Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2013

Αλόνσο: "Οι τίτλοι δεν είναι τα πάντα"

Προτεραιότητα στις σχέσεις που διατηρεί με τις ομάδες που αγωνίζεται φαίνεται πως δίνει ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος προτιμά να τα έχει καλά με τους συναδέλφους του παρά να κερδίζει συνέχεια τίτλους.

Ο Φερνάντο Αλόνσο δεν έχει πανηγυρίσει ακόμη κάποιο τίτλο με την ομάδα του, ωστόσο όπως δήλωσε ο ίδιος αυτό που τον ενδιαφέρει κυρίως είναι να διατηρεί καλές σχέσεις με τις ομάδες που έχει συνεργαστεί.

Ο Ισπανός πιλότος επεσήμανε πως σημαντικότερο για τον ίδιο είναι να κάνει την ομάδα χαρούμενη και να μην υπάρχουν αμφιβολίες για τον επαγγελματισμό του.

"Για μένα έχει διαφορά να κάνεις την ομάδα σου χαρούμενη και έτσι στο τέλος του μήνα να σε πληρώνουν. Τα υπόλοιπα είναι λίγο περίπλοκα δεν μπορείς να τους κάνεις όλους χαρούμενους. Πρέπει να ικανοποιείς αυτούς που σου δίνουν να τρως.
Όταν πήγα στη McLaren η Renault με ήθελε πίσω και τώρα διαβάζω ότι η McLaren θέλει να επιστρέψω και αυτό είναι ένα καλό σημάδι. Έπειτα στη Ferrari όλοι μου συμπεριφέρονται πολύ καλά και είναι πολύ πιθανό να επεκτείνουμε και άλλο τη συνεργασία μας. Αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, γιατί οι ομάδες με τις οποίες έχω συνεργαστεί δεν έχουν καμία αμφιβολία για τον επαγγελματισμό μου".

Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2013

Η Redbull χρύσωσε τους πρωταθλητές

Η κατασκευάστρια ομάδα μοίρασε το πριμ της κατάκτησης του πρωταθλήματος οδηγών-κατασκευαστών, δίνοντας φτερά στους «ταύρους»

Μπορεί το πάρτι που διοργάνωσε η RedBull προς τιμήν του παγκόσμιου πρωταθλητή Σεμπαστιάν Φέτελ, μετά το τέλος του Ινδικού γκραν πρι για την κατάκτηση του 4 συνεχόμενου τίτλου να διήρκεσε μόλις δυόμισι ώρες, λόγω των αυξημένων υποχρεώσεων της αυστριακής ομάδας, αυτό δεν σημαίνει ότι στην αυστριακή ομάδα αμέλησαν να επιβραβεύσουν και τους ανθρώπους που την κράτησαν στην κορυφή.

Μετά την κατάκτηση του τίτλου και στους κατασκευαστές, η Red Bull, θέλοντας να δείξει την ευγνωμοσύνη της για την διατήρηση των σκήπτρων και την φετινή σεζόν, μοίρασε το πριμ του πρωταθλητή σε ολόκληρη την ομάδα, υψους 13 εκατ. Όπως ήταν φυσικό την μερίδα του λέοντος πήρε ο Γερμανός πιλότος, καθώς στα χέρια του η "πεινασμένη Χάιντι", όπως αποκαλεί ο Φέτελ την RB9, έκανε επίδειξη δύναμης απέναντι στους επίδοξους σφετεριστές.

Ο Φέτελ θα εισπράξει 5 εκατ. ευρώ ως μπόνους για την κατάκτηση του τίτλου, ενώ οι 650 υπάλληλοι που απαρτίζουν το τεχνικό επιτελείο της Red Bull, θα ανταμειφθεί ξεχωριστά ο καθένας, με το ποσό τον 12.000 ευρώ

Δευτέρα, 28 Οκτωβρίου 2013

Στο σκαμνί θα καθίσει ο ισχυρός άντρας της F1

To «μπιλιετάκι» ύψους 38 εκ. ευρώ σε Γερμανό τραπεζίτη καίει το Έκλεστοουν
Ο άνθρωπος που διοικεί επί 40 χρόνια το κορυφαίο άθλημα των μηχανοκίνητων σπορ, τη Formula 1, Μπέρνι Έκλεστοουν, θα βρεθεί την Τρίτη (29/10) στο ειδώλιο του κατηγορουμένου για υπόθεση δωροδοκίας. 


Το ισχυρό αφεντικό της  F1, κατηγορείτε ότι προσπάθησε να κερδίσει την «εύνοια» του Γερμανού τραπεζίτη, Γκέρχαρντ Γκριμπκόφσκι, ώστε να μεσολαβήσει  να προωθήσει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της Formula 1, που διαχειρίζεται ο Έκλεστοουν, στην εταιρία CVC Capital Partners.
 
Formula One
Formula One (Photo credit: Wikipedia)
Όπως όπως ισχυρίστηκε ο τραπεζίτης(ο ίδιος καταδικάστηκε  σε φυλάκιση 8,5 ετών  για την υπόθεση), το «δωράκι» που έλαβε από τον Μπέρνι, ήταν  38,5 εκατομμυρία ευρώ,
 
Ο Έκλεστοουν στην δίκη θα υποστηρίξει ,ότι ο Γκριμπκόφσκι τον εξανάγκασε να του δώσει χρήματα υπό την απειλή ότι θα παρουσίαζε ψευδή στοιχεία εις βάρος του στη βρετανική δικαιοσύνη, για φοροδιαφυγή.
 
«Δεν είναι και ότι καλύτερο, θα προτιμούσα να μην συνέβαινε, αλλά δεν μπορούμε να αλλάξουμε το σύστημα», ήταν τα λόγια του ισχυρού άνδρα της Formula 1.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 27 Οκτωβρίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ- Ο Φέτελ σηκώνει τίτλους και ο Αλόνσο τους συνεργάτες του


Στην άρση βαρών το έριξε ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Φερνάντο Αλόνσο. 


Ο Ισπανός πιλότος της Ferrari φαίνεται πως δεν χάνει την καλή του διάθεση παρά το γεγονός ότι ο Σεμπάστιαν Φέτελ σήκωσε σήμερα το τέταρτο συνεχόμενο πρωτάθλημα στην F1. 

Ο Αλόνσο σηκώνει στις πλάτες του τον δοκιμαστή της ομάδας Πέντρο Ντε Λα Ρόσα και τον σχολιαστή για την F1 του Sky Italia Μαρκ Ζενέ δείχνοντας ότι αδιαφορεί για την αποτυχία του να επαναφέρει την ομάδα του Maranello στην κορυφή.


Enhanced by Zemanta

F1: Ο Σεμπάστιαν Φέτελ 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής !

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ στα 26 του χρόνια είναι τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. Ο Γερμανός πιλότος σήμερα έκανε μια εμφάνιση αντάξια του ονόματός του και πήρε την νίκη και τον τίτλο στο Ινδικό GP.

Ο Φέτελ δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα ούτε είχε κάποιο πρόβλημα σε αντίθεση με τον teammate του Μαρκ Γουέμπερ που εγκατέλειψε από κιβώτιο.
Ανήμπορος να αντιδράσει ο Αλόνσο τερμάτισε εκτός βαθμών. Στο βάθρο ανέβηκαν οι Ρόσμπεργκ και Γκροζάν.

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να διατηρεί την 1η θέση και το Μάσα να στρίβει 2ος στην 4η στροφή. Την ίδια στιγμή πιο πίσω Ράικονεν, Αλόνσο και Γουέμπερ είχαν επαφή με αποτέλεσμα να χάσουν θέσεις. Οι διαφορετικές στρατηγικές έδωσαν χρώμα στον αγώνα, καθότι σήμερα είδαμε από 1 έως και 3 πιτ στοπ. Ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ απαλλάχτηκε από τη μαλακή γόμα στους 3 γύρους, έβαλε τη μέση γόμα και με ένα ακόμη πιτ στοπ έφτασε ως το τέλος νικητής.

Με παρόμοια στρατηγική ο Νίκο Ρόσμπεργκ έφερε τη Mercedes στην 2η θέση ενώ την έκπληξη του αγώνα έκανε η Lotus. Ο Γκροζάν που εκκίνησε με τη μαλακή γόμα έφτασε στον 14ο γύρο μ' αυτή, έβαλε τη μέση και παρά τις οδηγίες της Pirelli να μην ξεπεράσουν τους 35 γύρους με τη μέση γόμα, έκανε 46 τερματίζοντας 3ος.

