Στο... σκονισμένο Μπαχρέιν, ο Κίμι Ραϊκόνεν ήταν ταχύτερος όλων στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών. Ο Φινλανδός πραγματοποίησε χρόνο 1:34.154 στο μέσο περίπου της διαδικασίας με τη μεσαία γόμα της Pirelli, την οποία αξιολόγησαν όλες οι ομάδες το απόγευμα.
Αντιθέτως το πρωί η σκληρή γόμα είχε την... τιμητική της με τις δύο Ferrari των Φελίπε Μάσα και Φερνάντο Αλόνσο να κάνουν το 1-2 για τη Scuderia.
To απόγευμα η δράση έμελλε να ξεκινήσει νωρίς-νωρίς αφού προς το τέλος ομάδες και πιλότοι επικεντρώθηκαν στην προσομοίωση του αγώνα με πλήρες φορτίο καυσίμου και στις ρυθμίσεις στο στήσιμο των μονοθεσίων, αδιαφορώντας για τις επιδόσεις.
Οι συνθήκες ήταν καλύτερες για τους πιλότους στη δεύτερη περίοδο αφού η θερμοκρασία στην πίστα κυμάνθηκε από 39-41 βαθμούς Κελσίου και στην ατμόσφαιρα 32-33 βαθμούς.
Αγωνιστικά τώρα, ο χρόνος του Ραϊκόνεν, 1:34.154 ήρθε στο μέσο περίπου των δοκιμών με ένα φρέσκο σετ μεσαίας γόμας. Ο Φινλανδός θα μπορούσε να τα είχε πάει καλύτερα αν δεν γλιστρούσε στην τελευταία στροφή της πίστας. Και πάλι όμως η επίδοσή του ήταν 30 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερη από εκείνη του Μαρκ Γουέμπερ.
Ο Αυστραλός που στο Μπαχρέιν συμπληρώνει τους 200 αγώνες στη Formula 1, κατείχε για αρκετή ώρα την πρώτη θέση. Μετά το χρόνο του Ραϊκόνεν, ο πιλότος της Red Bull έπεσε δεύτερος. Πίσω του μόλις ένα δέκατο πιο αργός έμεινε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τη δεύτερη RB9.
Οι δύο Ferrari των Αλόνσο και Μάσα τερμάτισαν λίγο πιο πίσω, στην τέταρτη και έκτη θέση, αντίστοιχα, έχοντας ανάμεσά τους τη Force India του Πολ ντι Ρέστα, ο οποίος όπως το πρωί, ανέβασε στην πρώτη πεντάδα την VJM06 (ήταν και στις δύο δοκιμές πέμπτος).
Ακολούθησε ο Ρομάν Γκροσεάν με τη δεύτερη Lotus που έμεινε μπροστά από τη Mercedes του Νίκο Ρόζμπεργκ. Η γερμανική ομάδα δεν ήταν τόσο απειλητική το απόγευμα με τον Ρόζμπεργκ να είναι όγδοος και τον Χάμιλτον δέκατος. Ο Βρετανός είχε στην αρχή της διαδικασίας μία άτυχη στιγμή (χωρίς συνέπειες) στη στροφή ένα της πίστας.
Η McLaren έμεινε εκτός της πρώτης δεκάδας με τον Τζένσον Μπάτον να πετυχαίνει τον ενδέκατο χρόνο και τον Σέρζιο Πέρεθ τον 13ο. Μεταξύ τους τερμάτισε ο Ζαν-Ερίκ Βερνιέ με την Toro Rosso.
Χαμηλά έμεινε και η Sauber καθώς ο Χούλκενμπεργκ τερμάτισε μόλις 15ος και ο Γκουτιέρεζ 18ος. Ο Μεξικανός είχε και μία... φιλονικία στην πίστα και δη στην τελευταία στροφή με τον Τσαρλς Πικ, θέλοντας να κερδίσει χώρο.
Η Williams είδε τους Μαλντονάντο και Μπότας να πέφτουν χαμηλά, 16ος και 17ος, αντίστοιχα. Στις τέσσερις τελευταίες θέσεις έμειναν οι Πικ (Caterham), Τσίλτον (Marussia), Μπιανκί (Marussia)και φαν ντερ Γκάρντε (Caterham).
