Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

Ράλι Ακρόπολις: Πήρε κεφάλι ο Νόβικοφ!

Ο 23χρονος Ρώσος οδηγός Εβγένι Νόβικοφ με συνοδηγό την Ίλκα Μίνορ με Ford Fiesta WRC κέρδισε μετά την 1η και τη 2η ειδική της πρώτης μέρας του Ράλι Ακρόπολις. 

Η δεύτερη ειδική διαδρομή ήταν η νυχτερινή της Κινέττας μήκους 26km. Ο Νόβικοφ βγήκε απ’ αυτή ταχύτερα απ’ όλους. Ειδικότερα πήρε ακόμη +9.7 sec από το δεύτερο Ντανιέλ Σόρντο που τον ακολουθεί στην κατάταξη με διαφορά 30 sec και 2.8sec από τον τρίτο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα που ακολουθεί με διαφορά 39sec.

Για όσους δεν τον γνωρίζουν ο Νόβικοφ είναι ο νεότερος σε ηλικία οδηγός που έχει σημειώσει ταχύτερο χρόνο σε ειδική διαδρομή, κάτι που πέτυχε το 2009 σε ηλικία 18 ετών, στο δικό μας Ακρόπολις. Ήταν στο Ακρόπολις 35ος το 2008, 15ος το 2009, 20ος το 2011 ενώ εγκατέλειψε πέρυσι.
Φέτος είναι 8ος στη βαθμολογία με 27 βαθμούς. Έχει εκκινήσει σε 41 αγώνες και έχει ανέβει 2 φορές στο βάθρο (πέρυσι Πορτογαλία/Σαρδηνία). Πριν την εκκίνηση του Ακρόπολις είχε κερδίσει 10 ειδικές διαδρομές, τώρα έφτασε στις 12.


Ο αγώνας θα συνεχιστεί αύριο με 8 ειδικές διαδρομές. Κλέλια – Μυκήνες, Γυμνό, Κεφαλάρι και Ζήρεια θα γίνουν από δυο φορές πρωί και απόγευμα.

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών (σ.σ: από το γραφείο Τύπου) μετά τη νυχτερινή ειδική διαδρομή όπου φυσούσε δυνατά ήταν:

2 HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo
«Δεν είμαι ευχαριστημένος. Σχεδόν τούμπαρα το αυτοκίνητο, στο ασφάλτινο κομμάτι άνοιξα την τροχιά και βρεθήκαμε στις δύο ρόδες».

3 SORDO Daniel - DEL BARRIO Carlos
«Η οδήγηση ήταν πιο καθαρή. Έχασα χρόνο, ήταν μια δύσκολη ημέρα, αλλά είμαι ευχαριστημένος που βρίσκομαι εδώ χωρίς προβλήματα».

4 OSTBERG Mads - ANDERSSON Jonas
«Δύσκολη ειδική, είμαι απογοητευμένος μετά την 1η ειδική. Είναι δύσκολο να επανέλθω. Θα προσπαθήσω να είμαι σε καλύτερη κατάσταση αύριο και να το παλέψω όσο μπορώ».

5 NOVIKOV Evgeny - MINOR Ilka
«Πήγαμε αρκετά καλά. Κάναμε κάποια μικρά λάθη με τα φρένα στο σκοτάδι. Όλα καλά, είναι καλό που προηγούμαστε αύριο».
6 AL ATTIYAH Nasser - BERNACCHINI Giovanni
«Κάτι δεν πάει καλά με το αυτοκίνητο, με το εμπρός τμήμα. Νομίζω συνέβη στη μεγάλη ειδική. Θα προσπαθήσουμε να τερματίσουμε και να μην κάνουμε λάθη».

7 LATVALA Jari-Matti - ANTTILA Miikka
«Ήταν διασκεδαστικό, κανένα πρόβλημα με τη σκόνη. Το θέμα με το χειρόφρενο λύθηκε στο σέρβις. Το αυτοκίνητο υποστρέφει σε κάποια σημεία και δεν ξέρω το λόγο, γιατί δεν ήταν έτσι στις δοκιμές».

9 MIKKELSEN Andreas - MARKKULA Mikko
«Ήταν λίγο δύσκολα στην ειδική. Χάλασε η ένδειξη ταχυτήτων, έδειχνε μόνο 3η. Κάποιες φορές ήμουν με μία πάνω, άλλες με μία κάτω. Προσπάθησα να μετράω τις αλλαγές».

10 AL QASSIMI Khalid - MARTIN Scott
«Η ειδική είχε πολλές πέτρες, αλλά η πρόσφυση είναι καλύτερη, μπόρεσα να οδηγήσω, το ευχαριστήθηκα. Τα παιδιά στο σέρβις έκαναν καλή δουλειά. Είναι συναρπαστικό να οδηγείς νύχτα».

11 NEUVILLE Thierry - GILSOUL Nicolas
«Το αυτοκίνητο είναι καλύτερο τώρα. Τα ελατήρια ήταν μαλακά και έπρεπε να κόψουμε σε κάποια σημεία. Χτυπήσαμε ένα μεγάλο βράχο, αλλά ξεφύγαμε αλώβητοι».

21 PROKOP Martin - ERNST Michal
«Ήταν πολύ καλύτερα απ' ό,τι περίμενα. Δεν είχε σκόνη, τα φώτα μας ήταν καλά και η πρόσφυση πολύ καλύτερη. Αύριο η θέση εκκίνησης θα είναι καλύτερη».

Ο Σαμαράς έδωσε την εκκίνηση στο Ράλι Ακρόπολις [Video]

Ο Σαμαράς έδωσε την εκκίνηση στο Ράλι Ακρόπολις . Δείτε το σχετικό Video

Στο Ζάππειο σήμερα το απόγευμα η εκκίνηση του 59ου Ράλι Ακρόπολης - Ποιοι δρόμοι θα κλείσουν

Η θριαμβευτική εκκίνηση θα γίνει υπό το βλέμμα του Παρθενώνα σήμερα Παρασκευή 31 Μαΐου στις 17:00 το απόγευμα, ενώ η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη. Μια ιδιαίτερη γιορτή για τους αυτοκινητιστές, και όχι μόνο.

Ποιοι δρόμοι θα κλείσουν

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με προσωρινές διακοπές κυκλοφορίας και απαγόρευση στάσης και στάθμευσης θα πραγματοποιηθούν σήμερα, Παρασκευή, στην Αττική, λόγω της διεξαγωγής του 59ου Ράλλυ Ακρόπολις.

Στην Αθήνα η Βασ.Όλγας θα κλείσει σε όλο το μήκος της, και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, από 16.00 έως 19.30.

Στα Μέγαρα, από 15.30 της Παρασκευής έως 01.00 του Σαββάτου θα κλείσουν:

-Στην οδό Γερανείων, το τμήμα της μεταξύ του Βόρειου Παράδρομου της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών - Κορίνθου, μέχρι τη θέση «Γαλήνη».

-Στις οδούς Φιλελλήνων, Παναγίτσας και Βαρδουσίων, σε όλο το μήκος τους μέχρι την συμβολή τους με την οδό Γερανείων, εξαιρουμένων των μόνιμων κατοίκων.

Πέμπτη, 30 Μαΐου 2013

Ράλι Ακρόπολις: Απλά Ελλάδα!

Επιτέλους Ελλάδα! Επειτα από πέντε γύρους, η καρδιά του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι χτυπά στην Ελλάδα. Το 59ο ράλι Ακρόπολις είναι γεγονός, βάζοντας σε δοκιμασία αυτοκίνητα και πληρώματα.

