Ο Ντάνι Πεντρόζα ξεκίνησε από εκεί που το είχε αφήσει, την πρώτη θέση. Ο αναβάτης της Repsol Honda ήταν ο ταχύτερος σήμερα στην πίστα του Λε Μαν και στις δύο περιόδους των ελεύθερων δοκιμών.
Ο απογευματινός χρόνος του Ισπανού (1:34.035) ήταν καλύτερος σε σχέση με το πρωί όπως και των επόμενων επτά αναβατών που ακολούθησαν στην κατάταξη. Ο κίνδυνος της βροχής εξανάγκασε πολλούς αναβάτες να ανοίξουν περισσότερο το γκάζι για να «κλειδώσουν» μία από τις θέσεις που οδηγούν στη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών. Και αυτό γιατί οι αυριανές προβλέψεις κάνουν λόγο για βροχή, γεγονός που επιδρά αρνητικά στην επίτευξη καλών χρόνων.
έραν του Πεντρόζα που κυριάρχησε και στις δύο σημερινές περιόδους, ανακατατάξεις υπήρχαν στις επόμενες θέσεις. Το απόγευμα ο Μαρκ Μαρκέζ βελτίωσε την απόδοσή του, τερματίζοντας δεύτερος και κάνοντας το 1-2 για την Repsol Honda. Το πρωί, ο πρωτοπόρος της γενικής κατάταξης ήταν μόλις έβδομος.
Ο Βαλεντίνο Ρόσι ήταν από τους πρωταγωνιστές της ημέρας. Ο «γιατρός» που χρησιμοποιεί το παλιό πλαίσιο της Yamaha, βρέθηκε και στις δύο περιόδους μέσα στην πρώτη τριάδα και μάλιστα στην τρίτη θέση.
Το απόγευμα τερμάτισε μπροστά από τον teammate του Χόρχε Λορένθο, ο οποίος με το νέο πλαίσιο στη μοτοσικλέτα του, ακολούθησε το ρυθμό των τριών πρώτων, χωρίς όμως να δώσει το κάτι παραπάνω στο τέλος. Παρ’όλα αυτά ο χρόνος του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή ήταν καλύτερος από το πρωί, αν και τερμάτισε δεύτερος.
Στην πέμπτη θέση βρέθηκε το απόγευμα ο Στέφαν Μπράντλ, βελτιώνοντας την απόδοσή του σε σχέση με το πρωί (ήταν ένατος).
Χωρίς να αντιμετωπίσει προβλήματα ο Καλ Κρούτσλοου ολοκλήρωσε την ημέρα έβδομος έχοντας πίσω του τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο με τη Ducati. Η ιταλική ομάδα ήταν πιο επιθετική το πρωί με τους Χέιντεν και Ντοβιτσιόζο να τερματίζουν τέταρτος και πέμπτος, αντίστοιχα. Παράλληλα, οι χρόνοι τους ήταν αρκετά καλοί καθώς απείχαν περίπου τρία και τέσσερα δέκατα από την κορυφή. Η εικόνα το απόγευμα όμως δεν ήταν η ίδια, με τον «Ντόβι» να μένει έβδομος και τον Χέιντεν όγδοος.
Ο Αλβάρο Μπαουτίστα με την Honda της GO&FUN Gresini τερμάτισε ένατος το απόγευμα και όγδοος το πρωί.
Για την τελευταία θέση στην πρώτη δεκάδα δόθηκε μάχη μεταξύ των CRT μοτοσικλετών. Νικητής στην πρώτη περίοδο ήταν ο Χέκτορ Μπαρμπερά και στη δεύτερη ο ‘Αλειξ Εσπάργκαρο. Ο «ντόπιος» Ράντι ντε Πουνιέ έμεινε πιο πίσω με καλύτερη επίδοση την 13η θέση το απόγευμα.
Ατυχος ήταν ο Αντρέα Ιανόνε καθώς στη δεύτερη περίοδο είχε μία πτώση στην τελευταία στροφή της πίστας χωρίς να επιδεινώσει ευτυχώς το τραυματισμένο του χέρι.
Η τρίτη και τελευταία ευκαιρία για τους αναβάτες είναι αύριο το πρωί στις 10 με τις ελεύθερες δοκιμές. Λίγο μετά τις τρεις το μεσημέρι ξεκινά η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών και στις 15:35 η δεύτερη και καθοριστική. Την Κυριακή η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί στις τρεις το μεσημέρι.