Λίγο πριν την καρό σημαία ο Γάλλος πιλότος είχε μια έντονη μονομαχία με τον έτερο πιλότο της ομάδας Κίμι Ράικονεν που προσπαθούσε να κάνει το ίδιο έχοντας όμως αλλάξει ελαστικά στον 8ο γύρο. Τελικά ο Ράικονεν έκανε 50 γύρους με τη μέση γόμα και έβαλε ξανά τη μαλακή στο φινάλε απλά και μόνο για να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο. Τελικά τερμάτισε 7ος πίσω από τους Μάσα, Πέρεζ και Χάμιλτον. Ο Πέρεζ έκλεψε την παράσταση στο φινάλε με την McLaren όταν πέρασε στο ίδιο σημείο τους Ράικονεν και Χάμιλτον που μονομαχούσαν για την 5η θέση. Ο Χάμιλτον δεν κατάλαβε από που του ήρθε η McLaren που την είδε μπροστά του στην έξοδο της στροφής 4.



Μετά το τέλος του αγώνα και την επισφράγιση του 4ου παγκόσμιου τίτλου ο Φέτελ, όπως είναι λογικό είχε χάσει τα λόγια του: " Είμαι άφωνος, τερμάτισα και ήμουν άδειος. Μου πήρε αιώνες να βρω κάτι να πω είναι απ' αυτές τις στιγμές που θέλεις να πεις τόσα πολλά αλλά δεν μπορείς. Ήταν ευχαρίστηση για μένα να μπω στο μονοθέσιο και να τα δώσω όλα για την ομάδα. Το μονοθέσιο ήταν εκπληκτικό σήμερα, ήταν εκπληκτικό όλοι τη χρονιά δεν μπορώ να ζητήσω περισσότερα. Δεν το έχω σκεφτεί ακόμη. Μετά το τέλος του αγώνα ο μηχανικός μου, ανέφερε τη στάνταρ διαδικασία αλλά αποφάσισα να την παρακάμψω σήμερα. Υπήρχαν τόσοι πολλοί θεατές εδώ στην κερκίδα. Ήθελα να τους ευχαριστήσω γι' αυτό και τα donut. Δεν επιτρέπεται αλλά ήταν κάτι που έμοιαζε σωστό σήμερα. Δεν ήταν εύκολη σεζόν σίγουρα παρότι οι περισσότεροι θεωρούσαν εδώ και μερικούς αγώνες ότι έχει τελειώσει. Ήταν πολύ δύσκολο για μένα να δέχομαι αποδοκιμασίες ενώ δεν είχα κάνει κάτι στραβό. Το να τα αντιπαρέρθω όλα αυτά και να δώσω τις σωστές απαντήσεις στην πίστα και τελικά να τύχω της αποδοχής αυτή σήμερα, είναι αυτό που όλοι οι οδηγοί αγώνων ονειρεύονται. Είμαι πολύ περήφανος".
 

Ο αντίπαλος του Σεμπάστιαν Φέτελ, Φερνάντο Αλόνσο ήθελε σήμερα  τερματισμό στις 2 πρώτες θέσεις για να διατηρήσει την υπόθεση του τίτλου ανοιχτή αν ο Φέτελ εγκατέλειπε. Ο Αλόνσο εκκίνησε άσχημα, είχε επαφές στην 1η και 4η στροφή και βρέθηκε στη συνέχεια τελευταίος μ' ένα μονοθέσιο πληγωμένο: "Προφανώς δεν είχα καλή εκκίνηση. Ήμουν άτυχος γιατί ο Μαρκ ακούμπησε με κάποιον άλλο (Ράικονεν) και γι' αυτό με χτύπησε. Μετά είχα επαφή στη στροφή 4 με το Μπάτον. Βρέθηκα τελευταίος μετά το εσπευσμένο πιτ στοπ.  Το μονοθέσιο είχε πρόβλημα μπροστά γιατί το τιμόνι ήταν πολύ βαρύ όταν έστριβα δεξιά και πολύ ελαφρύ όταν έστριβα αριστερά. Συγχαρητήρια στο Φέτελ. Ήταν πολύ δυνατός, κυρίαρχος στο δεύτερο μέρος της χρονιάς οπότε του αξίζει ο τίτλος. Πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε τη νέα χρονιά και να προσπαθήσουμε να κάνουμε τα πράγματα πιο δύσκολα γι' αυτόν. Δεν τα πήγαμε καλά αυτό το τριήμερο και πρέπει στο Άμπου Ντάμπι να βελτιωθούμε αν θέλουμε να περάσουμε ξανά τη Mercedes στη μάχη της 2ης θέσης για το πρωτάθλημα κατασκευαστών".



Επόμενος αγώνας, την ερχόμενη Κυριακή στο Άμπου Ντάμπι, με τη Red Bull
παγκόσμια πρωταθλήτρια η μάχη στους κατασκευαστές επικεντρώνεται στη 2η θέση για την οποία ερίζουν Mercedes, Ferrari και Lotus. Η Ιταλική ομάδα δείχνει να χάνει έδαφος και είναι αρκετά πιθανό η τελική μάχη της 2ης θέσης να δοθεί ανάμεσα στη Γερμανική και την Ιταλική ομάδα.

H τελική κατάταξη και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:


“Σαμουράι” ο Λορένθο στο GP της Ιαπωνίας

Ο Χόρχε Λορένθο ήταν ο μεγάλος νικητής στο GP του Μοτέγκι της Ιαπωνίας και ο τίτλος του φετινού παγκόσμιου πρωταθλητή κριθεί στον τελευταίο αγώνα, στη Βαλένθια στις 10 Νοεμβρίου!. Δεύτερος ο Μάρκεθ, που πηγαίνει με πλεονέκτημα στην Ισπανία.

 
Ο αναβάτης της Yamaha θα υπερασπιστεί μέχρι τέλους τον τίτλο του, αφού άφησε πίσω του τις δύο Honda του πρωτοπόρου Μαρκ Μάρκεθ και του Ντάνι Πεντρόσα.

Ετσι, το πρωτάθλημα θα κριθεί όπως και το 2006 στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Βαλένθια (10/11), όπου ο Μάρκεθ θα στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής ακόμα και με την 4η θέση.

Σάββατο, 26 Οκτωβρίου 2013

Ο Φέτελ αγκαλιά με τον τίτλο, παρά την… ομίχλη

Ακόμη και στα… κουτσουρεμένα δοκιμαστικά της Ινδίας, ο Σεμπαστιάν Φέτελ κατάφερε να τερματίσει στην πρώτη θέση, και ξεκινώντας από την pole position στο αυριανό Γκραν Πρι, να βρίσκεται πλέον μισή ανάσα από την κατάκτηση και του φετινού παγκόσμιου τίτλου.

Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull έκανε τον ταχύτερο χρόνο στα σημερινά πρωινά δοκιμαστικά που κράτησαν 40 λεπτά αντί για μια ώρα, λόγω της ομίχλης.

Ο Φέτελ χρειάζεται να τερματίσει αύριο στην πρώτη πεντάδα, ώστε να κατακτήσει τον τίτλο, που θα είναι ο τέταρτος συνεχόμενος για τον ίδιο στη Φόρμουλα 1, ενα επίτευγμα το οποίο έχουν πετύχει στο παρελθόν μονάχα ο Μίκαελ Σουμάχερ και ο Χουάν Μανουέλ Φάντσιο.

Στη δεύτερη θέση στα σημερινά δοκιμαστικά τερμάτισε ο ομόσταβλος του Σεμπαστιάν Φέτελ στη Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ, ενώ τρίτος ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο της Ferrari, που βρίσκεται 90 βαθμούς πίσω από τον Γερμανό παγκόσμιο πρωταθλητή στην κατάταξη των οδηγών.

Pole ο Λορένθο στην Ιαπωνία

Ο Χόρχε Λορένθο πήρε την pole position για το ιαπωνικό Grand Prix με τον πρωτοπόρο Μαρκ Μάρκεθ να εκκινεί από τη 2η θέση.


Ο Ισπανός αναβάτης της Yamaha που ήταν ο ταχύτερος  στη βρεγμένη πίστα σχεδόν ένα δευτερόλεπτο από τους υπόλοιπους, είδε τον συμπατριώτη του Μαρκ Μάρκεθ της Honda να κάνει πολύ καλό φινάλε στις κατατακτήριες δοκιμές και να πλασάρεται από την 5η στη 2η θέση της εκκίνησης.

Για πρώτη φορά φέτος μια Ducati βρέθηκε στην πρώτη σειρά της εκκίνησης με τον Νίκι Χέιντεν. Ο Αμερικανός οδηγός άφησε στη δεύτερη σειρά τον Ντάνι Πεδρόσα (Repsol Honda), τον Βαλεντίνο Ρόσι (Yamaha) και τον τιμέιτ του, Αντρέα Ντοβιτσιόζο (Ducati).

