Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2013

Πολύ… τρέξιμο ο Alonso (photo)


O Fernando Alonso γυμνάζεται και φροντίζει να ενημερώνει για την καθημερινή προπόνησή του στο Twitter

Ο πιλότος της Ferrari, Fernando Alonso, όταν δεν έχει υποχρεώσεις με το μονοθέσιό του, φροντίζει την φυσική του κατάσταση.

Ο ίδιος γυμνάζεται και μάλιστα το ρίχνει στο… τρέξιμο.

Πως τα γνωρίζουμε όλα αυτά;

Ο Ισπανός πιλότος ενημερώνει στην προσωπική του σελίδα στο Twitter για τα χιλιόμετρα που τρέχει και κάνει ποδήλατο.

«Τρέξιμο για 16 χιλιόμετρα και ποδήλατο για 48 χιλιόμετρα. Συνολικός χρόνος 2 ώρες και 48 λεπτά. Αύριο περισσότερο», έγραψε χαρακτηριστικά, ποστάροντας και μία φωτογραφία του ποδηλατικού του εξοπλισμού.



Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

H Red Bull διέψευσε τις φήμες περί μη ανανέωσης του συμβολαίου του Webber

H Red Bull με ανακοίνωσή της διέψευσε τις φήμες περί μη ανανέωσης του συμβολαίου του Webber

Δημοσίευμα της «Bild» ανέφερε ότι οι άνθρωποι της Red Bull είναι δυσαρεστημένοι με τον Mark Webber και μετά το επεισόδιο με τον Vettel σκέφτονται να μην του ανανεώσουν το συμβόλαιο το καλοκαίρι.

Η ομάδα όμως της Formula 1 φρόντισε άμεσα με ανακοίνωσή της να διαψεύσει αυτά τα σενάρια και να τονίσει ότι πρόκειται για… φήμες.

«Το ότι ο Mark δεν θα βρίσκεται στην ομάδα το 2014 είναι φήμες. Το συμβόλαιο του Mark ανανεώνεται τα τελευταία τέσσερα χρόνια, στο τέλος κάθε σεζόν. Στο τέλος κάθε σεζόν θέλει να οδηγεί για την ομάδα και η ομάδα θέλει να συνεχίσει να δουλεύει μαζί του, καθώς είναι ένας εξαιρετικός και αρκετά ανταγωνιστικός πιλότος. Έχουν γίνει μόλις δύο Grand Prix αυτή τη σεζόν, το 2014 απέχει πάρα πολύ», ανέφερε για να συμπληρώσει στη συνέχεια:

«Ο Mark και ο Seb δουλεύουν μαζί από το 2009 και έχουν πετύχει 35 νίκες, 80 βάθρα, 13 φορές έχουν τερματίσει από τις θέσεις ένα-δύο. Αυτή η επιτυχημένη περίοδο περιλαμβάνει κάποιες έντονες στιγμές μεταξύ των δύο οδηγών, η οποία ξεκίνησε το 2010 στην Τουρκία από τότε έχουμε δύο και τους δύο να αγνοούν τις εντολές της ομάδας αρκετές φορές, κάτι που η ομάδα έχει καταφέρει να κρατήσει στο εσωτερικό της».
Πηγή:woop.gr
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013

Μπάτον: "Θα το πληρώσει μακροπρόθεσμα ο Φέτελ"

Ο Τζένσον Μπάτον, σε δηλώσεις τις οποίες παραχώρησε, μίλησε για τον Σεμπάστιαν Φέτελ και την απόφασή του να προσπεράσει τον Μαρκ Γουέμπερ στο Grand Prix της Μαλαισίας,παρά τις εντολές της Red Bull.

Ο 33χρονος εξέφρασε την πεποίθησή του πως η ενέργεια του Φέτελ θα τον επηρεάσει μακροπρόθεσμα.

"Όλοι θέλουμε να κερδίζουμε, αλλά ο Σεμπάστιαν οδηγεί για τη Red Bull και η ομάδα είναι εκείνη που παίρνει τις αποφάσεις. Έχει λειτουργήσει πολλές φορές υπέρ του. Πιστεύω πως αυτό θα τον πλήξει μακροπρόθεσμα. Με εξέπληξε αυτό που έκανε. Οι εντολές της ομάδας είναι δύσκολες αλλά το να αγνοήσεις μια εντολή είναι κάτι διαφορετικό.

Δεν μου αρέσει να έχει ευνοϊκή μεταχείριση ένας εκ των δύο πιλότων μίας ομάδας, αλλά εδώ το θέμα είναι πως ο Φέτελ δεν ήθελε να υπακούσει στις εντολές. Ακόμη κι αν καθίσουν κάτω και το συζητήσουν, δεν θα αλλάξει το αποτέλεσμα. Θα έχουν ακόμη στο μυαλό τους ό,τι έγινε. Δεν ξέρω πώς μπορεί να επανορθώσει ο Φέτελ. Πάντως δεν μπορώ να φανταστώ σε κάποιον αγώνα να προπορεύεται και να κάνει στην άκρη για να τον περάσει ο Γουέμπερ. Είναι δύσκολο κι εγώ στη θέση του δεν θα μπορούσα να το κάνω".

