Σάββατο, 30 Νοεμβρίου 2013

MotoGP- Δυστύχημα με νεκρό στον αγώνα του Σιμοντσέλι

Ο 45χρονος Ντοριάνο Ρομπόνι άφησε την τελευταία του πνοή στην πίστα της Λατίνα κατά τη διάρκεια της "Super Sic Day", τον αγώνα που διεξάγεται στη μνήμη του Μάρκο Σιμοντσέλι.

  
Το χαμό του παλιού οδηγού των 500cc, Ντοριάνο Ρομπόνι θρηνεί ο κόσμος των αγώνων μοτοσικλέτας. Ο 45χρονος με έξι νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα άφησε την τελευταία του πνοή στην πίστα της Λατίνα.

Σουμάχερ: Απίστευτη η απόδοση του Φέτελ!

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και μέντορας του Σεμπάστιαν Φέτελ μιλά για τα ρεκόρ που χάνει και δηλώνει σοκαρισμένος από τις επιδόσεις του νεαρού συμπατριώτη του.


Ο Σουμάχερ στα 45 του έχει την εμπειρία και το ειδικό βάρος να αξιολογήσει ένα φαινόμενο όπως ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο 26χρονος κέρδισε σε 13 από τους 19 αγώνες φέτος, ενώ ο Σουμάχερ το 2004 είχε πάρει 13 στους 18 αγώνες. 

Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2013

Στην Lotus και επίσημα o Μαλντονάντο

Ο Παστόρ Μαλντονάντο θα είναι, όπως αναμενόταν, ο ομόσταβλος του Ρομέν Γκροσζάν στην Lotus για το επόμενο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1.


Μετά την αποχώρησή του από την Williams, ο Βενεζουελάνος πιλότος βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις με την Lotus και την Sauber, ώσπου την Παρασκευή (29/11) πήρε την οριστική του απόφαση.

F1: Τρόπαιο για τον ταχύτερο!


Η Ολομέλεια της FIA σκέφτεται σοβαρά την υιοθέτηση ενός ακόμη τροπαίου μέσα στη χρονιά που να αφορά στον ταχύτερο οδηγό, αυτόν δηλαδή που θα πάρει τις περισσότερες pole position στη σεζόν.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Strategy Group εξετάστηκε η ιδέα να βαθμολογείται η pole position. Σ’ αυτό αντέδρασαν κάποιοι αγωνιστικοί διευθυντές ομάδων και εναλλακτικά ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ πρότεινε τη δημιουργία ενός επάθλου «FIA Pole Man of the year in F1».

Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2013

Φόρμουλα 1: Φινάλε με νέο θρίαμβο του Φέτελ στη Βραζιλία

Εσπασε όλα τα «κοντέρ» στη φετινή περίοδο ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος με τη νίκη του σήμερα στο Ιντερλάγκος, στο τελευταίο φετινό γκραν πρι της Φόρμουλα Ενα, έκλεισε με ιδανικό τρόπο τη σεζόν.


Ηταν η 9η διαδοχική νίκη του, βελτιώνοντας το δικό του ιστορικό ρεκόρ που κατέκτησε την περασμένη εβδομάδα στις ΗΠΑ με 8 σερί νίκες. 

Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2013

GP ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ: Την τελευταία pole potision της χρονιάς κατέκτησε ο Φέτελ

Ούτε η βροχή που έπεφτε ακατάπαυστα στην πίστα του Ιντερλάγος της Βραζιλίας, εμπόδισε τον Παγκόσμιο πρωταθλητή να κατακτήση την 9η φετινή του Pole

Βαγγέλης Σπυράκης / enet.gr

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, μέσα σε πίστα «πισίνα» κατέκτησε την τελευταία pole position για το 2013 στο Γκραν πρι της Βραζιλίας. Πίσω από τον Γερμανό τον 2ο ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Νίκο Ρόσμπεργκ με 2 δέκατα διαφορά ενώ την 3η ταχύτερη επίδοση σημείωσε ο Φερνάντο Αλόνσο. Την δεκάδα του Κυριακάτικου grid συμπλήρωσαν οι : Γουέμπερ, Χάμιλτον,Γκροσάν, Ρικιάρντο, Βερνιέ, Μάσα και Χούλκενμπεργκ.

Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2013

Φέτελ, Λεμπ & Κουμπίτσα για το ίδιο βραβείο

Ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο Σεμπάστιαν Φέτελ και ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα βρίσκονται ανάμεσα στους υποψήφιους για την ανάδειξη τους σε προσωπικότητα της χρονιάς στα βραβεία της παγκόσμιας ομοσπονδίας.


Οι διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι στα πρωταθλήματα της FIA κλήθηκαν να επιλέξουν τον ιδανικό υποψήφιο ή την καλύτερη υποψήφια για τον τίτλο "προσωπικότητα της χρονιάς", μιας νέας κατηγορίας στα ετήσια βραβεία της παγκόσμιας ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2013

Κρήτη: Lamborghini σπάει το κοντέρ με 398χλμ/ώρα!

Οδηγός μίας Lamborghini Gallardo κέρδισε τους αγώνες υψηλής ταχύτητας ενός μιλίου που πραγματοποιήθηκαν στις 16-17 Νοεμβρίου στο Τυμπάκι Κρήτης.