O Άλβαρο Μπαουτίστα (Gresini Honda) είχε πτώση και έμεινε στην 7η θέση, ενώ ο Στέφαν Μπραντλ (LCR Honda) που είχε πέσει στη Μαλαισία επέστρεψε στο MotoGP και ήταν όγδοος μπροστά από τον Αλεΐς Εσπαργαρό (Aspar). Ο Γιόνι Ερνάντες (Pramac Ducati) έκλεισε την πρώτη 10άδα.
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2013

Γκραν Πρι Ινδίας: Ελεύθερες δοκιμές - Μόνο το στέμμα περιμένει ο Φέτελ

Τίποτα δεν τον σταματά τον Γερμανό και την RedBull από τον 4ο συνεχόμενο τίτλο


Βαγγέλης Σπυράκης /enet.gr

O Σεμπάστιαν Φέτελ πίνει ήδη από τώρα το Red Bull στα πιτ της Αυστριακής ομάδας, λίγο πριν ανοίξει τη σαμπάνια του παγκόσμιου πρωταθλητή στο Ινδικό γκραν πρι, γράφοντας τον επίλογο της απόλυτης κυριαρχίας του για φέτος!

Τι και αν ο Γερμανός πιλότος αντιμετώπισε πάλι πρόβλημα με το σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας, KERS, στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Buddh της Ινδίας, κατάφερε να γυρίσει ταχύτερα από όλους και  στις δυο περιόδους, FP1- FP2, δείχνοντας ότι κανένας δεν μπορεί να του στερήσει τον τέταρτο συνεχόμενο τίτλο.

Ο Γερμανός, το μόνο που χρειάζεται είναι να τερματίσει στην 5η θέση στον Κυριακάτικο αγώνα (27/10), αδιαφορώντας για το τι θα κάνει ο Αλόνσο με τη Ferrari. Αν μάλιστα ο Φέτελ κερδίσει την Κυριακή, η Red Bull θα πανηγυρίσει και αυτή για 4η συνεχή χρονιά τον τίτλο στους κατασκευαστές.

Την κυριαρχία των « ταύρων» στις ελεύθερες δοκιμές, σφράγισε ο  team-mate του, Μαρκ Γουέμπερ, που έκανε το 1-2 για της RB9, όντας κατά 3 δέκατα πιο αργός από τον Φέτελ.

Πίσω από της RedBull , συμπληρώνοντας την πρώτη τριάδα, βρέθηκε ο εκπληκτικός για μια ακόμη φορά Ρομάν Γκροσάν, με Lotus. Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Χάμιλτον, Αλόνσο (με τον Ισπανό να έχει πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων στην FP1), Ρόσμπεργκ, Μάσα, Ραϊκόνεν, Πέρες και Μπάτον.

Η δράση συνεχίζεται το Σάββατο  (26/10) στις 8:30 με τις κατατακτήριες δοκιμές.

Αναλυτικά οι χρόνοι: 

1.  Φέτελ, Red Bull, 1:25.722
2.  Γουέμπερ, Red Bull, +0.289
3.  Γκροσάν, Lotus, +0.498
4.  Χάμιλτον, Mercedes, +0.677
5.  Αλόνσο, Ferrari, +0.708
6.  Ρόσμπεργκ, Mercedes, +0.860
7.  Μάσα, Ferrari, +0.879
8.  Ραϊκόνεν, Lotus, +0.910
9.  Πέρες, McLaren, +1.135
10. Μπάτον, McLaren, +1.250

Δηλώσεις πρωταγωνιστών:

Φέτελ: «Μέχρι τώρα όλα πάνε τέλεια για εμάς στην Ινδία. Δίνουν και ωραίο τρόπαιο στο νικητή! Θα ήταν ωραίο να το κρατάω πάλι εγώ! Είναι μία πίστα που μου αρέσει και μία χώρα που με εντυπωσιάζει κάθε φορά που την επισκέπτομαι».

Γκροσάν: «Ήταν μια καλή αρχή. Το μονοθέσιο δείχνει να είναι καλό και κάναμε πρόοδο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ο ρυθμός μας φαίνεται να είναι καλός σε σύγκριση με αυτόν τον αντιπάλων μας. Ελπίζω να έχουμε άλλη μια καλή ημέρα αύριο και να μπορέσουμε να εκκινήσουμε από μια καλή θέση. Θα δώσουμε τα πάντα στη μάχη απέναντι στην Red Bull».

Χάμιλτον:  «Κάναμε πρόοδο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το πρωί δεν ήμασταν τόσο καλοί αλλά στη δεύτερη περίοδο συμπληρώσαμε πολλούς γύρους και βελτιωθήκαμε.  Επίσης η πίστα είναι αρκετά σκληρή για τα ελαστικά. Το μονοθέσιο δείχνει καλό αλλά σίγουρα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Προσπαθούμε να βελτιωθούμε για μια καλή εμφάνιση στις κατατακτήριες αύριο και θα ήταν ιδανικό αν μπορέσουμε να βρεθούμε στη 2η σειρά, καθώς από εκεί θα μπορέσουμε να παλέψουμε για μια θέση στο βάθρο».




Enhanced by Zemanta

GP Ινδίας: Για τελευταία φορά;


Το Ινδικό GP είναι σίγουρο πως δεν είχε την αναμενόμενη επιτυχία. Η Formula 1 δείχνει να χάνει το στοίχημα της Ινδίας παρά την παρουσία Ινδικής ομάδας (Force India) στο grid αλλά και ισχυρής βούλησης από τις κεφαλές του σπορ.


 Το Ινδικό GP δεν βρίσκεται στο καλεντάρι του 2014 ενώ στις κερκίδες το τριήμερο όλα δείχνουν πως οι θεατές θα λάμψουν δια της απουσίας τους. 

Στο Buddh International Circuit ο περσινός νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ μπορεί να πανηγυρίσει τον 4ο παγκόσμιο τίτλο αρκεί να τερματίσει 5ος. Στην διετή ιστορία του Ινδικού GP είναι ο μοναδικός νικητής. Με τη διαφορά από τον Αλόνσο στους 90 βαθμούς ενώ απομένουν 100 να μοιραστούν στους τέσσερις τελευταίους αγώνες, ο Φέτελ χρειάζεται μια 5η θέση αδιαφορώντας για το τι θα κάνει ο Ισπανός με τη Ferrari. Για να το θέσουμε πιο ακραία αν ο Φέτελ αποφασίσει να πίνει το Red Bull του στα πιτ, αντί να ιδρώνει στο κόκπιτ, ο Αλόνσο πρέπει να κερδίσει τους τρεις αγώνες και να τερματίσει 2ος στον τελευταίο για να πάρει τον τίτλο. Αν ο Φέτελ κερδίσει την Κυριακή, η Red Bull θα πανηγυρίσει για 4η συνεχή χρονιά τον τίτλο στους κατασκευαστές.

Ο Φέτελ που χτες υπέγραφε αυτόγραφα για τους Ινδούς οπαδούς του τόνισε μεταξύ άλλων:
 «Μέχρι τώρα όλα πάνε τέλεια για εμάς στην Ινδία. Δίνουν και ωραίο τρόπαιο στο νικητή! Θα ήταν ωραίο να το κρατάω πάλι εγώ! Είναι μία πίστα που μου αρέσει και μία χώρα που με εντυπωσιάζει κάθε φορά που την επισκέπτομαι.Λάτρεψα από πέρυσι τη χάραξη της πίστας, όχι γιατί κέρδισα. Με μ.ω.τ τα 235km/h είναι η πιο γρήγορη πίστα μετά τη Μόντσα. Υπάρχουν μεγάλες υψομετρικές διαφορές και αυτό είναι διασκεδαστικό καθώς έχει κατηφόρα με κλίση 8% και ανηφόρα με κλίση 10%. Είναι σαν τεράστιο roller coaster. Πρόκειται για μια από τις απαιτητικές πίστες του πρωταθλήματος».


Στις κερκίδες χωρητικότητας 130 χιλιάδων θεατών αναμένεται να βρεθούν λίγοι Ινδοί υποστηρικτές της εθνικής τους ομάδας Force India.

Η Pirelli θα έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τη μέση και τη μαλακή γόμα συνδυασμός που φέτος έχει χρησιμοποιηθεί επίσης σε Κίνα, Γερμανία, Ουγγαρία. Αρχικά το μεγαλύτερο πρόβλημα ομάδων και οδηγών ήταν η σκόνη στο οδόστρωμα, οποιοδήποτε πάτημα εκτός αγωνιστικής γραμμής τιμωρούνταν αυστηρά. Πλέον οι οργανωτές έχουν εξοπλιστεί με ειδικά μηχανήματα καθαρισμού της πίστας. Στην εισαγωγή αέρα του κινητήρα χρησιμοποιούνται ενισχυμένα φίλτρα αέρα για την αντιμετώπιση της σκόνης και της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.  Η θερμοκρασία αναμένεται να ξεπεράσει τους 40 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα, πράγμα που θα δυσκολέψει τα ελαστικά.

Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι τόνισε: «Αποφασίσαμε φέτος να φέρουμε στην Ινδία τη μέση και τη μαλακή γόμα που θεωρούμε ότι είναι ο καλύτερος συνδυασμός για την πίστα Buddh ώστε να υπάρξει σκληρότερος ανταγωνισμός. Τα τελευταία δύο χρόνια είχαμε κάνει μία κάπως συντηρητική επιλογή με σκληρή και μαλακή γόμα, φέτος επιχειρούμε κάτι πιο τολμηρό δεδομένου πως οι γόμες είναι πιο μαλακές από πέρυσι.

Όπως στον τελευταίο αγώνα στην Ιαπωνία, περιμένουμε να δούμε μεγάλες αποκλίσεις στους χρόνους γύρου των δύο τύπων ελαστικών. Αναμένεται η στρατηγική να παίξει σημαντικό ρόλο όπως και στην Ιαπωνία. Πέρσι είχαμε μόνο ένα pit stop ανά μονοθέσιο στην Ινδία, αλλά φέτος περιμένουμε δύο – κάτι το οποίο επίσης προσφέρει σε πιλότους και ομάδες περισσότερες ευκαιρίες για να ανέβουν θέσεις. Με υψομετρικές διαφορές και μεγάλη ποικιλία στροφών, η Ινδία αποτελεί πραγματική δοκιμασία για τα ελαστικά, καθώς δέχονται δυνάμεις από όλες τις κατευθύνσεις, επομένως, η διαχείρισή τους για μία φορά ακόμα θα αποδειχτεί σημαντική. Αυτό το grand prix πρόκειται να παίξει αποφασιστικό ρόλο στην έκβαση του πρωταθλήματος, ελπίζουμε η επιλογή των ελαστικών μας θα συντελέσει στο να γίνει ένας αξέχαστος αγώνας».


Στο set – up οι μηχανικοί αναμένεται να ακολουθήσουν λύσεις πολύ κοντά σ’ ότι είδαμε στην Κορέα καθότι το πρώτο μέρος της διαδρομής συνολικού μήκους 5125m απαρτίζεται από 3 μεγάλες ευθείες, με τη μεσαία μήκους 1.120m να είναι η μεγαλύτερη του πρωταθλήματος (14 sec με τέρμα γκάζι). Μετά ακολουθούν συνεχείς στροφές (7 αριστερές, 9 δεξιές). Η χάραξη της πίστας περιλαμβάνει αρκετές γρήγορες στροφές με υψηλά πλευρικά φορτία για τα ελαστικά, ειδικά η στροφή 10 είναι η πιο απαιτητική. Εκεί το εμπρός αριστερά ελαστικό υπόκειται σε φόρτιση 4G οδεύοντας προς την έξοδο της στροφής, όπου απαιτείται μέγιστη πρόσφυση για διατήρηση της αγωνιστικής γραμμής. Στην πραγματικότητα τα ελαστικά υπόκεινται σε υψηλό πλευρικό φορτίο για έξι δευτερόλεπτα μέσα στη στροφή, κάτι που αυξάνει τη φθορά.

Η Formula 1 επισκέπτεται για τρίτη φορά την Ινδία. To Buddh International Circuit σχεδιάστηκε από τον Χέρμαν Τίλκε και βρίσκεται λίγο έξω από το Νέο Δελχί. Έχει μήκος 5.125 μέτρων και ο αγώνας περιλαμβάνει 60 απαιτητικούς γύρους. Τις δύο προηγούμενες χρονιές ο Φέτελ πανηγύρισε τη κατάκτηση τόσο της pole position όσο και της νίκης, έχοντας μάλιστα τη πρωτοπορία σε όλους τους γύρους των δύο GP. Το 2011 ο Γερμανός σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, πετυχαίνοντας το πρώτο Grand Chelem της καριέρας του στη Formula 1.

Στην τηλεόραση

Η Δημόσια Τηλεόραση θα μεταδώσει απευθείας το Ινδικό GP στις 11:30 το πρωί της Κυριακής 27/10. Μια ώρα νωρίτερα μπορείτε να παρακολουθήσετε τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών και ένα αφιέρωμα στο φαινόμενο Φέτελ!
Pre Race Show: 10:30
Race (Live): 11:30

Ο αγώνας θα μεταδοθεί απευθείας και από τον ΟΤΕ

Ακυρώθηκαν τα δοκιμαστικά του MotoGP

H βροχή και η πυκνή ομίχλη δεν επέτρεψαν στους αναβάτες του MotoGP να βγουν στην πίστα για την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στο Grand Prix που φιλοξενείται στην Ιαπωνία.


Το 17ο Grand Prix του MotoGP φιλοξενείται αυτό το Σαββατοκύριακο στην Ιαπωνία, ωστόσο οι κακές καιρικές συνθήκες σε συνδυασμό με την πυκνή ομίχλη που υπήρχε από νωρίς στην πίστα Μοτέγκι έγιναν η αιτία οι αγωνοδίκες να μην επιτρέψουν στους αναβάτες να κάνουν την εμφάνισή του για την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.

Αργότερα μέσα στην ημέρα οι υπεύθυνοι θα έχουν συνάντηση με τις ομάδες προκειμένου να συζητηθούν τα όσα συνέβησαν και να αποφασιστεί τι επιπτώσεις θα έχει η ακύρωση του προγράμματος στο υπόλοιπο καλεντάρι του Σαββατοκύριακου.
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013

Formula 1- Μιλάει με Williams o Μάσα


Ο Φελίπε Μάσα παραδέχθηκε πως βρίσκεται σε συζητήσεις και με τη Williams για το 2014, ενώ ο Παστόρ Μαλντονάντο άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να μη βρίσκεται στο Γκρόουβ την επόμενη χρονιά.
 
Η Williams θέλει τον Βραζιλιάνο της! Και η Φόρμουλα 1 χρειάζεται τον Βραζιλιάνο της. Ο μοναδικός Βραζιλιάνος οδηγός στο παγκόσμιο πρωτάθλημα είναι ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος αναζητεί καινούργια στέγη μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τη Ferrari.

Ο οδηγός από το Σάο Πάουλο αποκάλυψε πως βρίσκεται σε επικοινωνία με αρκετές ομάδες με τη Williams να βρίσκεται ανάμεσα σε αυτές.

Παρά το γεγονός πως η ομάδα του Γκρόουβ έχει συμβόλαιο με τους Παστόρ Μαλντονάντο και Βάλτερι Μπότας για το 2014, αναζητεί μια καλύτερη λύση μετά την εφιαλτική φετινή σεζόν.

"Μιλάω με ορισμένες ομάδες, ανάμεσα τους και η Williams, ωστόσο δεν έχω τίποτα να πω προς το παρόν", τόνισε ο Μάσα και ξεκαθάρισε πως δεν ενδιαφέρεται να πάει σε μια μικρή ομάδα, ούτε να πληρώσει για να οδηγήσει. Άρα ίσως η Williams δεν είναι ο ιδανικός προορισμός για εκείνον.

"Είμαι σίγουρος πως θα συναντήσω μια ενδιαφέρουσα προοπτική. Δεν θα πάω σε μια μικρή ομάδα. Θα πάω σε μια ομάδα που έχει πιθανότητες να παρουσιάσει ένα καλό μονοθέσιο και ελπίζω πραγματικά να βρω αυτή τη λύση".

Όσον αφορά τον Μαλντονάντο, αρνήθηκε πως έχει πάρει ποτέ χρήματα από την κυβέρνηση της Βενεζουέλας για να αγωνιστεί στη Φόρμουλα 1. Ο νικητής του ισπανικού Grand Prix το 2012 είναι σίγουρος πως θα συνεχίσει να οδηγήσει στη Φόρμουλα 1 το 2014, ωστόσο δεν είναι σίγουρος αν αυτή η ομάδα θα είναι η Williams.

"Έχω συμβόλαιο με την ομάδα, όμως τίποτα δεν είναι σίγουρο στη Φόρμουλα 1. Προς το παρόν δεν έχω πάρει καμιά απόφαση και θα δούμε τι θα γίνει στους επόμενους αγώνες".

Formula 1: Νυμφεύεται ο Νίκο Ρόσμπεργκ


Ο Νίκο Ρόσμπεργκ επιβεβαίωσε σήμερα ότι πρόκειται νυμφευθεί την επί σειρά ετών σύντροφό του, Βίβιαν Ζίμπολντ.

«Ναι, είναι αληθές. Θα παντρευτούμε» δήλωσε ο οδηγός της Μερτσέντες στις εφημερίδες «Express» και «Bild», λίγες ημέρες πριν από το κυριακάτικο γκραν πρι της Φόρμουλα Ένα στην Ινδία.

«Όλα είναι, πραγματικά, πολύ ωραία. Δεν ξέρουμε όμως ακόμη πού ή πότε θα παντρευτούμε», πρόσθεσε ο Γερμανός οδηγός.

