Παρασκευή, 31 Αυγούστου 2012

Formula 1: O Κομπαγιάσι ταχύτερος στη βροχή

Όπως αναμενόταν ο καιρός ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις πρωϊνές ελεύθερες δοκιμές στην πίστα του Σπα. Η δυνατή βροχή που έπεφτε μέχρι το μέσον της διαδικασίας δεν άφησε πολλά περιθώρια για δοκιμές σε οδηγούς και ομάδες ενώ μερικοί αρκέστηκαν σε ελάχιστους γύρους μέχρι να επιστρέψουν στα πιτς.
Η κίνηση στην πίστα άρχισε να αυξάνεται όταν 40 λεπτά πριν τη λήξη των δοκιμών η βροχή άρχισε να ελαττώνεται και έτσι να πρώτα μονοθέσια έκαναν την εμφάνισή τους. Ο πιο παράτολμος βέβαια από όλους (και ανταμείφθηκε όπως φάνηκε για αυτό) ήταν ο Καμούι Κομπαγιάσι που ήταν ο μοναδικός οδηγός μέσα στην πίστα ακόμη κι όταν έβρεχε και οι συνθήκες ήταν δύσκολες.
Ο Ιάπωνας ανέβασε την Sauber στην πρώτη θέση, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο 2:11.389, 17 λεπτά πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. Ο Ιάπωνας ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής το πρωί στην βελγική πίστα, σε μία διαδικασία που ήταν αρκετά αργή. Κάτι που ήταν φυσιολογικό αν αναλογιστεί κανείς τις καιρικές συνθήκες. Αρκεί μόνο να σκεφτεί κανείς ότι μισή ώρα πριν τη λήξη των δοκιμών μόλις έντεκα οδηγοί είχαν μπει στην πίστα.
Πίσω από τον Κομπαγιάσι, ανέβηκε ο Παστόρ Μαλντονάτο με την Williams, ο οποίος κάποια στιγμή κόντραρε το Ιάπωνα στα ίσια, πετυχαίνοντας τον καλύτερο του χρόνο (2:11.941), επίδοση που τον έφερε τελικά δεύτερο, αφού ο οδηγός της Sauber κατάφερε να απαντήσει άμεσα.
Ο Ντανιέλ Ρικιάρντο ανήκε στην ομάδα εκείνων που τόλμησαν να μείνουν στην πίστα περισσότερο από δέκα γύρους (11 - τους περισσότερους είχε ο Κομπαγιάσι με 19-). Ο νεαρός πιλότος της Toro Rosso μονομάχησε για λίγο με τον πρωτοπόρο, αλλά τελικά έμεινε τρίτος, έχοντας πίσω του τη δεύτερη STR7 του Ζαν-Ερίκ Βερνιέ.
Την καλύτερη παρουσία το πρωί από τις λεγόμενες «κορυφαίες ομάδες», είχε ο Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος μετά από δώδεκα γύρους πέτυχε την πέμπτη καλύτερη επίδοση, όντας 1,802 δευτ. πίσω από τον Κομπαγιάσι. Ο teammate του Σεμπάστιαν Φέτελ που έχει ανέβει στο βάθρο τα τρία τελευταία χρόνια στο Σπα, έμεινε ένατος, ενώ προχώρησε και σε αλλαγή του εμπρός ρύγχους του μονοθεσίου του.
Εκτος τερμάτισε ο Σέρζιο Πέρεθ με τη δεύτερη Sauber, έχοντας πίσω του τους Νίκο Ρόζμπεργκ και Βάλτερι Μπότας, αντίστοιχα. Ο Μίκαελ Σουμάχερ ήταν μεν δέκατος, αλλά γλύτωσε τα χειρότερα στην Eau Rouge.
Ο Λιούις Χάμιλτον βγήκε στην πίστα συμπληρώνοντας μόλις τέσσερις γύρους και έτσι έμεινε 15ος ενώ ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία Φερνάντο Αλόνσο είχε μόλις έναν γύρο λιγότερο από τον Βρετανό, χωρίς να σημειώσει αξιόλογο χρόνο. Ατυχος ήταν ο Φελίπε Μάσα καθώς δε μπόρεσε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του αφού έμεινε στο σικέιν «Bus Stop», από πρόβλημα στον κινητήρα της Ferrari.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Kαμούι Κομπαγιάσι Sauber 2:11.389 19 γύροι
2. Παστόρ Μαλντονάτο Williams 2:11.941 0.552 13 γύροι
3. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso 2:12.004 0.615 11 γύροι
4. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso 2:12.824 1.435 14 γύροι
5. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull 2:13.191 1.802 12 γύροι
6. Σέρζιο Πέρεθ Sauber 2:13.861 2.472 15 γύροι
7. Νίκο Ρόζμπεργκ Μercedes 2:14.210 2.821 13 γύροι
8. Βάλτερι Μπότας Williams 2:14.660 3.271 15 γύροι
9. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull 2:14.860 3.471 11 γύροι
10. Mίκαελ Σουμάχερ Mercedes 2:15.402 4.013 12 γύροι
11. Πολ ντι Ρέστα Force India 2:15.812 4.423 10 γύροι
12. Tίμο Γκλοκ Marussia 2:16.409 5.020 15 γύροι
13. Nίκο Χούλκενμπεργκ Force India 2:16.786 5.397 9 γύροι
14. Βιτάλι Πετρόφ Caterham 2:16.788 5.399 15 γύροι
15. Λιούις Χάμιλτον McLaren 2:16.827 5.438 4 γύροι
16. Τζένσον Μπάτον McLaren 2:16.861 5.472 7 γύροι
17. Τσαρλς Πικ Marussia 2:17.519 6.130 13 γύροι
18. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham 2:18.199 6.810 9 γύροι
19. Πέδρο ντε Λα Ρόσα HRT 2:19.546 8.157 11 γύροι
20. Ντάνι Κλος ΗRT 2:19.689 8.300 12 γύροι
21. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault 2:38.701 27.312 9 γύροι
22. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 2:40.749 29.360 4 γύροι
23. Kίμι Ραικόνεν Lotus-Renault 2:46.580 35.191 9 γύροι
24. Φελίπε Μάσα Ferrari 2 γύροι
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - kfous@naftemporiki.gr

Αλόνσο: "Τα πάντα μπορούν να συμβούν"

Ο Ισπανός πιλότος της Φόρμουλα 1, Φερνάντο Αλόνσο, ήταν κατηγορηματικός όσον αφορά στη συνέχεια του πρωταθλήματος. "Δεν πιστεύω ότι είμαστε το φαβορί", δήλωσε ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. 
 
Οι δηλώσεις του Φερνάντο Αλόνσο:

"Πιστεύω ότι δεν έχει αλλάξει τίποτα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Όσον αφορά στις επιδόσεις, είμαστε ξεκάθαρα πιο αργοί συγκριτικά με τους διεκδικητές του τίτλου ή όσους είναι μπροστά.
Έχουμε το πλεονέκτημα των βαθμών, αλλά δεν έχουμε το πλεονέκτημα της απόδοσης, για αυτό δεν πιστεύω ότι είμαστε το φαβορί. Δύο ή τρεις κακοί αγώνες μπορεί να αλλάξουν τα πάντα".
"Πρέπει να βελτιώσουμε την επίδοσή μας. Θα δούμε που βρισκόμαστε εδώ και στη Μόντσα επειδή αυτές είναι δύο ιδιαίτερες πίστες για τα μονοθέσια μας. Συνεπώς, τα πάντα μπορούν να συμβούν στους δύο επόμενους αγώνες και ελπίζω να καταφέρουμε να κερδίσουμε αρκετούς βαθμούς".
 

Πέμπτη, 30 Αυγούστου 2012

Εγχειρίστηκε ο Στόνερ

Ο Κέισι Στόνερ υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση στο δεξί αστράγαλο. Άγνωστη παραμένει η ακριβής περίοδος επιστροφής του στους αγώνες.
 
Στο σπίτι του αναπαύεται πλέον ο Κέισι Στόνερ. Το HRC ανακοίνωσε πως ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής υποβλήθηκε σε επέμβαση στο δεξί αστράγαλο σε ιδιωτικό νοσοκομείο του Σίδνεϊ.

Στο δελτίο Τύπου δεν αναφέρεται το διάστημα που απαιτείται για την πλήρη αποθεραπεία του Αυστραλού, ούτε πότε θα επιστρέψει στην ενεργό δράση.

Ο Στόνερ έχει βάλει στόχο τη συμμετοχή του στο αυστραλιανό Grand Prix στο Φίλιπ Άιλαντ στα τέλη Οκτωβρίου (26-28/10), προκειμένου να διεκδικήσει την έκτη συνεχόμενη νίκη του στη γενέτειρα του.

Ο Βρετανός οδηγός στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike, Τζόναθαν Ρία αναμένεται να αντικαταστήσει τον Στόνερ στους αγώνες του Σεπτεμβρίου, στο Μιζάνο και στην Αραγονία.