Ο ήλιος, η σκόνη, οι πέτρες, οι «σφιχτές» φουρκέτες και οι υψηλές θερμοκρασίες συνθέτουν ένα σκηνικό απαιτητικό για τους αγωνιζόμενους. Δεν είναι άλλωστε, τυχαίο ότι οι περισσότεροι οδηγοί θεωρούν το ράλι Ακρόπολις ως τον πιο δύσκολο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Το φετινό «ράλι των θεών» θα διεξαχθεί από τις 31 Μαΐου έως και τις 2 Ιουνίου, αποκλειστικά στην Πελοπόννησο. Η οικονομική κρίση επηρέασε άμεσα και τον εθνικό αγώνα, με αποτέλεσμα να μειωθεί κατά μία ημέρα και 100 χλμ. σε σχέση με πέρυσι. Γεγονός που τον κατατάσει ως έναν από τους μικρότερους μέχρι στιγμής, αγώνες καθώς περιλαμβάνει μόλις 14 ειδικές διαδρομές έναντι 22 πέρυσι.
Κέντρο του ράλι θα είναι για μία ακόμη φορά το Λουτράκι, καθώς εκεί θα βρίσκεται το Γραφείο Τύπου του αγώνα αλλά και τo service park.

Το τελευταίο δανείζεται (και πάλι) το χώρο της Σχολής Μηχανικού. Πεδίο δράσης αυτοκινήτων και πληρωμάτων θα είναι η Πελοπόννησος που θα φιλοξενήσει και τις 14 ειδικές διαδρομές.

Τα δύσκολα ξεκινούν για τους αγωνιζόμενους αμέσως μετά την εκκίνηση, την Παρασκευή 31 Μαΐου στο Ζάππειο. Τα αυτοκίνητα θα κατευθυνθούν για την πρώτη εδική διαδρομή της ημέρας και του αγώνα (Κινέτα – Πίσσια), η οποία έχει μήκος 47,7 χλμ. και είναι η μεγαλύτερη του αγώνα. Τα... βάσανά τους όμως δεν τελειώνουν εκεί, αφού ακολουθεί μία ακόμη ειδική (Κινέτα), μήκους 26,05 χλμ, η οποία είναι νυχτερινή, με το πρώτο αυτοκίνητο να λαμβάνει εκκίνηση στις 21:23.

Το Σάββατο, 1η Ιουνίου, είναι η δεύτερη και πιο δύσκολη ημέρα του αγώνα. Περιλαμβάνει οκτώ ειδικές διαδρομές, οι οποίες είναι τέσσερις επαναλαμβανόμενες. Η δράση ξεκινάει από νωρίς το πρωί (08.20) με την πρώτη ειδική της ημέρας και τρίτη του αγώνα, την «Κλένια – Μυκήνες 1», μήκους 17,41 χλμ. Ακολουθεί η ειδική «Γυμνό 1» που φτάνει τα 17,61 χλμ. Μετά έχει σειρά η ΕΔ «Κεφαλάρι 1», μήκους 18,4 χλμ και το πρώτο σκέλος της ημέρας ολοκληρώνεται με την ειδική «Ζήρεια 1», μήκους 21,36 χλμ.

Μετά το πέρας της συγκεκριμένης ειδικής, τα πληρώματα κατευθύνονται προς το service park για ένα σέρβις διάρκεια 30 λεπτών, για να επιστρέψουν στον αγώνα με το δεύτερο πέρασμα των συγκεκριμένων ειδικών και με την ίδια σειρά. Η προσπάθειά τους ολοκληρώνεται κατά τις 19:30 το βράδυ αφού πρώτα έχουν διανύσει 149,5 χλμ. ειδικών διαδρομών.

Η Κυριακή, τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα, δεν είναι τόσο απαιτητική όσο το Σάββατο. Περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές, αλλά στην ουσία πρόκειται για δύο επαναλαμβανόμενες. Η πρώτη και ενδέκατη συνολικά στον αγώνα είναι η ειδική «Πίσσια 1» που είναι η περυσινή «Νέα Πίσσια», αλλά με αντίστροφη φορά. Εχει μήκος 11,47 χλμ. και είναι η μικρότερη του αγώνα. Ακολουθεί η ειδική «Λουτράκι 1», μήκους 30,14 χλμ.

Στη συνέχεια τα πληρώματα επιστρέφουν στο service park για να ξαναμπούν στη δράση λίγο μετά τις 13:30 το μεσημέρι, με το δεύτερο πέρασμα στην ειδική «Πίσσια», αλλά και στην «Λουτράκι». Η τελευταία, «Λουτράκι 2», είναι και η Power Stage του αγώνα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι την Παρασκευή το πρωί, 31 Μαΐου, (10:30) θα διεξαχθεί η γνωστή κατατακτήρια ειδική διαδρομή. Εχει μήκος 3,1 χλμ. και διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη σειρά εκκίνησης του αγώνα. Ο οδηγός που θα κερδίσει, θα έχει το δικαίωμα επιλογής, πρώτος από όλους, της θέσης που θα εκκινήσει στο ράλι. Στη συνέχεια, διαλέγει ο δεύτερος της συγκεκριμένης ειδικής, μετά ο τρίτος κ.λπ. μέχρι να συμπληρωθεί η σειρά κατάταξης. 


Προβλέψεις για τον αγώνα


Και το ερώτημα είναι ποιός θα κερδίσει το φετινό αγώνα; Σίγουρα όχι ο Λεμπ διότι το Ακρόπολις δεν ήταν ο ένα από τα ράλι που επέλεξε φέτος να εμφανιστεί. Οσοι παρακολουθούν το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα, ποντάρουν με κλειστά μάτια στον Σεμπαστιέν Οζιέ.

Ο Γάλλος με το VW Polo R WRC έχει σαρώσει φέτος, επικρατώντας στους τέσσερις από τους πέντε αγώνες. Ηδη, έχει πάρει σημαντική διαφορά από τους υπόλοιπους στη γενική κατάταξη και στόχος του είναι να τη διευρύνει ακόμη περισσότερο. Η παρουσία του στην Ελλάδα είναι εντυπωσιακή μέχρι στιγμής, καθώς το 2009 τερμάτισε δεύτερος ενώ το 2011 κατάφερε να ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Με όπλο του το καλά προετοιμασμένο, όπως φαίνεται μέχρι στιγμής, Polo R WRC, ο Οζιέ έχει τα φόντα να λάμψει και πάλι επί ελληνικού εδάφους. Μην ξεχνάμε ότι πέρυσι με το Fabia, κατάφερε να κερδίσει την κατηγορία Super 2000 και να τερματίσει έβδομος στη γενική κατάταξη.

Η VW πάντως έχει προετοιμαστεί κατάλληλα, φέρνοντας στην Ελλάδα νέο κιβώτιο ταχυτήτων για το Polo R WRC. Παράλληλα έστειλε και τους τρεις οδηγούς της εδώ (Οζιέ, Λάτβαλα και Μίκελσεν) για δοκιμές.

Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα ξεκίνησε με πολλές ελπίδες τη χρονιά, αλλά φαίνεται ότι αλλιώς τα περίμενε κι αλλιώς του ήρθαν. Αν μάλιστα, κάποιος κοιτάξει τους προηγούμενους αγώνες, θα καταλάβει ότι δεν του πήγαν καθόλου καλά τα πράγματα. Στο Ακρόπολις σίγουρα θέλει να «πάρει το αίμα του πίσω». Θέλει να επιστρέψει στην κορυφή και ευελπιστεί ότι θα αποφύγει τα περυσινά λάθη που του στέρησαν τη νίκη.

