Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2013

Θέλουμε τον Massa αλλά δεν λέμε όχι στον Kimi!

Ο Kimi Raikkonen εξακολουθεί να βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος στην F1 και θα παραμείνει έως ότου... υπάρχει επίσημη ενημέρωση από τις άμεσα ενδιαφερόμενες ομάδες, όπως τη Red Bull, τη Ferrari και φυσικά τη Lotus.

Ο επικεφαλής της ιταλικής ομάδας, Stefano Domenicali, έκανε δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα της F1, τονίζοντας ότι εκτιμά πολύ τον «Iceman», αλλά επιθυμεί την παραμονή του Massa αν φυσικά ανεβάσει την απόδοση του.

«Για μένα, η καλύτερη επιλογή θα ήταν ο Felipe, γιατί είναι ένα καλό παιδί και αφοσιωμένος στην ομάδα. Βέβαια, τον χρειαζόμαστε καλά και θέλουμε να πάρουμε τη σωστή απόφαση. Όσο για τον Kimi, είναι πολύ γρήγορος οδηγός και τον εκτιμώ πολύ. Δεν πρόκειται να κάνω άλλο σχόλιο για μην ληφθεί ως απάντηση. Όταν αποφασίσουμε, θα υπάρξει επίσημη ανακοίνωση και θα μπει ένα τέλος σε όλη αυτή τη φημολογία», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Domenicali.

«Μόνο ο Αλόνσο μπορεί να χτυπήσει τον Φέτελ»


Την άποψη ότι μόνο ο Φερνάντο Αλόνσο μπορεί να ανταγωνιστεί και να… χτυπήσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ στη διεκδίκηση του τίτλου εξέφρασε ο Τζένσον Μπάτον.
Ο Βρετανός πιλότος της McLaren προέβλεψε πως η Ferrari θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική στη Μόντσα, τονίζοντας πως η σκουντερία έχει πολλές πιθανότητες να πάρει τη νίκη.

«Νομίζω ότι ο Φερνάντο είναι ο μοναδικός που μπορεί να ανταγωνιστεί τον Σεμπάστιαν. Φαίνεται χαρούμενος με το μονοθέσιο του και συνεχώς βελτιώνονται. Νομίζω ότι η Ferrari θα είναι ανταγωνιστική στη Μόντσα και θα έχουν μία πολύ καλή ευκαιρία για να πάρουν τη νίκη. Είναι σε καλύτερη κατάσταση από ότι στο περσινό ιταλικό γκραν πρι. Ακόμη, το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει», δήλωσε ο Βρετανός πιλότος.

Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2013

Mε 14 εκατ. το χρόνο, για 3 ακόμη χρόνια στη McLaren o Button

Επεκτείνεται για τρία ακόμη χρόνια, όπως αναφέρει σημερινό δημοσίευμα των Times, η συνεργασία McLaren με Button. 


Η επίσημη ανακοίνωση είναι θέμα ημερών, ενώ σύμφωνα πάντα με πληροφορίες η αμοιβή του 33χρονου πιλότου θα ανέρχεται στο ποσό των 14 εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο.

Ο Button αγωνίζεται με τη McLaren από το 2010. Μια χρονιά νωρίτερα είχε κερδίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με την Brawn GP.

Ο Button έχει λάβει μέρος σε 69 GP με τη βρετανική ομάδα, έχει σημειώσει οκτώ νίκες, μια pole position και έχει 25 παρουσίες στο βάθρο. Η φετινή σεζόν δεν ήταν και η καλύτερη για την ομάδα της McLaren που δεν μπόρεσε ακόμη να δει κάποια θέση στο βάθρο, δεδομένου ότι η MP4-28 δεν είναι και τόσο ανταγωνιστική κάτι που παραδέχονται και οι άνθρωποι της ομάδας.

Ο επικεφαλής της McLaren, Martin Whitmarsh, σε δηλώσεις του στο Spa είπε ότι οι Button - Perez θα συνεχίσουν και του χρόνου στην ομάδα: «Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι ο Checo είναι πολύ νέος ακόμα -είναι 10 χρόνια νεότερος του Jenson. Πρέπει να πω όμως ότι φέτος δεν έχουμε δώσει στους οδηγούς μας ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Και οι δύο είναι φανταστικοί πρεσβευτές της ομάδας και νομίζω ότι αξίζουν άλλη μια ευκαιρία μαζί μας για του χρόνου».
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 27 Αυγούστου 2013

Ανοικτό χαρακτήρισε τον τίτλο της Formula 1 ο Χάμιλτον


Την άποψη ότι θα έχουν δύσκολο έργο όσοι πιλότοι σκοπεύουν να διεκδικήσουν τον τίτλο από τον Σεμπάστιαν Φέτελ εξέφρασε ο Λιούις Χάμιλτον.

Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes τόνισε πως ο τρεις φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής έχει το τέλειο πακέτο, αφού το μονοθέσιο του είναι εντυπωσιακά γρήγορο.

Ωστόσο, ο Χάμιλτον δεν το βάζει κάτω δηλώνοντας πως η Mercedes μπορεί να πάρει και άλλες νίκες, κρατώντας πίσω του τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Σεμπάστιαν Φέτελ.

«Αναμφίβολα το έργο των αντιπάλων του θα είναι πολύ δύσκολο. Έχει ένα εντυπωσιακό μονοθέσιο εδώ και αρκετό καιρό και είναι εντυπωσιακά γρήγορος και απλά κάνει τη δουλειά του. Έχει το τέλειο πακέτο. Ωστόσο και εμείς έχουμε κάνει πολύ καλούς αγώνες και έχουμε τερματίσει μπροστά από αυτόν. Συνεπώς, μπορούμε να το ξανακάνουμε», ήταν τα λόγια του Χάμιλτον για να συμπληρώσει στη συνέχεια:

«Στα επόμενα γκραν πρι ίσως να έχουμε καλύτερη απόδοση, ίσως την ίδια. Σίγουρα δεν θα είμαστε χειρότεροι. Οι Φέτελ και Αλόνσο είναι τα φαβορί για τα επόμενα γκραν πρι εκτός και αν βρούμε περισσότερη ταχύτητα στις ευθείες».

Διέψευσε τις φήμες περί συμφωνίας με τον Ρικιάρντο ο Χόρνερ


Τη δήλωση του Μαρκ Γουέμπερ πριν την έναρξη του βελγικού γκραν πρι ότι η Red Bull έχει έρθει σε συμφωνία με τον Ντανιέλ Ρικιάρντο διέψευσε ο Κρίστιαν Χόρνερ.

Το αφεντικό των «κόκκινων ταύρων» δήλωσε πως δεν θα γίνουν ανακοινώσεις πριν τον αγώνα στην Ιταλία, καθώς θέλουν να σκεφτούν πολύ καλά την επιλογή τους.