Το όχημα ανέπτυξε ταχύτητα 398χλμ/ώρα...

Παρακολουθήστε -όσο προλάβετε- το πέρασμα της Lamborghini:

Lotus: Χούλκενμπεργκ ή Μαλντονάντο;

Το ερώτημα που τίθεται πραγματικά είναι Quantum ή PDVSA. Στη Lotus έχουν κλείσει συμφωνία με το επενδυτικό fund Quantum αλλά χρήματα δεν έχουν δει.

Περιμένουν ακόμη αλλά όχι για πολύ. Αν τα χρήματα μπουν τότε είναι βέβαιο πως του χρόνου ο Νίκο Χούλκενμπεργκ θα αγωνίζεται στη Βρετανική ομάδα μαζί με το Ρομάν Γκροζάν. Ο Γάλλος για έναν ακόμη αγώνα εντυπωσίασε ανεβαίνοντας στο 2ο σκαλί του βάθρου στο Ώστιν. Αν στη Lotus έχουν του χρόνου δίδυμο Χούλκενμπεργκ – Γκροζάν σίγουρα το ταλέντο δε θα τους λείπει. Επίσης θα είναι μια οικονομική λύση τηρουμένων των αναλογιών καθότι και η παρουσία του Γκροζάν στηρίζεται από τη γαλλική Total. 

Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2013

VIDEO - Ο Σεμπάστιαν Φέτελ θριάμβευσε και στο γκραν πρι των Ηνωμένων Πολιτειών

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ με Red Bull ήταν ο νικητής και στο γκραν πρι των Ηνωμένων Πολιτειών, στο Οστιν. Αυτή είναι η όγδοη συνεχόμενη νίκη του Φέτελ και η 12η στην εφετινή χρονιά. 

VIDEO Εχασε τη ζωή του στη διάρκεια αγώνα ο μοτοσικλετιστής Κερτ Κασέλι

Ο Κασέλι, 30 ετών, αγωνιζόταν στο SCORE Baja 1000 όταν, όπως εικάζουν οι αρχές, έχασε τον έλεγχο της μηχανής με αποτέλεσμα να υποστεί σοβαρούς τραυματισμούς.

Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2013

Το διπλό ατύχημα του Kubica στην Ουαλία! (video)

O Robert Kubica είχε... τούμπα την Παρασκευή, ενώ το Σάββατο έχασε τον έλεγχο του DS3 του στην Ουαλία


Απόλυτο δίκιο ο Robert Kubica που πριν λίγο καιρό είπε ότι δεν θα επιστρέψει στη Formula 1, αν δεν αισθανθεί 100% έτοιμος!

Ο Sebastian Vettel θα εκκινήσει από την πρώτη θέση του Grand Prix της Αμερικής

Αφού σημείωσε τον καλύτερο χρονο στο τρίτο μέρος των ελεύθερων δοκιμών της Αμερικής, ο Sebastian Vettel... τρέλανε και τα χρονόμετρα στις χρονομετρημένες δοκιμές και πήρε την pole position για 8η φορά φέτος.


Ο ομόσταυλός του, Mark Webber, βρέθηκε ξανά πίσω από τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή με τον Romain Grosjean να είναι τρίτος.

WRC: Πλησιάζει τη νίκη ο Ogier!

Ακάθεκτος συνεχίζει ο Sebastien Ogier στην Ουαλία, αφού μετά και από το τέλος της 13ης ειδικής διαδρομής, συνεχίζει να είναι στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης!


Στην δεύτερη θέση είναι ο Jari-Matti Latvala, ο οποίος έχει διαφορά 25 δευτερολέπτων από τον ομόσταβλό του.

F1: Ο Vettel πήρε την πρώτη θέση από τον Webber!


Μπορεί να έχει φτάσει στην κατάκτηση του τέταρτου σερί τίτλου του αλλά η δίψα του για την κορυφή δεν τον... εγκαταλείπει ποτέ.

 Ακόμη κι όταν φτάνει στον τελευταίο γύρο.


Ο Sebastian Vettel, στον τελευταίο γύρο των τρίτων ελεύθερων δοκιμαστικών του Grand Prix των ΗΠΑ έκανε τον καλύτερό του χρόνο αφήνοντας πίσω του τον teammate του, Mark Webber.

Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013

Formula 1- Φέτελ: "Ευχαριστώ, σας αγαπώ" (video)

Μια τέτοια μέρα το 2010 ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατακτούσε τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο στο εντυπωσιακό φινάλε του Άμπου Ντάμπι (video).


Σαν σήμερα πριν από τρία χρόνια ο Σεμπάστιαν Φέτελ στέφθηκε για πρώτη φορά παγκόσμιος πρωταθλητής. Στον τελικό του Άμπου Ντάμπι ξεκίνησε από την pole position, γνωρίζοντας πως ήταν 15 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) και πέντε από τον τιμέιτ του, Μαρκ Γουέμπερ.

Κι αν ο Αυστραλός έμεινε εκτός νυμφώνα μετά την κακή εκκίνηση του, ο Αλόνσο έχασε υπερπολύτιμο χρόνο "κολλημένος" πίσω από τον Βιτάλι Πετρόφ και τερμάτισε 7ος.