Στη Citroen αναζητούν τρόπους να ανακόψουν την πορεία του Σεμπαστιέν Οζιέ. Απόντος Λεμπ, «πρώτα βιολιά» στη γαλλική ομάδα θα είναι οι Χίρβονεν και Σόρντο. Σε ό,τι αφορά στον ελληνικό αγώνα, η παρουσία του πρώτου κρίνεται επιτυχημένη καθώς στους τέσσερις τελευταίους αγώνες έχει τερματίσει στην πρώτη τριάδα ενώ μετράει και μία νίκη, το 2009. Το πόσο σημαντικό είναι το ράλι Ακρόπολις για τη Citroen φαίνεται από το γεγονός ότι ο Φινλανδός δούλεψε πολύ στενά με την ομάδα για την εξέλιξη του DS3 και αξιολόγησε το νέο στήσιμο στο γαλλικό αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια των δοκιμών στην Ελλάδα.

Το κλειδί της επιτυχίας για τον Ντάνι Σόρντο θα είναι το πόσο γρήγορα θα εξοικειωθεί με τις ειδικές διαδρομές του αγώνα, αφού απουσίαζε από αυτόν τα δύο τελευταία χρόνια.

Στη Ford ελπίζουν ότι στην Ελλάδα θα έρθει η πολυπόθητη νίκη. Τα βλέμματα πέφτουν και πάλι στους Μαντς Οστμπεργκ και Ευγκένι Νόβικοφ. Ο πρώτος είναι αρκετά άτυχος μέχρι στιγμής, ενώ ο δεύτερος επιδεικνύει ιδιαίτερη ωριμότητα και σταθερότητα φέτος. Από κοντά θα είναι και οι Τιερί Νουβίλ και Νάσερ Αλ-Ατίγια.

Για πρώτη φορά στο ράλι Ακρόπολις θα κάνει την εμφάνισή του ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα. Ο Πολωνός, πρώην πιλότος της F1, αγωνίζεται στην κατηγορία WRC 2 και δείχνει να τα πηγαίνει εξαιρετικά με το DS3.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πέραν των ξένων συμμετοχών, στον αγώνα θα τρέξουν (σε όλες τις ειδικές) επτά ελληνικά πληρώματα. Το Σάββατο όμως, θα προστεθούν άλλες 26 συμμετοχές που θα αγωνιστούν στο Ελληνικό πρωτάθλημα. Τα πληρώματα αυτά θα τρέξουν μόνο στις τέσσερις πρώτες ειδικές διαδρομές του Σαββάτου και τις επίσης τέσσερις της Κυριακής. Θα λαμβάνουν εκκίνηση μετά τα αυτοκίνητα που τρέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Η βαθμολογία θα είναι διαφορετική για κάθε ημέρα με αποτέλεσμα αν ένα αυτοκίνητο εγκαταλείψει το Σάββατο να έχει τη δυνατότητα να τρέξει και πάλι την Κυριακή. Τα ελληνικά πληρώματα που θα αγωνιστούν σε όλον τον αγώνα, θα βαθμολογηθούν κανονικά για το ελληνικό πρωτάθλημα στις οκτώ κοινές διαδρομές.

Ραντεβού λοιπόν στις ειδικές διαδρομές του αγώνα, έχοντας πάντα στο νου την ασφάλεια μας και τη προστασία του χώρου που καθόμαστε χωρίς να τον ρυπαίνουμε.
 
 
 naftemporiki.gr/\
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 29 Μαΐου 2013

Samsung: Χορηγός Τεχνολογίας στο Ράλλυ Ακρόπολις

Χορηγός Τεχνολογίας στο Ράλλυ Ακρόπολις είναι η Samsung Electronics Hellas. Tο Ράλλυ Ακρόπολις, η μεγαλύτερη διοργάνωση στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα, θα διεξαχθεί φέτος από τις 31 Μαΐου έως και τις 2 Ιουνίου.

Κατά τη διάρκεια του αγώνα, οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα τελευταία smartphones, tablets, φωτογραφικές μηχανές, οθόνες υπολογιστή και NotePC της Samsung. Το περίπτερο της εταιρείας και το εξειδικευμένο προσωπικό της θα βρίσκεται στο Service Park στο Λουτράκι για να ενημερώσει όλους τους θεατές για τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία.

Παράλληλα, όσοι επισκεφθούν  το περίπτερο της Samsung θα έχουν την ευκαιρία να μπουν στην κλήρωση για να κερδίσουν ένα Samsung Galaxy S4, το νέο πρωτοποριακό smartphone, που σας συντροφεύει σε κάθε πολύτιμή σας στιγμή.
Enhanced by Zemanta

Τελευταία πρόβα του Λεμπ με το Peugeot 208 Τ16 Pikes Peak

Ο Σεμπαστιάν Λεμπ και το Peugeot 208 T16 Pikes Peak έκαναν μια τελευταία πρόβα επί ευρωπαϊκού εδάφους, λίγο πριν αναχωρήσουν για το Κολοράντο των ΗΠΑ, όπου στις 30 Ιουνίου θα συμμετάσχουν στη θρυλική ανάβαση του Pikes Peak.

Το σκηνικό της τελευταίας πρόβας στήθηκε στο όρος Βαντού, στη Νότιο Γαλλία, σε μια διαδρομή γνωστή από τον ποδηλατικό γύρο της Γαλλίας, όπου όπως χαρακτηριστικά τονίζουν οι ειδικοί της ποδηλασίας, «εδώ είναι που ξεχωρίζουν οι άντρες από τα αγόρια». Όχι άδικα. Βλέπετε η φιδίσια διαδρομή φτάνει μέχρι τα 1.909 μέτρα υψόμετρο και μπορεί η θέα προς την γαλλική Προβηγκία να σε αποζημιώνει μόλις φτάσεις στο υψηλότερο σημείο, αλλά μέχρι να φτάσεις... Αυτό είχε στο μυαλό του και ο Λεμπ λίγο πριν ξεκινήσουν οι δοκιμές, όπου ανέφερε αστειευόμενος πως «έχετε περισσότερες πιθανότητες να με δείτε να φτάνω στην κορυφή με το 208, παρά με ένα ποδήλατο».

Αξίζει να σημειώσουμε πως αυτή ήταν η πρώτη δοκιμή του 208 T16 Pikes Peak έξω από το κλειστό περιβάλλον μιας πίστας και το όρος Βαντού δεν επιλέχτηκε τυχαία. Η ομάδα ήθελε να κάνει δοκιμές σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο υψόμετρο ώστε να προσομοιώσει τις συνθήκες που θα συναντήσει στο Κολοράντο, όπου ο τερματισμός της διαδρομής βρίσκεται στα 4.301 μέτρα.


«Ήταν μια σημαντική δοκιμή, καθώς η διαδρομή του Pikes Peak διαφέρει πολύ από περιβάλλον μιας πίστας. Ήταν πολύ σημαντικό για εμάς να αξιολογήσουμε το αυτοκίνητο σε μια επιφάνεια που πλησιάζει περισσότερο αυτή που θα συναντήσομε στις ΗΠΑ» δήλωσε ο Γάλλος πολυπρωταθλητής των αγώνων Ράλι.
«Δεν είναι η δύναμη του αυτοκινήτου που με εντυπωσιάζει πια» συνέχισε ο Λεμπ. «Αυτή τη συνήθισα Είναι η ταχύτητα με την οποία εξέρχεται από τις στροφές και πλησιάζει την επόμενη. Στην πίστα έχεις ταμπέλες και μπορείς να σημαδέψεις τα σημεία φρεναρίσματος, αλλά εδώ έξω τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Μπορεί να κινείσαι με 5η ή 6η σχέση και ξαφνικά να δεις την απέναντι πλαγιά του βουνού. Εδώ πρέπει να βρεις μόνος σου που και πόσο θα φρενάρεις».
Το παρόν στις τελευταίες δοκιμές της ομάδας επί ευρωπαϊκού εδάφους έδωσε και το θρυλικό Peugeot 405 Τ16, που άφησε το μουσείο για να πρωταγωνιστήσει μαζί με το 208 T16 σε ένα εντυπωσιακό video που ετοίμασε η ομάδα.