Όσον αφορά τον Κίμι Ραϊκόνεν ο Χόρνερ τόνισε πως η απόδοσή του είναι καλύτερη από την περσινή, ωστόσο δήλωσε πως ο Iceman είναι ο κύριος του εαυτού του.

«Υπάρχουν πολλές φήμες, αλλά ακόμη κανείς δεν έχει υπογράψει. Η κατάσταση έχει ως εξής έχουμε αρκετό χρόνο για να σκεφτούμε τις επιλογές μας. Συνεπώς, δεν θα υπάρξουν ανακοινώσεις πριν την Μόντσα. Προφανώς, ο Μαρκ δεν είναι μπροστά σε όλες τις συζητήσεις με τους πιλότους. Όταν είμαστε έτοιμοι να ανακοινώσουμε κάτι θα το κάνουμε», ήταν τα λόγια του
αφεντικού της Red Bull για να συμπληρώσει στη συνέχεια:

«Ο Κίμι χωρίς αμφιβολία είναι ένας ποιοτικός πιλότος, αλλά μας ενδιαφέρει το μέλλον για αυτό και σκεφτόμαστε αρκετές παραμέτρους. Τη φετινή σεζόν έχει καλύτερη απόδοση από ότι πέρυσι, αλλά είναι κύριος του εαυτού του».

Μήνυμα για περισσότερη δουλειά έστειλε ο Ντομενικάλι


Μήνυμα για περισσότερη δουλειά έστειλε ο Στέφανο Ντομενικάλι σε όλους στη Ferrari.

Το αφεντικό της σκουντερία δήλωσε πως μόνο αν εξελίξουν το μονοθέσιο τους περισσότερο από ότι οι αντίπαλοί τους θα μπορέσουν να τους ανταγωνιστούν και να παραμείνουν στο κυνήγι του τίτλου μέχρι το τέλος της σεζόν.

«Είναι σημαντικό όχι μόνο για τον Φερνάντο, ο οποίος αξίζει ένα γρήγορο μονοθέσιο, αλλά και για την ομάδα επειδή δουλεύει πολύ σκληρά ώστε να μπορούμε να παλεύουμε για τον τίτλο μέχρι το τέλος της σεζόν. Είχαμε ένα πολύ δύσκολο Ιούλιο για πολλούς λόγους και είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω ότι έχουμε επιστρέψει, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό.

Όλοι στις εγκαταστάσεις δουλεύουν πολύ για μας είναι πολύ σημαντικό να εξελίσσουμε το μονοθέσιο. Μπορούμε να ανταγωνιστούμε τους αντιπάλους μας, εξελίσσοντας το μονοθέσιο μας, περισσότερο από αυτούς ή αν εκμεταλλευτούμε κάποιο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν. Μην ξεχνάτε την περσινή σεζόν», δήλωσε το αφεντικό της σκουντερία.

Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2013

Έπιασε τον Lawson ο Pedrosa!

Dani Pedrosa, Post qualifying press conference.
Dani Pedrosa,  (Photo credit: Wikipedia)

Στη δεύτερη θέση των αναβατών με τα περισσότερα πόντιουμ ανέβηκε ο Pedrosa!


Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου κατάφερε να ανέβει ο Dani Pedrosa στην Τσεχία.

Αυτό ήταν συνολικά το 78ο podium για τον Ισπανό αναβάτη, ο οποίος έπιασε με αυτόν τον τρόπο τον Eddie Lawson!

Ο συγκεκριμένος αριθμός των podiums, έκανε τον Pedrosa να καταταγεί στην 4η θέση των αναβατών.

Μπροστά του βρίσκονται οι Rossi με 145, Michael Doohan με 95 και Giacomo Agostini με 88
Enhanced by Zemanta

Mercedes: Μας εξέπληξε η Ferrari!


Στη γερμανική ομάδα αιφνιδιάστηκαν από την εξέλιξη του χθεσινού αγώνα όπου ο Αλόνσο είχε το ρυθμό με την F138 να περάσει τις δυο W04 και να τερματίσει μπροστά τους στον αγώνα παρότι εκκινούσε 9ος.


Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων χτες στην πίστα του Σπα, βρήκε, προτού τα μονοθέσια στρίψουν στην 4η στροφή του αγώνα στη "Λε Κομπ" τις Mercedes που εκκινούσαν από τις θέσεις 1 και 4 στις θέσεις 2 και 3. Ο Χάμιλτον είχε χάσει τη θέση του από το Φέτελ και ο Ρόσμπεργκ είχε περάσει το Γουέμπερ. Πίσω τους ήταν 4ος ο Μπάτον ενώ 5ος έστριβε ο Αλόνσο που κλείστηκε όσο μπορούσε στην 1η στροφή, απέφυγε τα προβλήματα και κέρδισε 4 θέσεις. Στη συνέχεια ο Ισπανός πέρασε με άνεση τη McLaren του Μπάτον αλλά και τις δυο Mercedes. 


Μιλώντας σχετικά μετά το τέλος του αγώνα ο Ρόσμπεργκ τόνισε: " Περιμέναμε ότι θα υστερούσαμε λίγο σε ρυθμό από τις Red Bull αλλά δεν πιστεύαμε πως η Ferrari θα ήταν πιο γρήγορη από εμάς. Αυτό ήταν αναπάντεχο. Γενικά όμως είμαστε στη σωστή κατεύθυνση. Μπορεί να μην είχαμε την ταχύτητα για να κερδίσουμε σήμερα αλλά είμαστε σταθεροί. Πήραμε σημαντικούς βαθμούς για την ομάδα και έχουμε μπροστά μας κι άλλες ευκαιρίες για σπουδαία αποτελέσματα".
Enhanced by Zemanta

Λέει αλήθεια ο Παστόρ; H άποψη του Μαλντονάντο διαφέρει


Ο 28χρονος οδηγός από τη Βενεζουέλα δίνει μια τελείως διαφορετική διάσταση στη σύγκρουσή του με το ντι Ρέστα που οδήγησε το Σκωτσέζο σε εγκατάλειψη ενώ και για τον ίδιο επέσυρε ποινή "Stop and Go".


Βρισκόμασταν 4 γύρους μετά το μέσο του αγώνα και συγκεκριμένα στον 26ο γύρο όταν οι Sauber του Γκουτιέρεζ, η Williams του Μαλντονάντο και οι Force India των Σούτιλ και ντι Ρέστα, έφτασαν όλες μαζί στο σικέιν "Bus Stop". 

Στο συγκεκριμένο σημείο οι πιλότοι καλούνται να φρενάρουν από τα 320km/h στα 90km/h και να στρίψουν ώστε να βγουν στην ευθεία εκκίνησης - τερματισμού.

Ο Μαλντονάντο στην προσπάθειά του να περάσει το Γκουτιέρεζ, χάνει τα φρένα, ο Σούτιλ βρίσκει ευκαιρία τον περνάει, ακουμπάνε και εν συνεχεία η Williams σηκώνει στον αέρα τη Force India που ακολουθεί με τον ντι Ρέστα να μην μπορεί να κάνει τίποτα.