Με το τέλος του αγώνα ο Φέτελ βρέθηκε για πρώτη φορά εκείνη τη χρονιά να οδηγεί τη βαθμολογία, κάτι που είχε να συμβεί από το 1976 και τον πρωταθλητή Τζέιμς Χαντ στην Ιαπωνία.

Ήταν 23 χρονών και 134 ημερών, ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία της Φόρμουλα 1. Όπως είδαμε και αργότερα, επρόκειτο να καταρρίψει κι άλλα ρεκόρ.

Σε μια δυσάρεστη είδηση ο αγώνας στο Άμπου Ντάμπι ήταν ο τελευταίος για τον Ρόμπερτ Κουμπίτσα στη Φόρμουλα 1. Τον ερχόμενο Φεβρουάριο ο Πολωνός οδηγός τραυματίστηκε σοβαρά σε ράλι στην Ιταλία.

Δείτε το video της αυστραλιανής τηλεόρασης:


Vettel The Champion (2010) by vivinamou

Αποχωρεί απογοητευμένος από την McLaren!

Πολύ κοντά στην έξοδο από την McLaren βρίσκεται ο Sergio Perez, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι η βρετανική ομάδα θα αντικαταστήσει τον Μεξικάνο οδηγό με τον νεαρό Kevin Magnussen.

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2013

Formula 1- Επέμβαση στην καρδιά ο Πικέ

Ο τρις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Νέλσον Πικέ υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση στην καρδιά. Ο Βραζιλιάνος οδηγός αναρρώνει σε νοσοκομείο του Σάο Πάουλο.


Μια βουλωμένη αρτηρία οδήγησε στο νοσοκομείο τον Νέλσον Πικέ. Ο τρις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα 1 υποβλήθηκε σε επέμβαση στην καρδιά.

Η Lotus προτίμησε τον Κοβαλάινεν

Έναν έτοιμο οδηγό και όχι τον δοκιμαστή Ντάβιντε Βαλσέκι αναζητεί η Lotus για να αντικαταστήσει τον Κίμι Ράικονεν στο Grand Prix των ΗΠΑ την Κυριακή (17/11) και στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Βραζιλία την επόμενη εβδομάδα.


Ο εκλεκτός είναι ο Χέικι Κοβαλάινεν. Ο Φινλανδός οδηγός είναι παρών στους αγώνες της Φόρμουλα 1, αφού οδηγεί το μονοθέσιο της Caterham στις ελεύθερες δοκιμές.

Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013

Ο Φελίπε Μάσα στην Williams

Μετά τα δάκρυα του αποχαιρετισμού στην Scuderia, ήρθαν τα χαμόγελα για τον Βραζιλιάνο πιλότο!


Η Williams επιβεβαίωσε τα σενάρια των τελευταίων ωρών και ανακοίνωσε το δίδυμο για την επόμενη σεζόν τους Φελίπε Μάσα και Βάλτερι Μπότας. Έτσι μετά τους Κάρλος Ρόιτμαν, Νέλσον Πικέ, Άιρτον Σένα, Αντόνιο Πιτσόνια, Ρούμπενς Μπαρικέλο και Μπρούνο Σένα, ο 32χρονος βραζιλιάνος γίνεται ο έβδομος οδηγός από την χώρα της σάμπας που θα αγωνιστεί με τα χρώματα της Williams.

VIDEO: Οι "τιφόζι" αποχαιρέτησαν τον Μάσα

Ο Φελίπε Μάσα γύρισε σελίδα στην καριέρα του. Οι οπαδοί της Ferrari τον ευχαρίστησαν για την προσφορά του στη Scuderia. Δείτε φωτογραφίες και video από το Μουτζέλο.


Στους Παγκόσμιους Τελικούς της Ferrari στην πίστα του Μουτζέλο είχαν την ευκαιρία οι οπαδοί της Ferrari να αποχαιρετίσουν και να ευχαριστήσουν τον Φελίπε Μάσα για την προσφορά του στη Scuderia.

Γουέμπερ: "Η συμπεριφορά του Φέτελ υπεύθυνη για τις αποδοκιμασίες"

Ο Ζεμπάστιαν Φέτελ μπορεί να κατέκτησε το τέταρτο διαδοχικό πρωτάθλημα στη Formula 1, δεν έλειψαν όμως οι αποδοκιμασίες προς το πρόσωπό του σε ορισμένες πίστες.


Ο ομόσταυλος του Γερμανού στη Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Daily Mail, υποστήριξε πως οι αποδοκιμασίες του κόσμου δεν οφείλονται στην κυριαρχία του Φέτελ και τις συνεχόμενες νίκες του αλλά στον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται.

Κυριακή, 10 Νοεμβρίου 2013

F1: Θα εγχειριστεί ο Ράικονεν!

Ο Φινλανδός αποφάσισε να κάνει τώρα την εγχείρηση για ν' αντιμετωπίσει την κήλη που έχει στην πλάτη ώστε να μην επηρεαστεί καθόλου κατά τη φάση της προετοιμασίας του για το 2014 που θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Ferrari.