Ο Βρετανός πιλότος θυμήθηκε ένα παρόμοιο περιστατικό που συνέβη στον ίδιο το 2010 στην Τουρκία με συμπρωταγωνιστή το Λιούις Χάμιλτον:

"Το 2010 στην Τουρκία είχα ένα παρόμοιο περιστατικό με τον Χάμιλτον. Σε εκείνον είχαν πει να κατεβάσει ταχύτητα, αλλά εγώ δεν το γνώριζα και τον προσπέρασα. Αυτός νόμιζε πως μου είχαν δώσει κι εμένα την ίδια οδηγία από την ομάδα. Όταν τελείωσε ο αγώνας το συζητήσαμε και όταν του είπα τι είχε συμβεί όλα ήταν εντάξει. Η υπόθεση του Φέτελ με τον Γουέμπερ είναι διαφορετική όμως, γιατί υπήρχε σαφής εντολή από την ομάδα, που αγνοήθηκε και στοίχισε μία θέση στον άλλο πιλότο που υπάκουσε στις οδηγίες".

Έκλεστοουν: "Οι εντολές των ομάδων δεν είναι απαραίτητες"

Ο Μπέρνι Έκλεστοουν εξέφρασε την αντίθεσή του προς τις εντολές που δίνουν οι ομάδες της Formula 1 στους πιλότους, ενώ τόνισε πως την ευθύνη για την κόντρα μεταξύ του Σεμπάστιαν Φέτελ και του Μαρκ Γουέμπερ φέρει η Red Bull.
 
Ο υπεύθυνος των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula 1 τόνισε σε δηλώσεις του στην "Daily telegraph":

"Ο Σεμπάστιαν είναι ένας αληθινός πιλότος που δεν του αρέσει να χάνει. Ωστόσο, δεν νομίζω ότι σε αυτό το χρονικό σημείο του πρωταθλήματος οι εντολές των ομάδων είναι απαραίτητες. Δεν θα έπρεπε οι ομάδες να καθορίζουν τις θέσεις, δεν είναι καλό αυτό".

Σχετικά με την απόφαση του Φέτελ, ο 82χρονος επεσήμανε:

"Ας υποθέσουμε ότι Φέτελ και Γουέμπερ είναι σε θέση να κερδίσουν το πρωτάθλημα στο τέλος της σεζόν. Τότε δεν υπάρχει περίπτωση ο Μαρκ να βοηθήσει τον Σεμπάστιαν. Οπότε ο Σεμπάστιαν πρέπει να το σκεφτεί αυτό. Ίσως βρεθεί σε σημείο  που να θέλει τη βοήθεια του Μαρκ αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να του τη δώσει".

Κυριακή, 24 Μαρτίου 2013

Η απίστευτη γκάφα του Χάμιλτον! [video]

Στη διάρκεια του GP της Μαλαισίας ο Χάμιλτον σταμάτησε στους μηχανικούς της McLaren! Η δύναμη της συνήθειας. 

Τελικά βρήκε το δρόμο και πήγε στα πιτς της Mercedes.

Δείτε πως… μπερδεύτηκε ο Χάμιλτον και από… συνήθεια μπήκε στα πιτς της McLaren!

H Ferrari ανέλαβε την ευθύνη για τον Αλόνσο


Η Ferrari δια στόματος Ντομενικάλι, ανέλαβε την ευθύνη για τη μη είσοδο του Αλόνσο στα πιτ, καθώς είχε κατεστραμμένη αεροτομή, και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα.

«Πήραμε το ρίσκο, αλλά δεν μας βγήκε. Μετά την επαφή ο αγώνας δεν είχε τελειώσει και περιμέναμε μία αλλαγή από το βρεγμένο στο στεγνό. Σε άλλες συνθήκες θα τον καλούσαμε, αλλά σε αυτήν την κατάσταση ελπίζεις πως η αεροτομή θα αντέξει και θα επωφεληθείς από την είσοδο στα πιτ. Δυστυχώς, η αεροτομή δεν άντεξε», ήταν αρχικά τα λόγια του Ντομενικάλι.

«Η απόφαση πάρθηκε από την ομάδα, ο Αλόνσο σίγουρα κάτι αισθανόταν αλλά δεν μπορούσε να ξέρει ακριβώς τη ζημιά. Αναλαμβάνουμε την ευθύνη ως ομάδα. Ο Φερνάντο δεν είναι χαρούμενος με το αποτέλεσμα, αλλά είναι αισιόδοξος και ανυπόμονος για τη συνέχεια», συμπλήρωσε στη συνέχεια.



Πηγή: pamesports.gr

F1Grand Prix Μαλαισίας: Νικητής στον "εμφύλιο" ο Φέτελ (3 ΒΙΝΤΕΟ)

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έδωσε μάχη με τον ομόσταυλό του, Μαρκ Γουέμπερ, κουράστηκε... ίδρωσε... αλλά κατάφερε να τον περάσει και να πανηγυρίσει την πρώτη φετινή του νίκη στο 2ο Grand Prix της χρονιάς στην πίστα Sepang της Μαλαισίας. Στην 3η θέση ο Χάμιλτον. Εγκατέλειψε νωρίς ο Αλόνσο.


Στη "ταυρομαχία" της κορυφής, Φέτελ και Γουέμπερ παραλίγο να μπλέξουν τα "κέρατά" τους, άγχωσαν την ομάδα τους και τελικά ο Γερμανός πήρε μία νίκη που επαναφέρει ένταση εντός των τειχών της Red Bull. Διαφορετική διαχείριση μίας παρόμοιας κατάστασης στη Mercedes, ο Χάμιλτον πήρε το πρώτο του βάθρο με τη νέα του ομάδα και ο Ρόσμπεργκ συμβιβάστηκε στη τέταρτη θέση. Μεγάλη χαμένη η Ferrari που κυνηγούσε νίκη αλλά αρκέστηκε στη 5η θέση του Μάσα, άλλη μία χαμηλή πτήση για τη McLaren, ελαχιστοποίηση των ζημιών για τη Lotus.