ΟΙ αγωνοδίκες αφού εξέτασαν από βίντεο όλες τις κάμερες που είχαν καταγράψει το συμβάν απεφάνθησαν πως για τη σύγκρουση ήταν υπαίτιος ο Μαλντονάντο στον οποίο και επέβαλλαν ποινή.


Μετά τη λήξη του αγώνα ο 28χρονος μιλώντας σχετικά έδωσε μια τελείως διαφορετική διάσταση: " Με χτύπησε ο Σούτιλ καθώς προσπαθούσα να ξαναμπώ στη γραμμή μου, μπήκε μπροστά μου, επιθετικά και χτύπησε την εμπρός πτέρυγα. Το μονοθέσιο αναπήδησε έχασα τον έλεγχο και το τιμόνι. Η σύγκρουση ήταν δυνατή. Μέρος της πτέρυγας σφήνωσε κάτω από το μονοθέσιο και έχασα την πρόσφυση μπροστά. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα για να αποφύγω το ντι Ρέστα. Το συμβάν το προκάλεσε ο Σούτιλ αλλά την ποινή την πήρα εγώ".

Από την πλευρά του ο ντι Ρέστα είπε πως αποκόμισε την εντύπωση ότι ο Μαλντονάντο επιχείρησε να μπει στα πιτ αλλά επιφυλάχθηκε μέχρι να δει αναλυτικά όλα τα ριπλέι.

Μιλώντας για λογαριασμό της Williams ο αρχιμηχανικός Τσάβι Πουγιόλαρ πρόσθεσε: "Ο Παστόρ ήταν άτυχος γιατί δεν δούλευε η ενδοεπικοινωνία. Βλέπαμε ότι θα γίνει μπέρδεμα αλλά δεν μπορούσαμε να του μιλήσουμε".

Τελικά ο Μαλντονάντο τερμάτισε εκτός βαθμών ενώ ο Σούτιλ πήρε τους 2 βαθμούς της 9ης θέσης.

protothema.gr
Enhanced by Zemanta

Απίστευτο θέαμα και γκάζια στον αγώνα δεξιοτεχνίας αυτοκινήτων στη Ρόδο!


Εχθές το βράδυ διοργανώθηκε με απόλυτη επιτυχία για ακόμα μια χρονιά από τον Ροδιακό Σύλλογο Αυτοκίνησης, αγώνας δεξιοτεχνίας αυτοκινήτων σε μια προσπάθεια αναβίωσης των αγώνων αυτών στην Ρόδο.

Η πλατεία δημαρχείου γέμισε από κόσμο που απόλαυσε ένα εκπληκτικό θέαμα οδήγησης από 28 οδηγούς με 36 συνολικά συμμετοχές. Εμπειρία στην οδήγηση, μανούβρες, γκάζια, καπνός και πολύ κέφι έδωσε ένα διαφορετικό σκηνικό εχθές στο κέντρο της πόλης. Επίσης υπήρχε μουσικοχορευτικό θέαμα από μαζορέτες που ψυχαγωγούσαν το κοινό στα ενδιάμεσα του αγώνα!

Όλα άψογα προσεγμένα για την ασφάλεια του κοινού αλλά και των οδηγών με προστατευτικά κιγκλιδώματα και όχι μόνο, ολοκλήρωναν μια υπέροχη βραδιά μηχανοκίνητου αθλητισμού στο νησί της Ρόδου.

Η αδρεναλίνη του κοινού χτύπησε κόκκινο, οι οδηγοί έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό όπως και οι διοργανωτές του Αγώνα. Ευχόμαστε η προσπάθεια αυτή που συνεχίζεται για τρίτη φορά , να γίνει θεσμός στο νησί της Ρόδου.

Οι συμμετοχές ήταν οι ακόλουθες:

Κατηγορία Α

Αρνάς Τάσος Peugeot 106

Λιγκώνης Σπύρος VW Polo

Παπαγεωργίου Γιάννης Peugeot 106

Γεωργάς Γιάννης Citroen Saxo 1400

Σαρή Χασάν Χασάν Citroen Saxo 1600

Χίτζιος Δημήτρης Citroen Saxo 1600

Σέρμπης Γρηγόρης Citroen Saxo 1600

Κατηγορία Β

Κασλίογλου Τζαν Peugeot 206

Σαρταρίδης Θανάσης Renault Clio 1.4L

Αρνάς Τάσος SEAT Cordoba 1600

Κασλίογλου Ερόλ Peugeot 206

Κατηγορία C

Καραμιχάλης Φώτης Mitsubishi Charisma

Σπάρταλης Νίκος Alfa Romeo 156 GTS

Σαρή Χασάν Χασάν Ford Escort 2000

Κάππας Γιώργος Honda

Κατηγορία Turbo

Κοντός Μανόλης Seat Leon Cupra 2.0

Τζουβαλάς Νίκος Peugeot 207

Χατζηχριστοδούλου Κώστας VW Golf GTI

Παπαγεωργίου Γιάννης Peugeot 106

Πέτας Στέφανος Audi S3A3

Χατζημανώλης Γιώργος Renault Megane

Κατηγορία Racing

Λυμπερόπουλου Κόμμισα Renault 5

Κουλούμπρης Μανώλης Peugeot 106

Τσίκκης Τάσος Peugeot Rally 106

Παπαγεωργίου Γιάννης Peugeot 106

Τσαγγαράκης Παναγιώτης UNO 45

Καραμιχάλης Φώτης Renault 5

Κατηγορία RWD

Σπάρταλης Νίκος Alfa Romeo 75

Πέρσελης Νίκος BMW

Λαζαράκης Αντώνης Opel GT

Κατηγορία Drift

Μπούρτογλου Αναστάσιος BMW

Σαρταρίδης Θανάσης Nissan 350Z

Χρυσόπουλος Δήμος BMW E21

Λυμπερόπουλος Αλέξανδρος BMW E30

Πέρσελης Γιώργος BMW

Πούπουλος Τάκης BMW




rodosreport.gr

Κυριακή, 25 Αυγούστου 2013

To Spa του Vettel και το χαμόγελο του Alonso

Ο Sebastian Vettel πήρε άνετα τη νίκη στο Spa, με τον Fernando Alonso να εντυπωσιάζει και να τερματίζει 2ος


Άλλο ένα αποφασιστικό βήμα για την κατάκτηση του 4ου συνεχόμενου τίτλου της καριέρας του έκανε ο Sebastian Vettel.

Ο πιλότος της Red Bull προσπέρασε μόλις στον πρώτο γύρο τον poleman Lewis Hamilton και δεν έπαψε να οδηγεί τον αγώνα, φτάνοντας στην 5η του νίκη τη φετινή σεζόν.

Εντυπωσιακός αγώνας για τον Fernando Alonso που ανέβηκε στο 2ο σκαλί του βάθρου εκκινώντας από την 9η θέση!

