώστε το Ράλλυ Ακρόπολις να επιστρέψει με νέα στοιχεία που θα τονώσουν το χαρακτήρα του.

Το ημερολόγιο του Πρωταθλήματος για το 2014 περιλαμβάνει και πάλι 13 αγώνες, με μοναδική αλλαγή, συγκριτικά με του 2013, την είσοδο της Πολωνίας στη θέση του Ράλλυ Ακρόπολις.

Αναλυτικά οι αγώνες είναι οι εξής:

Ράλλυ Μόντε Κάρλο
Ράλλυ Σουηδίας
Ράλλυ Μεξικού
Ράλλυ Πορτογαλίας
Ράλλυ Αργεντινής
Ράλλυ Πολωνίας
Ράλλυ Ιταλίας
Ράλλυ Φινλανδίας
Ράλλυ Γερμανίας
Ράλλυ Αυστραλίας
Ράλλυ Γαλλίας
Ράλλυ Ισπανίας
Ράλλυ Μ. Βρετανίας
Enhanced by Zemanta

Τα ρολόγια των Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ!


Οι πιλότοι της Mercedes φορούν στους καρπούς τα τελευταία μοντέλα της IWC.


Ο Ελβετικός Οίκος Υψηλής Ωρολογοποιίας συνεργάζεται με την ομάδα της F1 ως επίσημος Τεχνικός Συνεργάτης (Engineering Partner) από την αρχή του έτους.

Ο Χάμιλτον μάλιστα τις προηγούμενες μέρες είχε την ευκαιρία να επισκεφτεί το εργοστάσιο της ομάδας στο πλαίσιο της συνεργασίας των δυο πλευρών.


Η IWC διοργάνωσε χτες μια πολύ όμορφη εκδήλωση  στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου όπου παρουσιάστηκε το πλαίσιο συνεργασίας των δυο εταιρειών και φυσικά τα ρολόγια των πιλότων της F1. Όπως μάθαμε από τους ανθρώπους της εταιρείας πολύ σύντομα θα δούμε ρολόγια ειδικά σχεδιασμένα στο πνεύμα της F1, με ανθρακόνημα. Επιπλέον η μεταφορά κουλτούρας και τεχνολογίας ανάμεσα στις δυο εταιρείες είναι ο βασικός στόχος της συνεργασίας.

Οι προσκεκλημένοι στην εκδήλωση πέρα από την ξενάγηση στα εκθέματα του Μουσείου (σ.σ: αν δε το έχετε ήδη κάνει, προγραμματίστε μια επίσκεψη) είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά και τα νέα μοντέλα IWC της σειράς Ingenieur 2013 ανάμεσά τους και το AMG Black Series Ceramic. Πρόκειται για το πρώτο ρολόι με θέμα της συνεργασία με την ομάδα AMG Mercedes F1.

O Χάμιλτον μιλώντας για την εμπειρία του στο εργοστάσιο της IWC τόνισε: «Μόνο πολύ προικισμένοι μηχανικοί και τεχνικοί, με απόλυτη αφοσίωση στην τελειότητα, μπορούν να αναπτύξουν τους μηχανισμούς των ρολογιών σε τέτοιο επίπεδο ακρίβειας και καινοτομίας. Είναι το ίδιο πάθος που δίνει κίνητρο στο τμήμα παραγωγής της Mercedes να δημιουργήσει ανταγωνιστικό μονοθέσιο».
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013

Εκτός WRC το Ράλι Ακρόπολις!

Το Ράλι Ακρόπολις δεν θα βρίσκεται στο καλεντάρι του WRC το 2014, αφού θα αντικατασταθεί από το Ράλι Πολωνίας, όπως αναμένεται να επιβεβαιώσει το συμβούλιο της FIA μέσα στην εβδομάδα.


Η συγκεκριμένη απόφαση θα λάβει ποικίλες αντιδράσεις, αφού το Ράλι Ακρόπολις είναι ένα από τα πιο δημοφιλή στον κόσμο.

Ο υπεύθυνος της Volkswagen Motorsport, Γιόστ Καπίτο, τόνισε: "Το Ράλι Πολωνίας ήταν πολύ καλό την προηγούμενη φορά και δεν υπάρχει λόγος να μην βρίσκεται στο καλεντάρι. Από την άλλη, δεν είναι ωραίο να μείνει έξω η Ελλάδα. Το Ακρόπολις ήταν πάντα καλό, ανταγωνιστικό ράλλι, για το οποίο οι οδηγοί ανυπομονούν από την αρχή της σεζόν.

Κι όταν βλέπεις την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα. Της παίρνουν τα πάντα. Δεν ξέρω πως θα επιβιώσει η χώρα αν συνεχίζουν να της παίρνουν τα πάντα. Είναι πολύ περήφανοι άνθρωποι και αν τους πάρεις τα πάντα, συμπεριλαμβανομένης και της περηφάνιας τους, δεν ξέρω πώς θα καλύψουν το χαμένο έδαφος".
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2013

Με δική του ομάδα ο Ρόσι το 2014

Ο Βαλεντίνο Ρόσι βρίσκεται πίσω από τη σύσταση ομάδας στη Moto3 με βασικό χορηγό το τηλεοπτικό δίκτυο Sky Italia. Ο "γιατρός" έχει επιλέξει τον Ρομάνο Φενάτι.


Πέρα από τις υποχρεώσεις του στο MotoGP, ο Βαλεντίνο Ρόσι προπονεί ανερχόμενους Ιταλούς αναβάτες στο ράντσο του στην Ταβούλια.

Φαίνεται πως ήρθε η ώρα να εμπλακεί ακόμη περισσότερο και βρίσκεται πίσω από τη σύσταση μιας ομάδας που θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα της Moto3.

Μέσω της εταιρείας του, VR46, βασικό χορηγό το τηλεοπτικό δίκτυο Sky Italia που έχει τα δικαιώματα τηλεοπτικής μετάδοσης και μοτοσικλέτες της KTM ο Ρόσι σχεδιάζει να οδηγήσει προς τον τίτλο τον ταλαντούχο Ρομάνο Φενάτι, οποίος αγωνίζεται τα τελευταία χρόνια στο πρωτάθλημα.

Όσο για τη δεύτερη θέση αυτή τη διεκδικεί ο ετεροθαλής αδερφός του, Λούκα Μαρίνι (φωτογραφία).Ο 16χρονος έκανε ντεμπούτο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στο Μιζάνο, ωστόσο είχε πτώση στην πρώτη στροφή.

Με τη βοήθεια του Ρόσι η ιταλική ομοσπονδία μοτοσικλέτας προσπαθεί να αναδείξει νέα ταλέντα και να απαντήσει στην …ισπανοποίηση των τελευταίων ετών. Το ισπανικό πρωτάθλημα μοτοσικλέτας (CEV) αναδεικνύει καλούς αναβάτες κάθε χρόνο.
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ-Το ταχύτερο drift του κόσμου

Στις αρχές Σεπτεμβρίου ο Kuba Przygoński έγινε ο νέος κάτοχος του ρεκόρ Γκίνες για το ταχύτερο drift που έχει επιτευχθεί έως σήμερα. 


Ο ίδιος οδήγησε ένα Toyota GT 86 με 1068 άλογα και κατάφερε να αγγίξει ταχύτητα εισόδου τα 256 χλμ/ώρα, ενώ έκανε drift με 217,973 χλμ/ώρα.

Το ρεκόρ σημειώθηκε στο αεροδρόμιο Biala Podlaska κοντά στη Βαρσοβία.