Στα αξιοσημείωτα η τραγική επιλογή του Αλόνσο να παραμείνει στον και να μην μπει στα πιτ, μετά την επαφή που είχε με τον Φέτελ στην πρώτη στροφή, γεγονός που του κόστισε μια κατεστραμμένη αεροτομή. Αποτέλεσμα της επιλογής του ήταν να εγκαταλείψει λίγο αργότερα άδοξα τον αγώνα.

Τα στιγμιότυπα του αγώνα:

Η στιγμή της επαφή του Αλόνσο με τον Φέτελ...


Η στιγμή της επαφής από citrusblack83

 Η στιγμή της εξόδου του Φερνάντο Αλόνσο...
 
Το λάθος του Λιούις από citrusblack83

 Ο Λιούις Χάμιλτον κάνει λάθος στα πιτ και σταματάει μπροστά από τους μηχανικούς της McLaren...


F1 2013 - Pirelli - Malaysian Grand Prix 3D... από citrusblack83

Σάββατο, 23 Μαρτίου 2013

"Τιμωρία" ο Ράικονεν


Ο Κίμι Ράικονεν τιμωρήθηκε με ποινή τριών θέσεων στην εκκίνηση, γιατί μπλόκαρε τον Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο Φινλανδός θα εκκινήσει 10ος στη Σεπάνγκ.
 
Ο Φινλανδός οδηγός της Lotus που έκανε τον έβδομο καλύτερο χρόνο, δέχθηκε ποινή τριών θέσεων στην εκκίνηση από τους αγωνοδίκες.

Έκριναν πως ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής έκλεισε τον Νίκο Ρόσμπεργκ στη στροφή 14. Ο Ρόσμπεργκ θα εκκινήσει έκτος. Ο Τζένσον Μπάτον (McLaren) ανεβαίνει στην έβδομη θέση, o Άντριαν Σούτιλ (Force India) στην 8η, ο Σέρχιο Πέρες (McLaren) στην 9η.

Enhanced by Zemanta

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατέκτησε την pole position


Ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατέκτησε την pole position και στο δεύτερο γκραν πρι της σεζόν, καθώς ήταν ο ταχύτερος πιλότος στις κατατακτήριες δοκιμές της Μαλαισίας.

Παρά τη βροχή, με χρόνο 1:49.674 ο γερμανός πιλότος κατέκτησε την pole position, ενώ πίσω του θα βρεθούν οι δύο Ferrari του Φελίπε Μάσα και του Φερνάντο Αλόνσο.

Ο Μάσα (1:50.587) κατάφερε να βγάλει τον Αλόνσο (1:50.727) εκτός πρώτης σειράς και να βρεθεί δεύτερος μετά από σχεδόν 50 αγώνες!

Τέταρτος έμεινε ο Χάμιλτον, ενώ ο νικητής του πρώτου γκραν πρι της σεζόν στην Αυστραλία, Κίμι Ραϊκόνεν, θα ξεκινήσει στη Μαλαισία από την 7η θέση.

Η πρώτη δεκάδα: Φέτελ, Μάσα, Αλόνσο, Χάμιλτον, Γουέμπερ, Ρόζμπεργκ, Ραϊκόνεν, Μπάτον, Σούτιλ, Πέρεζ.

Ο αγώνας του GP Μαλαισίας θα διεξαχθεί την Κυριακή (24/3) στις 10:00GR (ΟΤΕ TV).

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ, Red Bull
2. Μάσα, Ferrari
3. Αλόνσο, Ferrari
4. Χάμιλτον, Mercedes
5. Γουέμπερ, Red Bull
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes
7. Ραϊκόνεν, Lotus
8. Μπάτον, McLaren
9. Σούτιλ, Force India
10. Περες, McLaren

11. Γκροσάν, Lotus
12. Χούλκενμπεργκ, Sauber
13. Ρικιάρντο, Toro Rosso
14. Γκουτιέρες, Sauber
15. Ντι Ρέστα, Force India
16. Μαλδονάδο, Williams

17. Βερνιέ, Toro Rosso
18. Μπότας, Williams
19. Μπιανκί, Marussia
20. Πικ, Caterham
21. Τσίλτον, Marussia
22. Φαν ντερ Γκάρντε, Caterham

Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2013

Grand Prix Μαλαισίας: Ράικονεν μέσα στη βροχή

Ο Κίμι Ράικονεν διαδέχθηκε τον Μαρκ Γουέμπερ στην κορυφή των ταχύτερων χρόνων στη βροχερή Σεπάνγκ.
 
Καταρρακτώδης βροχή και Σεπάνγκ πηγαίνουν (ιστορικά) μαζί! Έτσι στις ελεύθερες δοκιμές ενόψει του Grand Prix Μαλαισίας την Κυριακή το πρωί η βροχή πρωταγωνίστησε μαζί με τον Κίμι Ράικονεν.

Ο Φινλανδός νικητής στη Μελβούρνη βελτίωσε τη δεύτερη θέση του από την πρώτη περίοδο (FP1), με ταχύτερο τον Μαρκ Γουέμπερ της Red Bull, και ήταν πρώτος στη δεύτερη (FP2).

Μόλις 19 χιλιοστά γρηγορότερος από τον Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ο Ράικονεν. Πολύ κοντά τους και ο Φελίπε Μάσα, δείχνοντας μας πως και η Ferrari θα πρωταγωνιστήσει.

