O Γερμανός με την Mercedes επιβεβαίωσε την ταχύτητα της WO4 σημειώνοντας την 2η συνεχή του pole. Ο Χάμιλτον επιβεβαίωσε την ταχύτητα των γερμανικών μονοθεσίων με την 2η θέση.
Μεγάλη εντύπωση προκαλεί και η διαφορά των Mercedes από τους υπόλοιπους με το Φέτελ να είναι πρώτος εξ' αυτών.
Η στατιστική λέει πως ποτέ (!) στην Βαρκελώνη δεν έχει κερδίσει πιλότος που εκκινεί πιο πίσω από την 3η θέση. Η μοναδική φορά που κέρδισε κάποιος από την 3η θέση ήταν το 1996 τότε ο Σουμάχερ υπό βροχή πήρε την πρώτη του νίκη για λογαριασμό της Ferrari.
Από τους 23 αγώνες μέχρι σήμερα τις 18 φορές έχει κερδίσει ο poleman και μόλις 4 κάποιος από την 2η θέση (Μάνσελ, Χάκινεν, Φέτελ).
Στη μάχη της 16αδας το Q1 αρκετοί πιλότοι όπως αυτοί των Red Bull, McLaren και Mercedesχρησιμοποίησαν την μέση γόμα κατευθείαν, ενώ σε Ferrari και Lotus προτίμησαν τη σκληρή. Ανάλογη ήταν και η διακύμανση των χρόνων. Ταχύτερος όλων ο Λιούις Χάμιλτον. Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε ο αποκλεισμός και των δυο Williams από το Q2 θυμίζουμε ότι πέρυσι σ’ αυτή την πίστα ο Παστόρ Μαλντονάντο είχε πάρει την μοναδική του νίκη για λογαριασμό της Βρετανικής ομάδας.
Στο Q2 ταχύτερος ήταν και πάλι ο Χάμιλτον, ο Βρετανός καθυστέρησε να σημειώσει χρόνο και ήταν εκτός 10αδας λίγες στιγμές πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Σταματώντας όμως τα χρονόμετρα στο 1:21 έδωσε τον τόνο για το πόσο γρήγορα μπορούν να κινηθούν οι Mercedes. Αρνητική έκπληξη ο αποκλεισμός του Τζένσον Μπάτον με τη McLaren τη στιγμή μάλιστα που ο Σέρτζιο Πέρεζ μπήκε στην 10αδα.
Στο Q3 ο Νίκο Ρόσμπεργκ δεν επέστρεψε σε κανέναν να τον αμφισβητήσει. Με στυλ αλλά Φέτελ έκανα δυο ταχύτερους γύρους και κατόρθωσε να πάρει την 2η συνεχή pole. Ο Χάμιλτον μετέπειτα στη συνέντευξη Τύπου παραδέχτηκε πως ο Ρόσμπεργκ ήταν ταχύτερος σήμερα. Εντυπωσιάζει η υστέρηση των Ferrari ειδικά του Αλόνσο παρά τις προσδοκίες περί του αντίθετου που είχαν δημιουργηθεί. Ο Μάσα σε κάποια φάση έκλεισε το Γουέμπερ και οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν.
Μιλώντας σχετικά στη συνέντευξη Τύπου ο poleman Νίκο Ρόσμπεργκ που στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης στο Μοντμελό ήταν και πάλι ο ταχύτερος με χρόνο τότε 1:20.130, τόνισε: «Είμαστε έκπληκτοι από την ταχύτητά μας. Πήγαμε καλά στις δοκιμές και στο τέλος ο γύρος στις δοκιμές ήταν πολύ καλός οπότε είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό. Είναι μια καλή ώθηση για την ομάδα και αποτελεί φανταστικό αποτέλεσμα ότι οι δυο Mercedes βρίσκονται στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Όμως πρέπει να είμαστε λίγο προσεκτικοί στον αγώνα μετά από όσα έγιναν στο Μπαχρέιν. Η ομάδα δουλεύει πολύ σκληρά για να βελτιώσει το μονοθέσιο και να αξιοποιήσει όσο καλύτερα μπορεί τα ελαστικά. Στο Μπαχρέιν είχαμε προβλήματα με τη φθορά των ελαστικών όπως και εδώ στις ελεύθερες δοκιμές χτες. Σήμερα το πρωί τα πράγματα ήταν καλύτερα οπότε νιώθω μεγαλύτερη σιγουριά. Αλλά αύριο θα είναι μια πρόκληση για μας».