Την τριάδα συμπλήρωσε ο Lewis Hamilton που δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί την pole position που κατέκτησε.
Enhanced by Zemanta

Και τώρα Μόντσα για Vettel!

Formula One 2010 Rd.16 Japanese GP: Sebastian ...
(Photo credit: Wikipedia)

Στο Σπα, ο Vettel πήρε την 5η φετινή του νίκη και πλέον στοχεύει την καρό σημαία και στη Μόντσα!

Ο Sebastian Vettel στάθηκε στο ρυθμό που είχει το μονοθέσιό του από τη στιγμή που προσπέρασε τον Lewis Hamilton.

Πλέον, ο Γερμανός πιλότος στρέφεται στον αγώνα της Μόντσα - εκεί όπου θα κυνηγήσει την 6η του φετινή νίκη.

«Το μονοθέσιο ήταν πολύ πιο γρήγορο από ότι περίμενα. Είχαμε τον ρυθμό για να ελέγχουμε τον αγώνα και πραγματικά διασκέδασα πολύ. Ακόμη, νομίζω ότι και οι μηχανικοί της ομάδας δεν ήταν τόσο αγχωμένοι, όσο άλλες φορές. Δεν έβρεξε, συνεπώς οι επιλογές μας ήταν εύκολες. Ανυπομονούμε για το Grand Prix της Μόντσα», ήταν τα λόγια του Vettel, για να συνεχίσει:

«Ήταν ένας φανταστικός αγώνας από την αρχή μέχρι το τέλος του. Από την ώρα που προσπέρασα τον Lewis είχα απίστευτο ρυθμό».
Enhanced by Zemanta

Προβληματισμένος ο Alonso

Ο Alonso προβληματίστηκε που δεν μπόρεσε να αποτελέσει απειλή για τον Vettel!

Καλή η δεύτερη θέση αλλά όχι για τον Fernando Alonso.

Ο Ισπανός πιλότος που βρέθηκε πίσω από τον Sebastian Vettel, πιστεύει ότι στη Μόντσα θα κάνει τους φίλους της Ferrari να χαμογελούν.

"Έπρεπε να ανακτήσουμε κάποιες θέσεις, δεν ήμασταν εντάξει χθες. Όμως σήμερα λίγο βαρετό, πήραμε τη δεύτερη θέση αλλά δεν ήμασταν απειλή για τον Sebastian Vettel και δεν είχαμε απειλή από πίσω. Είναι ένα σημαντικό σαββατοκύριακο για μας και πηγαίνουμε στη Μόντσα γεμάτοι κίνητρο, όπου θέλουμε να δώσουμε χαμόγελα στους φίλους μας", είπε χαρακτηριστικά ο Alonso.
Enhanced by Zemanta

VIDEO: Το «μπαμ» Maldonado- Di Resta

Δείτε το ατύχημα που του Pastor Maldonado με τον Paul di Resta στην πίστα του Σπα!

Hamilton: «Έχουμε κάνει καλή δουλειά»

Την πεποίθηση ότι η Mercedes θα είναι περισσότερο ανταγωνιστική στο γκραν πρι της Σιγκαπούρης εξέφρασε ο Lewis Hamilton

O Lewis Hamilton έκανε δηλώσεις μετά το τέλος του Grand Prix στο Σπα και εξέφρασε την πίστη του ότι η Mercedes θα είναι περισσότερο ανταγωνιστική στην Σιγκαπούρη.

Ο Βρετανός πιλότος, τόνισε πως η ομάδα θα κάνει τροποποιήσεις στην W04 ενόψει της συνέχειας του πρωταθλήματος.

Αναλυτικά:

«Κάθε χρόνο στο Σπα και στη Μόντσα έχουμε νέο πακέτο κάποιες φορές αυτό το πακέτο είναι καλό και άλλες φορές δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες.

Έχουμε κάνει καλή δουλειά, ωστόσο η Red Bull έχει κάνει καλύτερη. Θα κάνουμε κάποιες τροποποιήσεις και θα πρέπει να περιμένουμε, νομίζω ότι στο Grand Prix της Σιγκαπούρης θα είμαστε περισσότερο ανταγωνιστικοί.

Στην εκκίνηση έκανα λάθος με πέρασε ο Vettel και στη συνέχεια ήταν πολύ δύσκολο να κρατήσω πίσω μου τον Αλόνσο».
Enhanced by Zemanta

Lorenzo: «Πολύ δύσκολο για τον τίτλο»

Μετά τη νίκη του Marquez στην Τσεχία, ο Lorenzo δεν πιστεύει στο φετινό πρωτάθλημα


Βλέποντας τον Μarc Marquez να σαρώνει στο φετινό πρωτάθλημα, ο Jorge Lorenzo ξέρει πως η κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος απομακρύνεται.

Ο Ισπανός, μετά την Τσεχία, όπου ειδε τον συμπατριώτη του να θριαμβεύει σχολίασε:

«Έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό, δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο. Πιστεύω πως έκανα το καλύτερο ξεκίνημα στην καριέρα μου, κέρδισα πολλές θέσεις και ήμουν πολύ γρήγορος. Προσπάθησα να δημιουργήσω διαφορά με τις δύο Honda, αλλά στη συνέχεια την κάλυψαν ο Marquez και ο Pedrosa. Ήταν πιο γρήγοροι από μένα και δεν μπορούσα να κάνω κάτι περισσότερο. Όταν με πέρασαν και οι δύο δεν υπήρχε τρόπος να αντιδράσω», δήλωσε ο Ισπανός αναβάτης και πρόσθεσε: «Με αυτή τη διαφορά είναι πολύ δύσκολο να υπερασπιστώ τον τίτλο. Δεν έχει τελειώσει τίποτα, αλλά σίγουρα υπάρχει μεγάλη ανηφόρα μπροστά μου».

Enhanced by Zemanta

Ράλι Γερμανίας: Έγραψε ιστορία ο Σόρντο


Στη σκιά της τραγωδίας του Σαββάτου, ο Ντάνι Σόρντο και ο Τιερί Νοβίλ πάλεψαν μέχρι τέλους για την πρώτη τους νίκη στο WRC και τελικά εκείνος που χαμογέλασε ήταν ο οδηγός της Citroen.

Ο Ισπανός ρίχτηκε στη μάχη της Κυριακής έχοντας διαφορά μόλις 8 δέκατα του δευτερολέπτου με τον Βέλγο και αποφεύγοντας με μαεστρία τις παγίδες που έκρυβε η βρεγμένη άσφαλτος, βγήκε νικητής με χρόνο 3:15:19.4.

Το τέλος της πρώτης ΕΔ της ημέρας βρήκε προηγούμενο τον Σόρντο κατά 2,2 δευτερόλεπτα, ενώ στην τελευταία ΕΔ που ήταν και η Power Stage, αμφότεροι τα έδωσαν όλα... Η σεμνή τελετή έλαβε τέλος λίγο πριν τον τερματισμό όταν ο Νοβίλ είχε έξοδο με το Ford Fiesta και έχασε ένα περίπου λεπτό.

