Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2012

Στην Sauber ο Χούλκενμπεργκ

Στη Sauber θα αγωνίζεται την σεζόν 2013-2014 ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

Ο 25χρονος οδηγός που έκανε το ντεμπούτο του στη Φόρμουλα 1 το 2010, αγωνίζεται φέτος για λογαριασμό της Force India και βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 12η θέση με 49 βαθμούς.

Ο λόγος που η Sauber του πρότεινε συνεργασία ήταν οι «πειστικές εμφανίσεις του», όπως δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της, Mόνισα Κάλτενμπορν, που πρόσθεσε ότι η εταιρεία θα ανακοινώσει τον δεύτερο οδηγό της ομάδας μέσα στο 2012.

Μιλώντας για τη μεταγραφή του ο ίδιος ο Χούλκενμπεργκ, τόνισε: «Πρόκειται για μία πολύ καλή και ανταγωνιστική ομάδα. Στην Sauber οι νεαροί οδηγοί έχουν κάνει εξαιρετικές εμφανίσεις. H Sauber εξελίσσεται ως ομάδα και πιστεύω ότι μαζί θα πετύχουμε πολλά».
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2012

Με 96 συμμετοχές το 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις


Στην τελική ευθεία βρίσκεται το 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο διοργανώνει το Αγωνιστικό Τμήμα της ΕΛΠΑ και θα διεξαχθεί... το ερχόμενο Σαββατοκύριακο 3 – 4 Νοεμβρίου, με επίκεντρο τα Καμένα Βούρλα.

Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, θα αποτελέσει το 12ο γύρο της κατηγορίας Sporting που προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Ράλλυ της FIA, καθώς και τον 9ο γύρο του Πρωταθλήματος Regularity της FIA.

Ο διήμερος αγώνας θα διεξαχθεί εξ ολοκλήρου σε ασφάλτινο οδόστρωμα για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity, και σε μικτή επιφάνεια για αυτά της Sporting.

Από τα Καμένα Βούρλα, όπου και το επίκεντρο του αγώνα, οι αγωνιζόμενοι στην κατηγορία Sporting θα πάρουν εκκίνηση το Σάββατο 3 Νοεμβρίου στις 10 π.μ. για το πρώτο σκέλος του 11ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο θα διεξαχθεί σε ασφάλτινες τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές ‘’Μπράλος’’ – ΄΄Χάνι Ζαγκανιά΄΄ - ΄΄Παύλιανη΄΄ συνολικού μήκους 87 χλμ.Το απόγευμα της ίδιας ημέρας, τα ίδια αυτοκίνητα με τις κατάλληλες εργασίες θα προετοιμαστούν έτσι ώστε να ανταπεξέλθουν στις τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, ΄΄Καρυά΄΄ - ΄΄Ελάτεια΄΄ – ΄΄Τιθορέα΄΄ μήκους 86 χλμ της Κυριακής.

Το χωμάτινο σκέλος της Κυριακής προσμετρά και στο 48ο Πρωτάθλημα Χώματος και θα ξεκινήσει μετά το πέρασμα του τελευταίου ιστορικού οχήματος.

Με αμιγώς ασφάλτινο χαρακτήρα, η διαδρομή της κατηγορίας Regularity θα έχει σαν αφετηρία τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολις, ενώ με ενδιάμεσους σταθμούς σε περιοχές της Βοιωτίας, της Φθιώτιδας και της Φωκίδας, θα ολοκληρωθεί έπειτα από περίπου 600 χλμ. στα Καμένα Βούρλα, όπου και η τελετή τερματισμού και η απονομή των επάθλων για το 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις το απόγευμα της Κυριακής 4 Νοεμβρίου.

peritroxon.gr

Κυριακή, 28 Οκτωβρίου 2012

Formula 1: Οι δηλώσεις των τριών πρώτων

«Απολαμβάνει τη στιγμή», αυτό κάνει ο Σεμπάστιαν Φέτελ μετά τη μεγαλειώδη νίκη του στην Ινδία.
Αυτός ήταν ο τέταρτος συνεχόμενος αγώνας που ο περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής καταφέρνει να κόψει πρώτος το νήμα του τερματισμού. Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο διατηρήθηκε στην κορυφή της γενικής κατάταξης, αλλά άμβλυνε την διαφορά του από τον δεύτερο Αλόνσο στους 13 βαθμούς.

Από την Παρασκευή φάνηκε ότι ήταν αυτός που έδινε τον ρυθμό και οι υπόλοιποι απλά προσπαθούσαν να τον ακολουθήσουν. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι κυριάρχησε με ευκολία σε όλες τις ελεύθερες δοκιμές αλλά και τις κατατακτήριες χθες, χωρίς να έχει αντίπαλο. Η νίκη του σήμερα ήταν απλά το επιστέγασμα ενός ονειρεμένου τριημέρου για αυτόν και την Red Bull.

Σε αυτό συνέβαλε, όπως ανέφερε και ο ίδιος, όλο το προσωπικό της ομάδας που εργάστηκε πολύ σκληρά. Ετσι, μετά το τέλος του αγώνα δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει όλους για την πολύτιμη βοήθειά τους.

«Ενα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα. Το είπα και στον ασύρματο, ο καθένας δουλεύει πολύ σκληρά. Δεν υπάρχει κάποιος που να ξεχωρίζει και να κάνει τη διαφορά. Οχι σήμερα, ούτε χθες και ούτε αυτό το Σαββατοκύριακο. Θεωρώ ότι οφείλεται σε όλους εμάς που δουλεύουμε πολύ σκληρά όλοι μαζί. Ακόμη κι αν είμαστε εδώ στην πίστα ή πίσω στο Μίλτον Κέινς, όλοι πιέζουν πάρα πολύ και πιστεύω ότι αυτό είναι το σημείο που κάνει τη διαφορά. Είμαι πολύ χαρούμενος και ευχαριστημένος που είμαι μέλος αυτής της προσπάθειας και απολαμβάνω την κάθε στιγμή», δήλωσε ο Σεμπάστιαν Φέτελ που στην Ινδία έκανε το «δύο στα δύο» καθώς έχει κερδίσει και τα δύο GP που έχουν γίνει.

«Είναι απίστευτο. Και τις δύο φορές που ήρθαμε εδώ, πήραμε την πολ ποζίσιον το Σάββατο και κερδίσαμε τον αγώνα την Κυριακή. Είναι εκπληκτικό. Ανέκαθεν το έπαθλο ήταν πολύ όμορφο, επομένως είμαι πολύ χαρούμενος που μπόρεσα να κερδίσω ένα ακόμη. Ηταν ένας πολύ ειδικός αγώνας. Δεν ξέρω τι συμβαίνει με αυτή την πίστα αλλά μου αρέσει πολύ. Το πρώτο κομμάτι της είναι κάπως αργό με μεγάλες ευθείες, αλλά τα κομμάτια δύο και τρία είναι πολύ καλά και νομίζω πως όλοι τα απολαύσαμε».

