Μια από τις πιο εντυπωσιακές κατατακτήριες δοκιμές πραγματοποιήθηκαν στο
13ο γκραν πρι της σεζόν, το οποίο φιλοξενείται στην Ιταλία. Ο Ντάνι
Πεδρόσα, αφού άφησε τους αντιπάλους του να κάνουν τις προσπάθειες τους,
μπήκε στην πίστα και πήρε αυτό που ήθελε, δηλαδή την πολ ποζίσιον.
Ο Ισπανός αναβάτης είχε εντυπωσιακή απόδοση στο Μιζάνο, στην πίστα που πήρε το όνομα της προς τιμήν του αδικοχαμένου Μάρκο Σιμοντσέλι, παίρνοντας χωρίς ιδιαίτερο κόπο την πρωτιά. Αυτή ήταν η τέταρτη πολ ποζίσιον για τον αναβάτη της Repsol Honda, ισοφαρίζοντας τον Χόρχε Λορένθο και τον Κέσεϊ Στόνερ.
«Ήταν δύσκολο, είχαμε λίγο χρόνο στη διάθεσή μας για να βρούμε το ρυθμό μας, αλλά και κατάλληλες ρυθμίσεις. Είναι πολύ καλό που θα εκκινήσω από την πρώτη θέση, καθώς οι πρώτες στροφές είναι πολύ δύσκολες όλοι οι αναβάτες θα μπουν μαζί. Ελπίζω σε έναν καλό ρυθμό αύριο και σε έναν καλό αγώνα», ανέφερε ο Πεδρόσα.
Στη δεύτερη θέση πλασαρίστηκε ο Χόρχε Λορένθο, ο οποίος δεν κατάφερε να διεκδικήσει την πρώτη θέση.
«Για να είμαι ειλικρινής ήταν πολύ δύσκολο να βρω ρυθμό και να καταφέρουμε να φτάσουμε τους περσινούς χρόνους. Όσο βγαίναμε στην πίστα βελτιωνόμαστε συνεχώς και στο τέλος πήγαμε αρκετά γρήγορα. Είμαι ευχαριστημένος από την απόδοση της Yamaha, πρέπει να βελτιώσουμε μόνο λίγα πράγματα», ήταν τα λόγια του Ισπανού αναβάτη.
Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Καλ Κράτσλοου, δείχνοντας αρκετά ανταγωνιστικός από το γκραν πρι της Τσεχίας.
«Οι χρόνοι θα είναι αυτοί που θα δούμε και στον αγώνα. Η πίστα βελτιωνόταν, αλλά είχαμε πρόβλημα με την πρόσφυση. Θέλαμε σταθερότητα με το ελαστικό που θα τρέχαμε στον αγώνα, αλλά ακόμη δεν ξέρουμε αν θα χρησιμοποιήσουμε το μαλακό, γιατί μπορεί να υπερθερμανθεί. Έχουμε αυτοπεποίθηση μετά και το αποτέλεσμα της Τσεχίας και ελπίζουμε σε ό,τι καλύτερο», δήλωσε ο Κράτσλοου.
Εντυπωσιακός ήταν ο ρυθμός του Στέφαν Μπραντλ, ο οποίος για αρκετή ώρα είχε την πολ ποζίσιον στα χέρια του. Ο αναβάτης της LCR Honda τελικά θα εκκινήσει από την τέταρτη θέση στο γκραν πρι που σηματοδοτεί την 100η συμμετοχή του συνολικά σε όλες τις κατηγορίες (125cc, Moto2, Moto GP).
Από την έκτη θέση θα εκκινήσει τον αγώνα ο Βαλεντίνο Ρόσι, ενώ πολύ καλή ήταν η απόδοση του Τζόναθαν Ρέι στο ντεμπούτο του στα γκριντ του Moto GP.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1.Πεδρόσα, D.Repsol Honda Team, 1:33.857
2.Λορένθο, Yamaha Factory Racing, +0.018
3.Κράτσλοου, Monster Yamaha Tech 3, 0.144
4.Μπραντλ, LCR Honda Moto GP, +0.364
5. Μπαουτίστα, San Carlo Honda Gresini, +0.442
6. Ρόσι, Ducati Team, +0.762
7. Ντοβιτσιόζο, Monster Yamaha Tech 3, +1.059
8. Σπις, Yamaha Factory Racing, +1.131
9. Ρέι, Repsol Honda, +1.501
10.Χέιντεν, Ducati, +1.544
11. Άμπραχαμ, Cardion AB Motoracing, + 1.791
12. Ντε Πουνιέτ, Power Electronics Aspar, +1.899
13.Μπαρμπερά, Pramac Racing Team, +2.191
14. Εσπαργκάρο, Power Electronics Aspar, +2.427
15. Πίρο, San Carlo Honda, +2.483
16. Έλισον, Paul Bird Motorsport, +3.267
17. Πασίνι, Speed Master, +3.305
18. Eρνάντες, Avintia Blusens, +3.459
19. Πετρούτσι, Came IodaRacing Project, +3.894
20. Έντουαρντς, NGM Mobile Forward Racing, +4.211
Ο Ισπανός αναβάτης είχε εντυπωσιακή απόδοση στο Μιζάνο, στην πίστα που πήρε το όνομα της προς τιμήν του αδικοχαμένου Μάρκο Σιμοντσέλι, παίρνοντας χωρίς ιδιαίτερο κόπο την πρωτιά. Αυτή ήταν η τέταρτη πολ ποζίσιον για τον αναβάτη της Repsol Honda, ισοφαρίζοντας τον Χόρχε Λορένθο και τον Κέσεϊ Στόνερ.