Για την ιστορία ο Σεμπαστιάν Οζιέ κέρδισε την Power Stage, αφήνοντας πίσω του τον Ισπανό και τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, ενώ την τελευταία θέση του βάθρου κατέλαβε ο Μίκο Χίρβονεν. Ο Λάτβαλα, τέλος, παρά την εγκατάλειψη του Σαββάτου, πήρε τελικά την 7η θέση στη γενική κατάταξη.

Η κατάταξη

1. Ντάνι Σόρντο, Citroen, 3:15:19.4

2. Τιερί Νοβίλ, M-Sport Ford, +53.0

3. Μίκο Χίρβονεν , Citroen, +2:36.1

4. Μάρτιν Πρόκοπ , Czech Ford, +8:00.8

5. Ρόμπερτ Κούμπιτσα, PH Citroen , +9:01.3 (WRC 2)

6. Έλφιν Έβανς, M-Sport Ford, +9:14.2 (WRC 2)

7. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, Volkswagen, +9:55.0

8. Χέιντεν Πάντον, ASM Skoda, +13:01.2 (WRC 2)

9. Μαντς Όστμπεργκ M-Sport Ford +13:28.1

10. Εβγκένι Νόβικοφ M-Sport Ford +15:17.9

Η πρώτη πεντάδα στη βαθμολογία

1. Σεμπαστιάν Οζιέ, 184

2. Τιερί Νοβίλ, 109

3. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, 98

4. Ντάνι Σόρντο, 96

5. Μίκο Χίρβονεν, 88
Enhanced by Zemanta

Formula 1- GP Βελγίου: Άνετη - καθοριστική νίκη Φέτελ!

H εξέλιξη του Βελγικού GP δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική και το μόνο βέβαιο είναι πως ο συγκεκριμένος αγώνας θα ξεχαστεί γρήγορα.


Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τον poleman, Λιούις Χάμιλτον να διατηρεί την πρωτοπορία αλλά όχι για πολύ. Μετά την Eau Rouge ο Φέτελ κόλλησε πίσω από τη Mercedes και πέρασε εύκολα στα φρένα για τη Λε Κομπ. Από κει και πέρα ο Γερμανός ήλεγχε το ρυθμό του αγώνα μέχρι το φινάλε. Σε καμία περίπτωση δεν πιέστηκε ή δεν κινδύνεψε από κάποιον.
Πιο πίσω δόθηκε μάχη για το βάθρο ανάμεσα στους Αλόνσο και Χάμιλτον.

Ο Ισπανός που εκκινούσε από την 9η θέση επέλεξε την πιο κλειστή γραμμή στην πρώτη στροφή (La Source) και αυτό του βγήκε. Ο Αλόνσο έστριψε 5ος στη Λε Κομπ και από κει και πέρα ήταν σαφές πως είχε το ρυθμό να περάσει τις Mercedes αλλά και το Μπάτον. Όπερ και εγένετο έτσι ο Ισπανός βρέθηκε 2ος μετά το 1ο πιτ στοπ και παρέμεινε εκεί μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.

Ο Αλόνσο στο φινάλε ήταν κακόκεφος παρά το αποτέλεσμα πιθανόν γιατί είδε πως δεν είχε τη δυνατότητα να κυνηγήσει τη Red Bull. Ο Ισπανός μετά το 2ο πιτ στοπ είδε τη διαφορά του από το Φέτελ να έχει μειωθεί στα 5.7 sec όμως παρά την προσπάθειά του αυτή αμέσως άνοιξε στα 9sec όταν ο Φέτελ πάτησε το γκάζι. Το μήνυμα ήταν ξεκάρο η Ferrari βελτιώθηκε μεν αλλά δεν είναι σε θέση να χτυπήσει στα ίσα την Red Bull. Αυτό είναι φυσικά κομβικό για τη συνέχεια του πρωταθλήματος και τη μάχη του τίτλου, φυσικά ο Ισπανός είναι σε θέση να το γνωρίζει αυτό καλύτερα από τον καθένα.


Οι Mercedes δεν είχαν την ταχύτητα των προηγούμενων αγώνων αλλά κατάφεραν να περιορίσουν τις απώλειες τερματίζοντας στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα. Ο Μπάτον έφερε τη McLaren στην 6η θέση πίσω από την άλλη Red Bull του Γουέμπερ ενώ η εκγατάλειψη του Ράικονεν από πρόβλημα στα φρένα κόστισε στον Φινλανδό πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος.

Ο Iceman μετρούσε 27 τερματισμούς στη βαθμολογούμενη 10αδα έχοντας δημιουργήσει ρεκόρ αλλά το έσπασε με τη σημερινή του εγκατάλειψη. Για τη Lotus που είναι πλέον σαφές ότι δεν μπορεί να κρατηθεί στη μάχη του πρωταθλήματος καθότι δεν έχει τα λεφτά για να συνεχίσει να εξελλίσει το μονοθέσιο της παράλληλα μ' αυτό του 2014 τα πράγματα είναι δύσκολα. Την τιμή της ομάδας διέσωσε ο Ρομέν Γκροζάν που τερμάτισε τελικά 8ος πίσω από το Φελίπε Μάσα.

Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Σούτιλ και Ρικιάρντο. Ο Γουέμπερ σε δηλώσεις του πριν την εκκίνηση του αγώνα έλεγε πως η απόφαση για το ποιος θα τον αντικαταστήσει στη Red Bull είναι ειλημμένη φωτογραφίζοντας το συμπατριώτη του Ντανιέλ Ρικιάρντο που βαθμολογήθηκε παρότι εκκινούσε 19ος.


Επόμενος αγώνας εντός έδρας για την Toro Rosso και τη Ferrari το Ιταλικό GP από το ναό της ταχύτητας τη θρυλική πίστα της Μόντσα.

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:



protothema.gr

GP Βελγίου: Οι προβλέψεις απαγορεύονται!

Είναι σίγουρο ότι θα βρέξει σήμερα στο Σπα, το ερώτημα είναι πόσο και σε ποιο χρονικό σημείο.


Η πιθανότητα βροχής είναι στο 60% και όταν αυτή έρθει πιθανόν να ανατρέψει πολλά στον αγώνα. Ένα σημαντικό στοιχείο είναι η δυνατότητα επιλογής που έχουν οι δέκα πρώτοι πιλότοι όσον αφορά στη γόμα που θα εκκινήσουν. Καθότι χτες στο Q3 χρησιμοποιήθηκαν τα ενδιάμεσα ελαστικά σήμερα είναι στη διακριτική τους ευχέρεια με τι θα εκκινήσουν. Η Pirelli έχει στη διάθεση των ομάδων τη μέση και τη σκληρή γόμα. 