Φερνάντο Αλόνσο: Δεν τα παρατάμε


Ο Φερνάντο Αλόνσο παραδέχθηκε ότι η δεύτερη θέση στην Ινδία ήταν μέσα στα άμεσα σχέδια του. Ο Ισπανός προσπάθησε να αποσπάσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και να παραμείνει στο κυνήγι του τίτλου ενώ υπολείπονται τρεις αγώνες μέχρι την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος.

Παράλληλα, ελπίζει ότι η Ferrari θα είναι πιο ανταγωνιστική στην πίστα με τις βελτιώσεις που ετοιμάζει στην F2012, τη στιγμή που η Red Bull είναι στην κυριολεξία άπιαστη.

Για έναν ακόμη αγώνα ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής προσπάθησε να εκμεταλλευτεί όλες τις δυνατότητες του μονοθεσίου του έτσι ώστε να φτάσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Αν και ξεκίνησε από την πέμπτη θέση, μέσα σε τρεις γύρους ανέβηκε τρίτος, μετά από μία πολύ όμορφη απόπειρα διπλής προσπέρασης στις δύο McLaren Mercedes. Η κίνηση αυτή του βγήκε κατά το ήμισυ καθώς άφησε πίσω του τον Χάμιλτον στον πρώτο γύρο ενώ από τον Μπάτον απαλλάχτηκε τρεις γύρους μετά.

Στην συνέχεια ξεκίνησε ένα ανελέητο κυνηγητό του δεύτερου Γουέμπερ, τον οποίο πέρασε στον 49ο γύρο μετά το πρόβλημα με το KERS που είχε ο Αυστραλός.

Η διαφορά όμως που είχε δημιουργήσει καθ’όλη την διάρκεια του αγώνα ο Φέτελ (12 δευτ.) δεν άφησε στον Ισπανό περιθώρια να τον φτάσει και να διεκδικήσει τη νίκη. Ετσι, αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, τονίζοντας παράλληλα μετά το τέλος του αγώνα ότι η ομάδα δεν θα τα παρατήσει και πως θα μάχεται μέχρι το τέλος.

«Δεν είναι εύκολο στην παρούσα στιγμή να αντιμετωπίσουμε την Red Bull αλλά δεν θα τα παρατήσουμε ποτέ. Είμαστε χαρούμενοι σήμερα και θα πρέπει να τους δώσουμε συγχαρητήρια (σ.σ. στη Red Bull), ήταν άψογοι όλο το Σαββατοκύριακο. Θέλουμε να είμαστε χαρούμενοι και θέλουμε να τους αντιμετωπίσουμε στην Βραζιλία, και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνουμε.

Χάσαμε βαθμούς, αλλά νομίζω ότι πάνω-κάτω αυτό ήταν το σχέδιο για το Σαββατοκύριακο, γιατί γνωρίζαμε ότι δεν είμαστε αρκετά γρήγοροι για να τους ανταγωνιστούμε. Με τη δεύτερη θέση, χάσαμε τους λιγότερους δυνατούς βαθμούς, αλλά όπως είπα, θα έρθουν καλύτεροι αγώνες», δήλωσε ο Ισπανός πιλότος που εντυπωσίασε με την προσπάθεια του να περάσει και τις δύο McLaren στον πρώτο γύρο.

«Ημασταν αρκετά γρήγοροι στη μεγάλη ευθεία, εξακολουθούσαμε όμως να χάνουμε λίγο σε ό,τι αφορά στην πρόσφυση, αλλά ελπίζουμε ότι αυτό θα βελτιωθεί στους επόμενους αγώνες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα για την εξαιρετική ταχύτητα στην ευθεία, κάτι που μας έδωσε τη δυνατότητα μερικών καλών προσπεράσεων και καλό ρυθμό».

Ευχαριστημένος ο Γουέμπερ

Ο Μαρκ Γουέμπερ έχασε τη δεύτερη θέση λόγω του προβλήματος με το KERS στο μονοθέσιο του. Μέχρι τον 45ο γύρο ο Αυστραλός είχε καταφέρει να φέρει εις πέρας με τον καλύτερο τρόπο την αποστολή του, να κρατήσει δηλαδή πίσω του τον Φερνάντο Αλόνσο, αφήνοντας τον Σεμπάστιαν Φέτελ, μόνο και ανενόχλητο να ηγείται του αγώνα.

Από την στιγμή όμως που εντοπίστηκε το πρόβλημα με το KERS ο πιλότος της Red Bull δεν μπορούσε να υπερασπιστεί τη θέση του και έτσι στον 49ο γύρο δέχθηκε την προσπέραση του Αλόνσο.

«Ηταν πολύ δύσκολο να υπερασπιστείς εκεί διότι χρειάζεσαι το KERS για να βγεις από τέτοιες στροφές. Ευχαριστήθηκα όμως τη μάχη σήμερα. Ηταν ένας δύσκολος αγώνας και μου ήταν επίσης δύσκολο να βρω ρυθμό. Είχαμε κάποια θέματα που χρειαζόταν να λύσουμε στο μονοθέσιο, αλλά ήταν ένας σκληρός και καλός αγώνας.

Ο Λιούις και ο Φερνάντο ήταν πολύ δυνατοί με τη σκληρή γόμα και χωρίς το KERS ήταν πολύ δύσκολα. Είμαι ευχαριστημένος με τον τρόπο που οδήγησα και θα επιστρέψω για το Αμπου Ντάμπι», δήλωσε ο Αυστραλός πιλότος.
Enhanced by Zemanta

Formula 1: Πάει για τίτλο ο Φέτελ

«Τέσσερα στα τέσσερα» για τον Σεμπάστιαν Φέτελ που έφυγε από την Ινδία νικητής και κατάφερε όχι μόνο να παραμείνει στην κορυφή της βαθμολογίας αλλά να αυξήσει ακόμη περισσότερο τη διαφορά του στους 13 βαθμούς από τον δεύτερο Αλόνσο.

Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής υπερίσχυσε για δεύτερη συνεχόμενη φορά επί Ινδικού εδάφους, όντας ο απόλυτος κυρίαρχος στον συγκεκριμένο GP, αφού έχει κερδίσει και στους δύο αγώνες που έχει γίνει. Προς το παρόν μετράει τέσσερις συνεχόμενες νίκες και είναι ο μοναδικός πιλότος που το έχει καταφέρει φέτος.

Αγωνιστικά, ο Φέτελ δεν προβληματίστηκε καθόλου αφού θα έλεγε κανείς ότι είχε έναν ήρεμο αγώνα. Ξεκίνησε από την πρώτη θέση και τερμάτισε εκεί, χωρίς να ζοριστεί. Μοναδικό ίσως σημείο που άγχωσε τους ανθρώπους της Red Bull ήταν κάποιες σπίθες από το πάτωμα του μονοθεσίου του Γερμανού λίγους γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, κάτι που όμως δεν αποδείχθηκε μοιραίο.