Ο 28χρονος και η συνομήλική του, που είναι αρχιτέκτων εσωτερικών χώρων, γνωρίζονται εδώ και χρόνια, ενώ διαβιούν σε Μονακό και Ίμπιζα.

Formula 1: Κανονικά θα διεξαχθεί το γκραν πρι της Ινδίας

Οι διοργανωτές του ινδικού γκραν πρι διαβεβαίωσαν ότι ο κυριακάτικος αγώνας της Φόρμουλα Ένα θα διεξαχθεί κανονικά, μολονότι το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας συμφώνησε να εξετάσει αύριο το αίτημα ακύρωσής του, λόγω φορολογικών θεμάτων.

Το Ανώτατο Δικαστήριο αποφάσισε να εκδικάσει την υπόθεση, αφού ο Αμίτ Κουμάρ κατηγόρησε τη διοργανώτρια εταιρεία του αγώνα "Jaypee Sports International" (JPSI) ότι δεν είχε καταβάλει στο σύνολό τους τους φόρους ψυχαγωγίας για το γκραν πρι του 2012.

«Ο αγώνας θα γίνει. Δεν υπάρχει απολύτως καμία αμφιβολία γι΄αυτό» δήλωσε σήμερα στο πρακτορείο "Reuters" ο πρόεδρος της ομοσπονδίας συλλόγων μηχανοκίνητου αθλητισμού της Ινδίας, Βίκι Τσάντχοκ.

«Αυτό έχει συμβεί πολλές φορές στο παρελθόν. Κόσμος να προσπαθεί να σταματήσει αγώνες κρίκετ... το σύστημα δικαιοσύνης μας είναι αρκετά δυνατό και δεν θα πρέπει να σταματήσει καμία αθλητική εκδήλωση. Είναι αστικό ζήτημα, ας εκδικαστεί στο δικαστήριο όσο χρειαστεί και μέχρι εκεί. Δεν υπάρχει ανησυχία», συμπλήρωσε.

Να σημειωθεί ότι ο Κουμάρ είχε προσφύγει στα δικαστήρια και το 2011, επικαλούμενος λόγους δημοσίου συμφέροντος, καθώς ισχυριζόταν ότι η Φόρμουλα Ένα δεν ήταν άθλημα, αλλά ψυχαγωγία και γι΄αυτό δεν έπρεπε να εξαιρεθεί από τους φόρους ψυχαγωγίας.

Ενα βήμα πριν τη Mclaren ο Αλονσο


Οι κακές σχέσεις του Ισπανού με την Ferrari, στέλνουν τον Ισπανό στη βρετανική ομάδα
H φήμη που θέλει τον Ισπανό πιλότο να αντικαθιστά το Σέρτζιο Πέρεζ στο τιμόνι της McLaren την νέα σεζόν του 2014, με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ να τον αντικαθιστά τ στη Ferrari, έπεσε σαν βόμβα στα πάντοκ της F1.

Οι Κασσάνδρες αναφέρουν ότι απομένουν μόνο οι τελικές υπογραφές ανάμεσα στο βασικό υποστηρικτή του Αλόνσο, την Ισπανική τράπεζα Santander και τη McLaren για πολυετή συνεργασία.

Η φήμη αυτή ήρθε να επιβεβαιώσει τις κακές σχέσεις του Αλόνσο με την Scuderia που έχουν δημιουργηθεί το τελευταίο καιρό και αυτό φάνηκε από την χθεσινή συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στο Μαρανέλο, ο Στέφανο Ντομενικάλι, εξηγώντας στους τιφόζι την κακή πορεία της ομάδας, αλλά και το Μπαϊράκι που έχει σηκώσει ο Ισπανός πιλότος, κατηγορώντας την Ferrari για τα ανεπιτυχή αποτελέσματα στους τελευταίους ειδικά αγώνες.

Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτή είδηση, καθώς ο Ισπανός μετά το αρνητικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί  εις βάρος του στην Ιταλική ομάδα  ίσως να καλοβλέπει την επιστροφή του στο Γουόκινγκ ειδικά μάλιστα όταν το 2015 θα εισέλθει η Honda προμηθεύοντας με κινητήρες την McLaren.
B.Σπυρ./ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

F1 - «Ντου» έκαναν οι Τιφόζι στο Μαρανέλο

Ζήτησαν εξηγήσεις για την κακή πορεία της Ferrari, ενώ άσκησαν σκληρή κριτική και στον Φερνάντο Αλόνσο


Βαγγέλης Σπυράκης /enet.gr

Ξέρουμε ότι στην Ιταλία η ferrari είναι κάτι σαν την ποδοσφαιρική ομάδα της Γιουβέντους, και οι τιφόζι όσο και αν την λατρεύουν τόσο δεν της συγχωρούν την κακή της αγωνιστική παρουσία φέτος στο πρωτάθλημα της F1. Οι διαμαρτυρίες και η πολύ σκληρή κριτική για την Scuderia, εντάθηκαν το τελευταίο διάστημα από τους φανατικούς οπαδούς της, που είδαν άλλο ένα πρωτάθλημα να πηγαίνει στράφι, με αποτέλεσμα να ζητήσουν εξηγήσεις από ποιόν άλλον, από τον «προπονητή» της ομάδας Στέφανο Ντομενικάλι.

Ο τεχνικός διευθυντής της Ferrari, έδωσε εξηγήσεις για την κακή πορεία της ομάδας φέτος, απαντώντας στις ερωτήσεις των τιφόζι σε συνέντευξη τύπου που έγινε  στις εγκαταστάσεις του Μαρανέλο. Από τα πυρά των οπαδών της Scuderia δεν γλίτωσε ούτε ο ηγέτης της Ferrari, Φερνάντο Αλόνσο, που ουκ ολίγες φορές έχει υπερέβη τα εσκαμμένα.


Οι Τιφόζι επέκριναν την στάση του Ιταλού τιμ μάνατζερ λέγοντας του :«Δεν μας  αρέσει όταν ύστερα από κάθε αγώνα να ρίχνουμε το φταίξιμο στην  Red Bull και  μετά  να καταρρέουν. Και ο Αλόνσο παραπονιέται για το μονοθέσιο σε κάθε αγώνα. Θα θέλαμε  να δούμε  να του τραβήξει  κάποιος το αυτί αλλά εσείς φαίνεται  να συμφωνείτε μαζί του. Επιπλέον, δεν ήταν ωραίο που πέρυσι σαμποτάρατε το κιβώτιο ταχυτήτων του Φελίπε  για χάρη του Aλόνσο. Η Ferrari είναι θρύλος και τέτοιες πρακτικές πρέπει να τις αφήνετε για τους άλλους. Θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερο αθλητικό πνεύμα. Ύστερα από 4 χρόνια χωρίς πρωτάθλημα, εξακολουθείτε να είστε σίγουροι για την επιλογή του Aλόνσο;»

H απάντηση του τιμ μάνατζερ της Scuderia δεν άργησε να έλθει, προσπαθώντας να κατευνάσει τα πνεύματα απαντώντας τους: «Το συμφέρον της Ferrari έρχεται πάντα πρώτο. Σε αντίθεση με άλλες ομάδες, εμείς μιλάμε ανοιχτά για ό,τι κάνουμε. Οι μικρές αιχμές προς τη Red Bull είναι για να ανακουφίζουμε την πίεση και να ελαφραίνουμε το κλίμα. Όσο για τον Aλόνσο, αν είχα κάτι να του πω, όπως θα γινόταν και με όλη την ομάδα, θα το έκανα πίσω από κλειστές πόρτες και με σκληρό τρόπο. Εξωτερικά όμως πάντα θα υπερασπίζομαι την ομάδα. Όταν πέρασε τα όρια, ο Πρόεδρος Λουκά ντι Μοντετζέμολο  παρενέβη ο ίδιος  και το ίδιο έπραξα  κι εγώ. Από την άλλη όμως δεν μπορούμε να μην παραδεχτούμε ότι αν στα τελευταία χρόνια έχουμε φτάσει κοντά στον τίτλο , ειδικά σε δύο περιπτώσεις, εν μέρει οφείλεται σε αυτόν. Δυστυχώς, δεν έχουμε καταφέρει να του δώσουμε ένα μονοθέσιο που να ταιριάζει με το ταλέντο του. Τον συγκρίνετε με τον Φέτελ, και είναι άδικο γιατί όταν διαθέτει αυτή την στιγμή  καλύτερο μονοθέσιο όλα είναι πιο απλά».