ΠΗΓΗ: autoblog.gr
ΠΗΓΗ ΒΙΝΤΕΟ: YOUTUBE, VERVAStreetRacing
Enhanced by Zemanta

H Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) αναγνώρισε τη FIA

Η πλήρης αναγνώριση της FIA από τη ΔΟΕ ανοίγει νέους δρόμους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. 


Η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) προχώρησε στην πλήρη αναγνώριση της FIA, της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου σύμφωνα με τα αθλητικά και διοικητικά πρότυπα του Ολυμπιακού Καταστατικού Χάρτη. Η απόφαση λήφθηκε από το εκτελεστικό συμβούλιο της ΔΟΕ, που συνήλθε στο Buenos Aires μεταξύ 7 και 10 Σεπτεμβρίου.

Η απόφαση της ΔΟΕ επιβεβαιώνει ότι οι θεσμοί, οι πρακτικές και οι δραστηριότητες της FIA συνάδουν πλήρως μετον Ολυμπιακό καταστατικό χάρτη, περιλαμβανομένων της υιοθέτησης και εφαρμογής του Παγκόσμιο Κώδικα κατά του ντόπινγκ. Η ανακοίνωση της FIA αποτελεί το τελικό βήμα στην ενσωμάτωση της FIA στη διεθνή αθλητική κοινότητα, μια διαδικασία που άρχισε από τον Πρόεδρο της FIA, Jean Todt ύστερα από μια συνάντηση που είχε με τον Πρόεδρο της ΔΟΕ Jacques Rogge το 2010. Έκτοτε η FIA εντάχθηκε στο SportAccord (τον Οργανισμό ομπρέλα τόσο για Ολυμπιακές όσο και μη Ολυμπιακές Ομοσπονδίες και τους διοργανωτές διεθνών αθλητικών συναντήσεων), το ARSIF (Οργάνωση μη Ολυμπιακών Διεθνών Αθλητικών Ομοσπονδιών) και την Παγκόσμια Ομοσπονδία κατά του ντόπινγκ (WADA).

Ο Πρόεδρος της FIA κ. Jean Todt δήλωσε: «Η πλήρης αναγνώριση της ΔΟΕ του ηγετικού ρόλου της FIA για την προώθηση και διακυβέρνηση του αυτοκινηταθλήματος αποτελεί μια αναγνώριση των σημαντικών μεταρρυθμίσεων, που έχουν επέλθει τα τελευταία χρόνια προκειμένου να πληρούνται τα διεθνή αθλητικά, διακυβερνητικά και ηθικά πρότυπα». Συνεχίζοντας, ο κ. Todt τόνισε ότι πρόκειται για μια σημαντική είδηση για τις 130 συνολικά Εθνικές Αθλητικές Αρχές που εκπροσωπεί η FIA. Μέσω της ένταξής τους στη FIA, έχουν τώρα τη στήριξη της ΔΟΕ για να εμπλακούν πλήρως στο έργο της Εθνικής τους Ολυμπιακής Επιτροπής. Αυτό θα αυξήσει την αναγνωρισιμότητα και θα εξυψώσει το στάτους του αυτοκινηταθλήματος στη χώρα τους και θα εμπνεύσει περισσότερους φίλους του motorsport να εμπλακούν πιο ενεργά».
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ MOTOCROSS ΣΤΑ ΦΥΧΤΙΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

Αναβάτες αγωνίζονται στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα MOTOCROSS που έγινε στην Αργολίδα, Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013. 


Το Αθλητικό Σωματείο ΦΙΛΜΑ Αργολίδος σε συνεργασία με την ομάδα του "Argos Motocross Park", διοργάνωσε  τον 6ο αγώνα του Πανελληνίου  Πρωταθλήματος Motocross 2013 της Αθλητικής Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας Ελλάδος. 

Ο  αγώνας  διεξήχθη, στο Αργος Motocross Park  στα Φίχτια Αργολίδας.






Formula 1: Νικητής στη Σιγκαπούρη ο Φέτελ

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ είδε πρώτος την πτώση της καρό σημαίας, που σήμανε τον τερματισμό στο γκραν πρι της Σιγκαπούρης.


Ο Γερμανός πιλότος της Ρεντ Μπουλ απέδειξε για άλλη μια φορά την εξαιρετική κατάσταση στην οποία βρίσκεται, πήρε ακόμη μία νίκη (τρίτη συνεχή στη Σιγκαπούρη) και πλησίασε ακόμη περισσότερο στον τέταρτο συνεχή παγκόσμιο τίτλο του, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Φερνάντο Αλόνσο (Φεράρι) και στην τρίτη τον Κίμι Ραϊκόνεν (Λότους).

33η νίκη στην καριέρα του

Για τον Φέτελ αυτή ήταν η όγδοη φετινή νίκη και συνολικά 33η στην καριέρα του. Ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής πιέστηκε μόνο από τον Ρόσμπεργκ κι αυτό στα πρώτα δευτερόλεπτα, όταν ο Φινλανδός προσπάθησε ανεπιτυχώς να τον προσπεράσει. Ο Φερνάντο Αλόνσο, από την πλευρά του, έκανε συγκινητική προσπάθεια, έδωσε το άπαν των δυνάμεών του αλλά δεν μπορούσε κάτι καλύτερο από τη δεύτερη θέση.

Όσον αφορά στον Κίμι Ραϊκόνεν, ύστερα από δύο άσχημα για την κλάση του αποτελέσματα ο πιλότος της Λότους έκανε μεγάλη εμφάνιση και επιβραβεύθηκε με την τρίτη θέση, κερδίζοντας δέκα «σκαλοπάτια» καθώς εκκίνησε 13ος!

Ο Ρομάν Γκροσάν, που ξεκίνησε από την τρίτη θέση, στον 33ο γύρο αντιμετώπισε πρόβλημα με την τροφοδοσία του αέρα και έξι γύρους αργότερα εγκατέλειψε, ενώ ο Μαρκ Γούεμπερ προδόθηκε από το κιβώτιό του (έσπασε), ενώ βρισκόταν στην τέταρτη θέση.

Η βαθμολογούμενη δεκάδα στο γκραν πρι Σιγκαπούρης:1. Σεμπάστιαν Φέτελ   (Γερμανία/Red Bull)         1:59:13.132
2. Φερνάντο Αλόνσο    (Ισπανία/Φεράρι)                     + 32.6
3. Κίμι Ραϊκόνεν      (Φιλανδία/Lotus)                           + 43.9
4. Νίκο Ρόσμπεργκ     (Γερμανία/Mercedes)                + 51.1
5. Λιούις Χάμιλτον    (Βρετανία/Mercedes)                  + 53.1
6. Φελίπε Μάσα        (Βραζιλία/Φεράρι)                       + 63.8
7. Τζένσον Μπάτον     (Βρετανία/ΜακΛάρεν)              + 83.3
8. Σέρχιο Πέρες       (Μεξικό/ΜακΛάρεν)                      + 83.8
9. Νίκο Χούλνενμπεργκ (Γερμανία/Ζάουμπερ)             + 84.2
10. Αντριαν Σουτιλ    (Γερμανία/Force India)                + 84.6

Η βαθμολογία των οδηγών
1. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Red Bull)    247 βαθμοί
2. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Φεράρι)         187
3. Λιούϊς Χάμιλτον (Βρετανία/Mercedes)      151
4. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Lotus)               149
5. Μαρκ Γουέμπερ (Αυστραλία/Red Bull)      130
6. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία/Mercedes)     116
7. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Φεράρι)                  87
8. Ρομέν Γκροσάν (Γαλλία/Lotus)                    57
9. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν)      54
10. Πολ ντι Ρέστα (Βρετανία/Force India)       36

Η βαθμολογία των κατασκευαστών
1. Ρεντ Μπουλ        377
2. Φεράρι                274
3. Μερτσέντες         267
4. Λότους/Ρενό       206
5. ΜακΛάρεν             76
6. Force India            62
7. Τόρο Ρόσο            31
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2013

Αλόνσο: Λυπηρή η απόδοση της Ferrari!

