Στη Βρετανική ομάδα παρά τη φυγή του τεχνικού διευθυντή Τζέιμς Άλισον, του Κίμι Ράικονεν και τα συνεχιζόμενα προβλήματα ρευστότητας ατενίζουν το μέλλον με ιδιαίτερη αισιοδοξία καθώς η Ε21 μετά τις τελευταίες προσθήκες – παρεμβάσεις στον κινητήρα της Renault δείχνει πιο ανταγωνιστική από ποτέ.
Απομένουν 4 αγώνες για την ολοκλήρωση της χρονιάς και 100 βαθμοί να μοιραστούν με τη Lotus να μην αποκλείει την πιθανότητα διεκδίκησης της 2ης θέσης. Η Ε21 με το μεγαλύτερο κατά 7.5 cm μεταξόνιο είναι πιο σταθερή στο φρενάρισμα και στην είσοδο των στροφών και εν τέλει πιο γρήγορη σε σημείο που οι άνθρωποι της ομάδας να μην αποκλείουν και μια νίκη σε κάποιο από τα επόμενα GP.
Μιλώντας σχετικά ο διευθυντής δραστηριοτήτων πίστας, Αλάν Περμάν τόνισε: «Είναι δεδομένο πως το μακρύτερο μεταξόνιο βελτίωσε την απόδοσή μας. Δεν είναι εύκολο να ποσοτικοποιήσω τη βελτίωση αλλά αυτή περιλαμβάνει και όλη τη δουλειά που έγινε στους υπολογιστές και στους προσομοιωτές της εταιρείας. Είμαστε καλύτεροι στις δοκιμές, καλύτεροι στον αγώνα και έχουμε βρεθεί στο βάθρο και στους τελευταίους τρεις αγώνες σε πίστες με αντικρουόμενες απαιτήσεις. Στην Ινδία όπου θα χρησιμοποιηθεί από την Pirelli, η μέση και η μαλακή γόμα θα δούμε διαφορετικό αγώνα από πέρυσι με τουλάχιστον 2 πιτ στοπ. Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ποιοι θα επιχειρήσουν δυο και ποιοι τρία πιτ στοπ».
Το Ινδικό GP είναι προγραμματισμένο για αυτή την Κυριακή 27/10 και αν ο Φέτελ πάρει 10 βαθμούς είναι παγκόσμιος πρωταθλητής. Ο αγώνας θα μεταδοθεί απευθείας από τη Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤΕ στις 11:30 π.μ.
Απομένουν 4 αγώνες για την ολοκλήρωση της χρονιάς και 100 βαθμοί να μοιραστούν με τη Lotus να μην αποκλείει την πιθανότητα διεκδίκησης της 2ης θέσης. Η Ε21 με το μεγαλύτερο κατά 7.5 cm μεταξόνιο είναι πιο σταθερή στο φρενάρισμα και στην είσοδο των στροφών και εν τέλει πιο γρήγορη σε σημείο που οι άνθρωποι της ομάδας να μην αποκλείουν και μια νίκη σε κάποιο από τα επόμενα GP.
Μιλώντας σχετικά ο διευθυντής δραστηριοτήτων πίστας, Αλάν Περμάν τόνισε: «Είναι δεδομένο πως το μακρύτερο μεταξόνιο βελτίωσε την απόδοσή μας. Δεν είναι εύκολο να ποσοτικοποιήσω τη βελτίωση αλλά αυτή περιλαμβάνει και όλη τη δουλειά που έγινε στους υπολογιστές και στους προσομοιωτές της εταιρείας. Είμαστε καλύτεροι στις δοκιμές, καλύτεροι στον αγώνα και έχουμε βρεθεί στο βάθρο και στους τελευταίους τρεις αγώνες σε πίστες με αντικρουόμενες απαιτήσεις. Στην Ινδία όπου θα χρησιμοποιηθεί από την Pirelli, η μέση και η μαλακή γόμα θα δούμε διαφορετικό αγώνα από πέρυσι με τουλάχιστον 2 πιτ στοπ. Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ποιοι θα επιχειρήσουν δυο και ποιοι τρία πιτ στοπ».
Το Ινδικό GP είναι προγραμματισμένο για αυτή την Κυριακή 27/10 και αν ο Φέτελ πάρει 10 βαθμούς είναι παγκόσμιος πρωταθλητής. Ο αγώνας θα μεταδοθεί απευθείας από τη Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤΕ στις 11:30 π.μ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