«Ήταν δύσκολο, είχαμε λίγο χρόνο στη διάθεσή μας για να βρούμε το ρυθμό μας, αλλά και κατάλληλες ρυθμίσεις. Είναι πολύ καλό που θα εκκινήσω από την πρώτη θέση, καθώς οι πρώτες στροφές είναι πολύ δύσκολες όλοι οι αναβάτες θα μπουν μαζί. Ελπίζω σε έναν καλό ρυθμό αύριο και σε έναν καλό αγώνα», ανέφερε ο Πεδρόσα.
Στη δεύτερη θέση πλασαρίστηκε ο Χόρχε Λορένθο, ο οποίος δεν κατάφερε να διεκδικήσει την πρώτη θέση.
«Για να είμαι ειλικρινής ήταν πολύ δύσκολο να βρω ρυθμό και να καταφέρουμε να φτάσουμε τους περσινούς χρόνους. Όσο βγαίναμε στην πίστα βελτιωνόμαστε συνεχώς και στο τέλος πήγαμε αρκετά γρήγορα. Είμαι ευχαριστημένος από την απόδοση της Yamaha, πρέπει να βελτιώσουμε μόνο λίγα πράγματα», ήταν τα λόγια του Ισπανού αναβάτη.
Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Καλ Κράτσλοου, δείχνοντας αρκετά ανταγωνιστικός από το γκραν πρι της Τσεχίας.
«Οι χρόνοι θα είναι αυτοί που θα δούμε και στον αγώνα. Η πίστα βελτιωνόταν, αλλά είχαμε πρόβλημα με την πρόσφυση. Θέλαμε σταθερότητα με το ελαστικό που θα τρέχαμε στον αγώνα, αλλά ακόμη δεν ξέρουμε αν θα χρησιμοποιήσουμε το μαλακό, γιατί μπορεί να υπερθερμανθεί. Έχουμε αυτοπεποίθηση μετά και το αποτέλεσμα της Τσεχίας και ελπίζουμε σε ό,τι καλύτερο», δήλωσε ο Κράτσλοου.
Εντυπωσιακός ήταν ο ρυθμός του Στέφαν Μπραντλ, ο οποίος για αρκετή ώρα είχε την πολ ποζίσιον στα χέρια του. Ο αναβάτης της LCR Honda τελικά θα εκκινήσει από την τέταρτη θέση στο γκραν πρι που σηματοδοτεί την 100η συμμετοχή του συνολικά σε όλες τις κατηγορίες (125cc, Moto2, Moto GP).
Από την έκτη θέση θα εκκινήσει τον αγώνα ο Βαλεντίνο Ρόσι, ενώ πολύ καλή ήταν η απόδοση του Τζόναθαν Ρέι στο ντεμπούτο του στα γκριντ του Moto GP.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1.Πεδρόσα, D.Repsol Honda Team, 1:33.857
2.Λορένθο, Yamaha Factory Racing, +0.018
3.Κράτσλοου, Monster Yamaha Tech 3, 0.144
4.Μπραντλ, LCR Honda Moto GP, +0.364
5. Μπαουτίστα, San Carlo Honda Gresini, +0.442
6. Ρόσι, Ducati Team, +0.762
7. Ντοβιτσιόζο, Monster Yamaha Tech 3, +1.059
8. Σπις, Yamaha Factory Racing, +1.131
9. Ρέι, Repsol Honda, +1.501
10.Χέιντεν, Ducati, +1.544
11. Άμπραχαμ, Cardion AB Motoracing, + 1.791
12. Ντε Πουνιέτ, Power Electronics Aspar, +1.899
13.Μπαρμπερά, Pramac Racing Team, +2.191
14. Εσπαργκάρο, Power Electronics Aspar, +2.427
15. Πίρο, San Carlo Honda, +2.483
16. Έλισον, Paul Bird Motorsport, +3.267
17. Πασίνι, Speed Master, +3.305
18. Eρνάντες, Avintia Blusens, +3.459
19. Πετρούτσι, Came IodaRacing Project, +3.894
20. Έντουαρντς, NGM Mobile Forward Racing, +4.211
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