Ο Ισπανός πρωταθλητής ανεβάζει την ένταση και τους τόνους μετά την απογοητευτική απόδοση της F138 στους δρόμους του λιμανιού της Σιγκαπούρης.


Ο Αλόνσο (σ.σ: στη φωτογραφία με τον σχεδιαστή Σίμον Ρέστα) έχει κάθε λόγο να αισθάνεται απογοητευμένος. Η Ferrari σήμερα απείχε πολλά δέκατα από την κορυφή ενώ ο ίδιος βρέθηκε ακόμη μια φορά πίσω από τον teammate του Φελίπε Μάσα. Οι Ferrari εκκινούν αύριο από την 6η και 7η θέση. 

Μιλώντας μετέπειτα στους δημοσιογράφους ο Ισπανός πρωταθλητής τόνισε: " Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος με την απόδοσή μας εδώ. Κάναμε ότι μπορούσαμε για να φέρουμε εδώ νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, αποδίδουν αλλά δεν αρκούν. Δοκιμάσαμε πολλά πράγματα κάναμε πολλές αλλαγές χτες το βράδυ και σήμερα το μονοθέσιο ήταν λίγο πιο εύκολο στην οδήγηση. Νομίζω ότι όλοι πετυχαίνουν ανάλογο βαθμό βελτίωσης και έτσι η διαφορά παραμένει πολύ μεγάλη. Αυτό είναι λυπηρό. Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι με τη δουλειά που γίνεται στο εργοστάσιο. Εκεί δουλεύουν ασταμάτητα. Είναι αλήθεια ότι δε βρισκόμαστε εκεί που θα θέλαμε από άποψη απόδοσης αλλά αυτό δε συμβαίνει επειδή δεν προσπαθούμε αρκετά. Οι ανταγωνιστές μας δε χαζεύουν ανάμεσα στους αγώνες αλλά επίσης βελτιώνονται. Στην Ουγγαρία όπου επίσης απαιτείται μέγιστη κλίση στις αεροτομές ήμασταν η 4η ομάδα και εδώ ισχύει το ίδιο. Αυτά είναι άσχημα νέα για μας και προφανώς δεν έχουμε πολλά περιθώρια αύριο εκτός έναν τέλειο αγώνα. Τον Ιούλιο υστερούσαμε 8 δέκατα από τους αντιπάλους μας και τώρα είμαστε στο 1.1 sec".

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Enhanced by Zemanta

GP Σιγκαπούρης: Ποιος θα σταματήσει το Φέτελ;

Ο Γερμανός πρωταθλητής με την Red Bull πήρε με χαρακτηριστική άνεση την 4η φετινή και συνολικά 41η pole position στην καριέρα του αφήνοντας πίσω τους αντιπάλους του στη μάχη του τίτλου.


Αν υπάρχουν βέβαια με τη Ferrari να παραδέχεται δια στόματος του σχεδιαστή Σιμόν Ρέστα πως το μονοθέσιο της βρίσκεται ένα βήμα πίσω απ' αυτά των Mercedes, Lotus και αρκετά πίσω απ' αυτά της Red Bull σε πίστα με διαμόρφωση όπως της Σιγκαπούρης όπου απαιτούνται μέγιστες κλίσεις στις αεροτομές (high downforce). Με τη θερμοκρασία αέρα και οδοστρώματος στους 31 βαθμούς Κελσίου και την υγρασία στο 69%, ομάδες πιλότοι και μηχανικοί κλήθηκαν να αγωνιστούν σε συνθήκες ήπιας σάουνα. 

Το Q1 ξεκίνησε με τις Mercedes να κάνουν νωρίς τον γρήγορο γύρο τους χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα την πιο σκληρή από τις δυο διαθέσιμες. Τα προβλήματα στο set - up της Ferrari ήταν εμφανή στα περάσματα του Αλόνσο ενώ αρκετοί πιλότοι χρησιμοποίησαν την πολύ μαλακή γόμα. Ανάμεσά τους οι Mercedes αλλά και οι Ferrari. Ο Κίμι Ράικονεν έχει έναν πόνο που τον ταλαιπωρεί στην πλάτη και υπήρξαν ακόμη και σκέψεις να μη συνεχίσει να αγωνίζεται το διήμερο. Τελικά αποφασίστηκε να συμμετέχει στις δοκιμές αν όμως αυτό χειροτερέψει την κατάσταση δεν υπάρχει πλέον η δυνατότητα αντικατάστασής του για τον αγώνα. Ταχύτερος όλων ήταν ο Χάμιλτον με χρόνο 1:44.196 η διαφορά των 1.2sec από το Φέτελ οφείλεται στο ότι ο Γερμανός δε χρησιμοποίησε την πολύ μαλακή γόμα. Μόνο αυτός ο Γουέμπερ και ο Γκροζάν είχαν την άνεση να καταταγούν με τη μέση γόμα στο Q1 δείχνοντας τι έπεται για τη συνέχεια. Απογοητευτική εμφάνιση από το Μάσα που μόλις και μετά βίας κατετάγη στο φινάλε με αρκετά λάθη στο γρήγορο γύρο του. Ο Βραζιλιάνος δήλωνε πριν μπει στο μονοθέσιο ότι δεν έχει πλέον δέσμευση με τη Ferrari, θα πάψει να ασχολείται με τον Αλόνσο και θα εξαπολύσει τη μεγάλη επίθεση οδηγώντας χωρίς αύριο σε κάθε γύρο. Το αποτέλεσμα ήταν να κινείται πιο αργά απ' ότι συνήθως στην αρχή αν και βελτιώθηκε σημαντικά στο φινάλε. Εκτός 16αδας ο ντι Ρέστα με τη Force India και ο Μαλντονάντο με τη Williams πέρα από τους συνήθεις 4 πιλότους των Caterham και Marussia.


Στο Q2 ο Ράικονεν βγήκε νωρίς και σημείωσε ένα γύρο στο 1:44.7 με τη πολύ μαλακή γόμα να είναι πλέον μονόδρομος. Ο Ρόσμπεργκ έδωσε τον τόνο σπάζοντας το φράγμα του 1:44. κατά 108 χιλιοστά την ώρα που οι μηχανικοί της Sauber εκτιμούσαν πως το όριο για πρόκριση στο Q3 θα ήταν το 1:44.4. Στην πράξη φάνηκε πως κανείς δεν αισθάνονταν ασφαλής από τη στιγμή που οι Mercedes με τα δυο ταχύτερα περάσματα ήταν έτοιμες να ξαναβγούν στην πίστα λίγο πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία. Ο Φέτελ έκανε επίδειξη δύναμης σπάζοντας το φράγμα του 1:43 κατά 1 δέκατο. Σ' αυτό το σημείο ο Γερμανός ήταν ταχύτερος 8 δέκατα από τον δεύτερο που δεν ήταν άλλος από τον teammate του Μαρκ Γουέμπερ. Τελικά ο χρόνος εισόδου ήταν το 1:44 και ο τελευταίος που προκρίθηκε ο Μπάτον τη στιγμή που μηδενίστηκε το χρονόμετρο. Εκτός έμειναν ο Μπότας της Williams, o Σούτιλ της Force India, ο Πέρεζ της McLaren, ο Ράικονεν της Lotus, ο Βερν της Toro Rosso και ο Χούλκενμπεργκ της Sauber. Αντίθετα ο έτερος πιλότος της ομάδας Εστέμπαν Γκουτιέρεζ έκανε την έκπληξη μπαίνοντας στη δεκάδα.