Η μάχη δόθηκε μεταξύ των Φερνάντο Αλόνσο και Μαρκ Γουέμπερ, με τον Αυστραλό να προσπαθεί να κρατήσει πίσω του τον Ισπανό και να του κόψει βαθμούς στο πρωτάθλημα. Ο πιλότος της Red Bull τα κατάφερνε περίφημα μέχρι τον 49 γύρο όταν και ο Αλόνσο τον πέρασε, ανεβαίνοντας δεύτερος. Το πρόβλημα με το KERS στην Red Bull του Αυστραλού τον ταλαιπώρησε για μία ακόμη φορά, δίνοντας στον Ισπανό τη δυνατότητα να τον περάσει.

Ο Αλόνσο έφυγε με τη μικρότερη δυνατή ζημιά από την Ινδία στην προσπάθειά του να παραμείνει μέσα στο κυνήγι του τίτλου και του Φέτελ, αντίστοιχα. Στην ινδική πίστα έδειχνε αποφασισμένος να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες τη F2012 και να διεκδικήσει όσο του επιτρεπόταν τη νίκη. Σίγουρα ανήκει στους κερδισμένους του αγώνα καθώς ανέβηκε τρεις ολόκληρες θέσεις από όπου ξεκίνησε. Η κίνησή του στον πρώτο γύρο να επιχειρήσει διπλή προσπέραση στις δύο McLaren, του χάρισε μία θέση, ανεβάζοντάς τον τέταρτο. Στη συνέχεια, μετά από τρεις γύρους, αφού απαλλάχθηκε από το εμπόδιο του Μπάτον, πέρασε τρίτος και άρχισε να κυνηγά τον Γουέμπερ.

Οι δύο McLaren προσπάθησαν να κρατηθούν μπροστά αλλά δεν τα κατάφεραν. Στο τέλος ο Χάμιλτον που έχασε πολύ στην εκκίνηση, αποπειράθηκε να κυνηγήσει τον Γουέμπερ που είχε πρόβλημα με το KERS, αλλά δεν πρόλαβε κι έτσι έμεινε τέταρτος. Χαρακτηριστική στιγμή στον αγώνα για τον Βρετανό το πιστόπ με την αλλαγή ελαστικών και τιμονιού σε μόλις 3,2 δευτερολεπτα!
Πίσω του τερμάτισε ο teammate του Τζένσον Μπάτον, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε αρκετά και έχασε χρόνο όσο είχε τον Ρομάν Γκροσεάν μπροστά του. Ο Γάλλος τερμάτισε ένατος πίσω από τον Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Ο Γερμανός ανήκει στην ομάδα των κερδισμένων σήμερα αφού κέρδισε τέσσερις θέσεις συνολικά. Σε όλη την διάρκεια του αγώνα πίεζε αρκετά, θέλοντας να πετύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τον ίδιον και την Force India που έτρεχε εντός έδρας.
Πολύ καλή εμφάνιση για έναν ακόμη αγώνα για τον Φελίπε Μάσα που οδήγησε προσεκτικά, χωρίς να κάνει λάθη και τερμάτισε έκτος, μπροστά από τον μαχητικό Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος τον καταδίωκε. Ο Φινλανδός προσπαθούσε να «πιάσει» τον Βραζιλιάνο αλλά η έλλειψη δύναμης της Lotus έναντι της Ferrari ήταν εμφανής μέσα στην πίστα.
Θετικό ήταν το αποτέλεσμα και για τον Μπρούνο Σένα που έδειξε σήμερα έναν άλλο εαυτό, πιο μαχητικό και ανταμείφθηκε τερματίζοντας δέκατος, τη στιγμή που ο teammate του Παστόρ Μαλντονάτο ήταν 16ος. Και αυτό γιατί είχε ένα κλατάρισμα μετά την επαφή του με τον Καμαούι Κομπαγιάσι.
Εκτός βαθμών έμεινε ο Νίκο Ρόζμπεργκ σε μία ακόμη άσχημη Κυριακή για την Mercedes. Η ημέρα άρχισε άσχημα για την Γερμανική ομάδα όταν είδε νωρίς τον Μίκαελ Σουμάχερ να έχει ένα κλατάρισμα (από την επαφή με του με τον Βερνιέ) και να πέφτει πολύ χαμηλά στην κατάταξη.
Στους άτυχους συγκαταλέγεται και ο Σέρζιο Πέρεθ, ο οποίος ήταν ένας από τους δύο πιλότους που εγκατέλειψε. Ο άλλος ήταν ο Πέντρο ντε Λα Ρόσα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1.31:10.744
2. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari + 9.437
3. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault + 13.217
4. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes + 13.909
5. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes + 26.266
6. Φελίπε Μάσα Ferrari + 44.600
7. Κίμι Ραϊκόνεν Lotus-Renault + 45.200
8. Νίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes + 54.900
9. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault + 56.100
10. Μπρούνο Σένα Williams-Renault + 1:14.900
11. Νίκο Ρόζμπεγκ Mercedes + 1:21.600
12. Πολ ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 1:22.800
13. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari + 1:26.000
14. Καμούι Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari + 1:26.400
15. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρος
16. Παστόρ Μαλντονάτο Williams-Renault + 1 γύρος
17. Βιτάλι Πετρόφ Caterham-Renault + 1 γύρος
18. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault + 1 γύρος
19. Τσαρλς Πικ Marussia-Cosworth + 1 γύρος
20. Τίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth + 2 γύρους
21. Ναράιν Καρθικέγιαν HRT-Cosworth + 2 γύρους
22. Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes + 5 γύρους
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ naftemporiki.gr
Enhanced by Zemanta

MotoGP: Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Λορένθο

Ο Χόρχε Λορένθο είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2012. Ο Ισπανός κατέκτησε τον δεύτερο τίτλο στα MotoGP και συνολικά τέταρτο στην αγωνιστική του καριέρα. Ο αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha επέστρεψε στο θρόνο του μετά το 2010 και έγινε έτσι ο πρώτος Ισπανός που κατακτά τη «μεγάλη κατηγορία» δύο φορές.

Η μάχη που περίμεναν όλοι στην Αυστραλία μεταξύ του αναβάτη της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha και του Ντάνι Πεντρόζα δεν ήρθε ποτέ ή καλύτερα κράτησε μόλις έναν γύρο καθώς ο Ισπανός αναβάτης της Repsol Honda, είχε μία πτώση στον δεύτερο γύρο και εγκατέλειψε.