Η συζήτηση κάπου εκεί ολοκληρώθηκε, με τον νεοφερμένο Βρετανό μηχανικό Τζέιμς Άλισον, που μέχρι πριν δυο μήνες ήταν τεχνικός διευθυντής της Lotus, να δίνει παίρνει τον λόγο και να δηλώνει ενθουσιασμένος για την επιστροφή του μετά από 9 χρόνια στην Scuderia λέγοντας:

«Μετά από εννιά χρόνια απουσίας έχω ανάμεικτα συναισθήματα επιστρέφοντας στο Μαρανέλο. Νιώθω ενθουσιασμό για το νέο μου ρόλο αλλά και νοσταλγία συγχρόνως, καθώς μ’ αυτή την ομάδα πετύχαμε τόσες νίκες από το 2000 έως το 2004. Η ομάδα τώρα είναι μεγαλύτερη και με προβλήματα, αλλά ο χαρακτήρας-συναίσθημα  του νικητή παραμένουν ίδια στην ομάδα, το νιώθεις από τη στιγμή που θα διαβείς αυτή την πόρτα. Νιώθω αδημονία για να επιστρέψουμε στις νίκες, όπως και εσείς. Πάνω απ’ όλα αισθάνομαι έτοιμος να αποδώσω στο ρόλο μου συνεισφέροντας στην επιστροφή της ομάδας στην κορυφή ».

Να τονίσουμε ότι ο Άλισον θα βρίσκεται στα πιτ της Ιταλικής ομάδας για το  Ινδικό γκραν πρι αυτό το Σαββατοκύριακο (25-28/10) με τον τίτλο του τεχνικού διευθυντή σασί.


Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2013

Ο Domenicalli μίλησε για Massa και Kubica

Σε πολλά ερωτήματα απάντησε ο Stefano Domenicali σχετικά με την Ferrari, τον Felipe Massa και τον Robert Kubica


Ο επικεφαλής της Ferrari, Stefano Domenicalli, οργάνωσε μια συνέντευξη με δύο οπαδούς της ομάδας μαζί με την ιταλική εφημερίδα "Gazzetta dello Sport" στο Maranello.

Εκεί απάντησε σε πολλά ερωτήματα που είχαν να κάνουν με την απόδοση της ομάδας αλλά μίλησε και για τον Felipe Massa όπως και για το αν υπάρχει περίπτωση επιστροφής στην Formula 1 του Robert Kubica.

Αρχικά είπε για τον Massa: "Υπάρχουν δύο λόγοι που κρατήσαμε τον Felipe. Από ιατρικής άποψης δεν υπάρχει κάποια απόδειξη ότι το ατύχημα έχει αφήσει μόνιμη ζημιά, όπως για παράδειγμα με την όρασή του ή τα αντανακλαστικά του. Και έπειτα δείξαμε ευγένεια στον οδηγό που στάθηκε άτυχος και του δώσαμε την ευκαιρία να αποδείξει ότι αξίζει να μείνει μαζί μας.

Το ότι ο Felipe δεν απέδωσε αυτά που ελπίζαμε έχει να κάνει με το υπερευαίσθητο και νευρικό πίσω μέρος του μονοθέσιου. Το 2008 σχεδόν κατέκτησε τον τίτλο και τον θεωρώ παγκόσμιο πρωταθλητή. Πήραμε τον Raikkonen διότι θέλαμε περισσότερα. Όταν τον αντικαταστήσαμε με τον Alonso, δεν ήταν ευχαριστημένος και τώρα επιστρέφει με μεγάλη θέληση για καλές εμφανίσεις".

Για τον Robert Kubica και το αν ο Πολωνός μπορεί να βρεθεί στη Ferrari, απάντησε: "Συνεχίζουμε να τον παρακολουθούμε αλλά δυστυχώς δεν πιστεύω ότι θα επιστρέψει διότι θα δυσκολευτεί σημαντικά σε οριακές καταστάσεις οι οποίες απαιτούν άμεσες αντιδράσεις. Είναι κρίμα".


Πηγή:woop.gr
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2013

Το ξεχωριστό κράνος του Alonso! (photos)


Ο Fernando Alonso θα τρέξει με ένα ξεχωριστό κράνος στην Ινδία τιμώντας έτσι την πολυετή καριέτα του στη Formula 1


Στην Ιαπωνία, ο Fernando Alonso έγινε ο πιλότος με τους περισσότερους βαθμούς στη Formula 1.

Ο Ισπανός πιλότος της Scuderia έχει συγκεντρώσει συνολικά 1.571 βαθμούς σε 212 Grand Prix μέσα σε 12 χρόνια πορείας στο κορυφαίο σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

"Νομίζω πως είναι ένα ρεκόρ που αντικατοπτρίζει τη σταθερότητα του και θα συνεχίσω για να συγκεντρώσω ακόμα περισσότερους βαθμούς", δήλωσε για το θέμα ο Alonso.

Η πρώτη νίκη του Alonso στη Formula 1 ήρθε το 2003 στην Ουγγαρία και μέχρι σήμερα έχει πάρει συνολικά 31 καρό σημαίες. Στο βάθρο των νικητών έχει ανέβει 94 φορές.

Το 2005 και το 2006 με τη Renault πανηγύρισε δύο παγκόσμιους τίτλους.

Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2013

Lotus: Συγκρατημένη αισιοδοξία!

Στη Βρετανική ομάδα παρά τη φυγή του τεχνικού διευθυντή Τζέιμς Άλισον, του Κίμι Ράικονεν και τα συνεχιζόμενα προβλήματα ρευστότητας ατενίζουν το μέλλον με ιδιαίτερη αισιοδοξία καθώς η Ε21 μετά τις τελευταίες προσθήκες – παρεμβάσεις στον κινητήρα της Renault δείχνει πιο ανταγωνιστική από ποτέ.

Απομένουν 4 αγώνες για την ολοκλήρωση της χρονιάς και 100 βαθμοί να μοιραστούν με τη Lotus να μην αποκλείει την πιθανότητα διεκδίκησης της 2ης θέσης. Η Ε21 με το μεγαλύτερο κατά 7.5 cm μεταξόνιο είναι πιο σταθερή στο φρενάρισμα και στην είσοδο των στροφών και εν τέλει πιο γρήγορη σε σημείο που οι άνθρωποι της ομάδας να μην αποκλείουν και μια νίκη σε κάποιο από τα επόμενα GP.

Μιλώντας σχετικά ο διευθυντής δραστηριοτήτων πίστας, Αλάν Περμάν τόνισε: «Είναι δεδομένο πως το μακρύτερο μεταξόνιο βελτίωσε την απόδοσή μας. Δεν είναι εύκολο να ποσοτικοποιήσω τη βελτίωση αλλά αυτή περιλαμβάνει και όλη τη δουλειά που έγινε στους υπολογιστές και στους προσομοιωτές της εταιρείας. Είμαστε καλύτεροι στις δοκιμές, καλύτεροι στον αγώνα και έχουμε βρεθεί στο βάθρο και στους τελευταίους τρεις αγώνες σε πίστες με αντικρουόμενες απαιτήσεις. Στην Ινδία όπου θα χρησιμοποιηθεί από την Pirelli, η μέση και η μαλακή γόμα θα δούμε διαφορετικό αγώνα από πέρυσι με τουλάχιστον 2 πιτ στοπ. Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ποιοι θα επιχειρήσουν δυο και ποιοι τρία πιτ στοπ».

Το Ινδικό GP είναι προγραμματισμένο για αυτή την Κυριακή 27/10 και αν ο Φέτελ πάρει 10 βαθμούς είναι παγκόσμιος πρωταθλητής. Ο αγώνας θα μεταδοθεί απευθείας από τη Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤΕ στις 11:30 π.μ.

Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2013

Ο Lorenzo πανηγύρισε τη νίκη στο Grand Prix της Αυστραλίας

Ο Lorenzo πανηγύρισε τη νίκη στο Grand Prix της Αυστραλίας και πλέον διεκδικεί τον τίτλο. Μαύρη σημαία στον Marquez


Το πρωτάθλημα του Moto GP, πήρε φωτιά, δύο Grand Prix πριν το τέλος.

Ο Jorge Lorenzo, πανηγύρισε μία σπουδαία νίκη στο Phillip Island της Αυστραλίας και μπήκε στο… κόλπο για την κατάκτηση του τίτλου.

Ο Ισπανός αναβάτης της Yamaha, εκκίνησε από την πρώτη θέση και κατάφερε να διατηρήσει αυτή την πρωτιά μέχρι το τέλος, πραγματοποιώντας μία εξαιρετική εμφάνιση, αντάξια ενός Πρωταθλητή.

O Lorenzo δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα, ακόμα και όταν στον 9ο γύρο, οι αναβάτες αναγκάστηκαν να μπουν στα πιτ για να αλλάξουν μοτοσυκλέτες.

Την ίδια ώρα, ο Marc Marquez στο τέλος του 10ου γύρου επέλεξε να μην μπει στα πιτ για να αλλάξει μοτοσικλέτα.

Έτσι, οι αγωνοδίκες του έδειξαν τη μαύρη σημαία και αποκλείστηκε από τον αγώνα, καθώς πέρασε το μέγιστο όριο των 10 γύρων με το ίδιο ελαστικό.

