Σάββατο, 22 Φεβρουαρίου 2014

Χόρνερ: Φταίει ο Μπιατόρε για τα προβλήματά μας!

Η Renault σε αντίθεση με τους άλλους δυο κατασκευαστές κινητήρων στη F1, Ferrari και Mercedes δεν ξεκίνησε όπως θα ήθελε με την μονάδα ισχύος της.


Οι φετινές μονάδες ισχύος είναι αρκετά σύνθετες (turbo βενζινοκινητήρας 1.6lt, δυο ηλεκτροκινητήρες, χώρος αποθήκευσης ενέργειας) και θα χρησιμοποιηθούν φέτος για πρώτη φορά σε αγώνα. 


Η Renault το 2009 όταν το KERS χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στη F1, άφησε την κατασκευή και λειτουργία του στις ομάδες που συνεργάζονταν, έτσι δεν έχει τόσο μεγάλη εμπειρία στην ανάκτηση ενέργειας. Η Red Bull έφτιαχνε το δικό της σύστημα KERS από το 2011 – 2013 όταν και τα μονοθέσια της πήραν 3 συνεχόμενους τίτλους. Το 2010 το KERS δε χρησιμοποιούνταν στη F1, για λόγους κόστους.

Μιλώντας για τη συνεργασία τους με τη Renault, o αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ τόνισε μεταξύ άλλων: «Προσπαθούμε με την εμπειρία που έχουμε να τους να τους υποστηρίξουμε σε όλο το πακέτο ανάκτησης ενέργειας. Εκεί είναι το πρόβλημα. Δεν είχαμε αναμειχθεί ως τώρα αλλά είναι απαραίτητο. Φτάσαμε σ’ αυτή την κατάσταση γιατί πριν πολλά χρόνια ο Μπριατόρε αποφάσισε πως το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (KERS) θα εξελιχθεί από την ομάδα της Renault F1 (σημερινή Lotus) και όχι από τη μητρική εταιρεία στο Βιρί Σατιγιόν. Μετέπειτα η Renault πούλησε την ομάδα και εμείς υποχρεωθήκαμε να εξελίξουμε το δικό μας σύστημα το οποίο ενσωματώσαμε στο κιβώτιο. Τώρα όμως στη νέα μονάδα ισχύος η ανάκτηση ενέργειας είναι θέμα του κατασκευαστή κινητήρα όπως πρέπει να είναι όμως στη Renault έχουν περισσότερα να μάθουν απ’ ότι οι Mercedes και Ferrari που διαθέτουν εμπειρία. Η αντίδραση τόσο η δική μας όσο και της Renault από τη στιγμή που εντοπίστηκαν τα προβλήματα είναι εξαιρετική».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...