Image via WikipediaΠαιδί θαύμα! Ο Σεμπάτιαν Φέτελ σε ηλικία 24 ετών και 98 ημερών
πανηγύρισε τον δεύτερο συνεχόμενο Παγκόσμιο τίτλο του, με 324 βαθμούς,
εννιά νίκες, 12 πολ ποζίσιον και όλα αυτά τέσσερα γκραν πρι, πριν να
πέσει η αυλαία του πρωταθλήματος
Στην ιστορία πέρασε και το πρωτάθλημα της σεζόν 2011 με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να είναι ο απόλυτος κυρίαρχος. Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull κατάφερε να ανέβει στο υψηλότερο σκαλί της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού πέντε γκραν πρι, πριν το τέλος της περιόδου.
Στο βιογραφικό του αυτή τη χρονιά (και προς το παρόν, αφού βρισκόμαστε στον 14ο γύρο) πρόσθεσε εννιά νίκες, 12 πολ ποζίσιον, 14 συμμετοχές στο βάθρο και 324 βαθμοί. Ωστόσο, μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος, αναμένεται ο Φέτελ να έχει προσθέσει και άλλες νίκες στο ενεργητικό του.
Η περσινή χρονιά μάλλον έπαιξε το ρόλο «σχολείου» για τον Φέτελ. Ο πιλότος των «κόκκινων ταύρων» από την αρχή της σεζόν δείχνει ώριμος, υπομονετικός, ενώ ο τρόπος που οδηγεί και διεκδικεί τη νίκη, δεν θυμίζει σε τίποτα το επιπόλαιο αγόρι της περσινής σεζόν.
Απέφυγε τα λάθη, τις επαφές ενώ εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο, το πολύ αξιόπιστο μονοθέσιο της Red Bull.
Το κρίσιμο σημείο…
Το ιταλικό γκραν πρι ήταν αυτό που έστειλε ακόμη πιο κοντά τον Σεμπάστιαν Φέτελ στον δεύτερο τίτλο του. Ο Γουέμπερ δεν κατάφερε να τερματίσει, με αποτέλεσμα στην Μόντσα να πεθάνει και η τελευταία ελπίδα του Αυστραλού.
Το βιογραφικό του Γερμανού Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος κατάκτησε τον δεύτερο (συνεχή) τίτλο των οδηγών της Φόρμουλα Ένα, ενώ από πέρυσι έγινε ο νεότερος «πιλότος» που στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής:
ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΦΕΤΕΛ
Ομάδα : Red Bull
Εθνικότητα : Γερμανός
Ημερομηνία γέννησης : 03/07/1987
Τόπος γέννησης : Χεπενχάιμ
Συμμετοχές σε γκραν πρι : 77
Παγκόσμια πρωταθλήματα : 2 (2010, 2011)
Υψηλότερη θέση τερματισμού : 1η (19 φορές)
Υψηλότερη θέση στην εκκίνηση: 1η (27 φορές)
Φορές στο βάθρο : 33
Βαθμοί : 324
Καριέρα : BMW-Ζάουμπερ (2007), Toro Rosso (2007-2008), Red Bull (2009-2011)
Διαδικτυακή διεύθυνση : www.sebastianvettel.de
2001: «Τρέχει» σε αγώνες κάρτινγκ και κατακτά τους τίτλους Γερμανίας και Ευρώπης σε επίπεδο Junior.
2003: Σημειώνει πέντε νίκες σε 19 αγώνες και κατακτά τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα Formula BMW ADAC.
2004: Κατακτά τον τίτλο στο πρωτάθλημα Formula BMW ADAC. Ανεβαίνει στο βάθρο των νικητών και στους 20 αγώνες της διοργάνωσης, σημειώνοντας 18 νίκες.
2005: Παίρνει την πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα Formula 3 Euro series, όπου ανεβαίνει πέντε φορές στο βάθρο των νικητών και ανακηρύσσεται καλύτερος «ρούκι» οδηγός. Παίρνει την πρώτη «γεύση» από τον κόσμο της Φόρμουλα Ένα, καθώς δοκιμάζεται από την BMW Γουίλιαμς στη Χερέθ.
2006: Κατακτά τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα Formula 3 Euro series, έχοντας σημειώσει τρεις νίκες. Ανακοινώνεται από την BMW Ζάουμπερ ότι θα οδηγεί το μονοθέσιό της στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής, όπου πραγματοποιεί πολύ καλές εμφανίσεις, και πως θα είναι αναπληρωματικός οδηγός της ομάδας.
2007: Γίνεται ο νεώτερος οδηγός στην Ιστορία της Φόρμουλα Ένα που βαθμολογείται. Παίρνει τη θέση του Ρόμπερτ Κούμπιτσα στην Ινδιανάπολη και τερματίζει όγδοος. Εξασφαλίζει θέση οδηγού στην Toro Rosso από τον Αύγουστο και το ουγγρικό γκραν πρι και φέρνει το καλύτερο αποτέλεσμα της ομάδας μέχρι τότε, με την τέταρτη θέση στην Κίνα.