Μαζί εγκαταλείφθηκαν και οι όποιες ελπίδες του για την φετινή πρωτιά, αφήνοντας έτσι ανοιχτό τον δρόμο στον Λορένθο να πανηγυρίσει τον παγκόσμιο τίτλο. Ολα ξεκίνησαν στην εκκίνηση του αγώνα, όταν ο ανυπόμονος Πεντρόζα πίεσε τον Λορένθο και κατάφερε μετά τις δύο-τρεις πρώτες στροφές της πίστας να τον περάσει. Στην προσπάθειά του όμως να χτίσει μία διαφορά ασφαλείας, πιέζοντας αρκετά τη μοτοσικλέτα του, έκανε το λάθος, χάνοντας το πίσω μέρος της Honda του, με αποτέλεσμα να έχει μία πτώση και να βρεθεί εκτός αγώνα. Κάπου εκεί τελείωσε για φέτος το όνειρο του Ισπανού για τον πρώτο του τίτλο. Ετσι, το μόνο που χρειαζόταν ο Λορένθο ήταν να οδηγήσει με σιγουριά και προσεκτικά ώστε να τερματίσει. Στο μεταξύ είχε δεχθεί από τον πρώτο γύρο την προσπέραση του Κέισι Στόνερ στη μεγάλη ευθεία της πίστας και παρέμεινε δεύτερος. Σε αυτή τη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα, πανηγυρίζοντας για τον δεύτερο παγκόσμιο τίτλο του, μπροστά σε περισσότερους από 53.000 θεατές.
Ο κόσμος μπορεί να επευφημούσε τον Λορένθο για την επιτυχία του, αλλά είχε έρθει στην πίστα για να δει από κοντά τον τελευταίο επίσημο αγώνα του Κέισι Στόνερ μέσα στην πατρίδα του και να ενισχύσει τον συμπατριώτη του στην προσπάθειά του για την τελευταία εντός έδρας νίκη.
Μία προσπάθεια που ευοδώθηκε τελικά καθώς ο Στόνερ πολύ εύκολα τερμάτισε πρώτος, πετυχαίνοντας το απόλυτο ρεκόρ τον έξι σερί νικών στην πίστα του Φίλιπ Αϊλαντ. Αυτός ήταν ο καλύτερος τρόπος για εκείνον να ολοκληρώσει την παρουσία στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα μέσα στην πατρίδα του. Κάτι που γνώριζαν οι συμπατριώτες του για αυτόν άλλωστε τον λόγο όλο το τριήμερο συνέρευσαν περισσότερα από 122.000 άτομα για να τον δουν, αριθμός ρεκόρ για την Αυστραλιανή πίστα.
Πέραν του Στόνερ, ο κόσμος περίμενε μία μάχη για τον τίτλο που δεν ήρθε ποτέ, αποζημιώθηκε ωστόσο από όσα συνέβησαν μέσα στην πίστα για τις επόμενες θέσεις. Οι Καλ Κρούτσλοου, Αντρέα Ντοβιτσιόζο, Στέφαν Μπραντλ και Αλβάρο Μπαουτίστα χάρισαν μοναδικές στιγμές προσπαθώντας να αποσπάσουν την τελευταία θέση στο βάθρο των νικητών.
Τελικά ο Κρούτσλοου, αν και άρρωστος, κατάφερε να ανέβει για δεύτερη φορά στην καριέρα του στο πόντιουμ, αφού πρώτα χρειάστηκε να απαλλαγεί από το εμπόδιο του Αντρέα Ντοβιτσιόζο.
Ο Ιταλός έδωσε πραγματική μάχη με τους Μπραντλ και Μπαουτίστα με τις μεταξύ τους θέσεις να εναλλάσσονται συνεχώς. Πέντε γύρους πριν το τέλος ο Ντοβιτσιόζο μπόρεσε να περάσει τον Μπραντλ και να ανέβει εκείνος τέταρτος, μία θέση που κράτησε μέχρι το τέλος.
Ο Γερμανός αναβάτης της LCR Honda έπεσε θύμα και του Αλβάρο Μπαουτίστα, ο οποίος λίγο πριν το τέλος τον πέρασε κι αυτός για να ανέβει πέμπτος, αφήνοντας τελικά τον Μπραντλ έκτο.
Οι Ducati είχαν τον δικό τους αγώνα, που απείχε από των υπολοίπων. Ο Βαλεντίνο Ρόσι τερμάτισε έβδομος, ακολουθούμενος από τον teammate του Νίκι Χέιντεν και τον Κάρελ Αμπραχαμ.
Στις CRT πρώτος και δέκατος γενικής ήταν ο Αλειξ Εσπαργκάρο που νίκησε τον teammate του Ράντι ντε Πουνιέ και όπως φαίνεται κέρδισε και την κατηγορία.
Ο επόμενος και τελευταίος αγώνας της χρονιάς είναι σε δύο εβδομάδες στην Βαλένθια.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Κέισι Στόνερ Repsol Honda 41:01.324
2. Χόρχε Λορένθο Yamaha Factory Racing + 9.223
3. Καλ Κρούτσλοου Monster Yamaha Tech 3 + 14.570
4. Αντρέα Ντοβιτσιόζο Monster Yamaha Tech 3 + 23.303
5. Αλβάρο Μπαουτίστα San Carlo Honda Gresini + 23.432
6. Στέφαν Μπραντλ LCR Honda + 23.467
7. Βαλεντίνο Ρόσι Ducati + 37.113
8. Νίκι Χέιντεν Ducati + 38.387
9. Κάρελ Αμπραχαμ AB Cardion + 52.613
10. Αλειξ Εσπαργκάρο Power Electronics Aspar + 1:00.299
11. Ράντι ντε Πουνιέ Power Electronics Aspar + 1:00.342
12. Χέκτορ Μπαρμπερά Pramac Racing + 1:21.951
13. Ντανίλο Πετρούτσι Ioda Suter-BMW + 1:27.857
14. Mισέλ Πίρο San Carlo Honda Gresini + 1 γύρος
15. Iβάν Σίλβα Avintia Blusens + 1 γύρος
Βαθμολογία αναβατών
1. Χ. Λορένθο 350
2. Ντ. Πεντρόζα 307
3. Κ. Στόνερ 238
4. Α. Ντοβιτσιόζο 208
5. Α. Μπαουτίστα 165
6. Β. Ρόσι 157
7. Κ. Κράτσλοου 151
8. Σ. Μπραντλ 135
9. Ν. Χέιντεν 122
10. Μ. Σπις 88
11. Χ. Μπαρμπερά 83
12. Α. Εσπαργκάρο 69
13. Ρ. ντε Πουνιέ 58
14. Κ. Άμπραχαμ 50
15. Μ. Πίρο 32
16. Τζ. Έλισον 28
17. Γ. Ερνάντεθ 28
18. Κ. Έντουαρντς 25
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - naftemporiki.gr
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 27 Οκτωβρίου 2012

Pole με... ινδική καρύδα για Φέτελ

Βίοι αντίθετοι για τους δύο διεκδικητές του πρωταθλήματος οδηγών! Ο Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull-Renault) πήρε το καλύτερο από την ΡΒ8 και εξασφάλισε ακόμα μια πολ ποζίσιον, αυτή τη φορά στο Grand Prix Ινδίας.