Ο απογευματινός χρόνος του Ισπανού (1:34.035) ήταν καλύτερος σε σχέση με το πρωί όπως και των επόμενων επτά αναβατών που ακολούθησαν στην κατάταξη. Ο κίνδυνος της βροχής εξανάγκασε πολλούς αναβάτες να ανοίξουν περισσότερο το γκάζι για να «κλειδώσουν» μία από τις θέσεις που οδηγούν στη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών. Και αυτό γιατί οι αυριανές προβλέψεις κάνουν λόγο για βροχή, γεγονός που επιδρά αρνητικά στην επίτευξη καλών χρόνων.
έραν του Πεντρόζα που κυριάρχησε και στις δύο σημερινές περιόδους, ανακατατάξεις υπήρχαν στις επόμενες θέσεις. Το απόγευμα ο Μαρκ Μαρκέζ βελτίωσε την απόδοσή του, τερματίζοντας δεύτερος και κάνοντας το 1-2 για την Repsol Honda. Το πρωί, ο πρωτοπόρος της γενικής κατάταξης ήταν μόλις έβδομος.
Ο Βαλεντίνο Ρόσι ήταν από τους πρωταγωνιστές της ημέρας. Ο «γιατρός» που χρησιμοποιεί το παλιό πλαίσιο της Yamaha, βρέθηκε και στις δύο περιόδους μέσα στην πρώτη τριάδα και μάλιστα στην τρίτη θέση.
Το απόγευμα τερμάτισε μπροστά από τον teammate του Χόρχε Λορένθο, ο οποίος με το νέο πλαίσιο στη μοτοσικλέτα του, ακολούθησε το ρυθμό των τριών πρώτων, χωρίς όμως να δώσει το κάτι παραπάνω στο τέλος. Παρ’όλα αυτά ο χρόνος του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή ήταν καλύτερος από το πρωί, αν και τερμάτισε δεύτερος.
Στην πέμπτη θέση βρέθηκε το απόγευμα ο Στέφαν Μπράντλ, βελτιώνοντας την απόδοσή του σε σχέση με το πρωί (ήταν ένατος).
Χωρίς να αντιμετωπίσει προβλήματα ο Καλ Κρούτσλοου ολοκλήρωσε την ημέρα έβδομος έχοντας πίσω του τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο με τη Ducati. Η ιταλική ομάδα ήταν πιο επιθετική το πρωί με τους Χέιντεν και Ντοβιτσιόζο να τερματίζουν τέταρτος και πέμπτος, αντίστοιχα. Παράλληλα, οι χρόνοι τους ήταν αρκετά καλοί καθώς απείχαν περίπου τρία και τέσσερα δέκατα από την κορυφή. Η εικόνα το απόγευμα όμως δεν ήταν η ίδια, με τον «Ντόβι» να μένει έβδομος και τον Χέιντεν όγδοος.
Ο Αλβάρο Μπαουτίστα με την Honda της GO&FUN Gresini τερμάτισε ένατος το απόγευμα και όγδοος το πρωί.
Για την τελευταία θέση στην πρώτη δεκάδα δόθηκε μάχη μεταξύ των CRT μοτοσικλετών. Νικητής στην πρώτη περίοδο ήταν ο Χέκτορ Μπαρμπερά και στη δεύτερη ο ‘Αλειξ Εσπάργκαρο. Ο «ντόπιος» Ράντι ντε Πουνιέ έμεινε πιο πίσω με καλύτερη επίδοση την 13η θέση το απόγευμα.
Ατυχος ήταν ο Αντρέα Ιανόνε καθώς στη δεύτερη περίοδο είχε μία πτώση στην τελευταία στροφή της πίστας χωρίς να επιδεινώσει ευτυχώς το τραυματισμένο του χέρι.
Η τρίτη και τελευταία ευκαιρία για τους αναβάτες είναι αύριο το πρωί στις 10 με τις ελεύθερες δοκιμές. Λίγο μετά τις τρεις το μεσημέρι ξεκινά η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών και στις 15:35 η δεύτερη και καθοριστική. Την Κυριακή η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί στις τρεις το μεσημέρι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