Ο Φερνάντο Αλόνσο, ο Γουέμπερ ακολούθησαν, ενώ λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Ράικονεν ήταν ο τιμέιτ του στη Lotus, Ρομαίν Γκροζάν και ο Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes). Ο Πολ ντι Ρέστα ήταν όγδοος με τη Force India μπροστά από τον Λιούις Χάμιλτον και τη δεύτερη Force India του Άντριαν Σούτιλ.

Στις θέσεις 11 και 12 ήταν οι δύο McLaren των Σέρχιο Πέρες και Τζένσον Μπάτον. Αρκετοί οδηγοί είχαν μικρές εξόδους, όμως καμιά δεν έκρυβε σοβαρό κίνδυνο.

Κυριακή, 17 Μαρτίου 2013

Ο “Iceman” κέρδισε το γκραν πρι της Μελβούρνης



Ο Κίμι Ραϊκόνεν ξεκίνησε με… πατημένο το γκάζι τη φετινή σεζόν της Φόρμουλα 1, καθώς επικράτησε στο εναρκτήριο Γκραν Πρι της Μελβούρνης στην Αυστραλία.

Ο οδηγός της Lotus ήρθε πρώτος, μπροστά από τον Φερνάντο Αλόνσο της Ferrari και τον παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Φέτελ της Red Bull.

Στην 4η θέση βρέθηκε ο Φελίπε Μάσα της Ferrari, ενώ στην 5η ο Λιούς Χάμιλτον με τη Mercedes.


Χάρη στη στρατηγική των δύο πιτστόπ, o Ραϊκόνεν που ξεκίνησε έβδομος, κατάφερε να μείνει μπροστά από τον μαχητικό Αλόνσο και να φύγει θριαμβευτής από την Αυστραλία. «Σας το έλεγα ότι το μονοθέσιο είναι καλό», φώναζε συνεχώς στους ανθρώπους της Lotus, ο Φινλανδός στον ασύρματο, ενώ πραγματοποιούσε το γύρο του θριάμβου.

Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς ήταν θεαματικός, με πολλές μάχες αλλά αυτό που κυριάρχησε ήταν η στρατηγική. Τα νέα ελαστικά της Pirelli ανάγκασαν τις ομάδες να «πάρουν χαρτί και μολύβι» και να καταστρώσουν σχέδια για το πώς θα καταφέρουν όλο το αγωνιστικό τριήμερο να τα βγάλουν πέρα με έντεκα σετ ελαστικών και με τις νέες γόμες.

Γι' αυτό σήμερα είδαμε τους περισσότερους πιλότους να πηγαίνουν σε στρατηγική τριών πιστόπ, έτσι ώστε να έχουν την καλύτερη δυνατή διαχείριση στο γρήγορο σιρκουί.

Πάλαιψε για τη νίκη σήμερα ο Φερνάντο Αλόνσο αλλά στο τέλος έμεινε δεύτερος.
Μοναδική εξαίρεση σε αυτό το μοτίβο ήταν ο Ραϊκόνεν, επιλογή που του χάρισε, όπως φάνηκε, τη νίκη. Ο Φινλανδός έδωσε μάχη με τον Φερνάντο Αλόνσο και «κυνηγήθηκε» στο τέλος αρκετά από τον Ισπανό. Ο πιλότος της Ferrari ήταν άκρως μαχητικός. Εκανε αρκετές προσπεράσεις και φαινόταν πως ήθελε διακαώς τη νίκη. Δεν πρόλαβε όμως και έτσι αρκέστηκε στη δεύτερη θέση.

Η Ferrari σήμερα ήταν πολύ ανταγωνιστική αφού και ο Μάσα τα πήγε πολύ καλά. Είχε εξαιρετική εκκίνηση και μέχρι τα πρώτα πιστόπ ήταν δεύτερος. Τελικά, αρκέστηκε στην τέταρτη θέση, αποτέλεσμα καθόλου άσχημο για τον Βραζιλιάνο, αν θυμηθεί κανείς πώς είχε ξεκινήσει τη χρονιά πέρυσι (είχε εγκαταλείψει).

Απογοήτευση θα πρέπει να υπάρχει στο στρατόπεδο της Red Bull, καθώς ο poleman Σεμπάστιαν Φέτελ έμεινε τρίτος, με τη νέα RB8 να αδυνατεί να ακολουθήσει το ρυθμό των δύο πρωτοπόρων. Παράλληλα, ο «ντόπιος» Γουέμπερ δεν κατάφερε να εντυπωσιάσει τους χιλιάδες συμπατριώτες του, αφού στην εκκίνηση έμεινε πολύ πίσω (έβδομος). Στη συνέχεια «χάθηκε» μεταξύ των πιλότων που αγωνιζόντουσαν για τις θέσεις 6-10. Στο τέλος ανέκαμψε, πίεσε αρκετά τον Χάμιλτον, αλλά έμεινε έκτος.

Η πέμπτη θέση είναι το καλύτερο αποτέλεσμα με το οποίο φεύγει από την Αυστραλία ο Χάμιλτον. Ο Βρετανός πάλεψε, αλλά έχασε πολλές μάχες. Με το πείσμα του όμως, κράτησε στο τέλος τη θέση του, μπροστά από τον Γουέμπερ. Κατά τη διάρκεια του αγώνα αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη στρατηγική των δύο πιστόπ και ακολούθησε εκείνη των τριών. Η Mercedes έμεινε κατά το ήμισυ ευχαριστημένη αφού ο Ρόζμπεργκ εγκατέλειψε στον 27ο γύρο, μένοντας στη στροφή 4, αν και είχε πιθανότητες για ένα καλό πλασάρισμα.