Πρώτη περίπτωση είναι να έχουμε στεγνό αγώνα. Η λογική λέει πως οι Χάμιλτον και Φέτελ που εκκινούν από την 1η σειρά θα μονομαχήσουν για τη νίκη. H τελική ταχύτητα των δυο μονοθεσίων είναι παραπλήσια και μένει να δούμε αν ο Χάμιλτον μπορεί να οδηγήσει στο ρυθμό των RB8 χωρίς να φθείρει υπέρμετρα τα ελαστικά.

Αν κάποιος είναι σε στρατηγική 2 πιτ στοπ λογικά θα εκκινήσει με τη μέση γόμα και μετά το 10ο γύρο θα αλλάξει πάλι σε μέση γόμα. Πριν τον 25ο θα βάλει τη σκληρή για 20 γύρους μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας στον 44ο γύρο.

Αν κάποιος (Ράικονεν - Μπάτον) μπορεί να κάνει ένα πιτ στοπ τότε λογικά θα εκκινήσει με τη σκληρή γόμα θα φτάσει μέχρι τον 25ο γύρο και θα προσπαθήσει να βγάλει 18 - 19 γύρους με τη μέση στο φινάλε. Αυτή η στρατηγική θα μπορούσε να αποδειχτεί επωφελής αν εμφανιστεί αυτοκίνητο ασφαλείας που θα μηδενίσει τις διαφορές μετά το μέσο του αγώνα.

Δεύτερη περίπτωση είναι να έχουμε βρεγμένο αγώνα. Σ' αυτή το πρώτο ερώτημα είναι αν θα έχουμε εκκίνηση έστω και με ενδιάμεσα ελαστικά. Από κει και πέρα πολλά θα κριθούν στη στρατηγική των ομάδων. Σίγουρα ο Χάμιλτον με καθαρό δρόμο μπροστά του θα έχει ένα πλεονέκτημα όμως πιλότοι όπως οι Ράικονεν, Μπάτον και Αλόνσο έχουν πολλές φορές στο παρελθόν κάνει απίστευτες υπερβάσεις σε τέτοιες συνθήκες.

Αίσθησή μας είναι ότι σήμερα θα δούμε έναν αγώνα με πολλές ανατροπές και νικητή έκπληξη. Κίμι ή Τζένσον! Βέβαια η λογική λέει Χάμιλτον ή Φέτελ. Αλλά ως γνωστό εκεί που σταματά η λογική ξεκινά η F1.

Ο αγώνας θα μεταδοθεί απευθείας από τη Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤΕ στις 15:00 το μεσημέρι.

protothema.gr

Σάββατο, 24 Αυγούστου 2013

Τραγωδία στο Ράλι Γερμανίας: Δυο νεκροί


Στο πένθος βυθίστηκε για μια ακόμα φορά ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς δύο άνθρωποι έχασαν τη ζωή της, κατά τη διάρκεια του Ράλι Γερμανίας.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η οργανωτική επιτροπή του Ράλι, ο οδηγός ενός ολλανδικού πληρώματος που συμμετείχε σε αγώνα επίδειξης με ιστορικά οχήματα, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου στην ειδική διαδρομή «Arena Panzerplatte», με αποτέλεσμα να σκοτωθεί τόσο ο ίδιος, όσο και ο συνοδηγός.

Οι διοργανωτές διέκοψαν αμέσως τον αγώνα και η ειδική ακυρώθηκε. Το πρόγραμμα θα συνεχιστεί κανονικά με τις προκαθορισμένες Ειδικές Διαδρομές της Κυριακής 25 Αυγούστου.

GP Μπρνο (QF): Πήρε φόρα ο Κράτσλοου

Τη δεύτερη pole position της καριέρας του, δύο περίπου μήνες μετά την πρώτη επί ολλανδικού εδάφους, κατέκτησε ο Καλ Κράτσλοου, αυτή τη φορά στο Grand Prix της Τσεχίας με χρόνο 1.55:527.

Η χρήση του σκληρότερου εμπρός ελαστικού στο δεύτερο μισό των κατατακτήριων δοκιμών του Μπρνο, βελτίωσε αισθητά τον χρόνο του Καλ Κράτσλοου, ο οποίος έκανε ένα γρήγορο γύρο λίγο πριν το φινάλε και ανέβηκε στην πρώτη θέση.

Ο Χόρχε Λορένθο, από την πλευρά του, σημείωσε αρκετά νωρίς το χρόνο του που τον έφερε στη δεύτερη θέση. Αισιοδοξούσε ότι θα κατακτήσει εκείνος την pole position, όμως, ο Βρετανός είχε αντίθετη άποψη.

Από την τρίτη θέση θα εκκινήσει στο Grand Prix της Κυριακής (25/8, 15:00) ο Μαρκ Μάρκες. Ο πρωτοπόρος βελτίωσε ελαφρώς την απόδοσή του συγκριτικά με τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής και κατάφερε να μείνει μόλις 44 χιλιοστά πίσω από τον Ισπανό.
Enhanced by Zemanta

GP Βελγίου - Συγκλονιστική τροπή : Ο Χάμιλτον στην pole!

Υπό βροχή διεξήχθησαν οι κατατακτήριες δοκιμές του Βελγικού GP στην πίστα του Σπα. Η εξέλιξη ήταν συγκλονιστική με τις ανατροπές να διαδέχονται η μία την άλλα στα δάση των Αρδεννών.

Οι ελεύθερες δοκιμές το πρωί του Σαββάτου διεξήχθησαν σε στεγνό οδόστρωμα και ταχύτερος όλων ήταν ο Φέτελ. Η βροχή άρχισε να πέφτει στις 14:50 ώρα Ελλάδος, δέκα λεπτά πριν το ξεκίνημα των δοκιμών και ήταν απαραίτητη η χρήση των ενδιάμεσων ελαστικών με χάραξη για λίγο νερό στο οδόστρωμα. Γύρο με το γύρο όμως η αγωνιστική γραμμή στέγνωνε, η βροχή κόπασε και ως φυσικό επακόλουθο οι χρόνοι βελτιώνονταν.

Τρεις πιλότοι, ο λόγος για τους Φαν ντερ Γκαρντ της Caterham και Τσίλτον, Μπιάνκι της Marussia ρίσκαραν στο φινάλε χρησιμοποιώντας στεγνά ελαστικά και δικαιώθηκαν καθότι βρέθηκαν στη 16αδα.  Ειδικά για το φαν ντερ Γκαρντ η επίδοσή του ήταν εντυπωσιακή, αφού ήταν 3ος στη σχετική άτυπη κατάταξη του Q1.

Στον αντίποδα στη ρώσικη ρουλέτα της 17ης θέσης πιάστηκαν οι δυο Toro Rosso, οι δυο Williams, ο Γκουτιέρεζ της Sauber και ο Πικ της Caterham.  Ενδεικτικό του τι συνέβη ήταν η πρώτη θέση στην κατάταξη του Μαλντονάντο 5 λεπτά πριν την ολοκλήρωση της αντίστροφης μέτρησης του 20λεπτου. Ο ταχύτερος γύρος στο Q1 επιτεύχθηκε από τον Αλόνσο με ενδιάμεσα ελαστικά.