Ο Ράικονεν που αντιμετώπισε έντονο πρόβλημα μ' αυτό το θέμα στη Σιγκαπούρη πάσχει από το 2001 όταν χτύπησε σε δοκιμές στο Μανί Κουρ.  Στο Άμπου Ντάμπι ο Ράικονεν είχε μια σοβαρή διένεξη με την ομάδα όσον αφορά στα οικονομικά. Συγκεκριμένα ο Φινλανδός απείχε από τις υποχρεώσεις της ομάδας προς τον Τύπο την Πέμπτη ενόσω εξέταζε ακόμη και το ενδεχόμενο να μην αγωνιστεί στο Άμπου Ντάμπι. 

ΒΙΝΤΕΟ - ΜOTOGP Μάρκεθ : Το «παιδί-θαύμα» στέφθηκε παγκόσμιος Πρωταθλητής

Oλοκληρώθηκε μια επική χρονιά για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP του 2013, με τον «χαμογελαστό δολοφόνο» όπως τον αποκαλούν, Μαρκ Μάρκεθ να κατακτά τον τίτλο γράφοντας ιστορία, καθώς στα 20 χρόνια του έγινε ο νεότερος πρωταθλητής στην ιστορία του MotoGP και μάλιστα ο δεύτερος που τα καταφέρνει στην πρώτη του χρονιά στη μεγάλη κατηγορία.


Ο Ισπανός της Repsol Honda κατάφερε στο τελικό όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα στην πίστα της Βαλένθια, να αρπάξει τον τίτλο από τα χέρια του κατόχου του -συμπατριώτη του ,Χόρχε Λορένθο με Yamaha.

Σάββατο, 9 Νοεμβρίου 2013

GP Βαλένθια (QF): Πήρε pole και ψυχολογία ο Μάρκες

Ο Μαρκ Μάρκες κατέκτησε την pole position του Grand Prix της Βαλένθια (με ρεκόρ πίστας) και συνάμα απέκτησε τον πρώτο λόγο έναντι του Χόρχε Λορένθο για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.


Ο αναβάτης της Repsol Honda κυριάρχησε στις κατατακτήριες δοκιμές της πατρίδας του και κατέκτησε με άνεση την ένατη pole position στην παρθενική του σεζόν στο MotoGP.

O Marc Marquez ήταν ταχύτερος και στο τρίτο μέρος των ελεύθερων δοκιμών της Βαλένθια


Αποφασισμένος να κόψει στον Jorge Lorenzo κάθε δικαίωμα στην ελπίδα για την κατάκτηση του τίτλου είναι ο Marc Marquez.


Ο νεαρός έκανε και στο τρίτο μέρος των ελεύθερων δοκιμών τον καλύτερο χρόνο.

Στην πίστα της Βαλένθια διεξάγεται το τελευταίο GrandPrix της χρονιάς - και εκεί θα δούμε ποιος θα πάρει τον φετινό τίτλο, που όπως όλα δείχνουν, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα πάει στα χέρια του Marquez.

Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2013

MotoGP: Πέταξε "βόμβα" ο Ρόσι στη Βαλένθια


Ο Βαλεντίνο Ρόσι ανακοίνωσε πως θα συνεχίσει στο MotoGP με διαφορετικό αρχιμηχανικό. Δεκατέσσερα χρόνια διαρκεί η συνεργασία του με τον θρυλικό Αυστραλό, Τζέρεμι Μπέρτζες.

"Χρειάζομαι μια νέα ώθηση για να ανεβάσω το επίπεδο μου", σχολίασε ο 34χρονος Ιταλός, ο οποίος φέτος και μετά την επιστροφή του στη Yamaha, έχει πάρει μόλις μια νίκη στο Άσεν και είναι αισθητά πιο αργός από τον Μάρκεθ, τον Λορένθο και τον Ντάνι Πεδρόσα.

Στο ERC το Ράλλυ Ακρόπολις

Μετά την έξωση του από το WRC, το Ράλλυ Ακρόπολις εξασφάλισε μια θέση στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι το 2014.

Θρυλικοί οδηγοί όπως ο Βάλτερ Ρερλ, ο Μίκι Μπιαζιόν, ο Σάντρο Μουνάρι, ο Πάουλι Τόιβονεν και ο Τίμο Μάκινεν έχουν εξασφαλίσει τίτλους στο πρωτάθλημα που ξεκίνησε το 1953.

Τα τελευταία χρόνια το ERC έχει πάρει τα... πάνω του χάρη στην εμπλοκή του τηλεοπτικού δικτύου Eurosport. Λογικά το Ακρόπολις θα διατηρήσει την παραδοσιακή ημερομηνία του (τέλος Μαΐου-αρχές Ιουνίου).

Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013

Μάχη Πέρες - Μάγκνουσεν για McLaren


Ανοιχτή μοιάζει να είναι η θέση δίπλα στον Τζένσον Μπάτον για τη νέα σεζόν, με τη McLaren να εξετάζει την περίπτωση του Κέβιν Μάγκνουσεν ως αντικαταστάτη του Σέρχιο Πέρες.


Σύμφωνα με το "Sky Sports", ο 21χρονος Δανός έχει τραβήξει την προσοχή των ανθρώπων της αγγλικής ομάδας, όντας μέλος του πρόγραμματος ανάπτυξης νεαρών οδηγών της. Πριν από λίγο καιρό κατέκτησε το πρωτάθλημα στη Formula Renault 3,5 και βρέθηκε σε cockpit της McLaren τον Ιούλιο, σε δοκιμές στο Σίλβερστοουν.

