Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Αισιόδοξος ο Μπαρικέλο για παραμονή του στη Williams

Μπορεί το σενάριο να μη συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες, αλλά ο Ρούμπενς Μπαρικέλο εξακολουθεί να πιστεύει ότι τελικά μπορεί να παραμείνει στην Williams και το 2012. Η βρετανική ομάδα δεν έχει ακόμη ανακοινώσει τον ομόσταβλο του Πάστορ Μαλντονάντο, μετά τη λήξη του συμβολαίου της με τον Βραζιλιάνο οδηγό στα τέλη του περασμένου έτους.


Williams FW16 Formula 1 car
Image via Wikipedia
Παρά το γεγονός ότι οι κύριοι υποψήφιοι φαίνεται πως είναι ο Αντριαν Σούτιλ και Μπρούνο Σένα, ο Μπαρικέλο διατηρεί ελπίδες για συνέχεια στην ομάδα και το 2012. Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Παίρνει περισσότερο χρόνο απ' όσο θα ήθελα, αλλά εγώ σκέφτομαι θετικά. Πάντα έτσι ήταν, είναι και θα είναι. Πρέπει να πιστεύεις στα πράγματα. Ακόμα κι αν δεν έχουν συμβεί ακόμα, πρέπει να πιστεύεις ότι έχουν συμβεί στο μυαλό σου».

Και συμπλήρωσε για να κλείσει: «Παλεύω για τη θέση. Νομίζω ότι υπάρχουν δύο άλλοι οδηγοί με την προοπτική να οδηγήσουν για την Williams, αλλά αισθάνομαι πως εγώ είμαι ένας αρκετά καλός υποψήφιος και πρέπει να οδηγώ εδώ. Εχω ακόμα μεγάλη αίσθηση του μονοθεσίου και θέλω να οδηγώ όσο πιο γρήγορα μπορώ. Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό, αλλά είμαι 39 και ακόμα νιώθω έτοιμος για αυτό. Ελπίζω να είμαι στους αγώνες και αυτή τη σεζόν».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...