Ο Στόνερ τραυματίστηκε στο GP της Ιντιανάπολις την 12η Αυγούστου. Έλαβε μέρος στον αγώνα και τερμάτισε 4ος, ωστόσο δεν έτρεξε στο Μπρνο.

«Πρωτάθλημα Formula E» με ηλεκτρική ενέργεια από το 2014

Η Fédération Internationale de l'Automobile (FIA) κατέληξε σε συμφωνία για την άδεια χρήσης των εμπορικών δικαιωμάτων του νέου Πρωταθλήματος FIA Formula E στην κοινοπραξία διεθνών επενδυτών Formula E Holdings Ltd (FEH).

Πρόκειται για το νέο πρωτάθλημα της FIA το οποίο χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα που κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Αντιπροσωπεύει ένα όραμα για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας στις επόμενες δεκαετίες.

Η FEH, ο νέος δικαιούχος, έχει έδρα το Λονδίνο με τον επιχειρηματία Enrique Bañuelos και ως Διευθύνοντα Σύμβουλο και μέτοχο τον πρώην ευρωβουλευτή και ιδιοκτήτη της αγωνιστικής ομάδας Alejandro Agag, ο οποίος έχει μακρά εμπειρία στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Επίσης, συνδέεται με το έργο είναι ο Λόρδος Drayson, της Drayson Racing Technologies και ο Eric Barbaroux, πρόεδρος της γαλλικής εταιρείας ηλεκτρικών αυτοκινήτων «Formula Electric».

Το 2013 θα υπάρχουν επιδείξεις με μονοθέσια τύπου Ε, ενώ θα ακολουθήσει το πρωτάθλημα του 2014 με στόχο τη συμμετοχή 10 ομάδων και 20 οδηγών . Οι αγώνες θα γίνουν στην «καρδιά» των σημαντικότερων πόλεων του κόσμου, σε διαδρομή γύρω από κύρια αξιοθέατα τους.

Ο Jean Todt, Πρόεδρος της FIA δήλωσε: «Θέλω να ευχαριστήσω όλους που εμπλέκονται στο νέο αυτό Πρωτάθλημα το οποίο είναι βέβαιο ότι θα προσελκύσει νέο κοινό. Είμαστε ικανοποιημένοι από τη συμφωνία με την Formula Holdings καθώς φέρνει μια πολύ μεγάλη εμπειρία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αυτή η νέα εντυπωσιακή σειρά αγώνων θα προσφέρει διασκέδαση και μια νέα ευκαιρία να μοιραστούν με τη FIA τις αξίες αλλά και τους στόχους της καθαρής ενέργειας, την κινητικότητα και την αειφορία με ένα ευρύτερο και νεανικό κοινό».

Ο Alejandro Agag, Διευθύνων Σύμβουλος της FEH είπε: «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τη συμφωνία που επιτεύχθηκε με την FIA. Θεωρούμε ότι αυτό αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για να δημιουργήσουμε ένα νέο και συναρπαστικό θέαμα αγωνιστικά, με καθαρή ενέργεια και αειφορία και το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον των εξελίξεων. Περιμένουμε αυτό το πρωτάθλημα να αποτελέσει το πλαίσιο για την έρευνα και ανάπτυξη γύρω από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ένα βασικό στοιχείο για το μέλλον των πόλεων μας».

Ο καθηγητής Burkhard Goeschel, Πρόεδρος της FIA Electric και της Επιτροπής Πρωταθλήματος Νέας Ενέργειας δήλωσε τα εξής: «Η Formula Ε που προωθεί η FIA, είναι το ορόσημο για το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κατά συνέπεια η παγκόσμια τάση για τη βιωσιμότητα, την ανάπτυξη των μεγαλουπόλεων στον ψηφιακό κόσμο της συνδεσιμότητας. Ευχαριστώ τους συνεργάτες οι οποίοι μας υποστήριξαν στην δημιουργία του νέου έργου, αλλά και για τους εταίρους που θα μας συνοδεύσουν στο επιτυχημένο λανσάρισμα του νέου πρωταθλήματος».

Η σειρά θα είναι ανοικτή σε κάθε αυτοκίνητο τύπου Ε -προδιαγραφών της FIA. Η κοινοπραξία θα εξασφαλίσει αυτοκίνητο τύπου Ε, με βάση το πρωτότυπο Formulec EF 01 που ήδη βρίσκεται σε λειτουργία, θα είναι διαθέσιμο για τις διαγωνιζόμενες ομάδες που θέλουν να αγωνιστούν .

Ο Eduardo Paes, Δήμαρχος της πόλης του Ρίο ντε Τζανέιρο, ο Jean Todt και ο Sergio Cabral, κυβερνήτης της πολιτείας του Ρίο ντε Τζανέιρο. Το Ρίο είναι η πρώτη πόλη που θα υποδεχθεί αγώνα Formula E Electric Grand Prix το 2014.

Οι Alejandro Agag (FEH), Jean Todt (FIA) και Enrique Banuelos (FEH) στην υπογραφή της συμφωνίας το Νέο Πρωτάθλημα FIA Formula Ε.
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2012

Formula 1 Κυριακή, 2 Σεπτεμβρίου, απευθείας μετάδοση Grand Prix Βελγίου

Το πρωτάθλημα της F1 επιστρέφει το πρώτο Σαββατοκύριακο του φθινοπώρου με τον δωδέκατο αγώνα της χρονιάς, έναν αγώνα μοναδικού χαρακτήρα.

Η πρώτη φορά που διοργανώθηκε το GP του Βελγίου στην πίστα του Σπα ήταν το 1950. Φέτος θα είναι η 45η. Οι Σουμάχερ και Ράικονεν έχουν κερδίσει τους έξι από τους εννιά αγώνες που έχουν πραγματοποιηθεί στη θρυλική διαδρομή τα τελευταία χρόνια. Φέτος, δεν έχουν κερδίσει αγώνα ακόμη και ίσως έχουν την ευκαιρία να το κάνουν. Ο Αλόνσο που προηγείται στη βαθμολογία με 164 βαθμούς θέλει να διατηρήσει το προβάδισμα που έχει από τους Γουέμπερ (- 40), Φέτελ (- 42) και Χάμιλτον (-47).

Ότι κι αν γίνει στο Βέλγιο, ο Σεπτέμβριος προβλέπεται καυτός, καθώς ακολουθούν άλλοι δυο αγώνες: στην κατακόκκινη Μόντσα, τον ναό της ταχύτητας, στις 9/9 και στο Μονακό της Ανατολής, τη Σιγκαπούρη, στις 23/9.

Στο F1 Countdown, μια ώρα πριν την εκκίνηση του αγώνα, μπορείτε να παρακολουθήσετε ενδιαφέροντα θέματα όπως η αποκλειστική συνέντευξη του επικεφαλής κινητήρων της Renault Sport F1, Ρεμί Ταφίν. Στην παρουσίαση τον Τάκη Πουρναράκη πλαισιώνουν οι Νίκος Κατσαρός, Πάνος Σεϊτανίδης, και Τάκης Τρακουσέλλης.

Αυτή την Κυριακή έχει F1 στον Alpha. Μην τη χάσετε!

F1 Countdown: 14:00
Εκκίνηση αγώνα: 15:00
Enhanced by Zemanta

O Kubica με τη Rally-Team Ford

Την ώρα που το αγωνιστικό μέλλον του παραμένει αβέβαιο, ο Robert Kubica ταξίδεψε στη Γαλλία και οδήγησε Ford Fiesta RS WRC, παρέα με τους... Petter Solberg και Jari-Matti Latvala, αποδεικνύοντας ξανά ότι θέλει να επιστρέψει στη δράση.

Ο Πολωνός πιλότος της Formula 1, που ταλαιπωρείται ακόμα μετά το σοβαρό τραυματισμό του, πριν από ενάμισι χρόνο, σε ιταλικό ράλι, ταξίδεψε στη Γαλλία, υπό άκρα μυστικότητα και πήρε μέρος σε τετραήμερες δοκιμές του εργοστασιακού Ford Fiesta RS WRC, μαζί με τους Petter Solberg και Jari-Matti Latvala. Εντυπωσιασμένος από τη δουλειά του Kubica δήλωσε ο Christian Loriaux, τεχνικός διευθυντής της ομάδας της Ford.

«Του βγάζω το καπέλο, ήρθε με δικά του έξοδα και δούλεψε πολύ καλά, τα αποτελέσματά του ήταν πολύ ενδιαφέροντα. Στην αρχή είχε πει πως δεν ήξερε αν θα ήταν σε θέση να πάρει μέρος στις δοκιμές, όμως στο τέλος όλα πήγαν πολύ καλά». Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν στην πίστα «Ecuyers», η οποία βρίσκεται στην πόλη Σατό -Τιερί, νοτιανατολικά του Παρισιού.