Σοκάρει η φωτογραφία του Αλόνσο στο φορείο μετά τον σοβαρό τραυματισμό του

Ο Φερνάντο Αλόνσο έλαβε εξιτήριο σήμερα από το νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν μετά το περιστατικό με τον Ζαν Ερίκ Βερνιέ στο γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι.


Ο Ισπανός πιλότος της Φεράρι όταν έβγαινε από τα πιτ είδε ξαφνικά μπροστά του τον Γάλλο της Τόρο Ρόσο και για να αποφύγει το ατύχημα πέρασε άτσαλα πάνω από ένα κερμπ. Αποτέλεσμα ήταν, σύμφωνα με το pamesports, να έχει ένα δυνατό τράνταγμα στη σπονδυλική του στήλη χωρίς ευτυχώς να έχει κάτι το σοβαρό. Μάλιστα κατάφερε να τερματίσει τον αγώνα στην 5η θέση κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο.

«Έχω ακόμα όλα μου τα δόντια μετά το περιστατικό. Με πονάει η πλάτη μου λιγάκι γιατί ήταν δυνατό το τράνταγμα.» είπε ο Αλόνσο.



Πηγή:  iefimerida.gr

Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013

VIDEO - F1 - Καταιγιστικός o Φέτελ πήρε την 7η συνεχόμενη νίκη

Καταιγιστικός o Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής, κέρδισε και στο Αμπού Ντάμπι με μισό λεπτό διαφορά από τον δεύτερο Μαρκ Γουέμπερ


Επανάληψη μήτηρ μαθήσεως, με τον Σεμπαστιάν Φέτελ να παίρνει την 7η συνεχόμενη νίκη του στην πίστα της Yas Marina και ένα ακόμα 1-2 από τις RedBull. Ο Γερμανός ισοφαρίζει το ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ στη 2η θέση με τις περισσότερες σερί νίκες σε μια χρονιά. 

Πίσω από τον Φέτελ, τερμάτισε ο team mate του, Μαρκ Γουέμπερ. Στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Νίκο Ρόσμπεργκ κρατώντας στην 4η τον Ρομάν Γκροσάν. Πίσω από τον Γάλλο στην 5η θέση τερμάτισε ο Φερνάντο Αλόνσο μετά από έναν πολύ δύσκολο αγώνα με το πολύ κακό μονοθέσιο της Ferrari.

Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι: Ντι Ρέστα, Xάμιλτον, Μάσα, Σούτιλ και Σέρχιο Πέρες.



Ο Σεμπαστιάν Φέτελ πήρε άλλη μία κυριαρχική νίκη με τη Red Bull και δεν δείχνει καμία διάθεση να χαλαρώσει,καθώς είναι ήδη παγκόσμιος πρωταθλητής. Ο Γερμανός σε έναν αγώνα "βόλτα" για εκείνον στην πίστα της Yas Marina στο Αμπού Ντάμπι, πήρε κεφάλι με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα και από εκείνο το σημείο-μετά απλά έτρεχε μόνος του χωρίς αντίπαλο. Οι δεήσεις από το team-radio της RedBull να πάει πιο συνετά τον αγώνα διαφυλάσσοντας τα ελαστικά του, δεν ίδρωσαν το αυτί του Φέτελ που με καταιγιστικό ρυθμό έφτασε την διαφορά από τον ομόσταυλό του , Μαρκ Γουέμπερ, στα 30 δευτερόλεπτα. Στο τέλος του αγώνα απλά του είπαν «Έτρεξες σαν παγκόσμιος πρωταθλητής. Μπράβο» και εκείνος φρόντισε να χρεώσει άλλα 25.000 χιλ ευρώ πρόστιμο τους «ταύρους», καθώς πανηγύρισε πάλι με τo γνωστό αλλά απαγορευτικό από τους κανονισμούς, donut !!!

Στον αντίποδα, κακή εκκίνηση έκανε ο Αυστραλός πιλότος, ο οποίος αν και εκκίνησε πρώτος βρέθηκε τρίτος πίσω από τον Νίκο Ρόσμπεργκ. Ωστόσο, ο Γουέμπερ κατάφερε να βρει τον ρυθμό του μετά το πρώτο πιτ στοπ όπου άλλαξε τη μαλακή γόμα με τη μέση, ανακτώντας τη θέση του, προσπερνώντας τον Ρόσμπεργκ παρά το πρόβλημα στο σύστημα KERS που αντιμετώπιζε, κάνοντας το ένα-δύο για τη Red Bull.

Από εκεί και πέρα ο αγώνας στο Αμπού Ντάμπι, μεταφέρθηκε στις μάχες για την πρώτη πεντάδα με τον Νίκο Ρόσμπεργκ να καταφέρνει να ανεβαίνει στο βάθρο και να ηγείτο τις προσπάθειας της Mercedes για την κατάκτηση της 2η θέσης στους κατασκευαστές.

Η Lotus μάλλον βρήκε τον ηγέτη της καθώς ο Ρομάν Γκροσάν έδειξε πως… μεγάλωσε. Ο Γάλλος πιλότος εκκίνησε πολύ καλά, αφού από έκτος ανέβηκε τέταρτος, απέφυγε τα λάθη και είδε την καρό από την τέταρτη θέση.