Ο Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) πήρε ό,τι μπορούσε από την F2012, όμως αρκέστηκε στην πέμπτη θέση στην εκκίνηση, κάτι που τον φέρνει σε δύσκολη θέση ενόψει της εκκίνησης στην πίστα Budh.
Ο Φέτελ έκανε λάθος στον πρώτο γρήγορο γύρο του στο Q3, όμως στο δεύτερο πέτυχε διάνα με 1:25.283. Ο τιμέιτ του, Μαρκ Γουέμπερ επιχείρησε να τον απειλήσει, όμως ένα δικό του λάθος τον άφησε στη δεύτερη θέση.

Στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης βρίσκεται το δίδυμο της McLaren, ο Λιούις Χάμιλτον και ο Τζένσον Μπάτον και σε μια ενδιαφέρουσα συγκυρία, στην τρίτη βρέθηκαν ο Αλόνσο και ο Φελίπε Μάσα της Ferrari.

Ο Κίμι Ράικονεν (Lotus-Renault) και ο Σέρχιο Πέρες (Sauber-Ferrari) βρέθηκαν στις θέσεις "7" και "8". Την πρώτη 10άδα έκλεισαν ο Παστόρ Μαλντονάντο (Williams-Renault) και ο Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes). Μόλις 14ος ήταν ο Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes).

Η σειρά εκκίνησης:
1.Φέτελ
2.Γουέμπερ
3.Χάμιλτον
4.Μπάτον
5.Αλόνσο
6.Μάσα
7.Ράικονεν
8.Πέρες
9.Μαλντονάντο
10.Ρόσμπεργκ
11.Γκροζάν
12.Χούλκενμπεργκ
13.Σένα
14.Σουμάχερ
15.Ρικιάρντο
16.Ντι Ρέστα
17.Κομπαγιάσι
18.Βερν
19.Πετρόβ
20.Κοβαλάινεν
21.Γκλοκ
22.Ντε λα Ρόσα
23.Καρθικέγιαν
24.Πικ
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012

Formula 1 Κυριακή, 28 Οκτωβρίου, απευθείας μετάδοση Grand Prix Ινδίας

Το πρωτάθλημα της F1 συνεχίζεται με τον 17ο αγώνα της χρονιάς, το GP Iνδίας που διεξάγεται για 2η φορά στο Νέο Δελχί και την υπερσύγχρονη πίστα Buddh International Circuit.

Formula One
(Photo credit: Wikipedia)
Ένα πρωτάθλημα μοναδικό, μια μονομαχία επική: Φέτελ ή Αλόνσο; Σε δεκάξι αγώνες φέτος ο Φέτελ έχει κερδίσει τέσσερις φορές, ενώ ο Αλόνσο τρεις. Ο Ισπανός πιλότος έχει ανέβει 9 φορές στο βάθρο, ενώ ο Γερμανός 7, αυτό όμως δεν τον εμπόδισε να πάρει προβάδισμα στη βαθμολογια με 6 βαθμούς, ενώ απομένουν τέσσερις αγώνες και 100 βαθμοί να μοιραστούν, αρχής γενομένης από το Ινδικό GP. Οι Ινδοί αναμένεται να κατακλύσουν τις κερκίδες για να επευφημήσουν την εθνική τους ομάδα, Force India και τον συμπατριώτη τους Ναράι Καρθικέγιαν, που αγωνίζεται με τα χρώματα της HRT.

Στην ωριαία εκπομπή F1 Countdown που προηγείται της μετάδοσης του αγώνα, εκτός από τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών μπορείτε να παρακολουθήσετε, μεταξύ άλλων, και μια συνέντευξη του επικεφαλής σχεδιασμού της Ferrari, Νικόλα Τομπάζη. Τι υποστηρίζει για τη μεγάλη αντεπίθεση που σχεδιάζουν οι κόκκινοι στους τελευταίους τέσσερις αγώνες με στόχο την κατάκτηση και των δυο τίτλων;

Στην παρουσίαση της εκπομπής και τη μετάδοση του αγώνα, τον Τάκη Πουρναράκη πλαισιώνουν οι Νίκος Κατσαρός και Πάνος Σεϊτανίδης. Ο Τάκης Τρακουσέλλης που επιμελείται θέματα αυτοκινήτου, μας παρουσιάζει το ολοκαίνουργιο τετρακίνητο FIAT Panda στην Ιταλία.

Αυτή την Κυριακή έχει F1 στον Alpha. Μην τη χάσετε!

F1 Countdown: 10:30

Εκκίνηση αγώνα: 11:30
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2012

MOTO GP: Πρωτιά με διακοπή για Πεντρόσα

Ο Ντάνι Πεντρόσα πήρε τη νίκη στη Μαλαισία, καθώς βρισκόταν στην πρώτη θέση όταν ο αγώνας διακόπηκε λόγω έντονης βροχόπτωσης, στον 13ο γύρο.
 
Ο Ισπανός αναβάτης της Repsol Honda, ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου, εκμεταλλευόμενος τον κανονισμό που θέλει τον πρωτοπόρο την ώρα της διακοπής, να παίρνει και τη νίκη στον αγώνα. Οι κόκκινες σημαίες υψώθηκαν στη Σεπάνγκ και ο Πεντρόσα πανηγύρισε μια απροσδόκητη πρωτιά.

Στη δεύτερη θέση ο  Χόρχε Λορένθο, ενώ τρίτος αναδείχθηκε ο Κέισι Στόνερ.
Πλέον ο Ντάνι Πεντρόσα με 6 νίκες στα τελευταία 9 grand prix μείωσε τη διαφορά του από τον Χόρχε Λορένθο στους 23 βαθμούς.

Εξάλλου ο Μπεν Σπις (Yamaha) και το δίδυμο της Tech 3 Yamaha, ο Καλ Κράτσλοου και ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο ήταν ανάμεσα στους αναβάτες που είχαν πτώση, με τον Σπις να τραυματίζει ξανά τον ώμο του.

Δεκατρείς οδηγοί τερμάτισαν ή πήραν κατάταξη (με 14ο τον Ντοβιτσιόζο). Τους βαθμούς της 4ης και της 5ης θέσης πήραν οι οδηγοί της Ducati, Νίκι Χέιντεν και Βαλεντίνο Ρόσι.