Λίγες ημέρες νωρίτερα, άνθρωποι της Renault, αλλά και ο προσωπικός φίλος του Πολωνού, Fernando Alonso, εξέφραζαν τις αμφιβολίες τους, για το κατά πόσο ο Kubica είναι σε θέση να επανέλθει σύντομα στα μηχανοκίνητα σπορ. Ο ίδιος φαίνεται ότι δεν έχει πει την τελευταία του λέξη.
Enhanced by Zemanta

Τρομακτικό ατύχημα με πρωταγωνιστή τον Ραλφ Σουμάχερ - VIDEO

  Τέσσεριςμηχανικοί τραυματίστηκαν όταν αγωνιστικό αυτοκίνητο πήρε με τους τροχούς του ένα καλώδιο το οποίο βρισκόταν κάτω από τα πόδια τους.

Μάλιστα το αυτοκίνητο οδηγούσε ο πρώην πιλότος της F1 Ραλφ Σουμάχερ.
Το ατύχημα συνέβη κατά την διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου για τον αγών του Zandvoort στην Ολλανδία.

Οι μηχανικοί διακομίστηκαν στο νοσοκομείο όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.

Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012

Γαμπρός για τρίτη φορά ο Bernie Ecclestone

Γαμπρός ντύθηκε για τρίτη φορά ο Bernie Ecclestone. Το αφεντικό της Formula 1 μπορεί να είναι 81 ετών αλλά δεν τον εμπόδισε να... παντρευτεί την 35χρονη Βραζιλιάνα καλλονή Fabiana Flosi που εργάζεται ως διευθύντρια μάρκετινγκ στην F1.

Η σχέση του ζευγαριού χρονολογείται από το 2009 και μετά το χωρισμό του Bernie Ecclestone με την Slavica ύστερα από 23 χρόνια έγγαμου βιου.

Ο γάμος έγινε στο σαλέ του Ecclestone στην Ελβετία αλλά δεν παρέστησαν οι κόρες του, Tamara και Petra οι οποίες παρέμειναν με την μητέρα τους καθώς δεν ενθουσιάστηκαν με την πρωτοβουλία του πατέρα τους. Μάλιστα πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Ecclestone χάρισε στη νέα του σύζυγο ένα δαχτυλίδι αξίας 100.000 δολαρίων.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 26 Αυγούστου 2012

2η Δεξιοτεχνία Οδηγών Αυτοκινήτων Νάουσας

Οι μέρες έφτασαν....Την Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου στις 11.00 το πρωί η Νάουσα φιλοξενεί τον 6ο Γύρο του Επάθλου Δεξιοτεχνιών Βορείου Ελλάδος και διοργανώνει η Λ.Α. Νάουσας στον εξωτερικό χώρο του Δημοτικού Θεάτρου Νάουσας, υπό την αιγίδα της Ο.Μ.Α.Ε. (Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος), της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Δήμου Νάουσας.

Η τελευταία πρωταθληματική διοργάνωση της Λ.Α. Νάουσας ήταν το 2010 που διοργάνωσε την πολύ επιτυχημένη 1η Δεξιοτεχνία με ρεκόρ συμμετοχών για εκείνη τη χρονιά.

Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα ευελπιστεί να ξεπεράσει τις προσδοκίες που έχουν δημιουργηθεί και να πρωτοτυπήσει όπως κάνει σε κάθε διοργάνωση της, μεταφέροντας τον τόπο διεξαγωγής του αγώνα στον εξωτερικό χώρο του Δημοτικού Θεάτρου Νάουσας (οδός Χρ. Πετρίδη και Μεγ. Αλεξάνδρου), όντας πιο κεντρικό σημείο και πιο εύκολο σε πρόσβαση για αγωνιζόμενους και θεατές.

Σε αυτήν την προσπάθεια της Οργανωτικής Επιτροπής της 2ης Δεξιοτεχνίας Νάουσας συμπαραστάτες της με οικονομική και ηθική υποστήριξη είναι οι χορηγοί μας που χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσε να πραγματοιηθεί αυτός ο πρωταθληματικός αγώνας.

Σας περιμένουμε όλους να δείτε και να χαρείτε αυτόν τον αγώνα δεξιοτεχνίας που αναδεικνύει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό αλλά πάνω από όλα την ομορφότερη πόλη της Κεντρικής Μακεδονίας, την πόλη μας, την Νάουσα.

MotoGP: Θρίλερ για γερά νεύρα

Σε θρίλερ για γερά νεύρα εξελίχθηκε ο αγώνας στην πίστα του Μπρνο καθώς Πεντρόζα και Λορένθο έδωσαν μάχη για την πρώτη θέση σε έναν Ισπανικό εμφύλιο που είχε προεξοφληθεί από την Παρασκευή στις ελεύθερες δοκιμές.
Τελικός θριαμβευτής ο Πεντρόζα που πήρε τη νίκη μόλις στον τελευταίο γύρο και δη στην τελευταία στροφή της πίστας αφού πέρασε τον συμπατριώτη του.
Αυτή ήταν η η τρίτη φετινή νίκη για τον αναβάτη της Repsol Honda, ο οποίος έχει «βάλει φωτιά» στο πρωτάθλημα καθώς αγώνα με αγώνα ψαλλιδίζει την διαφορά του από τον πρωτοπόρο Λορένθο. Πριν την Τσεχία τους χώριζαν 18 βαθμοί, τώρα πλέον 13 με τον Λορένθο να αισθάνεται την... πίεση. Παρόλα αυτά ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2010 καταφέρνει να διατηρείται στην κορυφή της γενικής κατάταξης έστω και με καλά πλασαρίσματα.
Στο Μπρνο όμως ήταν ο μεγάλος ηττημένος (για δεύτερη συνεχόμενη φορά φέτος) από τον συμπατριώτη του Πεντρόζα. Η μάχη τους ιδίως στον τελευταίο γύρο ήταν συναρπαστική καθώς άλλαξαν θέσεις τέσσερις φορές με τον αναβάτη της Respol Honda να περνάει στην τελευταία στροφή και να κόβει πρώτος το νήμα. Καθ΄όλη την διάρκεια του αγώνα έπαιζαν το παιχνίδι του ποντικιού και της γάτας με τον Πεντρόζα να προηγείται και τον Λορένθο να τον ακολουθεί. Η διαφορά τους ήταν μόλις τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου και όλοι ανέμεναν τους τελευταίους γύρους για να δουν πως θα καταλήξει αυτό το θρίλερ. Τελικά, ο Πεντρόζα ήταν αυτός που φεύγει με τους πολύτιμους βαθμούς της πρώτης θέσης, για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, δημιουργώντας επιπλέον πίεση στον Λορένθο.
Η ευτυχία δεν ήταν ζωγραφισμένη μόνο στο πρόσωπο του πρωτοπόρου, αλλά και του Καλ Κρούτσλοου που ανέβηκε επιτέλους για πρώτη φορά φέτος στο βάθρο, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση στον αγώνα μετά από μάχη με τον teammate του Αντρέα Ντοβιτσιόζο. Ο 26χρονος Βρετανός προσπαθούσε εδώ και καιρό να βρεθεί στο πόντιουμ και θα έλεγε κανείς ότι αυτή του η επίδοση ήταν μία έμμεση απάντηση προς στην Ducati που επέλεξε τον Ιταλό αναβάτη έναντι εκείνου για του χρόνου.
Ο Στέφαν Μπραντλ για ένα ακόμη GP ήταν εξαιρετικός, τερματίζοντας πέμπτος, μπροστά από τον Αλβάρο Μπαουτίστα. Ετσι, ο Βρετανός παραμένει νικητής στη μεταξύ τους μονομαχία και εξακολουθεί να προηγείται του Ισπανού αναβάτη της San Carlo Honda Gresini.
Ο Βαλεντίνο Ρόσι ξεκίνησε με πολύ καλές περγαμηνές ενώ όταν πέρασε τους Ντοβιτσιόζο και Σπις, το όνειρο για μία θέση στο βάθρο, έδειχνε πως μπορεί να γίνει πραγματικότητα για την ομάδα της Ducati. Η συνέχεια όμως δεν ήταν η ανάλογη για τον Ιταλό αναβάτη που δεν κράτησε τον ίδιο ρυθμό καθώς είχε προβλήματα με τον κινητήρα της μοτοσικλέτα του με αποτέλεσμα να τερματίσει έβδομος.
Η ατυχία δεν έχει τελειωμό για τον Μπεν Σπις. Αρχικά, λόγω προβλήματος στο συμπλέκτη έπεσε στην 13η θέση, κατάφερε στη συνέχεια να ανέβει μέχρι την όγδοη για να πέσει τελικά 14 γύρους πριν το τέλος.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Ντάνι Πεντρόζα Repsol Honda 42:51.570
2. Χόρχε Λορένθο Yamaha Factory Racing +0.178
3. Καλ Κρούτσλοου Monster Yamaha Tech 3 +12.343
4. Αντρέα Ντοβιτσιόζο Monster Yamaha Tech 3 +18.591
5. Στέφαν Μπραντλ LCR Honda +25.582
6. Aλβάρο Μπαουτίστα San Carlo Honda Gresini +29.451
7. Βαλεντίνο Ρόσι Ducati +34.514
8. Ράντι ντε Πουνιέ Power Electronics Aspar +1:04.285
9. Kάρελ Αμπραχαμ Cardion AB +1:08.278
10. Aλειξ Εσπαργκάρο Power Electronics Aspar +1:09.972
11. Tόνι Ελίας Pramac Racing +1:10.003
12. Γιόνι Ερνάντεθ Avintia Blusens +1:24.040
13. Κόλιν Εντουαρντς NGM Mobile Forward +1:27.898
14. Mισέλ Πίρο San Carlo Honda Gresini +1:36.165
15. Τζέιμς Ελισον Paul Bird Motorsport +1;40.565
16. Mατιά Παζίνι Speed Master +1:41.226
17. Ντανίλο Πετρούτσι Came IodaRacing Project +1 γύρο
Βαθμολογία αναβατών
1. X. Λορένθο 245
2. Nτ. Πεδρόζα 232
3. Κ. Στόνερ 186
4. Α. Ντοβιτσιόζο 150
5. Κ. Κράτσλοου 122
6. Στ. Μπραντλ 105
7. Α. Μπαουτίστα 102
8. Β. Ρόσι 100
9. Ν. Χέιντεν 84
10. Μπ. Σπις 66
11. Χ. Μπαρμπερά 60
12. Αλ. Εσπαργκάρο 45
13. Ρ. Ντε Πουνιέτ 41
14. Κ. Άμπραχαμ 25
15. Γ. Ερνάντεθ 21
16. Μ. Πίρο 18
17. Κ. Έντουαρντς 17
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - kfous@naftemporiki.gr
Enhanced by Zemanta