Στο Q2 το οδόστρωμα ήταν στεγνό και οι προσπάθειες ξεκίνησαν κατευθείαν με τη πιο μαλακή εκ των δυο γομών της Pirelli τη μέση. Οι μόνοι που επιχείρησαν με τη σκληρή γόμα ήταν οι δυο πιλότοι της Ferrari και ο Μαρκ Γουέμπερ. Ταχύτερος όλων ήταν ο τέσσερις φορές νικητής στη συγκεκριμένη πίστα Κίμι Ράικονεν που και στις δυο προσπάθειές του έκανε το ταχύτερο πέρασμα. Ο Φινλανδός φάνηκε να βρίσκει το πάτημά του με τη μέση γόμα και έθεσε σοβαρή υποψηφιότητα για τη μάχη της pole.

Εντύπωση προκάλεσε η υστέρηση του Φέτελ που ήταν 6ος πίσω και από τους Αλόνσο, Ρόσμπεργκ, Γουέμπερ και Μπάτον με διαφορά 0.35 sec από το Ράικονεν. Από τη συνέχεια της διαδικασίας αποκλείστηκαν η 2η Sauber του Νίκο Χούλκενμπεργκ, η μια Force India του Άντριαν Σούτιλ, η μία McLaren του Σέρτζιο Πέρεζ και όπως ήταν λογικό οι τρεις οδηγοί των μικρών ομάδων που είχαν προκριθεί στο Q2.

Το Q3  ξεκίνησε μαζί με τη βροχή που έπεφτε στο τελευταίο μέρος της πίστας. Όλοι οι οδηγοί όπως ήταν φυσικό βγήκαν αμέσως να πάρουν χρόνο όσο το οδόστρωμα κρατούσε ακόμη.  Τελικά όμως κανείς δεν τα κατάφερε, με ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα οι εννιά πιλότοι που το επιχείρησαν επέστρεψαν άπρακτοι στα πιτ για να βάλουν ενδιάμεσα ελαστικά. Ο ντι Ρέστα που βγήκε εξ αρχής με ενδιάμεσα ελαστικά ήταν ο πρώτος που πήρε χρόνο και η επίδοσή του αυτή φάνηκε προς στιγμή ικανή να του χαρίσει ακόμη και την 1η θέση καθώς η βροχή δυνάμωνε. Στο φινάλε όμως οι Mercedes και  Red Bull μπόρεσαν να βελτιώσουν τους χρόνους τους αφήνοντας πέμπτο τον ντι Ρέστα.

Το φινάλε ήταν συγκλονιστικό με τους Γουέμπερ και Φέτελ να βελτιώνουν ενώ η αντίστροφη μέτρηση έχει ολοκληρωθεί και το Χάμιλτον να λέει την τελευταία λέξη παίρνοντας τη μπουκιά από το στόμα του Φέτελ. Ήταν η 4η συνεχόμενη pole position για το Χάμιλτον νικητή του προηγούμενου αγώνα στην Ουγγαρία και νικητή στο Σπα το 2010.

Συνολικά η αυριανή σειρά εκκίνησης είναι:



protothema.gr

Video - Ρετρό γύρισμα για Αλόνσο – Μάσα!

Μια μέρα πριν αρχίσει η δράση στην ιστορική πίστα του Σπα όπου φιλοξενείται αγώνας F1 από το 1950 διοργανώθηκε ένα πολύ ενδιαφέρον γύρισμα για λογαριασμό του official sponsor του αγώνα.

Σ΄ αυτό συμμετείχαν διάφορες προσωπικότητες της F1, μπορείτε να δείτε το Μπραντλ με φούμο στο πρόσωπο γνωστούς δημοσιογράφους αλλά και τους Αλόνσο Μάσα ντυμένους στο πνεύμα της εποχής. Παλιές κλασσικές Ferrari, όμορφα κορίτσια, όμορφα ντυσίματα και ακούσματα κάθε εποχή έχει τα δικά της.

Δείτε το βίντεο...


video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

GP Βελγίου: Απευθείας μετάδοση από τη Δημόσια Τηλεόραση!

Το πρωτάθλημα της F1, συνεχίζεται μετά την καλοκαιρινή ανάπαυλα με το Βελγικό GP στη θρυλική πίστα του Σπα.

Η Δημόσια Τηλεόραση θα μεταδώσει απευθείας το Βελγικό GP αύριο Κυριακή (25/8) στις 15:00. Νωρίτερα και συγκεκριμένα από τις 14:00 θα έχει ξεκινήσει η εκπομπή με τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών και άλλων ενδιαφέροντων θεμάτων.

Ο Αλόνσο εξηγεί τα μυστικά της πίστας του Σπα, ο Γουέμπερ πειράζει την κοπέλα του Μπάτον και ο Φέτελ αλλάζει χρώμα μαλλιών. Όλα αυτά στο Pre Race της Δημόσιας Τηλερόασης αύριο στις 14:00.

Τόσο οι κατατακτήριες δοκιμές σήμερα (15:00) όσο και ο αγώνας αύριο θα μεταδοθούν και από τον ΟΤΕ.

Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013

Μόλις 7 δεύτερα είναι η διαφορά που χωρίζει τον Latvala με τον Neuville!


Μόλις 7 δεύτερα είναι η διαφορά που χωρίζει τον Latvala με τον Neuville! Τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμη!
 

Ο Jari- Matti Latvala μπορεί να ξεκινάει την τρίτη ημέρα του αγώνα, βρισκόμενος στην πρώτη θέση της Γενικής Κατάταξης του ράλι της Γερμανίας, αλλά η αλήθεια είναι ότι θα έχει αρκετό άγχος.

Ο λόγος είναι το γεγονός ότι θα έχει πίσω του τον Neuville, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις 7 δεύτερα.

Ο Φινλανδός οδηγός της ομάδας της Volkswagen έκανε τον ταχύτερο χρόνο στις δύο τελευταίες Ειδικές Διαδρομές και με αυτόν τον τρόπο σταμάτησε το σερί 4 νικών του αντιπάλου του (SS3, SS4, SS5, SS6).


Έτσι, λοιπόν, καταλαβαίνουμε ότι οι δύο οδηγοί έχουν ανοικτούς λογαριασμούς ενόψει της συνέχειας.



Ο Dani Sordo ήταν αυτός που βρέθηκε στην 3η θεση και είδε τη διαφορά του να αυξάνεται από τον δεύτερο.

Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι ο Hirvonen βρέθηκε στην 4η θέση, ενώ πίσω του βρίσκεται ο Ostberg.