Το Q3 ξεκίνησε με το Φέτελ να βελτιώνει την προηγούμενη επίδοσή του με χρόνο 1:42.841 τη στιγμή που κανείς άλλος δεν κατάφερε να κατέβει το 1:43.4. Η διαφορά του Φέτελ από τους αντιπάλους του είναι αποκαρδιωτική και αν ο Γερμανός συνεχίσει έτσι είναι θέμα χρόνου η κατάκτηση του 4ου συνεχόμενου τίτλου στην καριέρα του. Με διαφορά έξι δέκατα από το δεύτερο ζητούσε από τους μηχανικούς του να ξαναβγεί στην πίστα δεύτερη φορά για να βελτιώσει 1-2 δέκατα. Τόσο εκτιμούσε ότι υπήρχαν περιθώρια στο γύρο του. Τελικά όμως από τη Red Bull έκριναν πως δε χρειάζεται να προσπαθήσει ξανά, καθότι κανένας πιλότος δε φαίνονταν ικανός να τον πλησιάσει.


O αγώνας που αναμένεται με ενδιαφέρον είναι προγραμματισμένος αύριο για τις 20:00 τοπική ώρα και θα μεταδοθεί απευθείας από την Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤΕ στις 15:00 ώρα Ελλάδας. 

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2013

Formula1 - Ο Φέτελ άφησε στο σκοτάδι τον ανταγωνισμό

Formula One 2010 Rd.16 Japanese GP: Sebastian ...
Formula One Sebastian Vettel (Red Bull)  (Photo credit: Wikipedia)

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ο ταχύτερος οδηγός στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Grand Prix της Σιγκαπούρης.


Ο Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull) είναι δυνατός και στη Σιγκαπούρη. Ο Γερμανός διεκδικεί την τρίτη σερί νίκη του στη Μαρίνα Μπέι και πραγματοποίησε ιδανικό ξεκίνημα.

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας πέτυχε τον καλύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, 604 εκατοστά ταχύτερος από τον τιμέιτ του, Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull).

Ο Αυστραλός πίεσε τον τιμέιτ του και πλέον κατάλαβαν όλοι τι ενοούσε ο Φέτελ όταν έλεγε πως θα του λείψει ο Γουέμπερ (σ.σ. αποχωρεί από τη Φόρμουλα 1 στο τέλος της σεζόν).

Ο Φέτελ ήταν ένα δευτερόλεπτο (1.009) ταχύτερος από το ταχύτερο μονοθέσιο πλην της RB9 δηλαδή της Mercedes του Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο Ρόσμπεγκ ήταν 11 χιλιοστά γρηγορότερος από τον Λιούις Χάμιλτον.

Μόλις 8ος ήταν ο Κίμι Ράικονεν, ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο περιορίστηκε στην 6η θέση. Ο Ισπανός βρίσκεται 53 βαθμούς πίσω από τον Φέτελ στη βαθμολογία.
Enhanced by Zemanta

Formula 1 «Ταύρος» ο Hamilton! (photos)


Έγραψε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, αφήνοντας πίσω του Webber-Vettel!

O Lewis Hamilton έκανε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών της Σιγκαπούρης αφήνοντας πίσω του τις δύο Red Bull.

Ο Βρετανός με χρόνο 1:47.055 είδε τους Mark Webber και Sebastian Vettel στους καθρέπτες του.

Ο Νico Rosberg έκανε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο, με τον Kimi Raikkonen να αφήνει πίσω του τον ομόσταυλό του Romain Grosjean και τον Fernando Alonso, που είναι αντίπαλοι πρώτη φορά μετά την επίσημη ανακοίνωση ότι από του χρόνου θα τρέχουν μαζί για τη Ferrari.

Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Sergio Perez, Jean-Eric Vergne και Esteban Gutierrez.


Αναλυτικά η κατάταξη των πρώτων ελεύθερων δοκιμών:

1. Lewis Hamilton Mercedes 1m47.055s 20
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m47.420s +0.365s 20
3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m47.885s +0.830s 19
4. Nico Rosberg Mercedes 1m48.239s +1.184s 23
5. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m48.354s +1.299s 18
6. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m48.355s +1.300s 12
7. Fernando Alonso Ferrari 1m48.362s +1.307s 21
8. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m49.267s +2.212s 20
9. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m49.348s +2.293s 23
10. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m49.355s +2.300s 21
11. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m49.481s +2.426s 20
12. Felipe Massa Ferrari 1m49.493s +2.438s 16


13. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m49.510s +2.455s 21
14. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m49.608s +2.553s 20
15. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m49.887s +2.832s 18
16. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m50.092s +3.037s 20
17. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m50.222s +3.167s 17
18. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m50.757s +3.702s 16
19. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m52.359s +5.304s 16
20. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m52.673s +5.618s 15
21. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m52.920s +5.865s 24
22. Charles Pic Caterham-Renault 1m53.647s +6.592s 23
Enhanced by Zemanta

Formula 1 - Η FIA έστειλε τον Χούλκενμπεργκ στη Lotus

Σύμφωνα με τη διεθνή ομοσπονδία ο Νίκο Χούλκενμπεργκ ανήκει ήδη στο δυναμικό της Lotus. Η αντίδραση του Γερμανού οδηγού και η τοποθέτηση του για το μέλλον του.


Ένα λάθος στο δελτίο Τύπου της παγκόσμιας ομοσπονδίας (FIA) σχετικά με τη συμμετοχή οδηγών στη συνέντευξη Τύπου στη Σιγκαπούρη πυροδότησε σχόλια παντός τύπου.

Η FIA ανέφερε πως ο Νίκο Χούλκενμπεργκ εκπροσωπεί τη Lotus σε ένα λάθος που ίσως αποδειχθεί προφητική κίνηση. Θεωρείται βέβαιο πως ο Γερμανός θα φύγει από τη Sauber στο τέλος της σεζόν.

Ο "Χουλκ" ρωτήθηκε σχετικά με τη "γκάφα" της FIA και απλά χαμογέλασε, κρύβοντας επιμελώς την αμηχανία του σύμφωνα με τους εκπροσώπους του Τύπου.

Αναφερόμενος στο μέλλον του ο Γερμανός σχολίασε "προτεραιότητα μου είναι να βρω ένα καλό συμβόλαιο και ένα καλό μονοθέσιο. Τίποτα δεν έχει οριστικοποιηθεί".

Φυσικά ρωτήθηκε και για τη Ferrari μετά τις δηλώσεις του μάνατζερ του και την ύπαρξη συμφωνίας. "Υπήρξε μια ευκαιρία εκεί, αλλά αυτό ανήκει στην ιστορία και πρέπει να προχωρήσω".

Formula 1- Απλήρωτος ο Ράικονεν στη Lotus

Ο Κίμι Ράικονεν δήλωσε πως έφυγε από τη Lotus γιατί η ομάδα δεν είναι συνεπής στις οικονομικές υποχρεώσεις προς εκείνον. Τι είπε για τη σχέση του με τον Φερνάντο Αλόνσο.