MotoGP: Ο Ρέι αντικαταστάτης του Στόνερ

Ο Τζόναθαν Ρέι αναμένεται να είναι ο αντικαταστάτης του Κέισι Στόνερ στην ομάδα της Repsol Honda για τους δύο επόμενους αγώνες σε Μιζάνο και Αραγκον, στην περίπτωση που ο Αυστραλός δεν επιστρέψει στην ενεργό δράση.

Ο Ρέι αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP και θα δοκιμάσει τη νέα του μοτοσικλέτα στην πίστα του Μπρνο αύριο αλλά στο Αραγκον στις 4-5 Σεπτεμβρίου.

Ο 25χρονος αναβάτης τρέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes με την ομάδα της Ten Kate Honda και βρίσκεται στην πέμπτη θέση. Και οι δύο πίστες που θα δοκιμαστεί ο Βρετανός δεν συμπεριλαμβάνονται στο καλεντάρι του παγκοσμίου πρωταθλήματος Superbikes. Στο παρελθόν ο Ρέι είχε δοκιμάσει μοτοσικλέτες MotoGP και δη στην Ιαπωνία, αλλά τώρα θα είναι η πρώτη φορά που θα συμμετάσχει στο θεσμό.

Ο Κέισι Στόνερ αναμένεται να χάσει τα δύο επόμενα GP, σύμφωνα με τις ιατρικές προβλέψεις, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση της Repsol Honda.
Enhanced by Zemanta

Πρωτιά στη Γερμανία για τον Λεμπ

Την έκτη φετινή νίκη του ο Σεμπαστιάν Λεμπ στο Ράλι Γερμανίας. Ο Γάλλος οδηγός αντιμετώπισε μικροπροβλήματα στην τελευταία ειδική και καθυστέρησε για να αποφύγει τα χειρότερα.
 Στην Power Stage ωστόσο ήταν άψογος και πήρε όλους τους διαθέσιμους βαθμούς. Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Ford) τερμάτισε δεύτερος, ενώ τρίτος ήταν ο Μίκο Χίρβονεν (Citroen). 
Την εξάδα συμπλήρωσαν ο Μαντς Όστμπεργκ (Ford), ο Κρις Άτκινσον (Mini) στην επάνοδο του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και ο περσινός νικητής Οζιέ με το Skoda Fabia S2000.

Αυτή ήταν η πέμπτη συνεχόμενη φορά φέτος που ο Λεμπ ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου και η έβδομη συνολικά στο πρωτάθλημα σε εννέα αγώνες. Ο Γάλλος απέδειξε για άλλη μία φορά ότι στην άσφαλτο είναι ταχύτατος και με τη βοήθεια της τύχης στην Γερμανία έφυγε θριαμβευτής, αφού κυριάρχησε και στη Power Stage.
Το Σάββατο θα έλεγε κανείς ότι ήταν η ημέρα που χαρακτήρισε τον Γερμανικό αγώνα και δη η διάσημη ειδική Arena Panzerplatte, η οποία «έφαγε» τόσο τον Πέτερ Σόλμπεργκ όσο και τους Τιερί Νουβίλ και Ντάνι Σορντό, αντίστοιχα. Ο Νορβηγός που πίεζε αρκετά και ήταν δεύτερος στην γενική κατάταξη έσπασε τον πίσω δεξί τροχό, γλιστρώντας σε μία στροφή και στην ουσία αποχαιρέτησε τον αγώνα. Τα 46 χιλιόμετρα της ΕΔ αποδείχθηκαν ολέθρια και για τον Τιερί Νουβίλ που μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν τέταρτος και έδινε μάχη με τον Ντάνι Σορντό για την τρίτη θέση. Τελικά και οι δύο έμειναν εκτός βάθρου αφού ο μεν πρώτος βγήκε εκτός δρόμου και ο δεύτερος είχε ένα κλατάρισμα και αναγκάστηκε να αλλάξει ελαστικό μέσα στην ειδική, χάνοντας χρόνο και θέσεις στην γενική κατάταξη.
Με αυτά και με αυτά, από το πουθενά στο τέλος της χθεσινής ημέρας δεύτερος ανέβηκε ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα. Μία θέση που ο Φινλανδός διατήρησε μέχρι το τέλος του αγώνα και είναι το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα παρά τα λάθη που έκανε καθ’όλη την διάρκειά του.
Το ίδιο ισχύει και για τον Μίκο Χίρβονεν που έφυγε από την Γερμανία κατακτώντας την τρίτη θέση. Ενα πολύ καλό αποτέλεσμα, αν σκεφτεί κανείς ότι μέχρι χθες ο οδηγός της εργοστασιακής ομάδας της Citroen, πραγματοποιούσε έναν από τους χειρότερους αγώνες του.
Στους άτυχους συγκαταλέγεται και ο Οτ Τανάκ, ο οποίος έφυγε από την Γερμανία με ανάμικτα συναισθήματα. Ο Εσθονός πανηγύρισε μεν την πρώτη του νίκη σε ειδική στην άσφαλτο (10η& 11η – Stein & Wein 2, Peterberg 2), προτού εγκαταλείψει. Επανήλθε υπό τους κανονισμούς Ράλι 2 για να τερματίσει τελικά ένατος γενικής.
Παρά τα προβλήματα με τα φρένα του την πρώτη ημέρα, ο Μαντς Οστμπεργκ κατάφερε να ανέβει στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, κερδίζοντας πολύτιμους βαθμούς.
Στην πρώτη του παρουσία με την ομάδα της Mini Italia Motorsport ο Κρις Ατκινσον οδήγησε πολύ συντηρητικά και απέσπασε την πέμπτη θέση ενώ ακολούθησαν τα δύο Skoda των Σεμπαστιέν Οζιέ και Αντρέας Μίκελσεν, αντίστοιχα, με τον τελευταίο να τερματίζει τρίτος στην Power Stage (δεύτερος ήταν ο Μίκο Χίρβονεν).
Ο Νάσερ Αλ Ατίγια στην επίστροφή του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα έμεινε στην έβδομη θέση γενικής ενώ ο απογοητευμένος Σορντό ολοκλήρωσε την πρώτη δεκάδα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Σεμπάστιαν Λεμπ Citroen 3:41.52.4
2. Γιάρι Μάτι Λάτβαλα Ford + 2:00.1.
3. Mίκο Χίρβονεν Citroen + 2:31.4
4. Mαντς Οστμπεργκ Adapta Ford + 3:24.4
5. Κρις Ατκινσον Italia Mini + 9;10.4
6. Σεμπαστιέν Οζιέ VW Skoda + 9:50.8
7. Aντρέας Μίκελσεν VW Skoda + 12:22.7
8. Nάσερ Αλ-Ατίγια Qatar Citroen + 12:50.4
9. Oτ Τανάκ M-Sport Ford + 13:01.3
10. Ντάνι Σορντό Prodrive Mini + 14:17.3
Βαθμολογία οδηγών
1. Σ. Λεμπ 199
2. Μ. Χίρβονεν 145
3. Π. Σόλμπεργκ 104
4. Μ. Οστμπεργκ 102
5. Γ-Μ. Λάτβαλα 87
6. Ε. Νόβικοφ 55
7. Μ. Πρόκοπ 38
8. Τ. Νουβίλ 32
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Citroen Total World Rally Team 320
2. Ford World Rally Team 195
3. M-Sport Ford World Rally Team 123
4. Qatar World Rally Team 59
5. Citroen Junior World Rally Team 52
6. Adapta World Rally Team 49
7. MINI WRC Team 26
8. Brazil World Rally Team 16

Σάββατο, 25 Αυγούστου 2012

Ράλι Γερμανίας: Ασταμάτητος ο Λεμπ

Ο Σεμπαστιάν Λεμπ ολοκλήρωσε το δεύτερο σκέλος στο Ράλι Γερμανίας και προηγείται σχεδόν με διαφορά 1.5 λεπτού από τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα.