Εκτός αγώνα έμειναν οι Μαλντονάτο, Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ. Ο Μαλντονάτο αποτέλεσε την πρώτη εγκατάλειψη της χρονιάς αφού βγήκε εκτός πίστας στη στροφή ένα στον 26ο γύρο. Ο Ρικιάρντο έμεινε στα πιτς καλύπτοντας τα 2/3 του αγώνα, ενώ ο Χούλκενμπεργκ δεν ξεκίνησε ποτέ αφού μία ώρα πριν τον αγώνα παρουσιάστηκε πρόβλημα στο σύστημα καυσίμου της Sauber.

Η Force India, χάρη στον αναγεννημένο Σούτιλ, ήταν σήμερα πολύ μαχητική. Μέχρι τα μισά του αγώνα και παραπάνω ο Γερμανός συγκαταλέγονταν μεταξύ των πρώτων ενώ κράτησε και για μερικούς γύρους την πρωτοπορία. Η πολύ μαλακή γόμα στο τελευταίο πιστόπ (12 γύρους πριν το τέλος) όμως, δυσκόλεψε αρκετά το μονοθέσιο της ινδικής ομάδας, με αποτέλεσμα ο γερμανός πιλότος να χάσει θέσεις και να περιοριστεί στην έβδομη, μία εμπρός από τον teammate του Πολ ντι Ρέστα.

Καθόλου καλή εικόνα δεν παρουσίασε το τριήμερο η McLaren μένοντας μακριά από τον ανταγωνισμό. Στον αγώνα ο Χάμιλτον ήταν ένατος και ο Πέρεθ (φωτογραφία) ενδέκατος.RT F1)
Η McLaren θέλει να ξεχάσει γρήγορα αυτό το Σαββατοκύριακο και να ξεκινήσει από την αρχή. Η ομάδα του Γουόκινγκ έχει προβληματιστεί πολύ με την απόδοση της MP4-28. Ο Μπάτον έμεινε μόλις ένατος ενώ ο Πέρεθ 11ος, αποδεικνύοντας ότι κάτι δεν πάει καλά.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Ρομάν Γκροσεάν με τη δεύτερη Lotus.

Aκολούθησε ο Εστεμπάν Γκουτιέρεζ σε ένα όχι και τόσο καλό τριήμερο για τη Sauber με τους Μπότας και Μπιανκί να τον ακολουθούν. Ο Γάλλος δείχνει ανταγωνιστικός με τη Marussia και ξεχωρίζει στη μονομαχία των λεγόμενων «αδύναμων» ομάδων (Marussia-Caterham).

Στη μάχη των... ουραγών, ο Τσίλτον ήταν ταχύτερος του Φαν Ντερ Γκάρντε και αυτό φάνηκε στους τελευταίους δέκα γύρους, όταν ο βρετανός πιλότος έφυγε μπροστά από τον Ολλανδό 26 δευτερόλεπτα.

Στη βαθμολογία των οδηγών ο Ραϊκόνεν έχει 25 βαθμούς έναντι 18 του Αλόνσο και 15 του Φέτελ. Στους κατασκευαστές η Ferrari προηγείται με 30 βαθμούς έναντι 26 της Lotus και 23 της Red Bull.

Με πληροφορίες από το naftemporiki.gr

Σάββατο, 16 Μαρτίου 2013

F1 GP Αυστραλίας: Οι δοκιμές ΑΥΡΙΟ λόγω βροχής

Αναβολή για αύριο το πρωί στις 11 τοπική ώρα (2 τα ξημερώματα, ώρα Ελλάδος) πήραν οι κατατακτήριες δοκιμές στην Αυστραλία, πρώτο αγώνα της χρονιάς, λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών. Η πολύ δυνατή βροχή που έπεφτε από τις πρωινές ελεύθερες δοκιμές, ανάγκασε τους αγωνοδίκες να αποφασίσουν τη μεταφορά της δεύτερης και τρίτης περιόδου των κατατακτήριων την Κυριακή, καθώς οι συνθήκες τόσο οι καιρικές όσο και στην πίστα ήταν πολύ κακές, με την ορατότητα να είναι περιορισμένη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η απόφαση αναβολής πάρθηκε αφού είχαν περάσει δύο ώρες από την έναρξη της διαδικασίας και ο ήλιος άρχισε να δύει.

Η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων άργησε να ξεκινήσει καθώς το Αλμπερτ Παρκ είχε πλημμυρίσει και τα μονοθέσια έκαναν... βαρκάδα. Λίγο αργότερα (30 λεπτά) δόθηκε το πράσινο φως για την έναρξη της διαδικασίας, αλλά οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες με αποτέλεσμα να μη λείπουν τα ατυχήματα στην πίστα.

Το χειρότερο ήταν του Εστεμπάν Γκουτιέρεζ, ο οποίος «πλήγωσε» πολύ τη Sauber όταν έπεσε με δύναμη πάνω στις μπαριέρες. Ο Μεξικανός εγκατέλειψε και μαζί αποκλείστηκε από τη συνέχεια των κατατακτήριων δοκιμών καθώς έμεινε 18ος. Αύριο δε θα συνεχίσουν ούτε οι Μαλντονάτο, Μπιανκί, Τσίλτον, Φαν Ντερ Γκάρντε και Πικ. Ο Ολλανδός με την Caterham είχε κι αυτός μια άσχημη στιγμή, όπως και ο Μάσα με τη Ferrari, ο οποίος μπήκε στα πιτς και πρόλαβε να επισκευάσει την F138.