Τον Κίμι Ράικονεν περίμεναν όλοι στη συνέντευξη Τύπου του Grand Prix της Σιγκαπούρης. Τον περίμεναν να μιλήσει για τη Ferrari και τη συνύπαρξη του με τον Φερνάντο Αλόνσο.

Ο Φινλανδός μίλησε για την επιστροφή του στη Ferrari, όμως την παράσταση έκλεψε η δήλωση του σχετικά με την αιτία αποχώρησης του από τη Lotus.

"Οι λόγοι για τους οποίους έφυγα από την ομάδα αφορούν την οικονομική πλευρά. Δεν έχω λάβει το μισθό μου", δήλωσε ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής

"Είμαι ικανοποιημένος για την απόφαση μου", πρόσθεσε. Πέρα από το συμβόλαιο, το οποίο καλύπτεται από τη Lotus, η ομάδα φέρεται να χρωστάει στον Ράικονεν τα bonus βάσει των αποτελεσμάτων του.

Μολονότι σχεδόν όλοι οδηγοί, παλαίμαχοι και νυν έχουν προβλέψει τη δημιουργία προβλημάτων στη σχέση του Ράικονεν με τον Φερνάντο Αλόνσο, ο Φινλανδός έχει διαφορετική άποψη.

"Δεν βλέπω το λόγο γιατί να μη δουλέψει. Είμαστε αρκετά μεγάλοι για να γνωρίζουμε τι κάνουμε και η ομάδα λειτουργεί σωστά, έτσι αν προκύψει πρόβλημα, τότε θα μπορέσουμε να το λύσουμε. Δεν είμαστε 20 χρονών πια. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά ο χρόνος θα δείξει. Είμαι σίγουρος πως όλα θα πάνε καλά. Θα υπάρξει σκληρή μάχη εντός πίστας και ορισμένες φορές τα πράγματα πηγαίνουν άσχημα, αλλά πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά".

Δεν περιμένει πως θα αντιμετωπίσει προβλήματα προσαρμογής στο Μαρανέλο: "Γνωρίζω την ομάδα και τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτή. Σίγουρα έχουν έρθει ορισμένοι νέοι άνθρωποι και αρκετοί έφυγαν από την τελευταία φορά που βρισκόμουν εκεί. Δεν νομίζω πως θα είναι δύσκολο να επιστρέψω εκεί και να τα πάω καλά. Το μονοθέσιο θα είναι διαφορετικό και το δυσκολότερο πράγμα το 2014 είναι πως τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. Όποιος προετοιμάσει το καλύτερο μονοθέσιο, θα έχει και τα καλύτερα αποτελέσματα".

Formula 1- Η McLaren θέλει τον Αλόνσο το 2014!

Μια δήλωση του Μάρτιν Γουίτμαρς σχετικά με τον Φερνάντο Αλόνσο πυροδότησε νέα σχόλια σχετικά με το μέλλον του Ισπανού οδηγού στη Φόρμουλα 1.

 
Θα περίμενε κανείς πως μετά το άδειασμα του Φερνάντο Αλόνσο στη McLaren στη συνέντευξη Τύπου της Πέμπτης (19/9) στη Σιγκαπούρη, όταν είπε πως έχει διεκδικήσει στο παρελθόν το πρωτάθλημα δίχως υποστήριξη από την ομάδα (σ.σ. αναφερόμενος στο περιπετειώδες 2007), οι σχέσεις των δύο πλευρών δεν θα ήταν θερμές.

Να όμως που ένα 24ωρο αργότερα ήρθαν οι δηλώσεις του επικεφαλής της McLaren, Μάρτιν Γουίτμαρς σχετικά με μια πιθανή συνεργασία των δύο πλευρών με τον Τύπο να αναφέρεται στην επόμενη χρονιά.

"Ναι, θα προσλάμβανα τον Αλόνσο αν μπορούσα. Νομίζω πως οι περισσότερες ομάδες στο pitlane θα συνεργάζονταν με χαρά με τον Φερνάντο Αλόνσο. Είναι ένας πολύ ταλαντούχος οδηγός. Περιμένω την επόμενη χρονιά το δίδυμο των οδηγών μας να παραμείνει το ίδιο, αλλά είμαστε ανοιχτοί σε καθετί. Νομίζω πως ο Φερνάντο ελέγχει το μέλλον του, αλλά θα δούμε", σχολίασε ο Γουίτμαρς.

Η McLaren έχει επιβεβαιώσει, αλλά δεν έχει επισημοποιήσει τη συνέχιση της συνεργασίας με τους Τζένσον Μπάτον και Σέρχιο Πέρες το 2014.

Κι αν φαίνεται αδύνατο να αποκτηθεί ο Αλόνσο το 2014 από τη McLaren, υπάρχουν πιθανότητες για το 2015 με την έλευση της Honda. Τουλάχιστον αυτό έγραφε ο ισπανικός Τύπος τις προηγούμενες μέρες.

Πάντως η λεγόμενη "silly season" καλά κρατεί στη Φόρμουλα 1 και ας διανύουμε τις τελευταίες 10 εβδομάδες του πρωταθλήματος.

Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2013

Ραϊκόνεν: Το έσκασα για τα λεφτά!

Ελπίζει ο Φινλανδός να αποφέρει καρπούς η συνεργασία του με τον Φερνάντο Αλόνσο στη Ferrari


Βαγγέλης Σπυράκης / enet.gr

Αποκαλυπτικός ήταν ο Κίμι Ράικονεν στη συνέντευξη Τύπου λίγο πριν το Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης, καθώς αποκάλυψε πως ο λόγος που δεν ανανέωσε με τη Lotus και πήγε στην Ferrari ήταν τα χρήματα!

Ο Φινλανδός οδηγός δεν δίστασε να αφήσει αιχμές για την τωρινή του ομάδα χωρίς να αποσαφηνίσει τους οικονομικούς λόγους (τον βασικό του μισθό ή τα μπόνους για την συνεργασία τους...) που τον έκαναν να πάρει την απόφαση να μετακομίσει το Μαρανέλο, ενώ άφησε να εννοηθεί, εμμέσως πλην σαφώς, ότι δεν θα είναι Νο2 οδηγός στην Scouderia, «δημιουργώντας» από τώρα κλίμα έντονου ανταγωνισμού στην Ιταλική ομάδα.

«Οι λόγοι αποχώρησής μου από την ομάδα είναι καθαρά οικονομικοί Αυτό είναι λυπηρό αλλά έτσι είναι. Υπήρχαν πολλά πράγματα που θα μπορούσαν να κάνουν στην Lotus για να με κρατήσουν  αλλά δεν ξέρω τι θα γινόταν αν προσπαθούσαν περισσότερο ορισμένοι στην ομάδα για να αλλάξουν αυτήν την κατάσταση. Είμαι χαρούμενος με την απόφασή που πήρα », σχολίασε ο 33χρονος Φινλανδός,  εκθέτοντας έτσι την ομάδα που τον βοήθησε να ξαναεπιστρέψει στην αγωνιστική δράση της F1 μετά από δύο σεζόν αποχής.