Κυριακή, 26 Μαΐου 2013

ΒΙΝΤΕΟ-Το ατύχημα του Μάσα στο Μονακό


Φαίνεται ότι το πάθημα της Πέμπτης δεν έγινε μάθημα στον Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Ferrari είχε και δεύτερο ατύχημα στο ίδιο σημείο, αυτή την φορά κατά τη διάρκεια του γκραν πρι του Μονακό. 

Ο Μάσα μπλόκαρε τα φρένα του και έπεσε πάνω στον τοίχο της πρώτης στροφής και στη συνέχεια σε εκείνον με τα λάστιχα. Η σύγκρουση ήταν πιο σφοδρή από αυτή των ελεύθερων δοκιμών με συνέπεια να του βάλουν κολάρο.

Ferrari και Red Bull αμφισβητούν τον θρίαμβο του Ρόσμπεργκ στο γκραν πρι του Μονακό


Ο Νίκο Ρόσμπεργκ πανηγυρίζει τον θρίαμβο του στο γκραν πρι του Μονακό την Κυριακή.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ με Mercedes ήταν ο θριαμβευτής του γκραν-πρι στο Μονακό την Κυριακή. Ωστόσο λίγες ώρες μετά την καρό σημαία, FIA ανακοίνωσε ότι θα συγκαλέσει ακροαματική διαδικασία ύστερα από την επίσημη καταγγελία που κατέθεσαν οι ομάδες της Ferrari και της Red Bull, οι οποίες κατηγορούν τη Mercedes ότι μετά το γκραν πρι της Ισπανίας πριν από δύο εβδομάδες έκανε παρατύπως νέες δοκιμές ελαστικών με την Pirelli

H FIA ανακοίνωσε ότι οι τέσσερις εμπλεκόμενοι, δηλαδή οι Mercedes, Ferrari και Red Bull καθώς και η βιομηχανία ελαστικών Pirelli, θα κληθούν να δώσουν απαντήσεις για το ζήτημα.

Στον αγωνιστικό τομέα, η παράδοση που θέλει τον κάτοχο της pole position να τερματίζει πρώτος και στον αγώνα, συνεχίστηκε.

Η Mercedes ήταν το μεγάλο φαβορί, σύμφωνα και με τους περισσότερους οδηγούς οι οποίοι επαληθεύτηκαν. Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός, είχε πολλά ατυχήματα και το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε αρκετές φορές στην πίστα.

Στο βάθρο βρέθηκαν και οι δυο πιλότοι της Red Bull, ο  Σεμπάστιαν Φέτελ και ο Μαρκ Γουέμπερ.

Το πρώτο ατύχημα σημειώθηκε νωρίς με το τρακάρισμα του Φελίπε Μάσα. Μάλιστα, ο οδηγός της Ferrari έδειξε να πονάει και φόρεσε κολάρο.

Στη συνέχεια ήταν το ατύχημα του Πάστορ Μαλδονάδο (Williams) με τον Μαξ Τσίλντον (Marussia), στον 63ο γύρο το μονοθεσιο του Γκροζάν (Lotus) συγκρούστηκε με την Toro Rosso του Ρικιαρντο, ενώ στον 70ο γύρο, είχαμε την κόντρα του Ράικονεν (Lotus) με τον Πέρες (McLaren). Το αποτέλεσμα ήταν να αντιμετωπίσει πρόβλημα στα ελαστικά ο Ραικόνεν και τελικά να τερματίσει στη δέκατη θέση, ενώ μετά από τρεις γύρους εγκατέλειψε  ο Πέρες.

Στην τέταρτη θέση ήταν ο Βρετανός Λιούις Χάμιλτον με Mercedes και ακολούθησαν οι Σουτιλ (Force India), Μπάτον (McLaren), Αλόνσο (Ferrari), Βερνιέ (Toro Rosso), Ντι Ρέστα (Force India) και Ράικονεν (Lotus).

Στη βαθμολογία των οδηγών προηγείται ο Φέτελ με 107 βαθμούς. Ακολουθούν, οι Ράικονεν  86, Αλόνσο 78, Χάμιλτον 62.

Στη βαθμολογία των κατασκευαστών, η Red Bull έχει 164 βαθμούς και ακολουθούν, Ferrari 123, Lotus 112, Mercedes 109.      

Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 25 Μαΐου 2013

2 VIDEOS - GP Μονακό: Σε θέση ισχύος πέρασε ο Ρόζμπεργκ

Ο Γερμανός οδηγός της Mercedes Νίκο Ρόζμπεργκ κράτησε το momentum που είχε στις ελεύθερες δοκιμές της Πέμπτης -Παρασκευής και στα επίσημα δοκιμαστικά πήρε την pole position για το κυριακάτικο Γκραν Πρι του Μονακό, για τρίτη συνεχόμενη φορά.

Ο ομοσταυλός του Λιούις Χάμιλτον ολοκλήρωσε το απόλυτο 1-2 για την γερμανική ομάδα, στα δοκιμαστικά, τερματίζοντας δεύτερος. Την δεκάδα του αυριανού grid συμπληρώνουν οι : Φέτελ(3ος) , Ουέμπερ(4ος) -Red Bull-Renault , Κίμι Ράικονεν Lotus-Renault (5ος) , Φερνάντο Αλόνσο Ferrari (6ος), Πέρες McLaren-Mercedes (7ος), Άντριαν Σούτιλ Force India Mercedes (8ος), Τζέισον Μπάτον McLaren-Mercedes (9ος) και ο Κρίστιαν Βερν με Toro Rosso-Ferrari (10ος). 
 
Σε μια επεισοδιακή ημέρα το Grand Prix του Moνακό επιβεβαίωσε την φήμη του πιο δύσκολου αγώνα στην F1. Στενή επαφή τρίτου τύπου με τις μπαριέρες είχαν τα μονοθέσια, με αποτέλεσμα να τσακιστούν πάνω σε αυτές τόσο ο Φελίπε Μάσα (έμεινε οριστικά εκτός από την Q2 –Q3, ξεκινώντας τον αυριανό αγώνα από το πιτ λέιν), όσο και ο Ρομαίν Γκροζιάν (εκτός από την Q3).
 

 

Ο Άντριαν Σούτιλ (Force India) αν και είχε και αυτός επαφή με το μονοθέσιο του στις μπαριέρες, εντούτοις δεν αποδείχτηκε σοβαρή με αποτέλεσμα να πάρει μέρος στην μάχη της poleposition καταφέρνωντας μάλιστα να μπει στην πρώτη δεκάδα. Εκτός αυτής έμειναν οι Νίκο Χάλκενμπεργκ, Ντάνιελ Ρικιάρντο, Βαλτέρι Μπότας, Γκιέντο φαν ντερ Γκαρντ, Παστόρ Μαλντονάντο. Την έκπληξη της σημερινής ημέρας την πραγματοποίησε ο Φαν ντερ Γκάρντε καθώς πέρασε στη δεύτερη περίοδο (Q2) με την Caterham-Renault .