Η τελική κατάταξη:
1  Πεντρόσα Ντ. Repsol Honda TeamLap 13
2  Λορένθο Χ. Yamaha Factory Racing+3.774
3  Στόνερ Κ. Repsol Honda Team+7.144
4  Χέιντεν Ν. Ducati Team+10.518
5  Ρόσι Β. Ducati Team+16.759
6  Μπαουτίστα Α. San Carlo Honda Gresini+17.276
7  Μπαρμπέρα Χ. Pramac Racing Team+50.282
8  Εσπαργκάρο Α. Power Electronics Aspar+51.585
9  Έλισον  Paul Bird Motorsport+56.676
10 Άμπραχαμ Κ. Cardion AB Motoracing+57.622
11 Πετρούτσι Ντ. Came IodaRacing Project+1:02.805
12 Πίρο Μ. San Carlo Honda Gresini+1:02.891
13 Ντοβιτσιόζο Α. Monster Yamaha Tech 3+1:28.989
 
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2012

ΜΟΤΟ GP: Pole με ρεκόρ ο Λορένθο

Τον ταχύτερο γύρο που έχει γίνει ποτέ στις δοκιμές της Σεπάνγκ πραγματοποίησε ο Χόρχε Λορένθο και εξασφάλισε ακόμα μια πολ ποζίσιον.

Με ρεκόρ ταχύτερου γύρου ο Χόρχε Λορένθο πήρε την πολ ποζίσιον για το Grand Prix της Σεπάνγκ την Κυριακή (21/10).

Ο Ισπανός οδηγός της Yamaha πραγματοποίησε μαγικό γύρο με 2:00.334 και θα εκκινήσει για έβδομη φορά φέτος από την πρώτη θέση.
Φυσικά δίπλα του θα βρίσκεται και πάλι ο Ντάνι Πεδρόσα (Repsol Honda) από τον οποίο πήρε πάλι τη μπουκιά από το στόμα. Ο χρόνος του Πεδρόσα ήταν 2:00.528 με τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο (Monster Yamaha Tech 3).

O Kέισι Στόνερ (Repsol Honda) θα εκκινήσει τέταρτος στο δεύτερο αγώνα μετά από την επιστροφή του μπροστά από τον Καλ Κράτσλοου (Monster Yamaha Tech 3) και τον Μπεν Σπις (Yamaha). Μόλις 11ος ήταν ο Βαλεντίνο Ρόσι (Ducati) που έχασε το ρεκόρ από τον Λορένθο.
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2012

New Jersey: Τους έπιασε η F1 στον...ύπνο


Για το 2014 αναβάλλεται το New Jersey Grand Prix, όπως αποκάλυψε ο Μπέρνι Έκλεστοουν, καθώς οι Αμερικανοί δεν είναι εγκαίρως έτοιμοι για να φιλοξενήσουν αγώνα της Formula 1.

 Εδώ και αρκετό καιρό ο Μπέρνι Έκλεστοουν εξέφραζε τις αμφιβολίες του για το αν η πίστα του Νew Jersey θα ήταν έτοιμη να κάνει το ντεμπούτο της στην F1 το 2013. Ο ισχυρός άνδρας του μηχανοκίνητου αθλητισμού ελικά επιβεβαιώθηκε, αφού το εν λόγω Grand Prix αναβάλλεται μέχρι το 2014.

Οι Αμερικανοί φάνηκε να μην είναι... συνεπείς στο ραντεβού τους για οικονομικούς λόγους.
«Αν βρεθεί λύση με το συμβόλαιο και εμείς είμαστε ικανοποιημένοι με αυτό, τότε η ερώτηση είναι αν μπορούν να ολοκληρώσουν το έργο μέσα σε έξι μήνες. Όμως, ο χειμώνας στη Νέα Υόρκη δεν είναι καλός. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε μαζί τους για να πραγματοποιήσουμε το όνειρό μας το 2014. Είναι εκτός χρόνου. Ξύπνησαν, αλλά αργά. Δεν μπορούσαν να έχουν τα πάντα έτοιμα έγκαιρα», είπε ο Έκλεστοουν.

Έτσι, το καλεντάρι της επόμενης σεζόν θα έχει 19 αγώνες, όπως είχε και πέρυσι λόγω της αναβολής του Bahrain Grand Prix.


ΠΗΓΗ: www.gazzetta.gr
Enhanced by Zemanta

Εγκατέλειψε και ο Σόλμπεργκ στη Σαρδηνία

English: Petter Solberg in Rally Bulgaria 2010...
 (Photo credit: Wikipedia)
Μετά τον Σεμπαστιάν Λεμπ και ο Petter Solberg τέθηκε εκτός αγώνα στο Ράλι Σαρδηνίας. Παραμένει πρώτος ο Μίκο Χίρβονεν.

Αμείλικτη η Σαρδηνία με τα πρωτοκλασάτα ονόματα! Στην προτελευταία ειδική της δεύτερης ημέρας του ιταλικού αγώνα ολοκληρώθηκαν οι ελπίδες νίκης του Πέτερ Σόλμπεργκ.

Ο οδηγός της Ford είχε έξοδο στην ειδική Tέργκου-Οσίλιο, προκαλώντας αρκετή ζημιά στο Fiesta WRC. Ήδη έχουν τεθεί εκτός αγώνα ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα και ο Τιερί Νεβίγ.
Έχει μείνει ο Μίκο Χίρβονεν που οδηγεί τον αγώνα με διαφορά ενός λεπτού από τον Εβγένι Νόβικοβ με Ford. Ιδιαίτερα ανήσυχος ο Φινλανδός δήλωσε "πέφτουν κάτω σαν μύγες. Πρέπει να μην κάνω λάθη γιατί υπάρχει αρκετός δρόμος ακόμη. Πρέπει να μείνω συγκεντρωμένος".


Enhanced by Zemanta

Εκτός ο Λεμπ στη Σαρδηνία! - BINTEO

Vodafone Rally de Portugal 2011 - (Santa Clara...
Loeb (Photo credit: Wikipedia)
Ο SEBASTIAN LOEB κατέστρεψε το τιμόνι του DS3 WRC κατά την έξοδο του μεσούσης της τρίτης ειδικής της ημέρας στη Σαρδηνία.

Ευτυχώς που ο Σεμπαστιάν Λεμπ εξασφάλισε μαθηματικά τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή στον προηγούμενο αγώνα στην Αλσατία.

Ο πολυπρωταθλητής είχε έξοδο στην τρίτη ειδική της δεύτερης ημέρας του Ράλι Σαρδηνίας, του προτελευταίου αγώνα στο φετινό πρωτάθλημα και τέθηκε εκτός διεκδίκησης της νίκης.
Ο Λεμπ έσπασε το τιμόνι του DS3 WRC κι ενώ οδηγούσε τον αγώνα. Ο Γάλλος οδηγός δύσκολα θα ξαναμπεί στον αγώνα το Σάββατο (20/10) δίχως να μπορεί να διεκδικήσει την πέμπτη νίκη του στο ιταλικό νησί.