Ο Ραϊκόνεν  όπως ήταν φυσικό σχολίασε και την νέα του συνεργασία του με τον Φερνάντο Αλόνσο:

«Δεν βλέπω το λόγο για να μην δουλέψει αυτή η συνεργασία. Είμαστε και οι δύο αρκετά μεγάλοι για να ξέρουμε τι να κάνουμε. Αν κάτι υπάρξει νομίζω ότι θα το συζητήσουμε. Δεν έχω την ίδια συμπεριφορά με τότε που ήμουν 20 ετών.  Ίσως να κάνω λάθος αλλά μόνο ο χρόνος μπορεί να δείξει. Είμαι σίγουρος ότι τα πράγματα θα κυλήσουν ομαλά. Σίγουρα θα δοθούν σκληρές μάχες στην πίστα, αν και μερικές φορές τα πράγματα θα πάνε στραβά αλλά είμαι σίγουρος ότι στο τέλος όλα θα κυλήσουν ομαλά . Το μεγαλύτερο ίσως πρόβλημα στη Ferrari  είναι το μονοθέσιο καθώς θα είναι διαφορετικό το  2014  με τους τούρμπο κινητήρες. Όποιος φτιάξει το καλύτερο μονοθέσιο θα είναι σε θέση να διεκδικήσει τον τίτλο. Είναι μια νέα πρόκληση για όλες τις ομάδες αλλά δεν έχω καμία αμφιβολία για την ομάδα και για τον εαυτό μου».

Άμεση ήταν η απάντηση του Φερνάντο Αλόνσο, που αρχικά έκανε  δηλώση για την επιλογή του Κίμι και στη συνέχεια ανταπαντά στον Φινλανδό για το ποιος θα είναι το αφεντικό στους πιλότους λέγοντας:

«Πάντα είμαι ενημερωμένος για τις κινήσεις της ομάδας. Είναι αλήθεια ότι μέχρι την τελευταία στιγμή δεν είχαν πάρει κάποια απόφαση όταν όμως αποφάσισαν να αντικαταστήσουν τον Φελίπε με ρώτησαν ποια ήταν η άποψη μου, η οποία ήταν ότι ο  Κίμι είναι η καλύτερη επιλογή, ιδιαίτερα λόγω των αλλαγών της επόμενης σεζόν. Εγώ από την μεριά μου πάντα θα έχω κίνητρα και θέληση, πάντα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό.  Δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να με πιέσει περισσότερο από ό,τι το κάνω εγώ στον εαυτό μου».

Κάπου εκεί εμφανίστηκε σε ρόλο «πυροσβέστη», το αφεντικό της Scouderia Στέφανο Ντομενικάλι, ο οποίος μόλις είδε την εμμονή των δημοσιογράφων να πιέζουν να βγάλουν την είδηση που θα έβαζε φωτιά πριν ακόμα ξεκινήσει ο κυριακάτικος  αγώνας της Σιγκαπούρης. Δήλωσε ότι  όλα όσα λέγονται  και ακούγονται για τους Aλόνσο-Ραϊκόνεν είναι μέρος του ψυχολογικού πολέμου που γίνεται σε αυτόν το χώρο.

«Όλα αυτά λέγονται ίσως γιατί φοβούνται ότι θα είμαστε δυνατοί. Η Ferrari έχει να βρεθεί με δύο πρωταθλητές από το 1953 όταν είχε τους Τζουζέπε Φαρίνα- Αλμπέρτο Ασκάρι, με τον τελευταίο να στέφεται πρωταθλητής εκείνη τη χρονιά και ίσως αυτό να ενοχλεί ορισμένους», είπε ο Ντομενικάλι, προσπαθώντας  από τώρα να σβήσει  την φωτιά που έχει ξεσπάσει στο Μαρανέλο.

Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου 2013

Ο Σουμάχερ δάμασε τα κύματα του Αιγαίου – Διακοπές με τζετ σκι στη Μύκονο [βίντεο]


Ούτε ο Μίκαελ Σουμάχερ δεν κατάφερε να αντισταθεί στη γοητεία των ελληνικών νησιών φέτος. Μπορεί το καλοκαίρι να πέρασε, αλλά ο θρύλος της F1 βρήκε έστω και το Σεπτέμβριο το χρόνο για να κάνει διακοπές στη Μύκονο.


Εφτασε στο νησί με ιδιωτικό τζετ και απόλαυσε τις παραλίες και τα νερά του νησιού με την παρέα του σε σκάφος Αυστραλού επιχειρηματία. Πάντως ούτε στις στιγμές χαλάρωσης δεν αντέχει να στερηθεί την ταχύτητα. 

Ετσι εθεάθη να «δαμάζει» τα κύματα με τζετ σκι. Πάντως ο Σουμάχερ απέφυγε να κάνει βόλτες στα σοκάκια του νησιού, ενώ φάνηκε να ενοχλείται όταν έγινε αντιληπτός από τους λουόμενους σε μία παραλία.


Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2013

Αυτομόλησε από τώρα ο Μάσα - Τέλος η υποστήριξη στον Aλόνσο

Αλλάζει τακτική και νοοτροπία, αγνοώντας την Scuderia στους επτά αγώνες που απομένουν μέχρι την ολοκλήρωση του Πρωταθλήματος, ξεκαθαρίζοντας πως θα τρέξει για την «πάρτη» του, ενώ αποκάλυψε ότι είναι σε διαπραγματεύσεις με την Lotus


Ο Βραζιλιάνος  που βρίσκετε στο επίκεντρο των μεταγραφικών στόχων ομάδων της F1, στην συνέντευξη που παραχώρησε στο  Βραζιλιάνικο δίκτυο  Τv globoesporte.com, ξεκαθάρισε ότι δεν θα παίζει τον υποστηρικτικό ρόλο στον team mate του στη Ferrari, Φερνάντο Αλόνσο στους 7 αγώνες που απομένουν για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, καθώς αλλάζει  τις προτεραιότητές του βάζοντας πλέον μπροστά το προσωπικό του συμφέρον και όχι αυτό της ομάδας, έχοντας  σαν στόχο  να ανεβάσει τις «μετοχές» του στο μεταγραφικό παζάρι.  

«Δεν θα τρέχω για τον Aλόνσο από εδώ και στο εξής. Από την Παρασκευή στη Σιγκαπούρη θα δουλεύω για τον εαυτό μου. Θα επιτίθεμαι συνεχώς, σε κάθε γύρο. Είναι καιρός ποια να φροντίσω τον εαυτό μου». Μάλιστα θυμήθηκε το γερμανικό Grand Prix του 2010, τότε που οι επικεφαλής της ομάδας του έδωσαν εντολή μέσω ενός κωδικοποιημένου μηνύματος από τον team radio, να επιτρέψει στον Ισπανό να προσπεράσει και να διεκδικήσει τη νίκη του αγώνα.  «Ήταν μια μαύρη μέρα για μένα», είπε χαρακτηριστικά δήλωσε ο Βραζιλιάνος .

Ο Mάσα πρόσθεσε ότι αν και αποφάσισε να αποστασιοποιηθεί από τις εντολές της ομάδας,  εξακολουθεί να βλέπει τον Ισπανό ως φίλο λέγοντας:

«Έχουμε μια ωραία σχέση, είμαι σίγουρος ότι με βλέπει σαν φίλο, όπως τον βλέπω και εγώ», ενώ στην ερώτηση του δημοσιογράφου πώς σχολιάζει  την συνεργασία Aλόνσο –Ραϊκονεν , ο 32χρονος  ξεκαθάρισε ότι κρίνει  τους δύο άνδρες ως «εξαιρετικής ποιότητας οδηγούς», αλλά παραδέχεται ότι το ζευγάρι  δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα που κάποια στιγμή θα οδηγηθούν σε σύγκρουση.