Ο Lorenzo, λοιπόν, μετά τα όσα έγιναν στην Αυστραλία, μείωσε την διαφορά του από τον Marc Marquez στους 18 βαθμούς και έχει ελπίδες για να πανηγυρίσει το πρωτάθλημα.

Στην δεύτερη θέση του Grand Prix της στο Phillip Island, τερμάτισε ο Dani Pedrosa με Repsol Honda, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Valentino Rossi, o οποίος για δεύτερη συνεχόμενη φορά ανέβηκε στο βάθρο.

Στην τέταρτη θέση, μετά από «μάχη» τερμάτισε ο Cal Crutchlow, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε ο Alvaro Bautista.
Επόμενο ραντεβού για τους αναβάτες στις πίστες της Ιαπωνίας στις 25-27 Οκτωβρίου.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1 Jorge LORENZO Yamaha Factory Racing 29:07.155
2 Dani PEDROSA Repsol Honda Team 6.936
3 Valentino ROSSI Yamaha Factory Racing 12.344
4 Cal CRUTCHLOW Monster Yamaha Tech 3 12.460
5 Alvaro BAUTISTA GO&FUN Honda Gresini 12.513
6 Bradley SMITH Monster Yamaha Tech 3 28.263
7 Nicky HAYDEN Ducati Team 32.953
8 Andrea IANNONE Energy T.I. Pramac Racing 35.062
9 Andrea DOVIZIOSO Ducati Team 35.104
10 Randy DE PUNIET Power Electronics Aspar 37.426

Η βαθμολογία αναβατών:

1. MARQUEZ, 298
2. LORENZO, 280
3. PEDROSA, 264
4. ROSSI, 214
5. CRUTCHLOW, 179
6. BAUTISTA 147
7. Bradl 135
8. DOVIZIOSOο, 127
9. HAYDEN, 111
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2013

Pit stop και στο MotoGP!

Υποχρεωτική στάση στον αγώνα της Αυστραλίας λόγω ελαστικών


Για πρώτη φορά στην ιστορία του MotoGP θεσπίζεται υποχρεωτική αλλαγή μοτοσυκλετών κατά τη διάρκεια του Grand Prix της Αυστραλίας. 

Με νέα διάρκεια και απόσταση για τον αγώνα που ορίστηκε να αποτελείται από 26 γύρους, έναν λιγότερο απ’ ό,τι συνήθως, οι οδηγοί θα πρέπει να αλλάξουν μοτοσυκλέτα μέσα στον αγώνα.

Η αλλαγή αυτή ανακοινώθηκε από τον Αλυτάρχη του αγώνα μετά τις κατατακτήριες Q2 του Σαββάτου. Ο Javier Alonso οδηγήθηκε σε αυτή την απόφαση μετά την ανακοίνωση της Bridgestone ότι δεν μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια του πίσω ελαστικού που παρέχει στις ομάδες, για περισσότερους από 14 γύρους.

Να θυμίσουμε ότι η άσφαλτος στο Phillip Island είναι νέος και πέρα από σημαντική βελτίωση στην πρόσφυση, φθείρει υπερβολικά τα ελαστικά.

Με όλα αυτά αποφασίστηκε να γίνουν μια σειρά από αλλαγές για την κατηγορία MotoGP, με γνώμονα την ασφάλεια:

1. Η απόσταση του αγώνα θα είναι 26 γύροι (από τους 27 που είχε σχεδιαστεί αρχικά).

2. Κάθε οδηγός θα πρέπει υποχρεωτικά να εισέλθει στα pits και να αλλάξει στη δεύτερη μοτοσυκλέτα του που θα φορά «φρέσκα» ελαστικά, τουλάχιστον μία φορά κατά τη διάρκεια του αγώνα.

3. Κανείς οδηγός δεν επιτρέπεται να παραμείνει στον αγώνα για περισσότερους από 14 γύρους με το ίδιο πίσω ελαστικό. Αυτό σημαίνει ότι αν μία μοτοσυκλέτα ή ελαστικό αντικατασταθεί σε γύρο πριν τον 12ο, θα απαιτείται και δεύτερη αλλαγή προκεινμένου να τερματίσει.

4. Οι οδηγοί των «εργοστασιακών» και «δορυφορικών» ομάδων θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν την «σκληρή» γόμα (B51DR). Επαρκείς ποσότητες θα προμηθευτούν από την Bridgestone.

5. Ο οδηγοί των μοτοσυκλετών CRT θα πρέπει να χρησιμοποιήσον την «σκληρή» γόμα των CRT (B50DR). Επαρκείς ποσότητες θα προμηθευτούν από την Bridgestone.

6. Τα όρια της pit lane όπου ισχύει ο περιορισμός ταχύτητας θα διευρυνθούν, τόσο στην ζώνη της εισόδου στα pits, όσο και στον διάδρομο που επαναφέρει τους οδηγούς στην πίστα. Θα υπάρξει σαφής λευκή διαγράμμιση που θα ορίζει τα νέα όρια ισχύος της περιορισμένης ταχύτητας αλλά και του διαδρόμου επιστροφής στην πίστα η οποία αν παραβιαστεί από κάποιον οδηγό θα αποφέρει ποινή.

Η απόφαση κρίνεται ορθή εφόσον άπτεται της ασφάλειας των οδηγών, είναι αναμενόμενο ωστόσο να φέρει αναστάτωση στην εξέλιξη του αγώνα. Σε ενδεχόμενη «στενή» μάχη στην κορυφή δεν αποκλείεται να γίνει προσπέραση στα pits.

Δεν διευκρινίστηκε επίσης εάν η δεύτερη μοτοσυκλέτα θα έχει γεμάτο ρεζερβουάρ ή το μισό από το επιτρεπόμενο ή αν θα υπάρξει κάποια άλλη «ρύθμιση» επί αυτού.

Αν το καύσιμο αφεθεί «ελεύθερο» ενδέχεται να προκύψουν και άλλες ρυθμίσεις στις μοτοσυκλέτες που θα αυξήσουν ενδεχόμενα την ισχύ και τις επιδόσεις και κατά συνέπεια την εξέλιξη του αγώνα. Ενδιαφέροντα πράγματα…
Enhanced by Zemanta

O Jorge Lorenzo πήρε την pole positiοn από τον Μarc Marquez στο... νήμα

O Jorge Lorenzo πήρε την pole positiοn από τον Μarc Marquez στο... νήμα στην πίστα του Philip Island!

Η τρίτη φετινή pole position τυ Jorge Lorenzo ήρθε με δραματικό τρόπο στο Philip Island της Αυστραλίας.

Ο Ισπανός παγκόσμιoς πρωταθλητής πήρε την πρώτη θέση του grid, στα τελευταία δευτερόλεπτα της κατατακτήριας διαδικασίας κάνοντας παράλληλα ρεκόρ πίστας.

Από την άλλη, ο Marquez θα βρεθεί πίσω του στη δεύτερη θέση, έχοντας τις πιθανότητες με το μέρος του για να πάρει τον τίτλο αυτό το Σαββατοκύριακο.

Ο Valentino Rossi συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα δίνοντας στη Yamaha το 1-3, ενώ ο Bautista άφησε 5ο τον Dani Pedrosa.

Εντός δεκάδας πλασαρίστηκε το δίδυμο της Ducati με τον Hayden να κάνει τον 8ο χρόνο και ο Dovizioso τον ένατο.

H σειρά εκκίνησης:

1 99 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 337.9 1'27.899
2 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 342.5 1'28.120 0.221 / 0.221
3 46 Valentino ROSSI ITA Yamaha Factory Racing Yamaha 340.1 1'28.647 0.748 / 0.527
4 19 Alvaro BAUTISTA SPA GO&FUN Honda Gresini Honda 341.4 1'28.713 0.814 / 0.066
5 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 337.9 1'28.748 0.849 / 0.035
6 35 Cal CRUTCHLOW GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 336.8 1'28.809 0.910 / 0.061
7 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 334.5 1'28.941 1.042 / 0.132
8 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 335.0 1'29.295 1.396 / 0.354
9 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 339.5 1'29.660 1.761 / 0.365
10 29 Andrea IANNONE ITA Energy T.I. Pramac Racing Ducati 342.2 1'29.756 1.857 / 0.096
11 5 Colin EDWARDS USA NGM Mobile Forward Racing FTR Kawasaki 329.9 1'30.264 2.365 / 0.508
12 14 Randy DE PUNIET FRA Power Electronics Aspar ART 327.2 1'30.735 2.836 / 0.471
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2013

Ο Sergio Perez απολαμβάνει την εμπιστοσύνη και την προστασία της McLaren!

Εχοντας ως καλύτερο αποτέλεσμα φέτος την 6η θέση, ο Sergio Perez έχει δεχτεί κριτική για τον τρόπο οδήγησής του.