2008: Η πρώτη πλήρης σεζόν του στη Φόρμουλα Ένα τον βρίσκει να αναδεικνύεται νεότερος νικητής σε αγώνα, όταν επικρατεί υπό βροχή στη Μόντσα. Καταλαμβάνει την όγδοη θέση στους οδηγούς με συγκομιδή 35 βαθμών και ανταμείβεται με τη «μεταγραφή» από την Toro Rosso στη Red Bull για το 2009.
2009: Παίρνει την «παρθενική» pole position και νίκη της Red Bull στην Κίνα, ενώ βλέπει εκ νέου πρώτος την καρό σημαία στο Σιλβερστόουν και τη Σουζούκα. Η «πρωτιά» του στο «παρθενικό» γκραν πρι του Αμπού Ντάμπι, στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, τον βοηθάει να κατακτήσει τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών.
2010: Κατακτά για πρώτη φορά στην καριέρα του τον τίτλο στο πρωτάθλημα οδηγών. Το πολύ καλό μονοθέσιο της Red Bull του δίνει τη δυνατότητα να εκκινήσει από την pole «position» σε 10 από τους 19 αγώνες της χρονιάς, ενώ πανηγυρίζει πέντε νίκες, με τελευταία αυτή στο Αμπού Ντάμπι, με την οποία στέφεται παγκόσμιος πρωταθλητής. Παράλληλα, γίνεται ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής, αφού κατακτά τον τίτλο σε ηλικία 23 ετών και 135 ημερών και «κλέβει» τη συγκεκριμένη διάκριση από τον Βρετανό Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος το 2008 ήταν 23 ετών και 301 ημερών. Επίσης, είναι ο δεύτερος Γερμανός που κατακτά τον τίτλο στη Φόρμουλα Ένα μετά τον Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος στέφθηκε επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, με τελευταία το 2004.
2011: Δεύτερος συνεχής παγκόσμιος τίτλος, τέσσερις αγώνες πριν ολοκληρωθεί η αγωνιστική περίοδος και με διαφορά +100 βαθμών (324-210) από τον 2ο έως και το γκραν πρι της Σουζούκα, Τζένσον Μπάτον. Ύστερα και από τον αγώνα της Ιαπωνίας, την τρέχουσα περίοδο ο Φέτελ εκκίνησε 12 φορές από την πολ ποζίσιον, πήρε τη νίκη σε 9 γκραν πρι και ανέβηκε, συνολικά, 14 φορές στο βάθρο.
Στην ιστορία πέρασε και το πρωτάθλημα της σεζόν 2011 με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να είναι ο απόλυτος κυρίαρχος. Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull κατάφερε να ανέβει στο υψηλότερο σκαλί της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού πέντε γκραν πρι, πριν το τέλος της περιόδου.
Στο βιογραφικό του αυτή τη χρονιά (και προς το παρόν, αφού βρισκόμαστε στον 14ο γύρο) πρόσθεσε εννιά νίκες, 12 πολ ποζίσιον, 14 συμμετοχές στο βάθρο και 324 βαθμοί. Ωστόσο, μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος, αναμένεται ο Φέτελ να έχει προσθέσει και άλλες νίκες στο ενεργητικό του.
Η περσινή χρονιά μάλλον έπαιξε το ρόλο «σχολείου» για τον Φέτελ. Ο πιλότος των «κόκκινων ταύρων» από την αρχή της σεζόν δείχνει ώριμος, υπομονετικός, ενώ ο τρόπος που οδηγεί και διεκδικεί τη νίκη, δεν θυμίζει σε τίποτα το επιπόλαιο αγόρι της περσινής σεζόν.
Απέφυγε τα λάθη, τις επαφές ενώ εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο, το πολύ αξιόπιστο μονοθέσιο της Red Bull.
Το κρίσιμο σημείο…
Το ιταλικό γκραν πρι ήταν αυτό που έστειλε ακόμη πιο κοντά τον Σεμπάστιαν Φέτελ στον δεύτερο τίτλο του. Ο Γουέμπερ δεν κατάφερε να τερματίσει, με αποτέλεσμα στην Μόντσα να πεθάνει και η τελευταία ελπίδα του Αυστραλού.