Τα αποτελέσματα:

1-Ρόζμπεργκ Mercedes 1:24.620 1:16.135 1:13.876 31 γύροι

2-Χάμιλτον Mercedes 1:23.779 1:16.265 1:13.967 31 γύροι

3-Φέτελ Red Bull 1:24.243 1:15.988 1:13.980 29 γύροι

4-Γουέμπερ Red Bull 1:25.352 1:17.322 1:14.181 30 γύροι

5-Ραϊκόνεν Lotus Renault 1:25.835 1:16.040 1:14.822 31 γύροι

6-Αλόνσο Ferrari 1:23.712 1:16.510 1:14.824 32 γύροι

7-Πέρεζ McLaren 1:24.682 1:17.748 1:15.138 31 γύροι

8-Σούτιλ Force India 1:25.108 1:17.261 1:15.383 29 γύροι

9-Μπάτον McLaren 1:23.744 1:17.420 1:15.647 29 γύροι

10-Βερν Toro Rosso 1:23.699 1:17.623 1:15.703 29 γύροι

H δράση του Μονακό συνεχίζεται αύριο με τον αγώνα της Κυριακής στις 15:00.


Βαγγέλης Σπυράκης/enet.gr
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013

Νίκη Πεντρόσα στο Λε Μαν


Με ανατροπές ολοκληρώθηκε το Γκραν Πρι της Γαλλίας στο Λε Μαν. Αν και εκκίνησε από την έκτη θέση, πραγματοποίησε εξαιρετικό αγώνα και είδε πρώτος την καρό σημαία δίχως, μάλιστα, να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα, αφού έδειχνε ταχύτατος στην πίστα.

Πίσω του ήταν ο Καλ Κράτσλοου, ο οποίος έκανε την έκπληξη και πέρασε ακόμα και τον poleman Μαρκ Μάρκεζ.

Ο Ισπανός δεν μπόρεσε να διατηρήσει την πρωτιά και περιορίστηκε στην τρίτη θέση, με τους Αντρέα Ντοβιζιόζο, Νίκι Χέιντεν, Αλβάρο Μπαουτίστα να ακολουθούν.

Όσον αφορά τη Yamaha, έδειξε... λίγη σε βρόχινες συνθήκες, με τον Χόρχε Λορένθο να τερματίζει έβδομος και τον Βαλεντίνο Ρόσι 12ος, αφού είχε και πτώση.

Τέλος, την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Μισέλ Πίρο, Μπράντλεϊ Σμιθ και Στέφαν Μπραντλ.



Αναλυτικά τα αποτελέσματα

Πεντρόσα Repsol Honda 49:17.707

Κράτσλοου Monster Yamaha Tech 3 +4.863

Μάρκεζ Repsol Honda +6.949

Ντοβιζιόζο Ducati +10.087

Χέιντεν Ducati +18.471

Μπαουτίστα GO&FUN Honda Gresini +23.561

Λορένθο Yamaha Factory +27.961

Πίρο Ignite Pramac Racing Ducati +40.775

Σμιθ Monster Yamaha Tech 3 +41.407

Μπραντλ LCR Honda +1:00.995

Ιανόνε Energy T.I. Pramac Racing Ducati +1:05.110

Ρόσι Yamaha Factory +1:16.368

Εσπαργκάρο Power Electronics Aspar ART +1:24.200

Πετρούτσι Came Ioda Racing Project Suter +1:25.726

Άμπραχαμ Cardion AB Motoracing ART +1:32.111

Έντουαρντς NGM Mobile Forward Racing FTR Kawasaki +1:40.602

Λαβέρτι Paul Bird Motorsport PBM +1 γύρο

Μπαρμπέρα Avintia Blusens FTR +1 γύρο

Αογιάμα Avintia Blusens FTR +1 γύρο



Εγκατέλειψαν

Ερνάντεζ Paul Bird Motorsport ART +8 γύροι

Ντε Πινιέ Power Electronics Aspar ART +13 γύροι

Πέσεκ Came Ioda Racing Project Suter +13 γύροι

Κόρτι NGM Mobile Forward Racing FTR Kawasaki +21 γύροι

Στέιρινγκ GO&FUN Honda Gresini FTR +27 γύροι



Βαθμολογία αναβατών

Πεντρόσα 83

Μάρκεζ 77

Λορένθο 66

Κράτσλοου 55

Ρόσι 47

Ντοβιζιόζο 39

Μπαουτίστα 38

Χέιντεν 35

Εσπαργκάρο 20

Ιανόνε 18

Μπραντλ

Σμιθ 17

Πίρο 13

Σπάις 9

Μπαρμπέρα 7

Ντε Πινιέ 6

Πετρούτσι 4

Λαβέρτι 3

Ερνάντεζ 3

Άμπραχαμ 1

Έντουαρντς 1

Αογιάμα 1

ΠΗΓΗ:gazzetta.gr

Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 19 Μαΐου 2013

Η μάχη των ελληνικών πληρωμάτων στο Ράλι Ακρόπολις


Σε λίγες ημέρες ανοίγει η αυλαία των ελληνικών αγώνων ράλι με το Ακρόπολις 2013 να αποτελεί τον 1ο και 2ο γύρο του εθνικού Πρωταθλήματος. Είναι η η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που το Ακρόπολις προσμετρά στο ημερολόγιο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι  Τον αγώνα στο σύνολό του θα ακολουθήσουν επτά ελληνικά πληρώματα, εντούτοις, απέναντί τους - από το Σάββατο- θα βρουν ακόμα είκοσι έξι συμμετέχοντες που θα αγωνιστούν μόνο για το ελληνικό Πρωτάθλημα.

Αν και φέτος δε θα δούμε κάποιον Έλληνα οδηγό με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC, το παρών θα δώσουν οι νικητές της κατηγορίας PWRC το 2011, Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίος με ένα Mitsubishi Lancer Evo X, όπως και ο περυσινός Έλληνας νικητής, Γιάννης Ζούνης, αλλά και ο Χάρης Καλτσούνης, που με αυτήν, αισίως φτάνει τις 40 συμμετοχές, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ που μέχρι πρότινος κατείχε αποκλειστικά ο «Λεωνίδας» (Αλέξανδρος Μανιατόπουλος).

Τα πληρώματα που συμμετέχουν στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι θα αγωνιστούν στις τέσσερις πρώτες ειδικές διαδρομές του Σαββάτου 1 Ιουνίου (Κλένια-Μυκήνες 1, Γυμνό 1, Κεφαλάρι 1 και Ζήρια 1) και στις τέσσερις ε.δ. της Κυριακής 2 Ιουνίου (Πίσσια 1-2, Λουτράκι 1-2) στις οποίες θα εκκινούν αμέσως μετά τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στο Ράλι Ακρόπολις για το WRC. Οι επτά Έλληνες αγωνιζόμενοι που συμμετέχουν στον αγώνα του WRC, θα βαθμολογηθούν και για το ελληνικό Πρωτάθλημα, για τις κοινές ειδικές διαδρομές.

Ο διήμερος αγώνας θα έχει έναν νικητή, αλλά η βαθμολογία για το Πρωτάθλημα θα είναι ξεχωριστή για κάθε ημέρα. Έτσι, τα πληρώματα που θα εγκαταλείψουν το Σάββατο, θα έχουν τη δυνατότητα να επανεκκινήσουν την Κυριακή.

Εδώ η λίστα με τους Έλληνες συμμετέχοντες.

Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 18 Μαΐου 2013

Moto GP: Εντυπωσιακός ο Μάρκεζ, πήρε την pole και στη Γαλλία!


Ο Μαρκ Μάρκεζ εντυπωσιάζει στο Moto GP, καθώς στο GP Γαλλίας πήρε την 2η pole position για φέτος, αφήνοντας στη 2η θέση τον Λορένθο.

