Το “πιλοτήριο” του μονοθεσίου είναι το τιμόνι, αφού πάνω υπάρχουν πάνω από 20 κουμπιά που εξυπηρετούν διαφορετικές λειτουργίες
.Από φέτος 2 νέα κουμπιά θα υπάρχουν στο τιμόνι. Το πρώτο είναι για την ενεργοποίηση του K.E.R.S (σε όσα μονοθέσια έχουν το σύστημα αυτό) και το κουμπί για την ενεργοποίηση της κινούμενης πίσω πτέρυγας. Οι οδηγοί πρέπει να είναι 100% συγκεντρωμένοι και το “ρίξιμο” της πίσω πτέρυγας μπορεί να μειώσει αυτό το ποσοστό.
Ο Mark Webber, ο Rubens Barrichello και ο Nico Rosberg δεν αρέσκονται στην πολυπλοκότητα των συστημάτων αυτών. Επίσης, ούτε ο Fernando Alonso δεν δείχνει ιδιαίτερη συμπάθεια.
Αντίθετα, ο Lewis Hamilton δεν έχει πρόβλημα με τα επιπλέον κουμπιά στο τιμόνι του. Το να διατηρείς ένα αυτοκίνητο 750 ίππων στο δρόμο και μάλιστα πηγαίνοντας το στο όριο είναι σίγουρα δύσκολο και τα επιπλέον κουμπιά και οι επιπλέον λειτουργίες που πρέπει να κάνει ο οδηγός (πάτα K.E.R.S, “ρίξε” πτέρυγα, άλλαξε ταχύτητα) κάνει το έργο τους ακόμα πιο δύσκολο. Μένει να δούμε και στην πράξη αν και πόσοι οδηγοί θα έχουν πρόβλημα.
http://www.autoblog.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