Τον καλύτερο χρόνο της ημέρας σημείωσε ο Νίκο Ρόζμπεργκ με τη Mercedes και ακολούθησαν οι Φερνάντο Αλόνσο και Ρομάν Γκροσεάν. Καμία σημασία όμως δεν έχει αυτό, αφού η διαδικασία θα συνεχιστεί αύριο για να κριθεί ποιος θα είναι αυτός που θα ξεκινήσει από την πρώτη θέση τον αγώνα.
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 13 Μαρτίου 2013

Η Formula 1 επιστρέφει στην ΕΡΤ


Cars wind through the infield section of the I...
 (Photo credit: Wikipedia)
Η ΕΡΤ θα μεταδίδει για τα επόμενα δύο χρόνια το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1.

Η Formula 1 επιστρέφει στην ΕΡΤ, που απέκτησε τα δικαιώματα μετάδοσης του παγκοσμίου πρωταθλήματος για τα επόμενα δύο χρόνια.

Το διοικητικό συμβούλιο έδωσε το πράσινο φως για την επίτευξη της οριστικής συμφωνίας. Έτσι οι Έλληνες τηλεθεατές που αγαπούν το σπορ θα μπορούν να παρακολουθούν τους αγώνες σε ελεύθερη συχνότητα.

Θυμίζουμε πως τα δικαιώματα προβολής όλων των δοκιμών και των αγώνων έχει ο OTE TV.



Enhanced by Zemanta

«Είναι ανανεωμένος ο Massa»


Ο Felipe Massa από εκεί που ήταν έτοιμος να αποχαιρετήσει το Μαρανέλο και τη Ferrari, τελικά έμεινε στην ιταλική ομάδα, λόγω κάποιων καλών αποτελεσμάτων στο τέλος της χρονιάς.

Φέτος, ο ρόλος του δεν πρόκειται να είναι συμπληρωματικός του Fernando Alonso, αλλά σύμφωνα με τον πρόεδρο της ομάδας, Luka di Montezemolo, θα μας εντυπωσιάσει κιόλας.

"Θα επιστρέψει ως ένας πιλότος που χρησιμοποιεί τη Ferrari έχοντας φιλοδοξίες", είπε στην ιταλική εφημερίδα "Gazzetta dello Sport" και συνέχισε:

"Κάναμε το σωστό που δεν τον αντικαταστήσαμε, είναι ανανεωμένος. Εκτός απ' αυτό, που θα βρίσκαμε τον διάδοχό του; Υπάρχουν πολλοί σούπερ πιλότοι στις μέρες μας;

Κοιτάξτε αυτό το μήνυμα στο κινητό μου - το έστειλε ο Felipe: 'Ο Fernando Alonso αισθάνεται όπως κι εγώ: θετικός. Αυτή είναι σπουδαία ανακούφιση για εμένα".

Enhanced by Zemanta

Hirvonen: «Να πολεμήσουμε σκληρά»


Την άποψη του, ότι για να «χτυπήσουν» τόσο την Volkswagen όσο και τον Ogier, θα πρέπει να βελτιωθούν, εξέφρασε ο οδηγός της Citroen, Mikko Hirvonen.

Ο Φινλανδός μπορεί να πήρε την δεύτερη θέση στο ράλι του Μεξικού, ωστόσο ήταν 3 λεπτά και 28,9 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον πρώτο Ogier. Έτσι, σύμφωνα με τον ίδιο θα πρέπει να σημειωθεί βήμα βελτίωσης ενόψει της συνέχεια.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Hirvonen:

«Φαίνεται ότι η Volkswagen έχει κάνει πολλά βήματα προόδου και θα πρέπει να πολεμήσουμε σκληρά για να την φτάσουμε. Είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να αλλάξουμε αρκετά πράγματα. Εξακολουθώ να γλιστράω με το αμάξι πολύ και ως αποτέλεσμα χάνω πολύ χρόνο.

Ίσως να ήμουν λίγο κοιμισμένος στην πρώτη διαδρομή της Παρασκευής αλλά έπειτα έμεινα ικανοποιημένος από τον τρόπο που οδήγησα.

Πάντα θέλουμε να πηγαίνουμε για την νίκη. Ο κόσμος ξέρει ότι έχουμε βρεθεί σε ανάλογες δύσκολες στιγμές και τελικά τα έχουμε καταφέρει».

Enhanced by Zemanta

Perez: «Ονειρο ζωής η πρώτη νίκη»


Πέρυσι σε Μαλαισία και Ιταλία βγήκε δεύτερος, ενώ στην πίστα του Καναδά πήρε την τρίτη θέση.

Με το άλμα του στην McLaren φέτος περιμένει να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου και ο ίδιος δε διστάζει να εκφράσει την ανυπομονησία του για εκείνη τη στιγμή.

Ωστόσο, ο Μεξικανός ξεκαθαρίζει ότι δεν πρόκειται να κάνει τρελά πράγματα για να φτάσει στο στόχο του.

"Ως πιλότος της Formula 1 ονειρεύεσαι την πρώτη σου νίκη σε αγώνα. Είναι κάτι που ονειρεύεσαι σε όλη σου τη ζωή", είπε αρχικά ο Perez για να συνεχίσει:

"Δεν έχω ιδέα πως είναι. Πρέπει να είμαι ειλικρινής, θέλω πάση θυσία τη νίκη".