Ο νεαρός ισπανός αναβάτης της Repsol Honda είχε εντυπωσιακό ρυθμό στις κατατακτήριες δοκιμές στην πίστα Le Mans της Γαλλίας.

Ευχάριστη έκπληξη ήταν η τρίτη θέση του Αντρέα Ντοβιτσιόζο με την Ducati να δείχνει ιδιαίτερα ανταγωνιστική στη γαλλική πίστα.

Αναλυτικά η σειρά εκκίνησης:

1. Μαρκέζ, Repsol Honda
2. Λορένθο, Yamaha
3. Ντοβιτσιόζο, Ducati
4. Κράτσλοου, Monster Yamaha Tech 3
5. Μπραντλ, LCR Honda
6. Πεδρόσα, Repsol Honda
7. Μπαουτίστα, GO&FUN Honda
8. Ρόσι, Yamaha
9. Σμιθ, Monster Yamaha Tech 3
10. Χέιντεν, Ducati
11. Εσπαργκαρό, Power Electronics Aspar
12. Ντε Πουνιέτ, Power Electronics Aspar
13. Ιανόνε, Energy T.I. Pramac Racing
14. Πίρο, Ignite Pramac Racing
15. Μπαρμπερά, Avintia Blusens
16. Πετρόυτσι, Came IodaRacing Project
17. Έντουαρντς, NGM Mobile Forward
18. Άμπραχαμ, Cardion AB Motoracing
19. Κόρτι, NGM Mobile Forward
20. Λαβέρτι, Paul Bird Motorsport
21. Στάρινγκ, GO&FUN Honda Gresini
22. Πέσελ, Came IodaRacing Project
23. Ερνάντεζ, Paul Bird Motorsport
24. Αογιάμα, Avintia Blusens


sport.gr

Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 17 Μαΐου 2013

MotoGP: Η ημέρα του Πεντρόζα

Ο Ντάνι Πεντρόζα ξεκίνησε από εκεί που το είχε αφήσει, την πρώτη θέση. Ο αναβάτης της Repsol Honda ήταν ο ταχύτερος σήμερα στην πίστα του Λε Μαν και στις δύο περιόδους των ελεύθερων δοκιμών.

Ο απογευματινός χρόνος του Ισπανού (1:34.035) ήταν καλύτερος σε σχέση με το πρωί όπως και των επόμενων επτά αναβατών που ακολούθησαν στην κατάταξη. Ο κίνδυνος της βροχής εξανάγκασε πολλούς αναβάτες να ανοίξουν περισσότερο το γκάζι για να «κλειδώσουν» μία από τις θέσεις που οδηγούν στη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών. Και αυτό γιατί οι αυριανές προβλέψεις κάνουν λόγο για βροχή, γεγονός που επιδρά αρνητικά στην επίτευξη καλών χρόνων.

έραν του Πεντρόζα που κυριάρχησε και στις δύο σημερινές περιόδους, ανακατατάξεις υπήρχαν στις επόμενες θέσεις. Το απόγευμα ο Μαρκ Μαρκέζ βελτίωσε την απόδοσή του, τερματίζοντας δεύτερος και κάνοντας το 1-2 για την Repsol Honda. Το πρωί, ο πρωτοπόρος της γενικής κατάταξης ήταν μόλις έβδομος.

Ο Βαλεντίνο Ρόσι ήταν από τους πρωταγωνιστές της ημέρας. Ο «γιατρός» που χρησιμοποιεί το παλιό πλαίσιο της Yamaha, βρέθηκε και στις δύο περιόδους μέσα στην πρώτη τριάδα και μάλιστα στην τρίτη θέση.

Το απόγευμα τερμάτισε μπροστά από τον teammate του Χόρχε Λορένθο, ο οποίος με το νέο πλαίσιο στη μοτοσικλέτα του, ακολούθησε το ρυθμό των τριών πρώτων, χωρίς όμως να δώσει το κάτι παραπάνω στο τέλος. Παρ’όλα αυτά ο χρόνος του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή ήταν καλύτερος από το πρωί, αν και τερμάτισε δεύτερος.

Στην πέμπτη θέση βρέθηκε το απόγευμα ο Στέφαν Μπράντλ, βελτιώνοντας την απόδοσή του σε σχέση με το πρωί (ήταν ένατος).

Χωρίς να αντιμετωπίσει προβλήματα ο Καλ Κρούτσλοου ολοκλήρωσε την ημέρα έβδομος έχοντας πίσω του τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο με τη Ducati. Η ιταλική ομάδα ήταν πιο επιθετική το πρωί με τους Χέιντεν και Ντοβιτσιόζο να τερματίζουν τέταρτος και πέμπτος, αντίστοιχα. Παράλληλα, οι χρόνοι τους ήταν αρκετά καλοί καθώς απείχαν περίπου τρία και τέσσερα δέκατα από την κορυφή. Η εικόνα το απόγευμα όμως δεν ήταν η ίδια, με τον «Ντόβι» να μένει έβδομος και τον Χέιντεν όγδοος.

Ο Αλβάρο Μπαουτίστα με την Honda της GO&FUN Gresini τερμάτισε ένατος το απόγευμα και όγδοος το πρωί.

Για την τελευταία θέση στην πρώτη δεκάδα δόθηκε μάχη μεταξύ των CRT μοτοσικλετών. Νικητής στην πρώτη περίοδο ήταν ο Χέκτορ Μπαρμπερά και στη δεύτερη ο ‘Αλειξ Εσπάργκαρο. Ο «ντόπιος» Ράντι ντε Πουνιέ έμεινε πιο πίσω με καλύτερη επίδοση την 13η θέση το απόγευμα.

Ατυχος ήταν ο Αντρέα Ιανόνε καθώς στη δεύτερη περίοδο είχε μία πτώση στην τελευταία στροφή της πίστας χωρίς να επιδεινώσει ευτυχώς το τραυματισμένο του χέρι.

Η τρίτη και τελευταία ευκαιρία για τους αναβάτες είναι αύριο το πρωί στις 10 με τις ελεύθερες δοκιμές. Λίγο μετά τις τρεις το μεσημέρι ξεκινά η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών και στις 15:35 η δεύτερη και καθοριστική. Την Κυριακή η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί στις τρεις το μεσημέρι.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 12 Μαΐου 2013

"Τρέλα" για Αλόνσο στη Βαρκελώνη (2 ΒΙΝΤΕΟ)

Νικητής ο Φερνάντο Αλόνσο στο ισπανικό Grand Prix. 1-3 για τη Ferrari με τον Φελίπε Μάσα. Ο Κίμι Ράικονεν χώρισε το δίδυμο. Παρέμεινε πρώτος στη βαθμολογία ο 4ος Σεμπάστιαν Φέτελ.

Μόνο ο Φερνάντο Αλόνσο θα μπορούσε να πανηγυρίζει στη Βαρκελώνη, κρατώντας την ισπανική σημαία και να αποθεώνεται από το κοινό.

Μετά την Κίνα, ο Αλόνσο πήρε την πρώτη νίκη επί ευρωπαϊκού εδάφος φέτος στο ισπανικό Grand Prix σε μια εξαιρετική εμφάνιση από τη Ferrari. To menu del dia είχε Ferrari στη Βαρκελώνη με τη Scuderia να πραγματοποιεί το 1-3 για πρώτη φορά μετά τη Μόντσα το 2010!


Ο Φελίπε Μάσα ανέβηκε στο βάθρο, ξεκινώντας από την 9η θέση μετά την ποινή τριών θέσεων που του είχε επιβληθεί γιατί έκλεισε στις δοκιμές τον Μαρκ Γουέμπερ. Το "κόκκινο" δίδυμο χώρισε ο Κίμι Ράικονεν (Lotus) στον 33ο σερί τραυματισμό του!