"Χτυπήσαμε ορισμένες πέτρες. Ένιωσα ότι το τιμόνι έπαθε ζημιά, προσπαθήσαμε να συνεχίσουμε. Όμως έπρεπε να σταματήσουμε", είπε ο Λεμπ και είναι μόλις η δεύτερη φετινή εγκατάλειψη του μετά από την Πορτογαλία.

Έτσι ο Μίκο Χίρβονεν έχει την ευκαιρία να πάρει την πρώτη ασφάλτινη νίκη του. Προηγείται με διαφορά 15 δευτερολέπτων από τον Πέτερ Σόλμπεργκ με Ford.

Κακή στιγμή και για τον οδηγό της άλλης ομάδας της Citroen, Τιερί Νεβίγ, ο οποίος ρόλαρε το αυτοκίνητο του και έχασε σχεδόν έξι λεπτά. Από την 4η έπεσε στην 12η θέση.


Sébastien Loeb's crash - WRC Italy 2012 - Sardinia από vivinamou
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012

Φόρμουλα 1 και τέλος για Σουμάχερ

Ο Μίκαελ Σουμάχερ αποσύρεται οριστικά από τα μηχανοκίνητα σπορ μετά την ολοκλήρωση του συμβολαίου του με τη Mercedes.

Όποιος πρόλαβε, τον Σουμάχερ είδε! Ο Μίκαελ Σουμάχερ θα εγκαταλείψει ολότελα την ενεργό δράση μετά το τέλος της σεζόν και τη λήξη της συνεργασίας του με τη Mercedes.
Την πρώτη φορά που αποχώρησε δοκίμασε την τύχη του στις μοτοσικλέτες και στο γερμανικό πρωτάθλημα Superbike. Στα 43 χρόνια του δεν θέλει να ξαναπάρει ρίσκο.
"Η Φόρμουλα 1 προσφέρει το maximum στα συναισθήματα, την ταχύτητα και την ολοκληρωμένη δουλειά. Μια άλλη μορφή αγώνων αυτοκινήτου δεν θα με κάνει να ζήσω ξανά το ίδιο. Ναι, σταματάω εδώ", δήλωσε σε συνέντευξη του κι ενώ ώρες μετά την αποχώρηση του από την ενεργό δράση, κυκλοφόρησαν φήμες περί ένταξης του στο DTM, πρωτάθλημα στο οποίο αγωνίζεται ο αδερφός του, Ραλφ.

Πρότεινε δε, αστειευόμενος, πως ενδεχομένως να ασχοληθεί με την ιππασία. Πρόσθεσε πως η γυναίκα του, Κορίνα, έχει επιλέξει το ιδανικό άλογο για τον ίδιο.

"Αισθάνομαι ανακούφιση γιατί δεν μετανιώνω για τίποτα, αισθάνομαι χαρά για όσα κατάφερα. Από εδώ και πέρα η ζωή θα μου προσφέρει νέες δυνατότητες. Ανυπομονώ. Αν κοιτάξω πως ζω, είμαι ευτυχισμένος και χαμογελάω. Είχα δύο αξιοσημείωτες καριέρες: Μια στην οποία κατέκτησα τα πάντα και μια δεύτερη όπου ανακάλυψα τι σημαίνει να χάνεις... Είμαι ικανοποιημένος με τον εαυτό μου".

Όσο για το πως θέλει ο κόσμος να τον θυμάται, ο Σουμάχερ είναι σαφής: "Όλοι με χαρακτηρίζουν ως αγωνιστικό θρύλο. Προτιμώ να με θυμούνται ως ένα μαχητή, κάποιον που δεν υποχώρησε ποτέ".

Εν τω μεταξύ ένας από τους αντιπάλους του Σουμάχερ, ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ, ο οποίος συμμετέχει στη Φόρμουλα 1 ως τηλεσχολιαστής και πρεσβευτής της Red Bull Racing, ανακοίνωσε κι αυτός την αποχώρηση του από τους αγώνες και θα αγωνιστεί στο DTM για τελευταία φορά το σαββατοκύριακο.
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2012

H Ferrari κράτησε τον Μάσα

Η Ferrari ανακοίνωσε την παραμονή του Felipe Massa στο Μαρανέλο. Ο Βραζιλιάνος οδηγός υπέγραψε συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2013.

Ανακοίνωση είχε τάξει η Ferrari, ανακοίνωση έβγαλε! Η Scuderia επισημοποίησε την παραμονή του Φελίπε Μάσα στην ομάδα για ακόμα μια σεζόν.


Felipe Massa driving for Scuderia Ferrari at t...
Felipe Massa driving for Scuderia Ferrari (Photo credit: Wikipedia)
Μετά από αμφισβήτηση μηνών εξαιτίας των άσχημων επιδόσεων του, ο Βραζιλιάνος παρουσιάστηκε βελτιωμένος στους τελευταίους αγώνες και κράτησε τη θέση του.
Μετά τη δεύτερη θέση που πήρε στη Σουζούκα άρχισαν να ακούγονται ολοένα και περισσότερο οι φωνές περί παραμονής του, ας μη ξεχνάμε πως του έχει πλέξει το εγκώμιο και ο Φερνάντο Αλόνσο.

 Την περασμένη Κυριακή (14/10) ο Μάσα τερμάτισε τέταρτος στην Κορέα, η Ferrari πέρασε στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών και ο Βραζιλιάνος εξασφάλισε το συμβόλαιο με τη διασημότερη ομάδα στη Φόρμουλα 1.

"Η Scuderia Ferrari ανακοινώνει πως ανανέωσε το συμβόλαιο με τον οδηγό Φελίπε Μάσα μέχρι το τέλος του 2013", αναφέρει η ανακοίνωση της ιταλικής ομάδας.

Ο Μάσα αγωνίζεται στη Ferrari από το 2006. Έχασε τον τίτλο των οδηγών το 2008 για ένα βαθμό από τον Λιούις Χάμιλτον στο θρυλικό πλέον βραζιλιάνικο Grand Prix. Το 2009 τραυματίστηκε σοβαρά στο ουγγρικό Grand Prix, επέστρεψε το 2010, ωστόσο δεν έχει καταφέρει να βγει από τη σκιά του Αλόνσο.

Μετράει έντεκα νίκες στην καριέρα του στη Φόρμουλα 1 σε 168 συμμετοχές. Τους τελευταίους μήνες υπήρξαν πολλοί οι υποψήφιοι για να τον αντικαταστήσουν: Πρώτα ο Σέρχιο Πέρες τον οποίο ο Λούκα ντι Μοντετζέμολο χαρακτήρισε άπειρο και ο Μεξικανός κατέληξε στη McLaren, στη συνέχεια ο Μαρκ Γουέμπερ που επέλεξε να παραμείνει στη Red Bull, ο Χέικι Κοβαλάινεν, ο Πολ ντι Ρέστα και τελευταία ο Νίκο Χούλκενμπεργκ που θεωρείται σίγουρη η μεταπήδηση του στη Sauber.
Enhanced by Zemanta

Άγιο είχαν δύο θεατές στο Γαλλικό WRC (Rallye de France 2012) [2 video]

Πολύ τυχεροί στάθηκαν δύο θεατές του WRC αφού σώθηκαν για κλάσματα του δευτερολέπτου κατά την πτώση κολώνας ηλεκτρικού δικτύου στην οποία προσέκρουσε ο Petter Solberg στο Γαλλικό WRC (Rallye de France 2012).