«Ξέρω τους και τους δύο εντός και εκτός πίστας και τους αξιολογώ ως εξαιρετικούς οδηγούς, αλλά φοβάμαι ότι θα συγκρουστούν στην ίδια ομάδα. Είπα στα αφεντικά στο Mαρανέλο  να αναπνεύσουν τώρα όσο περισσότερο μπορούν γιατί θα δυσκολεύονται να αναπνεύσουν του χρόνου».

Ο Βραζιλιάνος ολοκληρώνοντας την συνέντευξη του αποκάλυψε ότι βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία με την lotus, κάτι που επιβεβαίωσε και η βρετανική ομάδα, διά στόματος του τεχνικού διευθυντή της , Ερίκ Μπουλιέρ στην  www.gazzetta.it . Ο 32χρονος  είπε ότι η Lotus  είναι η πιο ανταγωνιστική επιλογή που μπορεί να έχει για να  συνεχίσει να είναι σε υψηλό αγωνιστικό επίπεδο.

«Είμαστε σε διαπραγματεύσεις, κατά τη γνώμη μου, η Lotus έχει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, το οποίο είναι αυτό που θέλω  να αγωνιστώ την επόμενη σεζόν. Είμαστε επαφή με την ομάδα και θα προσπαθήσουμε να βρούμε μία λύση, όχι μόνο για μένα, αλλά και για τη Lotus».

Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2013

Μνηστήρες για Μάσα

Την περασμένη εβδομάδα, ο Φελίπε Μάσα γνωστοποίησε μέσω του λογαριασμού του στο twitter πως θα αποχωρήσει από την Ferrari στο τέλος της σεζόν. Μια μέρα μετά, η Scuderia ανακοίνωσε την επιστροφή του Κίμι Ραϊκόνεν, ως αντικαταστάτη του Βραζιλιάνου.


Ο 32χρονος μέχρι πρότινος πιλότος της Ferrari όμως, δεν πρόκειται να μείνει χωρίς ομάδα, καθώς όπως αποκάλυψε ο ίδιος διατηρεί επαφές και με τη Lotus καθώς και με την McLaren.

"Διαπραγματευόμαστε με την Lotus. Κατά τη γνώμη μου η Lotus έχει ένα πολύ ανταγωνιστικό αμάξι, που είναι και αυτό που θέλω. Είναι και μια ομάδα με πολύ σημαντική ιστορία στη Βραζιλία. Έχουμε πολλές συζητήσεις για να βρούμε έναν τρόπο για να συνεχίσουμε και οι 2 με ένα πολύ καλό μονοθέσιο".

Ωστόσο, ο Μάσα εκτός από την Lotus βρίσκεται σε συζητήσεις και με την McLaren. "Είχα επαφές και με την McLaren. Δεν μπορώ να κρίνω. Είναι δύσκολο να πω... με τη Lotus οι επαφές ήταν πολύ καλές".

Ερωτηθείς για το πως αισθάνεται τώρα στη Ferrari τόνισε: "Είναι πιο χαλαρά, πιο ελεύθερα".
Enhanced by Zemanta

Νίκη ξανά για Lorenzo!

Την 2η σερί, 5η φετινή και 28η νίκη στην καριέρα του, σε επίπεδο MotoGP, πέτυχε ο Jorge Lorenzo στην πίστα του Σαν Μαρίνο!


Ο Ισπανός αναβάτης αφού... ζεστάθηκε καλά - καλά στο warm-up, πήρε και την καρό σημαία που τον φέρνει πιο κοντά με τον συμπατριώτη του Marc Marquez που τερμάτισε στη δεύτερη θέση.

Το βάθρο των νικητών είχε έναν ακόμη Ισπανό.

Αυτός δεν ήταν άλλος από τον Dani Pedrosa, που είδε στους kαθρέπτες της μοτοσικλέτας του τους Valentino Rossi, Stefan Bradl και Cal Crutchlow.

Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Bautista, Dovizioso, Hayden και Pirro.

Για το πέσιμο της καρό σημαίας του φετινού πρωταθλήματος μένουν ακόμη τέσσερις αγώνες με τον επόμενο να γίνεται στη πίστα του Αραγκον στις 29/9/.

Aναλυτικά η κατάταξη:

1LORENZO J.Yamaha Factory RacingLap 28
2MARQUEZ M.Repsol Honda Team+3.379
3PEDROSA D.Repsol Honda Team+7.368
4ROSSI V.Yamaha Factory Racing+15.062
5BRADL S.LCR Honda MotoGP+22.355
6CRUTCHLOW C.Monster Yamaha Tech 3+22.599
7BAUTISTA A.GO&FUN Honda Gresini+31.059
8DOVIZIOSO A.Ducati Team+42.702
9HAYDEN N.Ducati Team+44.858
10PIRRO M.Ignite Pramac Racing+47.818
11SMITH B.Monster Yamaha Tech 3+48.011
12EDWARDS C.NGM Mobile Forward Racing+1:03.154
13ESPARGARO A.Power Electronics Aspar+1:07.600
Enhanced by Zemanta

Jorge Lorenzo: «Εγώ φταίω και τώρα το πληρώνω»

Τις ευθύνες του ανέλαβε ο Jorge Lorenzo, για το γεγονός πως βρίσκεται στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος


Τα λάθη και το πείσμα του πληρώνει ο Jorge Lorenzo, ο οποίος παρά το γεγονός ότι τη φετινή σεζόν έχει ανέβει πέντε φορές στο πρώτο σκαλί του βάθρου, βρίσκεται στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος.

Ο Ισπανός Παγκόσμιος πρωταθλητής ανέλαβε τις ευθύνες του για τις αποφάσεις που είχε πάρει να τρέξει, ενώ ήταν τραυματίας στα Grand Prix της Ολλανδίας και τη Γερμανίας.

Αναλυτικά, όσα είπε:

«Οι πέντε νίκες είναι πολλές για να βρίσκομαι ακόμη στην πέμπτη θέση , αλλά ξέρω ότι στο Άσεν και στο Σάχσερινγκ έκανα λάθος, εγώ φταίω και τώρα το πληρώνω. Ωστόσο, το παρελθόν είναι παρελθόν και δεν μπορεί να αλλάξει», τόνισε αρχικά και συμπλήρωσε:

«Αυτό που πρέπει να κάνουμε τώρα είναι να κοιτάμε μπροστά. Αν θέλουμε το πρωτάθλημα πρέπει να παίρνουμε νίκες. Είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε και αυτό γιατί ο Marc είναι ένας πολύ δυνατός αντίπαλος», δήλωσε χαρακτηριστικά ο αναβάτης της Yamaha.

Ο Lorenzo βρίσκεται 34 βαθμούς πίσω από τον Marquez πέντε γύρους πριν πέσει η αυλαία του πρωταθλήματος.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2013

Η Ferrari συνεχίζει την «αφαίμαξη» της Lotus

Στόχος το Παγκόσμιο πρωτάθλημα στους κατασκευαστές το 2014


Μετά τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας Τζέιμς Άλισον, Kίμι Ραϊκονεν, στην ιταλική ομάδα προχώρησαν και στη μεταγραφή του Ντιρκ ντε Μπιρ από την Lotus, που θα ενισχύσει το τμήμα της αεροδυναμικής υπό τον Λοΐξ Μπιζουά.

Η Scouderia, έκανε άλλη μια πολύ σημαντική προσθήκη στο τεχνικό της team δείχνοντας ότι η ομάδα του Maranello θέλει να επιστρέψει γρήγορα  στην κορυφή, σπάζοντας την κυριαρχία της RBR. Θέτει ως μοναδικό στόχο τα επόμενα χρόνια να ξαναπάρει τα σκήπτρα στους κατασκευαστές. Στόχος που της διαφεύγει από το 2008, όταν είχε κατακτήσει για τελευταία φορά το παγκόσμιο τίτλο.