Από την πλευρά του ο Χάμιλτον δεν ήταν ευχαριστημένος: «Δεν έχω μέχρι τώρα το καλύτερο τριήμερο. Είναι σπουδαίο ότι βρισκόμαστε στις δυο πρώτες θέσεις αλλά έχω προβλήματα. Επιχειρώντας μεγάλο αριθμό γύρων είμαι αργός αλλά σ’ ένα γρήγορο γύρο το μονοθέσιο δεν είναι κακό. Έχω χαθεί λίγο καθότι δεν ξέρω τι πρέπει να αλλάξω ή να ρυθμίσω οπότε δεν έκανα αλλαγές στο FP3 και στις κατατακτήριες δοκιμές. Δεν νιώθω 100% αυτοπεποίθηση. Θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε αύριο από την εκκίνηση, η μεγαλύτερη ανησυχία μας είναι να προσέξουμε τα ελαστικά. Θα είναι καλό να στρίψουμε πρώτοι στην πρώτη στροφή. Πρέπει να βελτιώσουμε το ρυθμό μας στον αγώνα, στις δοκιμές είμαστε σε καλό δρόμο. Ο Ρόσμπεγκ ήταν ταχύτερος σήμερα κάποιες μέρες χάνεις κάποιες μέρες κερδίζεις στη μάχη των δοκιμών. Είναι απλό, πρέπει να δουλέψω σκληρότερα».
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Σεμπάστιαν Φέτελ δε φάνηκε ν’ ανησυχεί ιδιαίτερα που βρέθηκε στην 2η σειρά της εκκίνησης: «Είμαι αρκετά χαρούμενος για να είμαι ειλικρινής. Χτες αλλά και το πρωί ήμουν πραγματικά χαρούμενος και νομίζω πως βελτιώσαμε ακόμη περισσότερο το μονοθέσιο. Είχαμε διαφορετική προσέγγιση από τους περισσότερους χρησιμοποιώντας μόνο τη μέση γόμα στις δοκιμές. Αν θα μας βοηθήσει αυτό θα φανεί στον αγώνα όπου όλα θα κριθούν στην φθορά των ελαστικών. Περιμένω και τις Mercedes αλλά και τις Lotus – Ferrari να είναι ανταγωνιστικές σε ρυθμό στον αγώνα».
Ο αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας αύριο στις 14:00 από την ΕΤ1, την EPT HD και τον OTE TV. (protothema.gr)
Συνολικά οι χρόνοι ήταν:
Μεγάλη εντύπωση προκαλεί και η διαφορά των Mercedes από τους υπόλοιπους με το Φέτελ να είναι πρώτος εξ' αυτών.
Η στατιστική λέει πως ποτέ (!) στην Βαρκελώνη δεν έχει κερδίσει πιλότος που εκκινεί πιο πίσω από την 3η θέση. Η μοναδική φορά που κέρδισε κάποιος από την 3η θέση ήταν το 1996 τότε ο Σουμάχερ υπό βροχή πήρε την πρώτη του νίκη για λογαριασμό της Ferrari.
Από τους 23 αγώνες μέχρι σήμερα τις 18 φορές έχει κερδίσει ο poleman και μόλις 4 κάποιος από την 2η θέση (Μάνσελ, Χάκινεν, Φέτελ).
Στη μάχη της 16αδας το Q1 αρκετοί πιλότοι όπως αυτοί των Red Bull, McLaren και Mercedesχρησιμοποίησαν την μέση γόμα κατευθείαν, ενώ σε Ferrari και Lotus προτίμησαν τη σκληρή. Ανάλογη ήταν και η διακύμανση των χρόνων. Ταχύτερος όλων ο Λιούις Χάμιλτον. Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε ο αποκλεισμός και των δυο Williams από το Q2 θυμίζουμε ότι πέρυσι σ’ αυτή την πίστα ο Παστόρ Μαλντονάντο είχε πάρει την μοναδική του νίκη για λογαριασμό της Βρετανικής ομάδας.
Στο Q2 ταχύτερος ήταν και πάλι ο Χάμιλτον, ο Βρετανός καθυστέρησε να σημειώσει χρόνο και ήταν εκτός 10αδας λίγες στιγμές πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Σταματώντας όμως τα χρονόμετρα στο 1:21 έδωσε τον τόνο για το πόσο γρήγορα μπορούν να κινηθούν οι Mercedes. Αρνητική έκπληξη ο αποκλεισμός του Τζένσον Μπάτον με τη McLaren τη στιγμή μάλιστα που ο Σέρτζιο Πέρεζ μπήκε στην 10αδα.
Στο Q3 ο Νίκο Ρόσμπεργκ δεν επέστρεψε σε κανέναν να τον αμφισβητήσει. Με στυλ αλλά Φέτελ έκανα δυο ταχύτερους γύρους και κατόρθωσε να πάρει την 2η συνεχή pole. Ο Χάμιλτον μετέπειτα στη συνέντευξη Τύπου παραδέχτηκε πως ο Ρόσμπεργκ ήταν ταχύτερος σήμερα. Εντυπωσιάζει η υστέρηση των Ferrari ειδικά του Αλόνσο παρά τις προσδοκίες περί του αντίθετου που είχαν δημιουργηθεί. Ο Μάσα σε κάποια φάση έκλεισε το Γουέμπερ και οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν.