Ωστόσο, ο Martin Whitmarsh τον προστατεύει τονίζοντας ότι ο Μεξικανός οδηγάει πολύ καλά.

Μάλιστα, για το ατύχημα στην Ιαπωνία, φρόντισε να το υποβαθμίσει λέγοντας ότι και ο Schumacher τράκαρε εκεί πέρυσι.

«Πολλοί πιλότοι είχαν προβλήματα, είναι ο τύπος της πίστας τέτοιος. Στο σημείο που είχε ατύχημα ο Perez είχε και ο Schumacher πέρυσι. Είναι από αυτά που συμβαίνουν. Δεν έγινε και κάτι σπουδαίο. Νομίζω πως ο Sergo οδηγεί πολύ καλά. Στο σημείο που βρισκόμαστε μπορούμε να πλασαριστούμε έβδομοι ή όγδοοι. Συνεπώς, νομίζω ότι ο Perez στους τελευταίους αγώνες έχει οδηγήσει πολύ καλά», είπε το αφεντικό της McLaren.
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013

Στην Τρίπολη ο 4ος γύρος του πρωταθλήματος ταχύτητας


Η συνέχεια του πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας γίνεται το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης, εκεί όπου έγινε και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς. 


Ο προγραμματισμένος για την πίστα των Σερρών αρχικά αναβλήθηκε και αντικαταστάθηκε αρχικά με αγώνα στα Μέγαρα. Όμως λόγω ακαταλληλότητας και του «νέου» ασφαλτοτάπητα της πίστας, ο αγώνας εκεί τελικά ματαιώθηκε. Έτσι ως εναλλακτική λύση μετακόμισε στο πάντα φιλόξενο αεροδρόμιο της Τρίπολης. 

Πολλές οι κατηγορίες των αγώνων ακόμα περισσότερες αναμετρήσεις ανάμεσα στους καλύτερους έλληνες οδηγούς αναμένονται στον προτελευταίο γύρο του πρωταθλήματος.


Στην κατηγορία Open ο Κρεμάλας με τρία βάθρα, εξακολουθεί να μεγαλώνει τη διαφορά. Ωστόσο ο Βέλλιος έχοντας πάρει δύο νίκες θα προσπαθήσει να καλύψει τη διαφορά των 15 βαθμούς, με το Γιαννακόπουλο να ακολουθεί με μόλις 17 βαθμούς από τον πρώτο.

Στην κατηγορία Racing ο Ανδρέας Λεφέβρ με τρία βάθρα ανέβασε τη διαφορά στους 16 βαθμούς και ακολουθούν με ισοβαθμία ο Κίτσος με τον Τσώκο.

Στην κατηγορία Supersport o Συνιώρης με 13 βαθμούς διαφορά από τον Καρακατσάνη και 29 από τον Παναγιωτόπουλο, στόχο έχει να διευρύνει το προβάδισμά του στην βαθμολογία. Στην κατηγορία Superstock ο Πίππος με διαφορά 27 βαθμών πλέον από τους Παναγιωτόπουλο και Γκιζίνο, είναι ασυγκράτητος και θα αγωνιστεί για την κατάκτηση του τίτλου.

Η πίστα την Κυριακή 20 Οκτωβρίου ανοίγει στις 09.00 και οι αγώνες ξεκινούν στις 11.00. 

Από υπεραθλητές θα γίνουν «μοντέλα» οι πιλότοι στην F1

H ζυγαριά ανησυχεί τους οδηγούς, που διαμαρτύρονται και ζητούν αύξηση του ορίου για το 2014

Βαγγέλης Σπυράκης / enet.gr

Μια σειρά από τεχνικές αλλαγές που θα ισχύσουν από την επόμενη σεζόν 2014 στην F1, με αιχμή του δόρατος τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες V6 , είναι και το κατώτερο όριο κιλών στα μονοθέσια , το οποίο αυξάνεται αλλά όχι τόσο που θα βοηθάει τους πιλότους.

Τα μονοθέσια της επόμενης χρονιάς που θα είναι διαμορφωμένα σύμφωνα με τους νέους  κανονισμούς (βαρύτερα λόγω των νέων μηχανικών προσθηκών), αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά τους οδηγούς. Το κατώτερο όριο βάρους φέτος στα μονοθέσια ήταν τα 642 κιλά (συμπεριλαβανομένου-του πιλότου) και από του χρόνου θα είναι τα  690 κιλά.

Αυτονόητο πλέον πώς οι μεγαλόσωμοι οδηγοί πρόκειται να αντιμετωπίσουν σοβαρό πρόβλημα καθώς θα χρειαστεί να χάσουν κιλά ώστε να μην έχουν περισσότερο συνολικό βάρος από τους υπόλοιπους.

Με αυτό, καθώς και άλλες πιθανές προκλήσεις στο μυαλό, οι οδηγοί είναι  ανήσυχοι  σχετικά με την έμφαση που κινείται πιο κοντά στην αποτελεσματικότητα και πιο μακριά στην πίεση των ορίων. Σύμφωνα με τον Τζένσον Μπάτον αυτό είναι πολύ άδικο καθώς οι περισσότεροι πιλότοι δεν μπορούν να χάσουν άλλα κιλά. Ήδη ο ίδιος ζυγίζει 74 κιλά.

«Το βάρος είναι ένα μεγάλο πρόβλημα και δεν γνωρίζουμε ακόμα πόσο άσχημα μπορεί να εξελιχθεί. Σίγουρα όμως θα κάνει την κατάσταση περίεργη. Κάθε χρόνο ξεκινάμε με βάση το έρμα του μονοθέσιου αλλά κατά τη διάρκεια της χρονιάς αυτό αλλάζει καθώς τοποθετούμε εξαρτήματα σε αυτό. Του χρόνου καμία ομάδα δεν θα ξεκινήσει με βάση το προστιθέμενο βάρος  και κατά τη διάρκεια της χρονιάς η κατάσταση θα χειροτερέψει. Αυτό επηρεάζει τους βαρύτερους οδηγούς και είναι πολύ άδικο να σου λένε να χάσεις βάρος διότι κάποιοι από εμάς δεν μπορούν να χάσουν άλλο. Δεν χρειάζεσαι μόνο τα κόκαλα σου αλλά και μύες για να οδηγήσεις ένα μονοθέσιο F1. Οπότε αυτό είναι άδικο. Πραγματικά μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την πορεία  ενός οδηγού και αξίζει να πιέσουμε γι' αυτόν τον σκοπό».

Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ είναι ένας ακόμα οδηγός που θα αντιμετωπίσει πρόβλημα του χρόνου αν δεν αλλάξει ο κανονισμός λέγοντας πως οι πιο ελαφροί οδηγοί θα έχουν πλεονέκτημα  «Δυστυχώς για μένα που είμαι ψηλός έχει σαν αποτέλεσμα να είμαι πιο βαρύς. Ίσως θα έπρεπε να ανεβάσουν λίγο το κατώτερο όριο βάρους, και αυτό  θα ήταν το πιο δίκαιο καθώς ορισμένοι πιλότοι μπορούν να έχουν το πλεονέκτημα στην κατανομή βάρους αν είναι 10-15 κιλά ελαφρύτεροι».

Ο Γερμανός πάντως πιστεύει ότι θ’ αυξηθεί κι άλλο το ελάχιστο βάρος των μονοθεσιών, και θα  συζητηθεί στην συνάντηση του GPDA (Grand Prix Drivers’ Association).

Αν τελικά δεν συμφωνήσουν να αυξήσουν το κατώτατο όριο βάρους οι ομάδες, υπάρχει ορατός πλέον ο κίνδυνος να μειωθούν και τα περιθώρια για την ασφάλεια των οδηγών. Να τονίσουμε ότι οι πιλότοι  για  να οδηγήσουν  ανταγωνιστικά για 90 λεπτά,  βρίσκονται στο μεταίχμιο μεταξύ αερόβιας και αναερόβιας κατάστασης (στην αναερόβια κατάσταση μπορεί να κρατηθείς για πέντε με δέκα λεπτά), κάτι που σημαίνει γρηγορότερη αφυδάτωση.

Είναι σημαντικό η μείωση του λίπους (8% κατώτατο όριο για του αθλητές) και κατ’ επέκταση του βάρους να μην γίνεται εις βάρος της μυϊκής ικανότητας. Αν συμβεί αυτό και οι πιλότοι υπερβούν το κατώτατο όριο μυικής μάζας, τότε το πιο πιθανό την επόμενη σεζόν, να βλέπουμε πιο συχνά τους οδηγούς  ασθενοφόρων στις πίστες να περνούν τον τερματισμό  αντί για τους οδηγούς με τα μονοθέσια.

Είπαμε άλλο Υπεραθλητές, και άλλο μοντέλα!
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...