Στον απόηχο της μεταγραφής του Φινλανδού στην ιταλική ομάδα, που έκανε αίσθηση στην F1 , ο Γερμανός επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Μίχαελ Σουμάχερ, με δηλώσεις του στη γερμανική εφημερίδα Bild  για το πώς βλέπει την συνύπαρξη των δύο πιλότων  Ραϊκόνεν-Αλόνσο στην Ferrari, μας προετοίμασε για το τι θα δούμε την επόμενη αγωνιστική σεζόν λέγοντας:

«Στη Ferrari, ο Κίμι και ο Φερνάντο ακούγεται εκρηκτικό το μείγμα. Για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι καλά τα νέα καθότι θα έχουμε πυροτεχνήματα και για τους αντιπάλους τους θα είναι ένα δύσκολο δίδυμο στην αντιμετώπιση. Ανυπομονώ να τους δω».


Βαγγέλης Σπυράκης/ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Enhanced by Zemanta

WRC: Νίκησε αλλά δεν... πανηγύρισε ο Οζιέ

Ο Σεμπαστιέν Οζιέ έκανε περίπατο στην Αυστραλία αλλά θα πρέπει να περιμένει το ράλι της πατρίδας του για να ανακηρυχθεί για πρώτη φορά παγκόσμιος πρωταθλητής!


Ο Γάλλος συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό και την τέταρτη ημέρα του αγώνα, κερδίζοντας πέντε από τις έξι ειδικές διαδρομές – ανάμεσα τους και η power stage που χαρίζει τρεις επιπλέον βαθμούς. Μαζί με τους 25 της νίκης, αυτή η συγκομιδή τον έχριζε μέχρι μερικά μέτρα πριν τον τερματισμό… πρωταθλητή!

Όμως η ατυχία που χτύπησε για πολλοστή φορά την πόρτα του Μίκο Χίρβονεν, προβίβασε τον Τιερί Νεβίλ στη δεύτερη θέση, με αποτέλεσμα  ο Οζιέ να είναι… ένα βαθμό μακριά από το θρόνο του WRC!

«Στόχος μου για σήμερα ήταν να κερδίσω τον αγώνα και την power stage. Το έκανα. Τώρα θέλω να κάνω το ίδιο στη Γαλλία», σχολίασε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας που δεν έδειξε να στεναχωριέται ιδιαίτερα από την εξέλιξη των πραγμάτων αφού θα έχει τη δυνατότητα, αν όλα πάνε καλά στο τρίτο match-point, να το γιορτάσει μπροστά στους συμπατριώτες του. Εκεί που θα κυνηγήσει την έβδομη νίκη σε έντεκα ράλι.

Εντελώς αντίθετη διάθεση για τον Χίρβονεν, που έχασε τη δεύτερη θέση λόγω κλαταρισμένου ελαστικού στην power stage και έγραφε στην προσωπική του διεύθυνση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης: «Δεν μπορώ να πιστέψω τη γαμ… μου τύχη. Γαμώτο»!


Είναι μία πολύ κακή χρονιά για τον Φινλανδό οδηγό της Citroen όπου έχει μόλις 20 βαθμούς περισσότερους από τον Σεμπαστιέν Λεμπ, παρότι αυτός έχει τρέξει σε δέκα ράλι ενώ ο teammate του που φέτος είχε περιορισμένο πρόγραμμα, σε μόλις τρία!

Από την πλευρά του ο Νεβίλ ακολούθησε συντηρητική προσέγγιση την τελευταία ημέρα του αγώνα, ήθελε απλά να εξασφαλίσει το βάθρο και πήρε με χαρά το δώρο του Χίρβονεν. Τερματίζοντας δεύτερος τόσο στη γενική όσο και στην power stage, διατήρησε την ίδια θέση στη βαθμολογία και τις αμυδρές –ουσιαστικά μόνο μαθηματικές- ελπίδες για τίτλο. Θα πρέπει για να πετύχει το θαύμα, ο Οζιέ να μη πάρει άλλους βαθμούς φέτος και ο Βέλγος οδηγός της M-Sport, να κερδίσει τρία ράλι και τρεις power stage.

Τέταρτη θέση για τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα με το εργοστασιακό Polo R WRC, παρά το κλατάρισμα στην τελευταία ειδική. Ο Φινλανδός ανέκαμψε μετά την κακή του εμφάνιση τη Παρασκευή, ανέβηκε τέσσερις θέσεις στην κατάταξη και διεκδικεί τη δεύτερη θέση της βαθμολογίας.

Οι Μαντς Όστμπεργκ (Fiesta WRC) και Αντρέας Μίκελσεν (Polo R WRC) μάχονταν όλο το τετραήμερο, τελικά ο Νορβηγός επικράτησε με διαφορά 20 δευτερολέπτων. Πολύ πιο πίσω ο τρίτος οδηγός της M-Sport, Ευγένι Νόβικοφ, ενώ ο περιορισμένος αριθμός συμμετοχών και η απουσία οδηγών που συνήθως ακολουθούν το εντός Ευρώπης πρόγραμμα, έφερε στη δεκάδα ονόματα που δεν έχουμε συνηθίσει όπως ο Νέιθαν Κουίν, ο Καλίντ Αλ-Κασίμι και ο νικητής της κατηγορίας WRC-2, Αμπνουλαζίζ Αλ-Κουβαρί.

Όσο για τον Κρις Μικ, δεν δικαίωσε τη Citroen για την επιλογή της να του δώσει ένα εργοστασιακό DS3 WRC και να τον χρησιμοποιήσει αντί του νικητή του Ράλι Γερμανίας, Ντάνι Σόρντο. Παρότι κέρδισε την κατατακτήρια ειδική διαδρομή και ήταν στην τέταρτη θέση, το χθεσινό ατύχημα κατέστρεψε τον αγώνα του.

Εκμεταλλευόμενος το Rally2 επέστρεψε στη μάχη στο τελευταίο σκέλος, πίεσε αλλά μάλλον πίεσε υπερβολικά αφού ολοκλήρωσε την power stage με τον πίσω δεξί του τροχό σπασμένο. Ήταν δωδέκατος στην τελική κατάταξη.

Αναλυτικά η τελική κατάταξη:


Κερδισμένες ΕΔ: Οζιέ 19, Μίκελσεν 1, Λάτβαλα 1, Χίρβονεν 1
Πρωτοπορία: ΕΔ1-2 Μίκελσεν, ΕΔ3-22 Οζιέ

Βαθμολογία οδηγών: Οζιέ 184, Νεβίλ 109, Λάτβαλα 98, Σόρντο 96, Χίρβονεν 88, Λεμπ 68, Όστμπεργκ 67, Πρόκοπ 49, Νόβικοφ 40, Αλ-Ατίγια 30

Βαθμολογία κατασκευαστών: Volkswagen Motorsport 262, Citroen Total Abu Dhabi WRT 236, Qatar WRT 127, Qatar M-Sport WRT 126, Jipocar Chech National Team 51, Abu Dhabi Citroen Total WRT 37, Volkswagen Motorsport II 26, Lotos WRC Team 20

Επόμενος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ενδέκατος από τους δεκατρείς, το Ράλι Γαλλίας στις 3-6 Οκτωβρίου.

newsauto.gr
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...