Οι αγωνιζόμενοι διέσχισαν την κεντρική λεωφόρο 9ης Ιουλίου υπό τις επευφημίες του κόσμου για να φθάσουν στη ράμπα της αφετηρίας, κάτω από τον πανύψηλο οβελίσκο της πρωτεύουσας της Αργεντινής.
140 αυτοκίνητα, 170 μηχανές, 30 γουρούνες και 67 φορτηγά διένυσαν τα 377 χιλιόμετρα της απλής διαδρομής μέχρι την πόλη Βικτόρια, από όπου ξεκίνησε την Κυριακή ο πραγματικός αγώνας στη νέα Γη της Επαγγελίας για τους φίλους της ταχύτητας, στη γη των Άνδεων και της χιλιανής ερήμου Ατακάμα.
Ο θρυλικός αγώνας, ο οποίος κράτησε το όνομα Ντακάρ παρότι δεν διεξάγεται τα τελευταία τρία χρόνια στην Αφρική υπό το φόβο τρομοκρατικού χτυπήματος, έχει φέτος 20% περισσότερες συμμετοχές. Την Ελλάδα εκπροσωπεί ο Βασίλης Ορφανός.
Ο Βασίλης Ορφανός (φωτ.) ξεκίνησε τα πρώτα αγωνιστικά χιλιόμετρα στο 33ο Ράλι Ντακάρ με την στρατηγική που υιοθετούσε ανέκαθεν, με αναγνωριστικό ρυθμό –πόσω μάλλον τώρα με τη νέα μοτοσικλέτα Aprilia 450 Rally- και τελείωσε την πρώτη Ειδική Διαδρομή του αγώνα στην 113η θέση.
Από τον αποψινό καταυλισμό στην πόλη Cordoba της Αργεντινής, ο Έλληνας πρωταθλητής είπε: "Και φέτος εφάρμοσα τη στρατηγική διατήρησης δυνάμεων. Γνωρίζω από τις προηγούμενες συμμετοχές μου ότι τις πρώτες μέρες είναι που γίνεται το μεγάλο ξεκαθάρισμα και ότι από εκεί και πέρα είναι θέμα αντοχής, τεχνικής και εμπειρίας. Λειτουργώ αναγνωριστικά και πάντα μου βγαίνει".
Ο Έλληνας πρωταθλητής κάλυψε την Ειδική σε 2 ώρες και 37 λεπτά, περίπου 39 περισσότερα από τον νικητή της Ειδικής, Ruben Faria της ΚΤΜ. «Η σκόνη ήταν τόση που νόμιζες ότι οδηγούσες στην ομίχλη. Στην αρχή και στο τέλος της διαδρομής κρύβονταν τα πιο γρήγορα κομμάτια,ενώ τα τελευταία χιλιόμετρα ήταν απίστευτα τεχνικά με εντούρο κομμάτια, ποτάμια και περάσματα", εξήγησε.
auto.in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