Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Μια ζωή στο ρίσκο...

Lewis Hamilton at 2008 Singpaore Grand PrixImage via WikipediaΟ λόγος για τον Lewis Hamilton, τον κατά γενική ομολογία πιο εντυπωσιακό πιλότο της γενιάς του, αλλά και του Πρωταθλήματος συνολικά.

Δεν είναι λίγες οι φορές που ο Βρετανός λειτουργεί περισσότερο με τον παρορμητισμό και τον ενθουσιασμό του, παρά με το μυαλό του, με αποτέλεσμα να κάνει λάθη που κοστίζουν.

«Έτσι είναι. Ρισκάρω πολύ. Πάντα. Α' όταν ήμουν παιδί και οδηγούσα ποδήλατο. Αργότερα στα καρτ και τώρα στην Formula 1. Έχω την τάση να γίνομαι ακραίος», είπε ο 26χρονος πιλότος της McLaren στην γερμανική εφημερία, Bild am Sonntag.

Lewis Hamilton testing for McLaren at Jerez, 1...Image via Wikipedia«Το πρώτο μου καρτ δεν ήταν από δεύτερο χέρι, αλλά από... 5ο! Εντελώς ρημάδι. Ο πατέρας μου το επισκεύασε και το έβαψε με μπογιά που πήρε στις εκπτώσεις. Στον αγώνα, διέλυσα τον ανταγωνισμό παρότι τα άλλα παιδιά έτρεχαν με καινούργια καρτ. Από παιδί έμαθα να δίνω κάθε φορά τον καλύτερό μου εαυτό. 

Πρέπει να μάθω να μετατρέπω την αναστάτωση σε ενέργεια. Κατέκτησα ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αλλά είμαι πεινασμένος και για άλλους τίτλους - ίσως πιο πεινασμένος από οποιονδήποτε άλλο πιλότο της Formula 1. 

Ο Sebastian (Vettel) δεν έχει πιο αποφασισμένο αντίπαλο από μένα στο φετινό Πρωτάθλημα», πρόσθεσε Βρετανός.

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...