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ βρέθηκε εκτός βάθρου, ωστόσο παραμένει πρώτος στη βαθμολογία με διαφορά τεσσάρων βαθμών από τον Ράικονεν και 17 από τον Φέτελ.

O Mαρκ Γουέμπερ ήταν 5ος, βοηθώντας τη Red Bull να κρατηθεί μπροστά με διαφορά 14 βαθμών από τη Ferrari στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Ο poleman Νίκο Ρόσμπεργκ κρατήθηκε στην πρώτη θέση στους πρώτους γύρους, όμως ο ρυθμός αγώνα της Mercedes δεν ακολουθεί τις επιδόσεις της στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο Γερμανοφινλανδός ήταν 6ος και ο Λιούις Χάμιλτον, 2ος στην εκκίνηση, μόλις 12ος. Ο τέως οδηγός της McLaren διαμαρτυρήθηκε στους ανθρώπους της ομάδας του, όταν τον προσπέρασε μια Williams (του Παστόρ Μαλντονάντο).


"Μαγεία" Αλόνσο

Ο Φέτελ "τρύπωσε" ανάμεσα στις δύο Mercedes όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα. Όμως ο Αλόνσο έκλεψε την παράσταση, προσπερνώντας από την εξωτερική τόσο τον Ράικονεν, όσο και τον Χάμιλτον.

Με τον Χάμιλτον να εξαφανίζεται από το κάδρο και τον Μάσα να εισβάλλει σε αυτό, το ενδιαφέρον στράφηκε και σε αυτό τον αγώνα στη "μάχη" των ελαστικών. Τελικά οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν τέσσερα pitstops με εξαίρεση τον Ράικονεν που έκανε τρία, τα οποία δεν ήταν αρκετά για να απειλήσει στο τέλος τον Αλόνσο.

 
Ο οδηγός από το Οβιέδο, νικητής στην πατρίδα του μετά από επτά χρόνια (!), τέθηκε επικεφαλής στον 12ο γύρο. Προσπέρασε τον Ρόσμπεργκ με τον Φινλανδό να ξαναζεί ένα εφιαλτικό γύρο, χάνοντας τη θεση του τόσο από τον Φέτελ, όσο και τον Ράικονεν.
 
sport24.gr

GP3 Series: Θρίαμβος για Έλληνα στη Βαρκελώνη!


Συγκλονιστικές στιγμές ζήσαμε παρακολουθώντας τον πρώτο αγώνα της χρονιάς για το GP3 Series, με τον Ευτύχιο Έλληνα να κατακτά μία παλικαρίσια νίκη και τον Άλεξ Φοντάνα να τερματίζει δέκατος.

Ο Ελληνοκύπριος εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την pole position εκκίνησε δυναμικά, έστριψε πρώτος και άρχισε να διαχειρίζεται τη κατάσταση. Ήδη από τον πρώτο γύρο είχε προβάδισμα 1.3 δευτερόλεπτων, το οποίο άνοιγε γύρο με  το γύρο: στα 2.8 δευτερόλεπτα στον τρίτο γύρο, στα 3.8 στον πέμπτο.

Λίγο μετά τα μισά του αγώνα των 17 γύρων, ο Πάτρικ Νίντερχάουζερ άρχισε να μειώνει τη διαφορά από τον 21χρονο οδηγό της Marussia Manor Racing. Στον τελευταίο γύρο είχε κολλήσει πίσω του αλλά ο Ευτύχιος έπαιξε άμυνα με μαεστρία, απέκρουσε κάθε επίθεση και πανηγύρισε τη δεύτερη νίκη του στο θεσμό!

Έτσι ξεκίνησε ιδανικά τη σεζόν, επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις που τον ήθελαν ως έναν εκ των πρωταγωνιστών αυτής της σεζόν. Ανεβαίνοντας στο βάθρο πανηγύρισε με τα καρδιά του, την ώρα που το άκουσμα του εθνικού μας ύμνου προκαλούσε ρίγη συγκίνησης σε όλους μας.

Πολλά μπράβο και στον Φοντάνα της Jenzer Motorsport, που πέρασε το μεγαλύτερο κομμάτι του αγώνα πίσω από το μονοθέσιο του Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ αλλά όταν απαλλάχθηκε από το εμπόδιο του γιου του σπουδαίου οδηγού ράλι, πάτησε γκάζι, κέρδισε θέσεις και τελικά τερμάτισε δέκατος!

newsauto.gr

Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 11 Μαΐου 2013

GP3 Series Pole Position για τον Έλληνα!


Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκινά η σεζόν του GP3 Series για τον Ευτύχιο Έλληνα! Σημείωσε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές του εναρκτήριου αγώνα της σεζόν που διεξάγεται στη Βαρκελώνη αλλά προβιβάστηκε στην pole position λόγω ποινής του Εσθονού Κέβιν Κόργιους.

Η διαφορά των δύο ήταν ούτως η αλλιώς πολύ μικρή, μόλις 4 εκατοστά του δευτερολέπτου τους χώριζαν, με τον Ελληνοκύπριο οδηγό να επιβεβαιώνει τις προβλέψεις πως φέτος, μετά την εντυπωσιακή περυσινή του παρθενική σεζόν στο θεσμό, είναι ανάμεσα στους διεκδικητές του τίτλου! Χαρακτηριστική η διαφορά που έχει ο γεννημένος στη Λάρνακα οδηγός από τους teammates του που ήταν εκτός δεκάδας.

«Ήταν μία καλή περίοδος. Ήξερα πως κάποιοι από τους αντιπάλους μου θα πίεζαν σαν τρελοί λόγω των ποινών που είχαν από τα ελεύθερα αλλά τελικά να που θα εκκινήσω από την pole! Στόχος είναι προφανώς η νίκη και η ομάδα επιβεβαίωσε πως έχει κάνει πολύ καλή δουλειά το χειμώνα. Ήμασταν ακριβείς, πετύχαμε ένα καλό γύρο, πήραμε ήδη τον πρώτο βαθμό της σεζόν άρα… καλή αρχή», δήλωσε ο Έλληνας.

Enhanced by Zemanta

GP Ισπανίας: Ο Ρόσμπεργκ στην pole

O Γερμανός με την Mercedes επιβεβαίωσε την ταχύτητα της WO4 σημειώνοντας την 2η συνεχή του pole. Ο Χάμιλτον επιβεβαίωσε την ταχύτητα των γερμανικών μονοθεσίων με την 2η θέση. 

Μεγάλη εντύπωση προκαλεί και η διαφορά των Mercedes από τους υπόλοιπους με το Φέτελ να είναι πρώτος εξ' αυτών. 


Η στατιστική λέει πως ποτέ (!) στην Βαρκελώνη δεν έχει κερδίσει πιλότος που εκκινεί πιο πίσω από την 3η θέση. Η μοναδική φορά που κέρδισε κάποιος από την 3η θέση ήταν το 1996 τότε ο Σουμάχερ υπό βροχή πήρε την πρώτη του νίκη για λογαριασμό της Ferrari.
Από τους 23 αγώνες μέχρι σήμερα τις 18 φορές έχει κερδίσει ο poleman και μόλις 4 κάποιος από την 2η θέση (Μάνσελ, Χάκινεν, Φέτελ).