 
Ο Σεμπαστιάν Λεμπ βρίσκεται τρεις ειδικές διαδρομές μακριά από την ένατη νίκη του στη Γερμανία. Όλα πήγαν ρολόι για τον Γάλλο στο δεύτερο σκέλος του ασφάλτινου αγώνα.
Αντίθετα τα πράγματα πήγαν άσχημα για άλλους τρεις οδηγούς στη χαώδη Panzerplatte με τον Οτ Τανακ (Ford), τον Ντάνι Σόρδο (Mini) και τον Πέτερ Φαν Μέρκσταιν Τζούνιορ (Citroen) να εγκαταλείπουν.

Ο Λεμπ βρίσκεται μπροστά με διαφορά ενός λεπτού και 42.9 δευτερολέπτων από τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, ο οποίος ήθελε την πρωτιά στη Panzerplatte όμως ο Λεμπ δεν του έκανε τη χάρη.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται ανετα ο Μίκο Χίρβονεν (Citroen) με τον Μαντς Όστμπεργκ (Ford) να κερδίζει από την έξοδο του Τάνακ και να ξαναπερνάει στην τέταρτη θέση μπροστά από τον Κρις Ατκινσον (Μini).

Aπομένουν μόλις τρεις ειδικές διαδρομές για την ολοκλήρωση του αγώνα με την ειδική "Dhrontal 1" να έχει οριστεί στις 10.13 (ώρα Ελλάδας).

GP Μπρνο (QF): Νικητής και ρέκορντμαν ο Λορένθο

 Ο Χόρχε Λορένθο ήταν καταιγιστικός στις δοκιμές του Μπρνο και καταρρίπτοντας το προηγούμενο ρεκόρ κατατακτήριων της πίστας (1:55.799) κατέκτησε, φυσικά, την pole position.

Ο Ισπανός αναβάτης εντυπωσίασε με το γυρολόγιό του, αφού χρησιμοποιώντας το μαλακότερο ελαστικό της Bridgestone, κατάφερε να κάνει πολλούς γύρους κάτω από το 1:56. Συνολικά έκανε επτά συνεχόμενους γρήγορους γύρους!

Αντίθετα με τον Λορένθο, ο Ντάνι Πεντρόσα δεν μπόρεσε να συνεχίσει την εκπληκτική πορεία που είχε στα ελεύθερα δοκιμαστικά και σε αυτό έπαιξε ρόλο η πτώση στα πρώτα λεπτά της περιόδου. Ευτυχώς για εκείνον, έκανε ένα γρήγορο γύρο στο φινάλε και κατετάγη στην τρίτη θέση.

Ανάμεσα στους δύο Ισπανούς και, συνάμα, πρωτοπόρους της βαθμολογίας πλασαρίστηκε ο Καλ Κράτσλοου. Ο αναβάτης της Monster Yamaha Tech3 ήταν σταθερότατος και η μικρή πτώση που είχε δεν στάθηκε ικανή να του... κόψει τα φτερά. Μάλιστα, πλην του Λορένθο, ήταν ο μοναδικός που μπήκε στο 1:55.

Από τη δεύτερη σειρά του grid θα εκκινήσουν στο grand prix (26/08, 15:00) οι Μπεν Σπις, Αντρέα Ντοβιτσιόζο και Βαλεντίνο Ρόσι, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Μπραντλ, Μπαουτίστα, Άμπραχαμ και Ντε Πουνιέ.
Η κατάταξη
1. Χ. Λορένθο Yamaha Factory 1:55.799
2. Κ. Κράτσλοου Monster Yamaha Tech 3 1:55.995 +0.196
3. Ν. Πεντρόσα Repsol Honda 1:56.327 +0.528
4. Μ. Σπις Yamaha Factory 1:56.331 +0.532
5. Α. Ντοβιζιόζο Monster Yamaha Tech 3 1:56.559 +0.760
6. Β. Ρόσι Ducati 1:56.735 +0.936
7. Σ. Μπραντλ LCR Honda 1:56.827 +1.028
8. Ά. Μπαουτίστα San Carlo Honda Gresini 1:57.068 +1.269
9. Κ. Άμπραχαμ Cardion AB Motoracing Ducati 1:57.773 +1.974
10. Ρ. Ντε Πουνιέ Power Electronics Aspar ART 1:57.844 +2.045
11. Α. Εσπαργκάρο Power Electronics Aspar ART 1:58.153 +2.354
12. Γ. Ερνάντες Avintia Blusens BQR 1:59.087 +3.288
13. Τ. Ελίας Pramac Racing Ducati 1:59.120 +3.321
14. Μ. Πίρο San Carlo Honda Gresini FTR 1:59.387 +3.588
15. Κ. Έντουαρντς NGM Mobile Forward Racing Suter 1:59.863 +4.064
16. Μ. Πασίνι Speed Master ART 1:59.865 +4.066
17. Τ. Έλισον Paul Bird Motorsport ART 2:00.316 +4.517
18. Ι. Σίλβα Avintia Blusens BQR 2:00.329 +4.530
19. Ν. Πετρούτσι Came Ioda Racing Project 2:00.854 +5.055
Ο Ισπανός αναβάτης εντυπωσίασε με το γυρολόγιό του, αφού χρησιμοποιώντας το μαλακότερο ελαστικό της Bridgestone, κατάφερε να κάνει πολλούς γύρους κάτω από το 1:56. Συνολικά έκανε επτά συνεχόμενους γρήγορους γύρους!
Αντίθετα με τον Λορένθο, ο Ντάνι Πεντρόσα δεν μπόρεσε να συνεχίσει την εκπληκτική πορεία που είχε στα ελεύθερα δοκιμαστικά και σε αυτό έπαιξε ρόλο η πτώση στα πρώτα λεπτά της περιόδου. Ευτυχώς για εκείνον, έκανε ένα γρήγορο γύρο στο φινάλε και κατετάγη στην τρίτη θέση.
Ανάμεσα στους δύο Ισπανούς και, συνάμα, πρωτοπόρους της βαθμολογίας πλασαρίστηκε ο Καλ Κράτσλοου. Ο αναβάτης της Monster Yamaha Tech3 ήταν σταθερότατος και η μικρή πτώση που είχε δεν στάθηκε ικανή να του... κόψει τα φτερά. Μάλιστα, πλην του Λορένθο, ήταν ο μοναδικός που μπήκε στο 1:55.
Από τη δεύτερη σειρά του grid θα εκκινήσουν στο grand prix (26/08, 15:00) οι Μπεν Σπις, Αντρέα Ντοβιτσιόζο και Βαλεντίνο Ρόσι, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Μπραντλ, Μπαουτίστα, Άμπραχαμ και Ντε Πουνιέ.
Η κατάταξη
1. Χ. Λορένθο Yamaha Factory 1:55.799
2. Κ. Κράτσλοου Monster Yamaha Tech 3 1:55.995 +0.196
3. Ν. Πεντρόσα Repsol Honda 1:56.327 +0.528
4. Μ. Σπις Yamaha Factory 1:56.331 +0.532
5. Α. Ντοβιζιόζο Monster Yamaha Tech 3 1:56.559 +0.760
6. Β. Ρόσι Ducati 1:56.735 +0.936
7. Σ. Μπραντλ LCR Honda 1:56.827 +1.028
8. Ά. Μπαουτίστα San Carlo Honda Gresini 1:57.068 +1.269
9. Κ. Άμπραχαμ Cardion AB Motoracing Ducati 1:57.773 +1.974
10. Ρ. Ντε Πουνιέ Power Electronics Aspar ART 1:57.844 +2.045
11. Α. Εσπαργκάρο Power Electronics Aspar ART 1:58.153 +2.354
12. Γ. Ερνάντες Avintia Blusens BQR 1:59.087 +3.288
13. Τ. Ελίας Pramac Racing Ducati 1:59.120 +3.321
14. Μ. Πίρο San Carlo Honda Gresini FTR 1:59.387 +3.588
15. Κ. Έντουαρντς NGM Mobile Forward Racing Suter 1:59.863 +4.064
16. Μ. Πασίνι Speed Master ART 1:59.865 +4.066
17. Τ. Έλισον Paul Bird Motorsport ART 2:00.316 +4.517
18. Ι. Σίλβα Avintia Blusens BQR 2:00.329 +4.530
19. Ν. Πετρούτσι Came Ioda Racing Project 2:00.854 +5.055
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 24 Αυγούστου 2012

MOTO GP: Έκανε το 2 στα 2 ο Πεδρόσα

Πιο ανταγωνιστικός από ποτέ παρουσιάζεται ο Ντάνι Πεδρόσα στο Grand Prix της Τσεχίας και πιο συγκεκριμένα στην πίστα Brno. Ο Ισπανός αναβάτης της Repsol Honda έκανε το δύο στα δύο, τερματίζοντας στην πρώτη θέση της δεύτερης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών.

