Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Ράλι Ντακάρ 2011: Μείωσε την διαφορά ο Σάινθ

Κάρλος Σάινθ(VW) και Σιρίλ Ντεσπρέ (KTM) μείωσαν τη διαφορά τους από την κορυφή της γενικής κατάταξης στα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες από τους Nάσερ Αλ Ατίγια και Μάρκ Κομά αντίστοιχα στην 9η Ειδική Διαδρομή του Ράλι Ντακάρ 2011, η οποία ξεκίνησε και τελείωσε στην πόλη Κοπιάπο της Χιλής.

Ο "matador" πέτυχε για πέμπτη φορά φέτος τον ταχύτερο χρόνο, φτάνοντας τον οδηγό από το Κατάρ –έπειτα κι από ένα κλατάρισμα του τελευταίου- μέσα στην Ειδική και τερματίζοντας πίσω του. Έτσι, ο Ισπανός κέρδισε σχεδόν δύο λεπτά και η διαφορά των δύο μονομάχων της νίκης έπεσε τώρα στα 3:18 λεπτά.

Την Τετάρτη (12/01) στους λευκούς αμμόλοφους της Fiambala, μετά από 686 χιλιόμετρα απλής διαδρομής για το πέρασμα από τις Άνδεις και την επιστροφή στην Αργεντινή, ο Σάινθ θα είναι εκείνος που θα είναι πλοηγός και οι ρόλοι θα αντιστραφούν σε αυτό το "παιχνίδι του σκύλου με τη γάτα".
"Θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα η Ειδική αύριο, διότι ξεκινάμε από τη δεύτερη θέση. Αν ξεκινάς πρώτος πάντα χάνεις χρόνο. Είμαι βέβαιος ότι αύριο θα είναι καλύτερη μέρα για εμάς και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε. Θα ακολουθήσουμε τον Carlos, μόνο αυτό", είπε ο Αλ Ατίγια

Ο Giniel de Villers (VW) σημείωσε τον τρίτο χρόνο, ενώ ο Stephane Peterhansel (BMW) έχασε άλλα 11 λεπτά διότι εκκινούσε από πολύ πίσω θέσεις – αν αυτό έχει πια σημασία για τον Γάλλο, που απώλεσε μετά από τις καταστροφικές ημέρες κάθε ελπίδα για τη νίκη.

Πάντως οι μηχανικοί της X-Raid δούλεψαν μέχρι τις έξι τα ξημερώματα της Τρίτης (11/01) για να επισκευάσουν το πρόβλημα που προκαλούσε την υπερθέρμανση του κινητήρα της BMW X3 CC και ο εννέα φορές νικητής του αγώνα λέει ότι θα προσπαθήσει να κερδίσει ορισμένες Ειδικές, για να εξιλεωθεί.

Για τις μοτοσικλέτες η 9η Ειδική ήταν πολύ πιο περίπλοκη, διότι οι πρώτοι δέκα εκκίνησαν μαζί κι οι υπόλοιποι εκκίνησαν ανά εικοσάδες. Ωστόσο, οι εννέα από τους πρώτους δέκα γρήγορα μπήκαν σε μπελάδες, αφού μόλις στο 20ό χιλιόμετρο χάθηκαν – και όταν γύρισαν στην Ειδική, μπήκαν μέσα στη σκόνη των επόμενων είκοσι!

Μέσα σε αυτούς ήταν και οι πρωτοπόροι της γενικής, Κομά και Ντεσπρέ. Κατά συνέπεια, ο πρώτος σημείωσε τον ένατο χρόνο και ο δεύτερος τον έβδομο, με διαφορά επτά και έξι λεπτών αντίστοιχα από τον νικητή της ημέρας, Γιόχαν Στρίτ της Yamaha.

Νικητής θα ήταν ο Ροντρίγκεζ, αν δεν πλήρωνε ακριβά ένα μικρό λάθος. Λίγο πριν τον τερματισμό χάθηκε και με τα εννέα επιπλέον χιλιόμετρα που διένυσε ξέμεινε από καύσιμα, μέσα στην Ειδική, ώσπου του έδωσε τα εφεδρικά του καύσιμα ο Felipe Prohens για να τερματίσει.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...