Στη μάχη της 16αδας το Q1 αρκετοί πιλότοι όπως αυτοί των Red Bull, McLaren και Mercedesχρησιμοποίησαν την μέση γόμα κατευθείαν, ενώ σε Ferrari και Lotus προτίμησαν τη σκληρή. Ανάλογη ήταν και η διακύμανση των χρόνων. Ταχύτερος όλων ο Λιούις Χάμιλτον. Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε ο αποκλεισμός και των δυο Williams από το Q2 θυμίζουμε ότι πέρυσι σ’ αυτή την πίστα ο Παστόρ Μαλντονάντο είχε πάρει την μοναδική του νίκη για λογαριασμό της Βρετανικής ομάδας.

Στο Q2 ταχύτερος ήταν και πάλι ο Χάμιλτον, ο Βρετανός καθυστέρησε να σημειώσει χρόνο και ήταν εκτός 10αδας λίγες στιγμές πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Σταματώντας όμως τα χρονόμετρα στο 1:21 έδωσε τον τόνο για το πόσο γρήγορα μπορούν να κινηθούν οι Mercedes. Αρνητική έκπληξη ο αποκλεισμός του Τζένσον Μπάτον με τη McLaren τη στιγμή μάλιστα που ο Σέρτζιο Πέρεζ μπήκε στην 10αδα.

Στο Q3 ο Νίκο Ρόσμπεργκ δεν επέστρεψε σε κανέναν να τον αμφισβητήσει. Με στυλ αλλά Φέτελ έκανα δυο ταχύτερους γύρους και κατόρθωσε να πάρει την 2η συνεχή pole. Ο Χάμιλτον μετέπειτα στη συνέντευξη Τύπου παραδέχτηκε πως ο Ρόσμπεργκ ήταν ταχύτερος σήμερα. Εντυπωσιάζει η υστέρηση των Ferrari ειδικά του Αλόνσο παρά τις προσδοκίες περί του αντίθετου που είχαν δημιουργηθεί. Ο Μάσα σε κάποια φάση έκλεισε το Γουέμπερ και οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν.

Μιλώντας σχετικά στη συνέντευξη Τύπου ο poleman Νίκο Ρόσμπεργκ που στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης στο Μοντμελό ήταν και πάλι ο ταχύτερος με χρόνο τότε 1:20.130, τόνισε: «Είμαστε έκπληκτοι από την ταχύτητά μας. Πήγαμε καλά στις δοκιμές και στο τέλος ο γύρος στις δοκιμές ήταν πολύ καλός οπότε είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό. Είναι μια καλή ώθηση για την ομάδα και αποτελεί φανταστικό αποτέλεσμα ότι οι δυο Mercedes βρίσκονται στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Όμως πρέπει να είμαστε λίγο προσεκτικοί στον αγώνα μετά από όσα έγιναν στο Μπαχρέιν. Η ομάδα δουλεύει πολύ σκληρά για να βελτιώσει το μονοθέσιο και να αξιοποιήσει όσο καλύτερα μπορεί τα ελαστικά. Στο Μπαχρέιν είχαμε προβλήματα με τη φθορά των ελαστικών όπως και εδώ στις ελεύθερες δοκιμές χτες. Σήμερα το πρωί τα πράγματα ήταν καλύτερα οπότε νιώθω μεγαλύτερη σιγουριά. Αλλά αύριο θα είναι μια πρόκληση για μας».

Από την πλευρά του ο Χάμιλτον δεν ήταν ευχαριστημένος: «Δεν έχω μέχρι τώρα το καλύτερο τριήμερο. Είναι σπουδαίο ότι βρισκόμαστε στις δυο πρώτες θέσεις αλλά έχω προβλήματα. Επιχειρώντας μεγάλο αριθμό γύρων είμαι αργός αλλά σ’ ένα γρήγορο γύρο το μονοθέσιο δεν είναι κακό. Έχω χαθεί λίγο καθότι δεν ξέρω τι πρέπει να αλλάξω ή να ρυθμίσω οπότε δεν έκανα αλλαγές στο FP3 και στις κατατακτήριες δοκιμές. Δεν νιώθω 100% αυτοπεποίθηση. Θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε αύριο από την εκκίνηση, η μεγαλύτερη ανησυχία μας είναι να προσέξουμε τα ελαστικά. Θα είναι καλό να στρίψουμε πρώτοι στην πρώτη στροφή. Πρέπει να βελτιώσουμε το ρυθμό μας στον αγώνα, στις δοκιμές είμαστε σε καλό δρόμο. Ο Ρόσμπεγκ ήταν ταχύτερος σήμερα κάποιες μέρες χάνεις κάποιες μέρες κερδίζεις στη μάχη των δοκιμών. Είναι απλό, πρέπει να δουλέψω σκληρότερα».

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Σεμπάστιαν Φέτελ δε φάνηκε ν’ ανησυχεί ιδιαίτερα που βρέθηκε στην 2η σειρά της εκκίνησης: «Είμαι αρκετά χαρούμενος για να είμαι ειλικρινής. Χτες αλλά και το πρωί ήμουν πραγματικά χαρούμενος και νομίζω πως βελτιώσαμε ακόμη περισσότερο το μονοθέσιο. Είχαμε διαφορετική προσέγγιση από τους περισσότερους χρησιμοποιώντας μόνο τη μέση γόμα στις δοκιμές. Αν θα μας βοηθήσει αυτό θα φανεί στον αγώνα όπου όλα θα κριθούν στην φθορά των ελαστικών. Περιμένω και τις Mercedes αλλά και τις Lotus – Ferrari να είναι ανταγωνιστικές σε ρυθμό στον αγώνα».

Ο αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας αύριο στις 14:00 από την ΕΤ1, την EPT HD και τον OTE TV. (protothema.gr)

Συνολικά οι χρόνοι ήταν:

Θέση Πιλότος              Ομάδα                 Χρόνος      Διαφορά
 1. Nico Rosberg          Mercedes              1m20.718s
 2. Lewis Hamilton        Mercedes              1m20.972s  + 0.254s
 3. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault      1m21.054s  + 0.336s
 4. Kimi Raikkonen        Lotus-Renault         1m21.177s  + 0.459s
 5. Fernando Alonso       Ferrari               1m21.218s  + 0.500s
 6. Felipe Massa          Ferrari               1m21.219s  + 0.501s
 7. Romain Grosjean       Lotus-Renault         1m21.308s  + 0.590s
 8. Mark Webber           Red Bull-Renault      1m21.570s  + 0.852s
 9. Sergio Perez          McLaren-Mercedes      1m22.069s  + 1.351s
10. Paul di Resta         Force India-Mercedes  1m22.233s  + 1.515s
Χρόνος εισόδου στο Q3: 1m22.019s                Διαφορά από 1ο Q2
11. Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari    1m22.127s  + 1.126s
12. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari    1m22.166s  + 1.165s
13. Adrian Sutil          Force India-Mercedes  1m22.346s  + 1.345s
14. Jenson Button         McLaren-Mercedes      1m23.166s  + 2.165s
15. Nico Hulkenberg       Sauber-Ferrari        1m22.389s  + 1.388s
16. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari        1m22.793s  + 1.792s
Χρόνος εισόδου στο Q2: 1m23.218s                  Διαφορά από 1ο Q1
17. Valtteri Bottas       Williams-Renault      1m23.260s  + 1.532s
18. Pastor Maldonado      Williams-Renault      1m23.318s  + 1.590s
19. Giedo van der Garde   Caterham-Renault      1m24.661s  + 2.933s
20. Jules Bianchi         Marussia-Cosworth     1m24.713s  + 2.985s
21. Max Chilton           Marussia-Cosworth     1m24.996s  + 3.268s
22. Charles Pic           Caterham-Renault      1m25.070s  + 3.342s


Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...