Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Ραϊκόνεν: Το έσκασα για τα λεφτά!

Ελπίζει ο Φινλανδός να αποφέρει καρπούς η συνεργασία του με τον Φερνάντο Αλόνσο στη Ferrari


Βαγγέλης Σπυράκης / enet.gr

Αποκαλυπτικός ήταν ο Κίμι Ράικονεν στη συνέντευξη Τύπου λίγο πριν το Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης, καθώς αποκάλυψε πως ο λόγος που δεν ανανέωσε με τη Lotus και πήγε στην Ferrari ήταν τα χρήματα!

Ο Φινλανδός οδηγός δεν δίστασε να αφήσει αιχμές για την τωρινή του ομάδα χωρίς να αποσαφηνίσει τους οικονομικούς λόγους (τον βασικό του μισθό ή τα μπόνους για την συνεργασία τους...) που τον έκαναν να πάρει την απόφαση να μετακομίσει το Μαρανέλο, ενώ άφησε να εννοηθεί, εμμέσως πλην σαφώς, ότι δεν θα είναι Νο2 οδηγός στην Scouderia, «δημιουργώντας» από τώρα κλίμα έντονου ανταγωνισμού στην Ιταλική ομάδα.

«Οι λόγοι αποχώρησής μου από την ομάδα είναι καθαρά οικονομικοί Αυτό είναι λυπηρό αλλά έτσι είναι. Υπήρχαν πολλά πράγματα που θα μπορούσαν να κάνουν στην Lotus για να με κρατήσουν  αλλά δεν ξέρω τι θα γινόταν αν προσπαθούσαν περισσότερο ορισμένοι στην ομάδα για να αλλάξουν αυτήν την κατάσταση. Είμαι χαρούμενος με την απόφασή που πήρα », σχολίασε ο 33χρονος Φινλανδός,  εκθέτοντας έτσι την ομάδα που τον βοήθησε να ξαναεπιστρέψει στην αγωνιστική δράση της F1 μετά από δύο σεζόν αποχής.

Ο Ραϊκόνεν  όπως ήταν φυσικό σχολίασε και την νέα του συνεργασία του με τον Φερνάντο Αλόνσο:

«Δεν βλέπω το λόγο για να μην δουλέψει αυτή η συνεργασία. Είμαστε και οι δύο αρκετά μεγάλοι για να ξέρουμε τι να κάνουμε. Αν κάτι υπάρξει νομίζω ότι θα το συζητήσουμε. Δεν έχω την ίδια συμπεριφορά με τότε που ήμουν 20 ετών.  Ίσως να κάνω λάθος αλλά μόνο ο χρόνος μπορεί να δείξει. Είμαι σίγουρος ότι τα πράγματα θα κυλήσουν ομαλά. Σίγουρα θα δοθούν σκληρές μάχες στην πίστα, αν και μερικές φορές τα πράγματα θα πάνε στραβά αλλά είμαι σίγουρος ότι στο τέλος όλα θα κυλήσουν ομαλά . Το μεγαλύτερο ίσως πρόβλημα στη Ferrari  είναι το μονοθέσιο καθώς θα είναι διαφορετικό το  2014  με τους τούρμπο κινητήρες. Όποιος φτιάξει το καλύτερο μονοθέσιο θα είναι σε θέση να διεκδικήσει τον τίτλο. Είναι μια νέα πρόκληση για όλες τις ομάδες αλλά δεν έχω καμία αμφιβολία για την ομάδα και για τον εαυτό μου».

Άμεση ήταν η απάντηση του Φερνάντο Αλόνσο, που αρχικά έκανε  δηλώση για την επιλογή του Κίμι και στη συνέχεια ανταπαντά στον Φινλανδό για το ποιος θα είναι το αφεντικό στους πιλότους λέγοντας:

«Πάντα είμαι ενημερωμένος για τις κινήσεις της ομάδας. Είναι αλήθεια ότι μέχρι την τελευταία στιγμή δεν είχαν πάρει κάποια απόφαση όταν όμως αποφάσισαν να αντικαταστήσουν τον Φελίπε με ρώτησαν ποια ήταν η άποψη μου, η οποία ήταν ότι ο  Κίμι είναι η καλύτερη επιλογή, ιδιαίτερα λόγω των αλλαγών της επόμενης σεζόν. Εγώ από την μεριά μου πάντα θα έχω κίνητρα και θέληση, πάντα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό.  Δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να με πιέσει περισσότερο από ό,τι το κάνω εγώ στον εαυτό μου».

Κάπου εκεί εμφανίστηκε σε ρόλο «πυροσβέστη», το αφεντικό της Scouderia Στέφανο Ντομενικάλι, ο οποίος μόλις είδε την εμμονή των δημοσιογράφων να πιέζουν να βγάλουν την είδηση που θα έβαζε φωτιά πριν ακόμα ξεκινήσει ο κυριακάτικος  αγώνας της Σιγκαπούρης. Δήλωσε ότι  όλα όσα λέγονται  και ακούγονται για τους Aλόνσο-Ραϊκόνεν είναι μέρος του ψυχολογικού πολέμου που γίνεται σε αυτόν το χώρο.

«Όλα αυτά λέγονται ίσως γιατί φοβούνται ότι θα είμαστε δυνατοί. Η Ferrari έχει να βρεθεί με δύο πρωταθλητές από το 1953 όταν είχε τους Τζουζέπε Φαρίνα- Αλμπέρτο Ασκάρι, με τον τελευταίο να στέφεται πρωταθλητής εκείνη τη χρονιά και ίσως αυτό να ενοχλεί ορισμένους», είπε ο Ντομενικάλι, προσπαθώντας  από τώρα να σβήσει  την φωτιά που έχει ξεσπάσει στο Μαρανέλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...