Το βιογραφικό του Γερμανού Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος κατάκτησε τον δεύτερο (συνεχή) τίτλο των οδηγών της Φόρμουλα Ένα, ενώ από πέρυσι έγινε ο νεότερος «πιλότος» που στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής:
ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΦΕΤΕΛ
Ομάδα : Red Bull
Εθνικότητα : Γερμανός
Ημερομηνία γέννησης : 03/07/1987
Τόπος γέννησης : Χεπενχάιμ
Συμμετοχές σε γκραν πρι : 77
Παγκόσμια πρωταθλήματα : 2 (2010, 2011)
Υψηλότερη θέση τερματισμού : 1η (19 φορές)
Υψηλότερη θέση στην εκκίνηση: 1η (27 φορές)
Φορές στο βάθρο : 33
Βαθμοί : 324
Καριέρα : BMW-Ζάουμπερ (2007), Toro Rosso (2007-2008), Red Bull (2009-2011)
Διαδικτυακή διεύθυνση : www.sebastianvettel.de
2001: «Τρέχει» σε αγώνες κάρτινγκ και κατακτά τους τίτλους Γερμανίας και Ευρώπης σε επίπεδο Junior.
2003: Σημειώνει πέντε νίκες σε 19 αγώνες και κατακτά τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα Formula BMW ADAC.
2004: Κατακτά τον τίτλο στο πρωτάθλημα Formula BMW ADAC. Ανεβαίνει στο βάθρο των νικητών και στους 20 αγώνες της διοργάνωσης, σημειώνοντας 18 νίκες.
2005: Παίρνει την πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα Formula 3 Euro series, όπου ανεβαίνει πέντε φορές στο βάθρο των νικητών και ανακηρύσσεται καλύτερος «ρούκι» οδηγός. Παίρνει την πρώτη «γεύση» από τον κόσμο της Φόρμουλα Ένα, καθώς δοκιμάζεται από την BMW Γουίλιαμς στη Χερέθ.
2006: Κατακτά τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα Formula 3 Euro series, έχοντας σημειώσει τρεις νίκες. Ανακοινώνεται από την BMW Ζάουμπερ ότι θα οδηγεί το μονοθέσιό της στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής, όπου πραγματοποιεί πολύ καλές εμφανίσεις, και πως θα είναι αναπληρωματικός οδηγός της ομάδας.
2007: Γίνεται ο νεώτερος οδηγός στην Ιστορία της Φόρμουλα Ένα που βαθμολογείται. Παίρνει τη θέση του Ρόμπερτ Κούμπιτσα στην Ινδιανάπολη και τερματίζει όγδοος. Εξασφαλίζει θέση οδηγού στην Toro Rosso από τον Αύγουστο και το ουγγρικό γκραν πρι και φέρνει το καλύτερο αποτέλεσμα της ομάδας μέχρι τότε, με την τέταρτη θέση στην Κίνα.
2008: Η πρώτη πλήρης σεζόν του στη Φόρμουλα Ένα τον βρίσκει να αναδεικνύεται νεότερος νικητής σε αγώνα, όταν επικρατεί υπό βροχή στη Μόντσα. Καταλαμβάνει την όγδοη θέση στους οδηγούς με συγκομιδή 35 βαθμών και ανταμείβεται με τη «μεταγραφή» από την Toro Rosso στη Red Bull για το 2009.
2009: Παίρνει την «παρθενική» pole position και νίκη της Red Bull στην Κίνα, ενώ βλέπει εκ νέου πρώτος την καρό σημαία στο Σιλβερστόουν και τη Σουζούκα. Η «πρωτιά» του στο «παρθενικό» γκραν πρι του Αμπού Ντάμπι, στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, τον βοηθάει να κατακτήσει τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών.
2010: Κατακτά για πρώτη φορά στην καριέρα του τον τίτλο στο πρωτάθλημα οδηγών. Το πολύ καλό μονοθέσιο της Red Bull του δίνει τη δυνατότητα να εκκινήσει από την pole «position» σε 10 από τους 19 αγώνες της χρονιάς, ενώ πανηγυρίζει πέντε νίκες, με τελευταία αυτή στο Αμπού Ντάμπι, με την οποία στέφεται παγκόσμιος πρωταθλητής. Παράλληλα, γίνεται ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής, αφού κατακτά τον τίτλο σε ηλικία 23 ετών και 135 ημερών και «κλέβει» τη συγκεκριμένη διάκριση από τον Βρετανό Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος το 2008 ήταν 23 ετών και 301 ημερών. Επίσης, είναι ο δεύτερος Γερμανός που κατακτά τον τίτλο στη Φόρμουλα Ένα μετά τον Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος στέφθηκε επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, με τελευταία το 2004.
2011: Δεύτερος συνεχής παγκόσμιος τίτλος, τέσσερις αγώνες πριν ολοκληρωθεί η αγωνιστική περίοδος και με διαφορά +100 βαθμών (324-210) από τον 2ο έως και το γκραν πρι της Σουζούκα, Τζένσον Μπάτον. Ύστερα και από τον αγώνα της Ιαπωνίας, την τρέχουσα περίοδο ο Φέτελ εκκίνησε 12 φορές από την πολ ποζίσιον, πήρε τη νίκη σε 9 γκραν πρι και ανέβηκε, συνολικά, 14 φορές στο βάθρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