Αναλυτικά:

Pos Driver Team/Car Time/Gap
1. Jari-Matti Latvala VW 1h38m04.1s
2. Thierry Neuville M-Sport Ford +7.3s
3. Dani Sordo Citroen +26.3s
4. Mikko Hirvonen Citroen +47.6s
5. Mads Ostberg M-Sport Ford +2m12.3s
6. Martin Prokop Czech Ford +4m17.6s
7. Nasser Al-Attiyah M-Sport Ford +4m52.1s
8. Robert Kubica PH Citroen +4m59.5s*
9. Elfyn Evans M-Sport Ford +5m11.9s*
10. Sepp Wiegand Skoda Deutschland +6m53.7s*
Enhanced by Zemanta

O Ραϊκόνεν προβάρει τα «κόκκινα»

Το σίριαλ του φετινού καλοκαιριού για το μέλλον του Φινλανδού στην F1 συνεχίζεται με φόντο τη Ferrari.

Εν αναμονή του βελγικού Γκραν Πρι στο Spa, ο «Guardian» με δημοσίευμά του ήρθε να ταράξει και πάλι τα νερά στην F1 σχετικά σε ποια ομάδα θα τρέχει του χρόνου ο Ράικονεν , καθώς ο 33χρονος Φινλανδός φαίνεται ότι απέκτησε και νέο προορισμό, εκτός από Red Bull, Lotus και αυτός δεν είναι άλλος από την Ferrari.

Όπως υποστηρίζει η Βρετανική εφημερίδα , υπάρχουν σκέψεις στην Ιταλική ομάδα να αντικαταστήσουν τον Φελίπε Μάσα στο τέλος της σεζόν,  και το μέλλον του Βραζιλιάνου  στην Scuderia  θα εξαρτηθεί  στα επόμενα δύο Γκραν Πρι, καθώς περιμένουν στην Ferrari  να αλλάξει αγωνιστική συμπεριφορά  και να φέρει τα επιθυμητά  αποτελέσματα για την ομάδα. Λάδι στην φωτιά και τα σενάρια για συζητήσεις της Ferrari με τον Κίμι Ραϊκόννεν  για επιστροφή του  στο Μαρανέλο,  έριξε και η χθεσινή απουσία του  από τα πάντοκ του Σπα, με την Lotus πάντως να τον καλύπτει με την αιτιολογία ότι απουσίαζε λόγω ασθένειας. Οι πληροφορίες αναφέρουν  πως ο πραγματικός λόγος ήταν,  ότι ήθελε να αποφύγει  τον καταιγισμό ερωτήσεων των δημοσιογράφων για το μέλλον του. Από την πλευρά του Φινλανδού, δηλώσεις έκανε ο μάνατζερ του, Στιβ Ρόμπερτσον,  ο οποίος ναι μεν είπε  ότι το κλειδί για το μέλλον του  Ράικονεν το έχει η  Lotus, αλλά  μόνο υπό προϋποθέσεις...δηλαδή να του εξασφαλίσει η ομάδα ανταγωνιστικό μονοθέσιο και να τον καλύψει οικονομικά. Σε διαφορετική περίπτωση ο Ράικονεν θα αγωνιστεί σε άλλη ομάδα το 2014.
Από την πλευρά της Ferrari δηλώνει αδιάφορη προς το παρόν  με τον  εκπρόσωπο της να δηλώνει στο BBC  «Αυτήν τη στιγμή δεν σκεφτόμαστε καθόλου την αγορά των οδηγών ».
Καταλυτικό ρόλο για την μετακίνηση η όχι του Ράικονεν στην Ferrari θα παίξει και ο  Φερνάντο Αλόνσο καθώς δεν θέλει να έχει για teamate του τον ιδιόρρυθμο 33χρονο Φινλανδό και  σε κάθε περίπτωση θέλει ένα « διαχειρίσιμο πιλότο» στο άλλο μονοθέσιο της ομάδας. Να τονίσουμε ότι ο   Ράικονεν είχε αγωνιστεί για 3 χρόνια στη Ferrari από το 2007 έως το 2009, πανηγύρισε  στην πρώτη του χρονιά με την Scuderia τον παγκόσμιο τίτλο. αλλά στην συνέχεια δημιουργήθηκαν  προβλήματα στη συνεργασία του με την ομάδα  και τον αντικατέστησε ο Αλόνσο.

enet.gr

GP Βελγίου: Ταχύτεροι Αλόνσο, Φέτελ στα ελεύθερα!


Το Σπα υποδέχτηκε τους πιλότους με άστατο καιρό, βροχή και κρύο με τη θερμοκρασία να φτάνει τους 24 βαθμούς στον αέρα και τους 33 στο οδόστρωμα με τον αέρα να φτάνει σε ταχύτητα μέχρι και τα 6 μέτρα το δευτερόλεπτο (4 μποφόρ).

Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών (FP1) κυριάρχησαν οι μεικτές συνθήκες. Το πρώτο ημίωρο κύλησε με το μεγαλύτερο μέρος της πίστας να είναι βρεγμένο ενώ υπήρχαν και στεγνά τμήματα στο 2ο sector.

Οι περισσότεροι πιλότοι έπαιξαν το παιχνίδι της υπομονής περιμένοντας τις συνθήκες να βελτιωθούν και γι’ αυτό οι χρόνοι δεν έχουν ιδιαίτερη αξία. Ο Αλόνσο ήταν ταχύτερος όλων όταν χρησιμοποιήθηκαν στεγνά ελαστικά, ο Ισπανός πέτυχε την επίδοσή του με τη σκληρή γόμα.

Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών (FP2) φάνηκε ολοκάθαρα η ταχύτητα των Red Bull. Ο Φέτελ που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο υπερείχε σημαντικά σε τελική ταχύτητα των υπολοίπων πιλότων ενώ ο Γουέμπερ συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους. Οι δυο τους βρέθηκαν στις δυο πρώτες θέσεις της κατάταξης παρότι η προσπάθεια του Φέτελ διεκόπη απότομα 15 λεπτά πριν το φινάλε λόγω κλαταρίσματος ελαστικού. Ο Γερμανός επιστρέφοντας στα πιτ με το πίσω δεξιά ελαστικό χωρίς σχεδόν καθόλου αέρα, πλήγωσε το πάτωμα της RB9 με αποτέλεσμα να ολοκληρωθεί νωρίτερα η προσπάθειά του.


Το ίδιο συνέβη και με τον Ολλανδό Κιέντο φαν ντερ Γκαρντ που έχασε τον έλεγχο της Caterham στη στροφή 15 και χτύπησε στα προστατευτικά ελαστικά καταστρέφοντας το μονοθέσιό του.
Συνολικά οι περισσότεροι γύροι των οδηγών αναλώθηκαν στις δοκιμές ελαστικών με την Pirelli να έχει φέρει στη συγκεκριμένη πίστα τις δυο πιο σκληρές γόμες τη σκληρή και τη μέση. Επιπλέον όλες οι κορυφαίες ομάδες έχουν παρουσιάσει αναβάθμιση στο αεροδυναμικό πακέτο.

Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες γι’ αύριο στις 15:00 ώρα Ελλάδος.


Πρώτη περίοδος

Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...