Στα χαϊλάιτ του αγώνα ήταν τα μαγικά προσπεράσματα των Ferrari,πρώτα με τον Μάσα που πέρασε τον Χάμιλτον στον 26γυρο εκμεταλλευόμενος τη μάχη του με τον Σούτιλ-στον 27 γύρο του Αλόνσο στον Χούλκεμπργκ. Ο Ισπανός μάλιστα στην προσπάθεια του να διατηρήσει την θέση του βγαίνοντας από το 2ο Pit stop του, πέρασε τον Βερνιέ,εκτός πίστας και κινδυνεύει να χάσει την 5η θέση, καθώς αναμένεται η απόφαση των αγωνοδικών που θα εξετάσουν το βίντεο .

Ο περσινός νικητής του Άμπου Ντάμπι, Κίμι Ραϊκόνεν, δεν πρόλαβε ούτε να στρίψει στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση καθώς μετά από την επαφή του με την Caterham του Φαν ντερ Γκάρντε, έσπασε η εμπρός δεξιά ανάρτηση της Ε21 με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.


Μετά το Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι η μάχη για τη 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών συνεχίζεται, με τη Mercedes να την κρατά και να αυξάνει λίγο τη διαφορά από τη Ferrari στους 11 βαθμούς, με τον επόμενο αγώνα να είναι το GP ΗΠΑ στην πίστα του Ώστιν στις 15-17 Νοεμβρίου.

Αναλυτικά η κατάταξη: 

1. Φέτελ, Red Bull
2. Γουέμπερ, Red Bull
3. Ρόσμπεργκ, Mercedes
4. Γκροσάν, Lotus
5. Αλόνσο, Ferrari
6. Ντι Ρέστα, Force India
7. Χάμιλτον, Mercedes
8. Μάσα, Ferrari
9. Σούτιλ, Force India
10. Πέρες, McLaren
11. Μαλδονάδο, Williams
12. Μπάτον, McLaren
13. Γκουτιέρες, Sauber
14. Χούλκενμπεργκ, Sauber
15. Ρικιάρντο, Toro Rosso
16. Μπότας, Williams
17. Βερνιέ, Toro Rosso
18. Φαν ντερ Γκάρντε, Caterham
19. Πικ, Caterham
20. Μπιανκί, Marussia
21. Τσίλτον, Marussia

Βαθμολογίες οδηγών :

1. Σεμπάστιαν Φέτελ 347
2. Φερνάντο Αλόνσο 217
3. Κίμι Ραϊκόνεν 183
4. Λιούις Χάμιλτον 175
5. Μαρκ Γουέμπερ 166
6. Νίκο Ρόσμπεργκ 159
7. Ρομάν Γκροσάν 114
8. Φελίπε Μάσα 106
9. Τζένσον Μπάτον 60
10. Πολ Ντι Ρέστα 48
11. Νίκο Χούλκενμπεργκ 39
12. Σέρχιο Πέρες 35
13. Άντριαν Σούτιλ 29
14. Ντανιέλ Ρικιάρντο 19
15. Ζαν Ερίκ Βερνιέ 13
16. Εστέμπαν Γκουτιέρες 6
17. Παστόρ Μαλδονάδο 1

Βαθμολογία κατασκευαστών:

1. Red Bull 513
2. Mercedes 334
3. Ferrari 323
4. Lotus 297
5. McLaren 95
6. Force India 77
7. Sauber 45
8. Toro Rosso 32

Βαγγέλης Σπυράκης/enet.gr

Σάββατο, 2 Νοεμβρίου 2013

F1 GP Άμπου Ντάμπι: Ο Γουέμπερ στην pole!


Όπως στη Σουζούκα έτσι και εδώ ο Αυστραλός κέρδισε τον παγκόσμιο πρωταθλητή στη μάχη του χρόνου.


Όπως χτες και σήμερα στις ελεύθερες δοκιμές έτσι και στις κατατακτήριες δοκιμές, ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ταχύτατος αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να κερδίσει το Γουέμπερ. Όλα δείχνουν ότι αύριο οι δυο Red Bull θα κάνουν το 1 - 2 στην κατάταξη. 

Με τον ήλιο να δύει και τις θερμοκρασίες να πέφτουν στη Yas Marina οι πιλότοι ξεκίνησαν την προσπάθειά τους χρησιμοποιώντας τη πιο σκληρή από τις δυο διαθέσιμες γόμες της Pirelli στη συγκεκριμένη περίπτωση τη μέση γόμα.

Οι δυο Mercedes έδωσαν νωρίς τον τόνο φλερτάροντας με το 1:42.5 ενώ οι τελευταίοι πιλότοι που πήραν χρόνο ήταν οι Αλόνσο, Γουέμπερ και Φέτελ. Η Ferrari φάνηκε καθαρά να υστερεί στο 3ο και πιο αργό - κλειστό κομμάτι της πίστας όπου απαιτείται καλύτερη μηχανική πρόσφυση. Το χρόνο των Mercedes που βελτιώθηκε στα δεύτερα περάσματα των Ρόσμπεργκ Χάμιλτον έσπασαν μόνο οι Red Bull.