Στη δεύτερη θέση ήρθε ο Χόρχε Λορένθο, ο οποίος είχε πτώση, αφήνοντας τρίτο τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο. Ο αρκετά ανταγωνιστικός τη φετινή σεζόν Καλ Κράτσλοου , πλασαρίστηκε μόλις στην τέταρτη θέση.

Βελτιωμένη ήταν η απόδοση όμως και του Βαλεντίνο Ρόσι, με τον Doctor να ολοκληρώνει τη διαδικασία από την έκτη θέση.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Πεδρόσα, Repsol Honda Team, 1:56.858
2. Λορένθο,Yamaha Factory Racing, +0.053
3. Ντοβιτσιόζο, Monster Yamaha Tech 3, +0.197
4. Κράτσλοου, Μonster Yamaha Tech 3, +0.357
5. Μπραντλ, LCR Honda MotoGP, +0.392
6. Ρόσι, Ducati Team, +0.457
7. Μπαουτίστα, San Carlo Honda Gresini, +0.715
8. Σπις, Yamaha Factory Racing,+0.932
9. Εσπαργκάρο, Power Electronics Aspar,+2.327
10. Ελίας, Pramac Racing Team, +2.370
11. Άμπραχαμ, Cardion AB Motoracing, +2.393
12. Ντε Πουνιέτ, Power Electronics Aspar, +2.640
13. Πίρο, San Carlo Honda, +2.975
14. Ερνάντες, Avintia Blusens,+3.028



ΠΗΓΗ: www.sport-fm.gr
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 23 Αυγούστου 2012

MOTO GP: Χάνει το Brno ο Στόουνερ

Τελικά ο Κέσεϊ Στόουνερ δεν θα καταφέρει να πάρει μέρος στο δωδέκατο Grand Prix της σεζόν, το οποίο φιλοξενείται στην πίστα Brno της Τσεχίας το προσεχές σαββατοκύριακο (24-26/8).

Ο Αυστραλός αναβάτης, ο οποίος τραυματίστηκε στον αστράγαλο στις κατατακτήριες δοκιμές του αγώνα της Indianapolis θα υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση με αποτέλεσμα να χάσει το επόμενο Grand Prix.

Υπενθυμίζουμε πως το «καγκουρό» ύστερα από την πτώση υπέστη ρήξη συνδέσμων στον αστράγαλο, ωστόσο πήρε μέρος στον αγώνα.


ΠΗΓΗ: www.sport-fm.gr
Enhanced by Zemanta

Νέλσον Πικέ: Ατάλαντος ο...Σένα!

Μπορεί ο Νέλσον Πικέ να μην έχει να παρουσιάσει τίποτα από τη συμμετοχή του στο πρωτάθλημα της F1 (2007-2009), παρά μόνο τη συμμετοχή του στο σκάνδαλο του Grand Prix της Σιγκαπούρης (2008), ωστόσο αυτό δεν τον εμποδίζει να κρίνει τον Άιρτον Σένα...

Μάλιστα, ο Βραζιλιάνος τόνισε πως αν ο αδικοχαμένος πιλότος έτρεχε τώρα δε θα κατάφερνε να κερδίσει τίποτα, χαρακτηρίζοντας τον ατάλαντο σε ότι έχει να κάνει με το τεχνικό και μηχανικό μέρος!

«Αυτό που έχει αποδειχτεί είναι ότι οι πιλότοι της δεκαετίας του '80 είχαν πολλές διαφορές από τους σημερινούς. Κάποιος σαν τον Άιρτον Σένα δεν θα είχε κερδίσει τίποτα στις μέρες μας. Ήταν πολύ γρήγορος, αλλά δεν είχε ταλέντο σχετικά με το τεχνικό και μηχανικό μέρος», ήταν τα λόγια του 27χρονου.


ΠΗΓΗ: www.sport-fm.gr

Fernando Alonsο: «Δύσκολα ο Kubica»

«Φρένο», σε όσους προαναγγέλλουν την επιστροφή του Robert Kubica στη Formula 1, βάζει ο πολύ καλός του φίλος Fernando Alonso.

Περίπου 18 μήνες έχουν περάσει από το πολύ σοβαρό ατύχημα που είχε ο Robert Kubica, σε αγώνα Rally στην Ιταλία και το οποίο έχει ανατρέψει τα δεδομένα στην καριέρα και τη ζωή του. Παρά τα σενάρια και τις προσπάθειες του Πολωνού, για ταχεία ανάκαμψη, ο καλός του φίλος Fernando Alonso, εκφράζει τις αμφιβολίες για το αν Kubica, θα μπορέσει να επιστρέψει, σε ανταγωνιστικό επίπεδο, στη Formula 1.

«Είναι πολύ δύσκολο να πω αν ο Robert θα επιστρέψει στο 100% των ικανοτήτων του και αν θα είναι σε θέση να συμμετάσχει ξανά στο πρωτάθλημα της Formula 1. Μιλάμε που και που και ξέρω πόσο πολύ στεναχωριέται γιατί απέχει τόσο πολύ από τον «κόσμο» που βρίσκονταν πάντα. Πρέπει να παραμείνει ψύχραιμος και πρέπει να έχει πρωταρχικό του στόχο να αναρρώσει πλήρως και στη συνέχεια πρέπει να σκεφτεί τους αγώνες», ήταν τα λόγια του Ισπανού πιλότου της Ferrari.
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2012

Χωρίς ριζικές αλλαγές η Ferrari στο Spa

Όσοι περιμένουν μια... άλλη F2012 στο Βέλγικο Grand Prix θα απογοητευτούν.
Παρά το γεγονός ότι οι κόκκινοι φάνηκε να μένουν πίσω στην εξέλιξη, ο Stefano Domenicali διέψευσε ότι η ομάδα του ...σχεδιάζει εκτεταμένες αλλαγές ενόψει Spa, σαν εκείνες που είχαν παρουσιαστεί στη Βαρκελώνη.

Όπως αναφέρει ο αρχηγός της Scuderia, η λογική που θα ακολουθηθεί είναι αυτή της φυσιολογικής εξέλιξης.

"Το πακέτο για το Spa θα συνεχίζει την κανονική εξέλιξη διαφόρων εξαρτημάτων και θα βοηθήσει να προσαρμοστούμε στα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά της πίστας. Στους τελευταίους τέσσερις αγώνς δοκιμάσαμε αρκετά πράγματα που λειτούργησαν σωστά και άλλα που χρειάστηκε να επιστρέψουν στο εργοστάσιο για καλύτερη κατανόηση της λειτουργείας τους. Με το υπάρχον επίπεδο ανταγωνισμού είδαμε, με πρόσφατο παράδειγμα τη McLaren, ότι μια λάθος κατεύθυνση στις αναβαθμίσεις μπορεί να σε φέρει πίσω από τους υπόλοιπους. Συνεπώς είναι πολύ σημαντικό να διασφαλίσουμε πώς οτιδήποτε ενσωματωθεί στο μονοθέσιο θα το βελτιώνει."
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 21 Αυγούστου 2012

Μαθημένος στα δύσκολα ο Μάσα

Μία δύσκολη σεζόν διανύει ο Φελίπε Μάσα, καθώς η απόδοσή του στα γκραν πρι μέχρι το τέλος της σεζόν θα είναι αυτή που θα καθορίσει αν θα παραμείνει στην Ferrari και την επόμενη χρονιά.

Ωστόσο, ο Βραζιλιάνος τόνισε πως είναι μαθημένος στις δυσκολίες και πως ξέρει πώς να διαχειρίζεται συνθήκες πίεσης.

«Πολλοί άνθρωποι φαίνεται πως πιστεύουν πως είναι η πρώτη φορά που έχω τέτοια πίεση στο πρωτάθλημα, αλλά δεν είναι έτσι. Αυτό έχει συμβεί πολλές φορές κατά τη διάρκεια της καριέρας μου ακόμη και πριν αρχίσω να τρέχω στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, τότε που αν δεν έπαιρνα νίκη δεν είχα χρήματα για τον επόμενο αγώνα», ήταν τα λόγια του Βραζιλιάνου πιλότου, ο οποίος στη συνέχεια πρόσθεσε:

«Κάθε χρονιά υπάρχει κάτι διαφορετικό, φέτος σκοπεύω να τα πάω όσο καλύτερα μπορώ στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος».

Ο Μάσα βρίσκεται στην 14η θέση του πρωταθλήματος, απέχοντας 139 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Φερνάντο Αλόνσο.

Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2012

Τραγωδία με τρεις νεκρούς σε αγώνα ράλι στη Σερβία

Δραματικό τέλος είχε αγώνας ράλι στη Σερβία, όταν ένας εκ των οδηγών που συμμετείχε, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και έπεσε πάνω σε θεατές.
Συγκεκριμένα ο μοιραίος οδηγός Μπράνιμιρ Σίμιτς, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του λίγο πριν τον τερματισμό, με αποτέλεσμα να πέσει πάνω σε 4 θεατές σκοτώνοντας τρεις από αυτούς.

Ο 4ος θεατής τραυματίστηκε, αλλά νοσηλεύεται εκτός κινδύνου. Ο αγώνας όπως ήταν λογικό διεκόπη μετά το τραγικό συμβάν.

MotoGP: Νίκη για Πεντρόζα

Τη δεύτερη του φετινή νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατέκτησε ο Ντάνι Πεντρόζα που πλέον έχει μπει δυνατά στην διεκδίκηση του τίτλου καθώς υπολείπεται του πρωτοπόρου Λορένθο μόλις 18 βαθμούς.
Ο Ισπανός είχε μάλλον έναν μοναχικό αγώνα μπροστά, ιδίως μετά την εγκατάλειψη του Σπις, με τον οποίο αρχικά διεκδίκησαν την πρώτη θέση, προσφέροντας θέαμα σε όσους παρακολουθούσαν τον αγώνα. Τέσσεις γύρους μετά την εκκίνηση, ο Πεντρόζα έκανε την κίνησή του και πέρασε τον Τεξανό αναβάτη, παίρνοντας τα ηνία του αγώνα.

Στη συνέχεια δεν είχε αντίπαλο με χρόνους ανά γύρο περίπου στο 1:39 αν και κατά τη μέση του αγώνα είχε μία δύσκολη στιγμή. Τελικά αποσόβησε την πτώση, κατάφερε να κρατηθεί και να περάσει πρώτος την γραμμή του τερματισμού, έχοντας διαφορά μεγαλύτερη από δέκα δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Λορένθο.

Στην ουσία θα έλεγε κανείς ότι η πρώτη τριάδα (Πεντρόζα, Λορένθο και Ντοβιτσιόζο) που ξεκίνησε τον αγώνα πέρασε την γραμμή του τερματισμού με την ίδια σειρά. Η δεύτερη θέση είναι θετική για τον Λορένθο καθώς τον διατηρεί στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης, ένα τριήμερο που ο Ισπανός αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με το στήσιμο της μοτοσικλέτας του.

Η επιλογή της μαλακής γόμας πίσω δεν του επέτρεψε να έχει μια καλή εκκίνηση, με αποτέλεσμα να μείνει πίσω από τον Ντοβιτσιόζο. Στη συνέχεια όμως ο Ισπανός κατάφερε να ανεβάσει απόδοση και να φύγει από τις ΗΠΑ με τους πολύτιμους 20 βαθμούς της δεύτερης θέσης.

Κυριακή, 19 Αυγούστου 2012

MotoGP: Παρών στην εκκίνηση ο Στόνερ

"Για άτομο με διαλυμένο αστράγαλο πηγαίνει γρήγορα. Go Casey!", έγραψε στο Twitter ένας φίλος του MotoGP, την ώρα που ο Κέισι Στόνερ ξεκινούσε το γυρολόγιο του στο warm up του αποψινού (21.00) Grand Prix της Ιντιανάπολις.

Ο Αυστραλός που υπέστη ρήξη συνδέσμου στο δεξί αστράγαλο, άφησε τις πατερίτσες για να ανέβει στη Honda και σημείωσε τον έκτο καλύτερο χρόνο.

Πριν από την εκκίνηση ο γιατρός θα του κάνει ένεση στον αστράγαλο, προκειμένου να μετριάσει τον πόνο. Ακόμα ένας... πονεμένος οδηγός από όλες τις πλευρές, ο Μπεν Σπις που είχε κι εκείνος πτώση, πραγματοποίησε τον ταχύτερο χρόνο με τη Yamaha μπροστά από τον poleman (με ρεκόρ πίστας) Ντάνι Πεδρόσα και τον Χόρχε Λορένθο.
Enhanced by Zemanta

MOTO GP: Καταραμένη Ιντιανάπολις

Μετά τον Έκτορ Μπαρμπέρα, ακόμη δύο αναβάτες είχαν πτώση στο περιθώριο των δοκιμών του grand prix της Ιντιανάπολις. Ο λόγος για τους Νίκι Χάιντεν και Κέισι Στόνερ, οι οποίοι αναμένεται να χάσουν επίσης τον αγώνα.
 
Ο Νίκι Χάιντεν έπεσε 13 λίγα λεπτά πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας των κατατακτήριων δοκιμών και μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο, όπου διαγνώστηκε ότι έχει υποστεί κατάγματα στο δεξί χέρι.

Στην ίδια στροφή είχε πτώση και ο Κέσεϊ Στόνερ, ο οποίος έχει υποστεί ρήξη συνδέσμων και κάταγμα στο δεξί αστράγαλο. "Ήταν η πρώτη φορά που δεν μπορούσα να φύγω περπατώντας μετά από πτώση μου, ήμουν σίγουρος ότι είχα σπάσει κάτι. Θα περιμένω για να δω αν θα είμαι σε θέση να αγωνιστώ στον αγώνα. Είμαι πολύ απογοητευμένος, είχα τη δυνατότητα να βρίσκομαι στην πολ ποζίσιον", είπε ο Στόνερ μετά την πτώση του.

Σάββατο, 18 Αυγούστου 2012

Moto GP: Τραυματισμός Μπαρμπερά - VIDEO

Πολλαπλά κατάγματα υπέστη ο Έκτορ Μπαρμπερά στα ελεύθερα δοκιμαστικά του Moto GP της Ινδιανάπολις. 

Ο Ισπανός αναβάτης της Pramac Racing Ducati έχασε τον έλεγχο της μηχανής του και είχε άσχημη πτώση στην άσφαλτο, με αποτέλεσμα να υποστεί κάταγμα στον πέμπτο, έκτο και όγδοο σπόνδυλο.

Ο άτυχος Μπαρμπερά νοσηλεύεται στο νοσοκομείο της πόλης των ΗΠΑ και εύλογα δε θα μπορέσει να λάβει μέρος στον αγώνα. Τη θέση του θα πάρει ο Τόνι Ελίας.

Υπενθυμίζουμε πως ο Μπαρμπερά μόλις πριν λίγες μέρες, στις 20 Ιουλίου είχε υποστεί κάταγμα κνήμης/περόνης στο αριστερό πόδι και είχε υποβληθεί σε επέμβαση.

ΠΗΓΗ: www.sport-fm.gr

Πέμπτη, 16 Αυγούστου 2012

5o Rally Sprint Πτολεμαΐδας

Η Αυτοκινητιστική Λέσχη Πτολεμαΐδας, με την έγκριση της ΕΠΑ ΕΘΕΑ, διοργανώνει το 5ο Rally Sprint Πτολεμαΐδας στις 6- 7 Οκτωβρίου 2012 που θα προσμετρήσει στο πρωτάθλημα Βορείου Ελλάδος. 

Έτσι, τρία Σαββατοκύριακα μετά το 45ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. και δύο Σαββατοκύριακα πριν το 15ο Rally Sprint Σερρών, θεατές και αγωνιζόμενοι θα κληθούν να ανηφορήσουν στα ορεινά της Πτολεμαΐδας.

Οι αγωνιζόμενοι για να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς για το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος και οι θεατές για να απολαύσουν το θέαμα.

Περισσότερες πληροφορίες στην Αυτοκινητιστική Λέσχη Πτολεμαΐδας, www.alp.com.gr, τηλ: 2463502087, fax: 2463502178, e-mail: alptolemaidas@hotmail.com.

Τρίτη, 14 Αυγούστου 2012

Στο.... κότερο της αγάπης ο Αλόνσο

Στη Μαγιόρκα κάνει διακοπές ο οδηγός της Formula 1 Fernando Alonso. Κι εκεί που θα περιμέναμε να τον δούμε περιτριγυρισμένο... από πολλές και όμορφες παρουσίες εκείνος συνοδευόταν από το νέο του αμόρε Dasha Kapustina, μοντέλο ρωσικής καταγωγής και κάποιους φίλους.

Στις πρώτες διακοπές τους ως ζευγάρι, ο 31χρονος «πιλότος» φαινόταν να απολαμβάνει τη συντροφιά της καλής του αλλά και τα τρυφερά φιλιά της.

Η 22χρονη δεν έπαιρνε τα μάτια της από πάνω του και δεν σταμάτησε να τον φροντίζει αλλά και να του εκφράζει την αγάπη της.
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 10 Αυγούστου 2012

MotoGP: Το σίριαλ «Valentino Rossi στη Yamaha» ξεκίνησε

Από τη στιγμή της ανακοίνωσης ότι ο Ιταλός 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επιστρέφει στη Yamaha, πολλά αλλάζουν στο χώρο του MotoGP.