Επόμενο ραντεβού στην πίστα είναι αύριο στις 11 το πρωί για την τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών ενώ στις δύο το μεσημέρι θα γίνουν οι κατατακτήριες.
Αντιθέτως το πρωί η σκληρή γόμα είχε την... τιμητική της με τις δύο Ferrari των Φελίπε Μάσα και Φερνάντο Αλόνσο να κάνουν το 1-2 για τη Scuderia.
To απόγευμα η δράση έμελλε να ξεκινήσει νωρίς-νωρίς αφού προς το τέλος ομάδες και πιλότοι επικεντρώθηκαν στην προσομοίωση του αγώνα με πλήρες φορτίο καυσίμου και στις ρυθμίσεις στο στήσιμο των μονοθεσίων, αδιαφορώντας για τις επιδόσεις.
Οι συνθήκες ήταν καλύτερες για τους πιλότους στη δεύτερη περίοδο αφού η θερμοκρασία στην πίστα κυμάνθηκε από 39-41 βαθμούς Κελσίου και στην ατμόσφαιρα 32-33 βαθμούς.
Αγωνιστικά τώρα, ο χρόνος του Ραϊκόνεν, 1:34.154 ήρθε στο μέσο περίπου των δοκιμών με ένα φρέσκο σετ μεσαίας γόμας. Ο Φινλανδός θα μπορούσε να τα είχε πάει καλύτερα αν δεν γλιστρούσε στην τελευταία στροφή της πίστας. Και πάλι όμως η επίδοσή του ήταν 30 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερη από εκείνη του Μαρκ Γουέμπερ.
Ο Αυστραλός που στο Μπαχρέιν συμπληρώνει τους 200 αγώνες στη Formula 1, κατείχε για αρκετή ώρα την πρώτη θέση. Μετά το χρόνο του Ραϊκόνεν, ο πιλότος της Red Bull έπεσε δεύτερος. Πίσω του μόλις ένα δέκατο πιο αργός έμεινε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τη δεύτερη RB9.
Οι δύο Ferrari των Αλόνσο και Μάσα τερμάτισαν λίγο πιο πίσω, στην τέταρτη και έκτη θέση, αντίστοιχα, έχοντας ανάμεσά τους τη Force India του Πολ ντι Ρέστα, ο οποίος όπως το πρωί, ανέβασε στην πρώτη πεντάδα την VJM06 (ήταν και στις δύο δοκιμές πέμπτος).
Ακολούθησε ο Ρομάν Γκροσεάν με τη δεύτερη Lotus που έμεινε μπροστά από τη Mercedes του Νίκο Ρόζμπεργκ. Η γερμανική ομάδα δεν ήταν τόσο απειλητική το απόγευμα με τον Ρόζμπεργκ να είναι όγδοος και τον Χάμιλτον δέκατος. Ο Βρετανός είχε στην αρχή της διαδικασίας μία άτυχη στιγμή (χωρίς συνέπειες) στη στροφή ένα της πίστας.
Η McLaren έμεινε εκτός της πρώτης δεκάδας με τον Τζένσον Μπάτον να πετυχαίνει τον ενδέκατο χρόνο και τον Σέρζιο Πέρεθ τον 13ο. Μεταξύ τους τερμάτισε ο Ζαν-Ερίκ Βερνιέ με την Toro Rosso.
Χαμηλά έμεινε και η Sauber καθώς ο Χούλκενμπεργκ τερμάτισε μόλις 15ος και ο Γκουτιέρεζ 18ος. Ο Μεξικανός είχε και μία... φιλονικία στην πίστα και δη στην τελευταία στροφή με τον Τσαρλς Πικ, θέλοντας να κερδίσει χώρο.
Η Williams είδε τους Μαλντονάντο και Μπότας να πέφτουν χαμηλά, 16ος και 17ος, αντίστοιχα. Στις τέσσερις τελευταίες θέσεις έμειναν οι Πικ (Caterham), Τσίλτον (Marussia), Μπιανκί (Marussia)και φαν ντερ Γκάρντε (Caterham).
Επόμενο ραντεβού στην πίστα είναι αύριο στις 11 το πρωί για την τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών ενώ στις δύο το μεσημέρι θα γίνουν οι κατατακτήριες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