Σαφώς βελτιωμένες και πιο ανταγωνιστικές φάνηκαν οι McLaren που δείχνουν σ' αυτό τον αγώνα μια δυναμική που ίσως τους επιτρέψει να κοντράρουν τις Ferrari. Οι Red Bull βγήκαν στην πίστα ενώ απέμεναν πλέον 7 λεπτά για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Εκείνη τη στιγμή ταχύτερος όλων ήταν ο Χάμιλτον. Ο πρώτος εκ των κορυφαίων συνδυασμών που έβαλε τη μαλακή γόμα ήταν ο Φέτελ. Το παράδειγμά του ακολούθησε και ο έτερος πιλότος της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ.

Ο Φέτελ βελτίωσε το χρόνο του Χάμιλτον κατά μισό δευτερόλεπτο ενώ ο Γουέμπερ ήταν ακόμη πιο γρήγορος κατά 1 δέκατο. Αμέσως μετά ο Ράικονεν με τη μαλακή γόμα κατέβασε άλλα 3 δέκατα. Ο Φινλανδός ζήτησε και επανέφερε σε χρήση την κοντύτερη έκδοση της Ε21 που του ταιριάζει καλύτερα οδηγικά. Στο φινάλε τελικά όλοι αναγκάστηκαν να βάλουν τη μαλακή γόμα με ταχύτερο το Λιούις Χάμιλτον. Εκτός 16αδας έμειναν εκτός από τους τέσσερις πιλότους των Caterham και Marussia οι Γκουτιέρεζ με τη Sauber και Σούτιλ με τη Force India. Θεαματική ήταν η βελτίωση της πίστας με το πέσιμο της θερμοκρασίας του οδοστρώματος.


Στο Q2 ο πρώτος που έσπασε το φράγμα του 1:41 ήταν ο Κίμι Ράικονεν δείχνοντας πως έχει βρει τα πατήματά του με το κοντύτερο σασί. Πολύ σύντομα ο Ρόσμπεργκ με τη Mercedes χαμήλωσε μισό δευτερόλεπτο και κάπου εκεί φάνηκε πως Ferrari, McLaren δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν. Το περίεργο ήταν πως το ίδιο έδειξε και ο Φέτελ στην πρώτη του προσπάθεια που τον έφερε πίσω από τις Mercedes. Τους Ρόσμπεργκ και Χάμιλτον σ' εκείνο το σημείο τους χώριζαν μόλις 4 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Από την ενδοεπικοινωνία της Lotus ακούστηκε να λένε στο Ράικονεν πως εκτιμούν ότι ο χρόνος εισόδου στο Q3 θα είναι το 1:41.1. Όπως αποδείχτηκε τελικά στην πράξη είχαν δίκιο. Εκτός δεκάδας έμειναν οι δυο Williams των Μπότας και Μαλντονάντο, ο Πωλ ντι Ρέστα με τη Force India, o Ζαν Ερικ Βερν με την Toro Rosso, ο Αλόνσο με τη Ferrari και ο Μπάτον με τη McLaren.

Κατήφεια και προβληματισμός στην Ιταλική ομάδα, ενώ και στη McLaren ο Μπάτον διαμαρτύρονταν για έλλειψη πρόσφυσης τη στιγμή που ο Πέρεζ είχε σημειώσει τον 5ο χρόνο.

Στο Q3 υπήρχε αρκετός προβληματισμός για το αν οι Red Bull μπορούν να "κλειδώσουν" την πρώτη σειρά της εκκίνησης. Τελικά όπως αποδείχτηκε στην πράξη ο Φέτελ είχε τη δυναμική που του επέτρεψε να κάνει τη διαφορά από τον πρώτο κιόλας γύρο αφήνοντας με την όρεξη τους αντιπάλους του. Ο Γερμανός με τη Red Bull κινήθηκε απίστευτα γρήγορα στο 2ο από τα τρία sector και έκανε χρόνο 328 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερο του Ρόσμπεργκ.
Με τη θερμοκρασία οδοστρώματος 3 βαθμούς χαμηλότερη από το ξεκίνημα. ο Γουέμπερ φάνηκε να κινείται ταχύτερα στα δυο πρώτα sector και τελικά κατάφερε να σπάσει το φράγμα του 1:40. Ανήμπορες ν' αντιδράσουν οι Μercedes με το Χάμιλτον να κάνει λάθος στον κρίσιμο γύρο. Ο Φέτελ τελικά έχασε την pole στις λεπτομέρειες από το Γουέμπερ μετά το τέλος της διαδικασίας ακούστηκε να ζητά συγνώμη από τους μηχανικούς του γιατί έκανε λάθος στη στροφή 1.

Mετά το τέλος των δοκιμών ο Γουέμπερ ήταν ικανοποιημένος: "Δεν ήταν εύκολο για μας από την αρχή, χρειάστηκε ν' αλλάξουμε ρυθμίσεις στην εμπρός αεροτομή μετά το Q1 αλλά τελικά το μονοθέσιο ήταν όπως το ήθελα στο φινάλε. Το απόλαυσα και ανυπομονώ για τον αυριανό αγώνα όπου πιστεύω ότι θα έχουμε ανταγωνιστικό μονοθέσιο για τις συνθήκες".

