Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Formula 1: Ο Μπιανκί τρίτος οδηγός στη Force India

H Force India ολοκλήρωσε την τριάδα των οδηγών με την προσθήκη του Ζιλς Μπιανκί ως τρίτου πιλότου στην ομάδα.

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, ο 22χρονος Γάλλος θα συμμετάσχει στις ελεύθερες δοκιμές εννέα αγώνων την επερχόμενη χρονιά. Την πρώτη επαφή με τη νέα VJ05 αναμένεται να την έχει τις επίσημες δοκιμές των ομάδων τον επόμενο μήνα.

Ο Μπιανκί ενθουσίασε τους ανθρώπους της Force India από τη συμμετοχή τα τεστ νέων οδηγών που πραγματοποιήθηκε στη Γιας Μαρίνα στις 15 Νοεμβρίου. Τότε ο νεαρός Γάλλος οδηγούσε για λογαριασμό της Ferrari και είχε καταφέρει να τερματίσει στις πρώτες θέσεις, όντας δεύτερος την πρώτη ημέρα, τρίτος τη δεύτερη και την τρίτη, αντίστοιχα.

O Μπιανκί χαρακτήρισε ως σημαντικό βήμα στην καριέρα του τη συμφωνία του με την Force India.
English: Liuzzi driving during a Friday practi...
Image via Wikipedia
Μία απόφαση που θα μπορούσε να αποτελέσει εφαλτήριο για την διεκδίκηση μιας θέσης πιλότου στο μέλλον. «Προφανώς είμαι ενθουσιασμένος που γίνομαι μέλος της Force India και έχω την ευκαιρία να πάρω χρόνο μέσα στην πίστα κατά την διάρκεια των σαββατοκύριακων του αγώνα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό βήμα για εμένα. Το να βρίσκομαι συστηματικά σε ένα μονοθέσιο είναι ο καλύτερος τρόπος να μάθω ταχύτερα και ελπίζω ότι θα μου επιτρέψει μια ημέρα να τρέξω σε αγώνα. Οι επόμενοι μήνες πραγματικά θα είναι συναρπαστικοί καθώς θα χρειαστεί να μάθω την ομάδα, να δω πως δουλεύουν και να προετοιμαστώ για τον χρόνο μου στο μονοθέσιο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι πίστεψαν σε εμένα και ιδιαίτερα στην Sahara Force India που μου δίνει αυτή την εξαιρετική ευκαιρία», τόνισε ο 22χρονος πιλότος μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας.

Το «αφεντικό» της Force India, Βιτζάι Μαλάια, εστίασε όχι μόνο στο ταλέντο του Μπιανκί αλλά και στην προσήλωση της ομάδας να δίνει ευκαιρίες σε νέους οδηγούς. «Είμαι στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσω στον Ζιλς στην οικογένεια της Sahara Force India. Ανέκαθεν παρακολουθούσαμε νέους, ταλαντούχους οδηγούς και η απόδοσή του στα GP2 φυσικά και μας εντυπωσίασε. Δίνοντας στον Ζιλς την ευκαιρία να είναι μέλος της ομάδας μας για το 2012, συνεχίζουμε να αποδεικνύουμε την εμπιστοσύνη μας στους νέους οδηγούς. Είμαστε περήφανοι για το ρεκόρ μας στις πίστες πάνω σε αυτό το θέμα και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι ο Ζιλς θα προσαρμοστεί άμεσα στην ομάδα και θα έχει πολύτιμη συνεισφορά στις προσπάθειές μας μέσα στην πίστα αυτή τη χρονιά».

Ο Μπιανκί που εξακολουθεί να ανήκει στο πρόγραμμα νέων οδηγών της Ferrari, θα πάρει τη θέση του Νίκο Χούλκενμπεργκ, ο οποίος χάρη στην περυσινή του απόδοση, κέρδισε τη θέση βασικού πιλότου στην ομάδα.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...