Κυριακή, 14 Οκτωβρίου 2012

GP Ιαπωνίας: "Ζωντανός" στη μάχη του τίτλου ο Πεδρόσα

Τις ελπίδες κατάκτησης του φετινού τίτλου αύξησε ο Ντάνι Πεδρόσα, ο οποίος αναδείχθηκε νικητής στο GP Ιαπωνίας, αφήνοντας πίσω του τον πρωτοπόρο της κατάταξης αναβατών Χόρχε Λορένθο.
 
 
pedrosa not crashing
pedrosa not crashing (Photo credit: davedehetre)
Ο Ισπανός της Honda έφτασε τις 4 νίκες στους τελευταίους 5 αγώνες, "ψαλιδίζοντας" τη διαφορά από το συμπατριώτη του στους 28 πόντους, με 3 grand prix να απομένουν πριν την ολοκλήρωση της σεζόν.
 
Ο Λορένθο, από την πλευρά του, βλέπει την προσπάθειά του να επιστρέψει στην κορυφή μετά το 2010 να καταστρέφεται από δικά του λάθη, αφού για 6η φορά φέτος δεν κατάφερε να μετατρέψει μια pole position σε νίκη. 

Την 3η θέση του βάθρου των νικητών κατέλαβε ο (επίσης Ισπανός) Άλβαρο Μπαουτίστα με Honda.
Enhanced by Zemanta

Φέτελ: «Τίποτα δεν έχει αλλάξει…»

Συγκρατημένα αισιόδοξος εμφανίστηκε μετά τη νίκη του στο γκραν-πρι της Κορέας ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος τόνισε πως η ομάδα του θα πρέπει να συνεχίσει να δουλεύει όπως στους τελευταίους αγώνες που έχει επιτυχίες.

«Τίποτα δεν έχει αλλάξει. Προφανώς είχαμε πολύ καλούς αγώνες τελευταία, αλλά αν κοιτάξεις τη σεζόν είχαμε σκαμπανεβάσματα. Οι τελευταίοι αγώνες ήταν το κλειδί για να κάνουμε τη δουλειά μας. Τίποτα δεν ήρθε τυχαία και αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε να κρατήσουμε αυτό το μομέντουμ και να κάνουμε ακριβώς τα ίδια στους επόμενους αγώνες», ήταν τα λόγια του Φέτελ, ο οποίος είναι πλέον ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας.

"Σκληρά" λόγια για Sauber ο Μπάτον

"Ηλίθιο" αποκάλεσε ο Τζένσον Μπάτον τον Καμούι Κομπαγιάσι και "στόλισε" τόσο τον Ιάπωνα, όσο και τον Σέρχιο Πέρες και στις δηλώσεις του μετά τον αγώνα

Φαίνεται πως οι καλές εντυπώσεις δεν διαρκούν πολύ στη Φόρμουλα 1! Μια εβδομάδα μετά το πρώτο βάθρο στην καριέρα του Καμούι Κομπαγιάσι που προκάλεσε εγκωμιαστικά σχόλια από αρκετούς οδηγούς ανάμεσα στους οποίους ήταν και ο Τζένσον Μπάτον, ο οδηγός της McLaren χαρακτήρισε "ηλίθιο" τον Ιάπωνα της Sauber.

Ο Κομπαγιάσι έβγαλε εκτός αγώνα τον Μπάτον στην Κορέα με τον άλλο οδηγό της Sauber, Σέρχιο Πέρες να αποτελεί ουσιαστικά τον υπεύθυνο του συμβάντος.
"Φαίνεται πως και οι δύο οδηγοί της Sauber νομίζω πως ο πρώτος γύρος του αγώνα είναι και ο μοναδικός γύρος του. Κρίμα γιατί έχουν ένα καλό μονοθέσιο στη διάθεση τους και μπορούν να πάρουν αρκετούς βαθμούς, αρκεί να έχουν μυαλό. Δεν κατάλαβα που πήγαιναν", είπε ο Μπάτον και εξήγησε τα γεγονότα.

"Έκανα καλή εκκίνηση και προσπέρασα τον Σουμάχερ, βρισκόμουν δίπλα στον Ρόσμπεργκ όταν ο Πέρες εμφανίστηκε από το πουθενά, τρύπωσε στην εσωτερική και χτύπησε το μπροστινό μονοθέσιο. Έπρεπε να ανοίξω τη γραμμή μου και να σπρώξω τον Ρόσμπεργκ εκτός πίστας για να σταματήσω το ατύχημα, οπότε βρεθήκαμε στη διάθεση των οδηγών της Sauber. Καθυστέρησα να φρενάρω και είμαι σίγουρος πως έκανε και το ίδιο ο Νίκο. Άκουσα ένα bang στη δεξιά πλευρά και είδα τον Καμούι να φεύγει. Δεν κατάλαβα πως χτύπησε και τους δύο μας, πραγματικά ξεχωριστή κίνηση!".

Ο Μπάτον κατέληξε λέγοντας "είναι πολύ φτωχή οδήγηση αν σκεφτεί κανείς πως βρισκόμαστε στην κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ, τη Φόρμουλα 1".

Ο Κομπαγιάσι τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα πιτ, σύμφωνα με τον Μπάτον δεν ήταν η σωστή ποινή γιατί έβγαλε δύο οδηγούς εκτός αγώνα.

Μετά το τέλος του αγώνα ο οδηγός που μόνο συμπάθειες έχει στη Φόρμουλα 1, ζήτησε συγνώμη. "Αγώνας που πρεπει να ξεχαστεί. Αρχικά έκανα καλή εκκίνηση, όμως ήμασταν τέσσερα μονοθέσια το ένα δίπλα στο άλλο στην στροφή 3. Ο Νίκο στα δεξιά, ο Τζένσον και ο Σέρχιο στα αριστερά. Κάποιος χτύπησε το πίσω ελαστικό και ήταν αδύνατο να ελέγξω το μονοθέσιο, έπρεπε να φρενάρω σε κάποιο σημείο. Δεν απέφυγα το ατύχημα. Λυπάμαι αν κατέστρεψα τον αγώνα ενός άλλου οδηγού, δεν ήταν πρόθεση μου. Ήταν μια δύσκολη στιγμή, δεν είχα που να πάω και έκανα λάθος".

Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...