Μιλώντας σχετικά στη συνέντευξη Τύπου ο poleman Νίκο Ρόσμπεργκ που στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης στο Μοντμελό ήταν και πάλι ο ταχύτερος με χρόνο τότε 1:20.130, τόνισε: «Είμαστε έκπληκτοι από την ταχύτητά μας. Πήγαμε καλά στις δοκιμές και στο τέλος ο γύρος στις δοκιμές ήταν πολύ καλός οπότε είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό. Είναι μια καλή ώθηση για την ομάδα και αποτελεί φανταστικό αποτέλεσμα ότι οι δυο Mercedes βρίσκονται στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Όμως πρέπει να είμαστε λίγο προσεκτικοί στον αγώνα μετά από όσα έγιναν στο Μπαχρέιν. Η ομάδα δουλεύει πολύ σκληρά για να βελτιώσει το μονοθέσιο και να αξιοποιήσει όσο καλύτερα μπορεί τα ελαστικά. Στο Μπαχρέιν είχαμε προβλήματα με τη φθορά των ελαστικών όπως και εδώ στις ελεύθερες δοκιμές χτες. Σήμερα το πρωί τα πράγματα ήταν καλύτερα οπότε νιώθω μεγαλύτερη σιγουριά. Αλλά αύριο θα είναι μια πρόκληση για μας».
Από την πλευρά του ο Χάμιλτον δεν ήταν ευχαριστημένος: «Δεν έχω μέχρι τώρα το καλύτερο τριήμερο. Είναι σπουδαίο ότι βρισκόμαστε στις δυο πρώτες θέσεις αλλά έχω προβλήματα. Επιχειρώντας μεγάλο αριθμό γύρων είμαι αργός αλλά σ’ ένα γρήγορο γύρο το μονοθέσιο δεν είναι κακό. Έχω χαθεί λίγο καθότι δεν ξέρω τι πρέπει να αλλάξω ή να ρυθμίσω οπότε δεν έκανα αλλαγές στο FP3 και στις κατατακτήριες δοκιμές. Δεν νιώθω 100% αυτοπεποίθηση. Θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε αύριο από την εκκίνηση, η μεγαλύτερη ανησυχία μας είναι να προσέξουμε τα ελαστικά. Θα είναι καλό να στρίψουμε πρώτοι στην πρώτη στροφή. Πρέπει να βελτιώσουμε το ρυθμό μας στον αγώνα, στις δοκιμές είμαστε σε καλό δρόμο. Ο Ρόσμπεγκ ήταν ταχύτερος σήμερα κάποιες μέρες χάνεις κάποιες μέρες κερδίζεις στη μάχη των δοκιμών. Είναι απλό, πρέπει να δουλέψω σκληρότερα».
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Σεμπάστιαν Φέτελ δε φάνηκε ν’ ανησυχεί ιδιαίτερα που βρέθηκε στην 2η σειρά της εκκίνησης: «Είμαι αρκετά χαρούμενος για να είμαι ειλικρινής. Χτες αλλά και το πρωί ήμουν πραγματικά χαρούμενος και νομίζω πως βελτιώσαμε ακόμη περισσότερο το μονοθέσιο. Είχαμε διαφορετική προσέγγιση από τους περισσότερους χρησιμοποιώντας μόνο τη μέση γόμα στις δοκιμές. Αν θα μας βοηθήσει αυτό θα φανεί στον αγώνα όπου όλα θα κριθούν στην φθορά των ελαστικών. Περιμένω και τις Mercedes αλλά και τις Lotus – Ferrari να είναι ανταγωνιστικές σε ρυθμό στον αγώνα».
Ο αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας αύριο στις 14:00 από την ΕΤ1, την EPT HD και τον OTE TV. (protothema.gr)
Συνολικά οι χρόνοι ήταν:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά
|
1. Nico Rosberg Mercedes 1m20.718s
|
2. Lewis Hamilton Mercedes 1m20.972s + 0.254s
|
3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m21.054s + 0.336s
|
4. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m21.177s + 0.459s
|
5. Fernando Alonso Ferrari 1m21.218s + 0.500s
|
6. Felipe Massa Ferrari 1m21.219s + 0.501s
|
7. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m21.308s + 0.590s
|
8. Mark Webber Red Bull-Renault 1m21.570s + 0.852s
|
9. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m22.069s + 1.351s
|
10. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m22.233s + 1.515s
|
Χρόνος εισόδου στο Q3: 1m22.019s Διαφορά από 1ο Q2
|
11. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m22.127s + 1.126s
|
12. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m22.166s + 1.165s
|
13. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m22.346s + 1.345s
|
14. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m23.166s + 2.165s
|
15. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m22.389s + 1.388s
|
16. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m22.793s + 1.792s
|
Χρόνος εισόδου στο Q2: 1m23.218s Διαφορά από 1ο Q1
|
17. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m23.260s + 1.532s
|
18. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m23.318s + 1.590s
|
19. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m24.661s + 2.933s
|
20. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m24.713s + 2.985s
|
21. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m24.996s + 3.268s
|
22. Charles Pic Caterham-Renault 1m25.070s + 3.342s
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