Για το πως να τον περιμένουμε στη Μελβούρνη όπου και θα κάνει το ντεμπούτο του με τη McLaren, ο Μεξικανός σχολίασε:

"Στη Μελβούρνη θα οδηγήσω κανονικά. Δεν θα οδηγήσω απεγνωσμένα για να πάρω τη νίκη επειδή χρειάζεται να είμαι συνεπής στο να παίρνω βαθμούς. Γνωρίζω ότι η νίκη θα έρθει κάποια στιγμή. Δεν πρόκειται να κάνω τρελά πράγματα, ειδικά στην αρχή. Χρειαζόμαστε βαθμούς και συνέπεια σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς".

Κυριακή, 10 Μαρτίου 2013

Το κίνητρο του Hamilton είναι ο... Alonso!


Lewis Hamilton
Lewis Hamilton (Photo credit: Dwonderwall)
Όσο και αν ο Sebastian Vettel είναι ο νυν κάτοχος του παγκόσμιου τίτλου στην Formula 1 και ο κορυφαίος πιλότος στον κόσμο, εντούτοις για τον Lewis Hamilton άλλο αποτελεί πρόκληση για τον ίδιο.

Όπως τόνισε ο Βρετανός οδηγός της Mercedes, ο Fernando Alonso και η Ferrari αποτελούν κίνητρο και όχι τόσο ο Vettel ή ο ομόσταυλός του, Jenson Button.

«Το να προσπαθείς να τερματίσεις μπροστά από τον Fernando, με μια Ferrari που είναι πραγματικά ανταγωνιστική, είναι μία πολύ ωραία πρόκληση», είπε μεταξύ άλλων ο Hamilton.

Αρχικά, ο Βρετανός τόνισε πως «το να ανταγωνιστώ τον Button δεν είναι κάτι που με ενθουσιάζει. Η αντιπαλότητα με τον Fernando μου προκαλεί περισσότερα κίνητρα. Αυτός είναι ο τύπος που θέλω κερδίσω. Επίσης, θα ήθελα να κερδίσω και τον Seb, καθώς έχει περισσότερους τίτλους από μένα».

Εν συνεχεία δικαιολόγησε τον ισχυρισμό του, λέγοντας πως «ο Alonso είναι ο πιο γρήγορος πιλότος. Έχει περισσότερη εμπειρία. Ο καθένας θα ήθελε να τον κερδίσει».

Ο Ηamilton συμπλήρωσε: «Είμαι 100% σίγουρος για την απόφαση που έχω πάρει. Όσο περισσότερο χρόνο περνάω στο εργοστάσιο τόσο πιο πολύ ενθουσιάζομαι. Είναι πάρα πολύ ωραία και το περιβάλλον μου αρέσει πάρα πολύ».

Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 9 Μαρτίου 2013

Ντομενικάλι: «Στη μάχη μέχρι τέλους η Φεράρι»


Συνέπεια στη μάχη του τίτλου μέχρι τέλος περιμένει ο Στέφανο Ντομενικάλι να δείξει στο νέο πρωτάθλημα η Φεράρι, κάνοντας μια καλή αρχή στο βάθρο στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στη Μελβούρνη.

«Το βάθρο στην Αυστραλία θα είναι μια καλή βάση, στην οποία να χτίσουμε τις επιτυχίες που χρειαζόμαστε. Περιμένω ότι οι ομάδες που τερμάτισαν στις πρώτες θέσεις στο Σάο Πάουλο θα το επαναλάβουν στη Μελβούρνη, ίσως με μικρότερο πλεονέκτημα –αυτό ελπίζουμε όλοι-. Όσο καλή δουλειά και να έχει κάνει κάποιος άλλος, είμαι πεπεισμένος ότι η Φεράρι θα είναι μέσα στη μάχη μέχρι το τέλος», ήταν τα λόγια του αφεντικού της Σκουντερία.

Χάμιλτον: «Ψηλότερα από πέρσι η Μερσέντες»


Ο Λιούις Χάμιλτον έθεσε ως στόχο της Μερσέντες για τη φετινή χρονιά να τερματίσει ψηλότερα από πέρσι στη βαθμολογία των κατασκευαστών του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1.

«Ο στόχος μας είναι πάντα να νικάμε κάθε χρόνια, αλλά πρέπει να είσαι ρεαλιστής και αυτό πρέπει να είμαστε αυτή τη σεζόν. Θα είναι λάθος από μέρους μου να πω ότι δεν θέλουμε να κερδίσουμε το παγκόσμιο πρωτάθλημα φέτος –όλοι που δουλεύουν στο εργοστάσιο το θέλουν να πετύχουμε, όσο και εγώ-. Αλλά νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε ένα βήμα τη φορά. Θα πάρει χρόνο και αν αυτό σημαίνει ότι χτίζουμε φέτος και του χρόνου θα έχουμε την ευκαιρία να κατακτήσουμε τον τίτλο, τότε θα είναι εξαιρετικό. Αν έχουμε την ευκαιρία να πάρουμε βαθμούς τότε θα είναι κάτι σαν μπόνους για εμάς επειδή η ομάδα ήταν πέμπτη πέρσι. Αν μπορώ να δουλέψω με τον Νίκο (Ρόσμπεργκ) και να τους πάω ψηλότερα φέτος τότε θα είναι πραγματικά θετικό», ήταν τα λόγια του Βρετανού πιλότου στο Sky Sports.

Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 7 Μαρτίου 2013

Μαθητές από τη Θεσσαλονίκη σε παγκόσμιο διαγωνισμό Formula 1

Οι μαθητές από τη Θεσσαλονίκη ονόμασαν την ομάδα τους ΑΙΟΛΙΣ F1 και θα συναγωνιστούν στις προκριματικές δοκιμασίες με αντίστοιχες ομάδες μαθητών λυκείου απ' όλη την Ελλάδα
Μία ομάδα από έξι μαθητές λυκείου της Θεσσαλονίκης συμμετέχει στο Μαθητικό Διαγωνισμό Τεχνολογίας της Formula 1, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος F1 in Schools.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα υλοποιείται εδώ και 12 χρόνια σε περισσότερες από 30 χώρες σ’ όλο τον κόσμο με την συμμετοχή περίπου 17.000 μαθητών ηλικίας 9 -19 ετών.

Οι μαθητές από τη Θεσσαλονίκη ονόμασαν την ομάδα τους ΑΙΟΛΙΣ F1 και θα συναγωνιστούν στις προκριματικές δοκιμασίες με αντίστοιχες ομάδες μαθητών λυκείου απ' όλη την Ελλάδα. Οι νικητές θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στην τελική φάση που διαγωνισμού που θα πραγματοποιηθεί στις ΗΠΑ.

Οι ίδιοι υποστηρίζουν: «Από την στιγμή που ενημερωθήκαμε για τον διαγωνισμό, πυροδοτήθηκε στις καρδιές όλων μας ο ενθουσιασμός και ο πόθος να λάβουμε μέρος σε αυτόν, αποφασισμένοι να επιστρατεύσουμε το σύνολο των δυνάμεων μας και να ξεκινήσουμε τις πρώτες διεργασίες για την επίτευξή του στόχου. Συνεπώς, οργανωθήκαμε ταχύτατα, συστήσαμε την ομάδα και μοιράστηκαν αρμοδιότητες σε κάθε μέλος, γιατί η δύναμη προέρχεται από την ένωση και η δύναμη είναι ο μοχλός της νίκης».

Το F1 in Schools οδηγεί τους μαθητές στην εμπειρική απόκτηση γνώσεων πάνω στις Φυσικές επιστήμες, στις νέες Τεχνολογίες, στη Μηχανική και στα Μαθηματικά καθώς και στην ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων, πολύτιμες για το επαγγελματικό – και όχι μόνο – μέλλον τους.

Η ομάδα ΑΙΟΛΙΣ F1 της Θεσσαλονίκης συγκροτήθηκε από τους μαθητές των Εκπαιδευτηρίων Φρυγανιώτη: Γιάννη Καλεντερίδη, Σωτήρη Χαραλαμπίδη, Ανδρέα Αγαπητό, Τάσο Τρόντζο, Πάρι Καραγιαννόπουλο και Χαράλαμπο Τοπάλογλου.

http://voria.gr

Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

McLaren και Mercedes μαζί μέχρι το 2015

Η Mercedes θα παραμείνει η πάροχος κινητήρα της McLaren τουλάχιστον μέχρι το 2015.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μάρτιν Γουίτμαρς, τόνισε συγκεκριμένα στο Sky Sports F1:

"Αυτό που μπορώ να σας πω είναι  ότι έχουμε συμβόλαιο με τη Mercedes Benz για το 2013,2014 και το 2015. Είναι οι συνεργάτες μας και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε αγώνες και πρωταθλήματα μαζί".

Οι συγκεκριμένες δηλώσεις βάλουν τέλος στα σενάρια για επιστροφή της Honda στην F1 και ενδεχόμενης συνεργασίας της με τη McLaren.

Τρίτη, 5 Μαρτίου 2013

Ferrari: «Εκπλήξεις και σοκ στη Μελβούρνη!»


Εκπλήξεις περιμένει ο τεχνικός διευθυντής της Φεράρι, Πατ Φράι, να υπάρξουν στη Μελβούρνη από τη στιγμή που οι ομάδες της Φόρμουλα 1 δεν είναι στον μέγιστο βαθμό της ετοιμότητάς τους.

«Νομίζω ότι θα υπάρχουν κάποιοι που θα εκπλαγούν και κάποιοι που θα σοκαριστούν! Θα είναι συγκεχυμένη η κατάσταση για να είμαι ειλικρινής. Δεν θα ήθελα να προβλέψω που θα είμαστε. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα έχει 30 βαθμούς όπως είχε εδώ πριν από λίγες μέρες. Τότε, θα είναι μια διαφορετική ιστορία από εδώ. Όλοι θα μάθουμε αυτό το Σαββατοκύριακο», ήταν τα λόγια του Φράι.

Αλόνσο: «Βάθρο η Φεράρι στη Μελβούρνη»


Την πίστη του ότι η Φεράρι θα καταφέρει να είναι στο βάθρο στον πρώτο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 στη Μελβούρνη, εξέφρασε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος «βλέπει» μία εκ των Ρεντ Μπουλ και ΜακΛάρεν να κατακτούν την πρώτη θέση.

«Πέρσι ήμασταν 1.6 δευτερόλεπτα πίσω από τους καλύτερους και τερματίσαμε τέταρτοι. Αυτή τη χρονιά πρέπει να είμαστε στο βάθρο. Δεν υπάρχει κανένας λόγος για να πιστέψω ότι δεν μπορεί να γίνει αυτό στον πρώτο αγώνα. Αλλά αυτά ήταν μόνο τεστ. Είναι σαν να προβλέπεις ποιος θα νικήσει ανάμεσα στον Ναδάλ ή τον Φέντερερ βλέποντας την προπόνησή τους. Αλλά είναι ξεκάθαρο ότι μια Ρεντ Μπουλ ή μια ΜακΛάρεν θα κερδίσουν», ήταν τα λόγια του Ισπανού πιλότου της Σκουντερία στην Gazzetta dello Sport.

Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...