Από την πλευρά του ο πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ ζήτησε συγνώμη από τους μηχανικούς του που δεν κατάφερε να πάρει την pole γιατί έκανε λάθος στη 1η στροφή: " Συγχαρητήρια στο Μαρκ έκανε καλή δουλειά δεν ξέρω αν αρκούσε να κάνω έναν αλάνθαστο γύρο για να τον κερδίσω.

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ δήλωσε ευχαριστημένος που είναι ο "πρώτος από τους υπόλοιπους" ενώ ο Χάμιλτον που έχασε τον έλεγχο στην τελευταία του προσπάθεια πατώντας άτσαλα πάνω στο κερμπ ξεκαθάρισε πως αυτό συνέβη γιατί υπήρχε κάποιο μηχανικό πρόβλημα στην WO4.

Συνολικά η κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:



Ο αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί αύριο στις 15:00 απευθείας από τη Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤΕ

Ελεύθερες δοκιμές Άμπου Ντάμπι: Φέτελ- Γροζάν σημειώσατε Χ

Ο Γερμανός έβαλε τα πράγματα στη θέση τους στο FP2 και ο Γάλλος επικράτησε άνετα στην πρώτη περίοδο


Η Yas Marina Circuit που φιλοξενείται το 17ο γκραν πρι της σεζόν, επιφύλασσε ανατροπές στην εναλλαγή της πρώτης θέσης των ελεύθερων δοκιμαστικών που έγιναν την Παρασκευή (1/11)

Στην πρώτη περίοδος δοκιμών ο Ρομέν Γκροζάν έδειξε έτοιμος να κάνει την ανατροπή και να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο  με φθαρμένο σετ μέσης γόμας  μάλιστα, δείχνοντας την δυναμική και το καλό στήσιμο της Lotus. Στην δεύτερη θέση ήταν  ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Φέτελ 7 δέκατα πιο αργό στην τρίτη θέση.

Στην δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, η ισορροπίες αποκαταστάθηκαν με τον συνήθη ύποπτο.... Γερμανό πιλότο της RedBull να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο έχοντας στην RB9 την μαλακή γόμα. Ο team -mate του Mαρκ Γουέμπερ ολοκλήρωσε το 1-2 για την  Red Bull που έδειξαν να είναι και πάλι αχτύπητες για τη συνέχεια. Ο Λιούις Χάμιλτον  κράτησε τον ρυθμό της πρώτης περιόδου κάνοντας τον τρίτο ταχύτερο χρόνο πίσω από της RB9, ενώ ο έτερος πιλότος της Lotus, Κίμι Ράικονεν ανέβασε το ρυθμό του  με την  Ε21 και πλασαρίστηκε στην 4η θέση.
Στον αντίποδα, προβληματισμός επικρατεί στην Scuderia με το ρυθμό που είχαν οι  F138 καθώς στην FP1 ήταν εκτός δεκάδας, ενώ οριακά πρόλαβαν να μπουν μέσα σε αυτήν στην δεύτερη περίοδο.

Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν το Σάββατο (2/11) στις 15:00 ώρα Ελλάδος.

Πρώτη περίοδος:

1. Γκροσάν, Lotus, 1:44.241
2. χάμιλτον, Mercedes, +0.192
3. Φέτελ, Red Bull, +0.258
4. Γουέμπερ, Red Bull, +0.471
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +0.500
6. Ραϊκόνεν, Lotus, +0.688
7. Ντι Ρέστα, Force India, +0.799
8. Μπάτον, McLaren, +0.858
9. μαλδονάδο, Williams, +0.909
10. Πέρες, McLaren, +1.090
11. Χούλκενμπεργκ, Sauber, +1.137
12. Αλόνσο, Ferrari, +1.199
13. Μπότας, Williams, +1.582
14. Καλάδο, Force India, +1.683
15. Γκουτιέρες, Sauber, +1.827
16. Βερνιέ, Toro Rosso, +1.873
17.Μάσα΄, Ferrari, +1.883
18. Ρικιάρντο, Toro Rosso, +1.885
19. Πικ, Caterham, +3.359
20. Κοβαλάινεν, Caterham, +3.429
21. Μπιανκί, Marussia, +3.482
22. Γκονζάλες, Marussia, +5.324

Δεύτερη περίοδος:

1. Φέτελ, Red Bull, 1:41.335
2. Γουέμπερ, Red Bull, +0.155
3. Χάμιλτον, Mercedes, +0.355
4. Ραϊκόνεν, Lotus, +0.391
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +0.423
6. Πέρες, McLaren, +0.671
7. Μπάτον, McLaren, +0.675
8. Αλόνσο, Ferrari, +0.836
9. Χούλκενμπεργκ, Sauber, +0.989
10. Μάσα, Ferrari, +1.105
11. Γκουτιέρες, Sauber, +1.174
12. Γκροσάν, Lotus, +1.272
13. Ντι Ρέστα, Force India, +1.471
14. Μαλδονάδο, Williams, +1.617
15. Σούτιλ, Force India, +1.663
16. Ρικιάρντο, Toro Rosso, +1.817
17. Bερνιέ, Toro Rosso, +1.936
18. Μπότας, Williams, +2.230
19. Φαν Ντερ Γκάρντε, Caterham, +2.803
20. Μπιανκί, Marussia, +3.124
21. Πικ, Caterham, +3.190
22. Τσίλτον, Marussia, +4.230
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...