Ας δούμε την περίληψη των πρώτων επεισοδίων του σήριαλ που θα δώσει τροφή στις ειδήσεις μέχρι το τέλος της χρονιάς…

Το ενδιαφέρον εκτινάσσεται ξανά και όλοι θα περιμένουν να δουν τι θα κάνει ο Rossi στον πρώτο αγώνα. Το καζάνι άρχισε να βράζει και πάλι, η Dorna τρίβει τα χέρια της και οι φίλοι του MotoGP έχουν πολλούς λόγους να παρακολουθούν τις εξελίξεις.

Ο Rossi θα βρεθεί ξανά στο ίδιο box με το Jorge Lorenzo. Μόνο που οι ρόλοι έχουν αντιστραφεί πλέον. Με το φευγιό του Stoner, ο Lorenzo γίνεται ο αδιαμφισβήτητα κορυφαίος οδηγός του πλανήτη το 2013.

Και ο Rossi τελεί υπό «αμφισβήτηση». Ακριβώς το αντίθετο απ' ό,τι ίσχυε όταν ο Rossi αναγκάστηκε να μοιραστεί την αύρα του με το θρασύ «πιτσιρικά». Μέχρι που έχτισαν τοίχο στο box «για να μην του κλέβει τις ρυθμίσεις».

Σήμερα ο Rossi επιστρέφει με την ουρά στα σκέλια και μένει στη μεγαθυμία του Lorenzo το πώς θα χειριστεί τη σχέση του με το σεβάσμιο Valentino Rossi. Στις πρώτες δηλώσεις όταν η έλευση ήταν απλά εικασία, τόσο ο Rossi όσο και ο Lorenzo έχουν δηλώσει ότι «τέλος ο τοίχος».

Ο Rossi έφυγε από τη Honda για να αποδείξει ότι ο οδηγός είναι αυτός που κερδίζει και όχι η μοτοσυκλέτα. Σήμερα αποδεικνύεται ότι αυτό ισχύει (το απέδειξε το 2004 κερδίζοντας τον πρώτο του αγώνα με την υπό εξέλιξη τότε Yamaha M1), μέχρι ένα σημείο, δε.

Είναι απαραίτητο να υπάρχει ένα ελάχιστο επίπεδο απόδοσης και αποτελεσματικότητας στη μοτοσυκλέτα ώστε ο οδηγός να παίξει το ρόλο του. Δεν μπορεί να κάνει θαύματα και αυτή η διαπίστωση είναι το μεγαλύτερο πλήγμα που δέχεται η Ducati από την εξέλιξη αυτή.

Η είδηση της αποχώρησης από τη Ducati είχε τεράστιες συνέπειες στο αγωνιστικό τμήμα της Ducati. Ήδη προγραμματίστηκε για αυτήν την εβδομάδα μια καθολική συνάντηση όλων των συντελεστών της ομάδας, προκειμένου να συζητήσουν την στρατηγική ερευνάς και εξέλιξης και να σχεδιάσουν την πορεία του για το υπόλοιπο της σαιζόν.

Η αποχώρηση του Rossi θα έχει επιπτώσεις στις δοκιμές εξέλιξης και αναγκάζει τη Ducati να επανεξετάσει την όλη διαδικασία βελτίωσης της GP12.

Αν και η βοήθεια της Audi δεν θα είναι άμεση, εμμέσως ίσως μπορέσουν να συνδράμουν ώστε να επιταχυνθεί η διαδικασία του επανασχεδιασμού και παραγωγής των νέων ανταλλακτικών, ώστε να φτάνουν ταχύτερα στη μοτοσυκλέτα για δοκιμές.

Αλλά ήδη η αποχώρηση του Rossi δημιουργεί ένα ντεσαβαντάζ: Έχουν μεν ακόμη στη διάθεσή τους τον καλύτερο αναβάτη εξέλιξης αλλά θα φοβούνται να του αποκαλύψουν τα «τεχνολογικά μυστικά» τους και την εξελικτική στρατηγική τους, από φόβο πως θα τα μεταφέρει στη Yamaha.

Ένα γκρίζο σημείο παραμένει ακόμα στην ιστορία. Παρότι ο Rossi επιστρέφει με πολύ λιγότερα χρήματα στη Yamaha, αφήνοντας μάλιστα όλη του την ακολουθία πίσω (εκτός των πολύ βασικών Jeremy Burgess, Alex Briggs, Bernard Ansiau, Brent Stephens και Matteo Flamigni), η εταιρεία των τριών διαπασών παραμένει δύο χρόνια τώρα χωρίς χορηγό τίτλου.

Ο Rossi φέρνει κατά πάσα πιθανότητα το μεγάλο χορηγό, αλλά μένει να δούμε ποιον. Παρά την τεχνολογική της καπατσοσύνη, στο ζήτημα της χορηγίας η Yamaha αποδείχτηκε αδύναμη, καθώς δύο χρόνια τώρα δεν κατάφερε να αναπληρώσει την αποχώρηση της Fiat που εγκατέλειψε τους Ιάπωνες αμέσως μετά το Rossi.

Το όνομα του Ιταλού είναι στο ζήτημα αυτό η μεγαλύτερη εγγύηση. Είναι μάλλον μεγαλύτερο και από το ίδιο το σπορ, πράγμα που γεννά ανησυχίες για το μέλλον, όταν ο Vale τελικά αποχωρήσει.

Όταν λοιπόν ολοκληρωθούν και αυτές οι διαπραγματεύσεις, θα ανακοινωθεί θριαμβευτικά το μεγάλο deal.

Κι έτσι η Ducati μένει με τον τίτλο του καταστροφέα οδηγών. Αναγκαστικά τώρα θα βάλει μπροστά το «Plan Β», όπως περιγράφηκε προ ημερών από τον Alessandro Cicognani, διευθυντή του πρότζεκτ MotoGP.

Δηλαδή θα προσπαθήσουν να συμπληρώσουν την εργοστασιακή ομάδα με έναν από τους Crutchlow ή Dοvi δίπλα στο Hayden. Και στη συνέχεια, μέσω μια δορυφορικής ομάδας (Marc VDS;) με πολλή υποστήριξη από την ίδια την Ducati, θα προσπαθήσουν να ανακαλύψουν ένα νέο Stoner (ήδη δοκίμασαν τη GP12 οι Redding και Iannone) και να επιταχύνουν την εξέλιξη της GP12.

Κάπως θολό το σχέδιο, ιδίως όσον αφορά την περίπτωση του «νέου Stoner»: Πόσα θαύματα μπορεί να χαρεί σε μια ζωή ένας Preziosi;
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012

Το Ράλι Ακρόπολις να επανέλθει στη Στερεά Ελλάδα

Στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Λαμιέων πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι σύσκεψη για την διεκδίκηση της επανόδου διεξαγωγής του Ράλι Ακρόπολις στην Στερεά Ελλάδα, με έδρα της διοργάνωσης την Λαμία.

Ο δήμαρχος Λαμιέων Γιώργος Κοτρωνιάς τόνισε ότι ΄΄η διοργάνωση αυτή αποτελεί ένα από τα πιο σπουδαία γεγονότα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, γιατί το Ράλι Ακροπόλις έχει μια διεθνή προβολή που πρέπει να αξιοποιήσουμε΄΄.

Γνωστοποίησε δε, στους συμμετέχοντες ότι προγραμματίζεται άμεσα μετά τις 15 Αυγούστου η επιτροπή για την διεκδίκηση της διοργάνωσης του Ράλι Ακρόπολις να συναντηθεί με τον Υφυπουργό Πολιτισμού αρμόδιο για θέματα Αθλητισμού Γιάννη Ιωαννίδη.

Τετάρτη, 8 Αυγούστου 2012

Στις 15 Αυγούστου η ανακοίνωση για τον Rossi

Το πρωί της 15ης Αυγούστου, θα ανακοινωθεί επίσημα από την Yamaha η επιστροφή του Valentino Rossi. Σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα, ο VR46 και η ιαπωνική ομάδα έχουν συμφωνήσει σε όλα και τίποτα πλέον δεν μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα.

Ο Rossi θα είναι ο νέος team-mate του Lorenzo στην Yamaha από την επόμενη σεζόν, με τα δημοσιεύματα από την Ιταλία να αναφέρουν επίσης, ότι η Ducati έχει δώσει ήδη στον «Doctor» την έγκριση να κάνει και δοκιμές με την YZR-M1 στα μέσα Νοεμβρίου, παρότι το συμβόλαιο των δύο πλευρών λήγει στα τέλη του έτους.

Υπομονή μια εβδομάδα ακόμα και θα μάθουμε -αν φυσικά ευσταθούν τα δημοσιεύματα – όλες τις λεπτομέρειες από την συμφωνία Yamaha-Rossi.

Τρίτη, 7 Αυγούστου 2012

Ο Σουμάχερ δεν θυμόταν τις αλλαγές των κανονισμών

Έντονη κριτική άσκησε ο Τσάρλι Γουίτινγκ στον Μίκαελ Σουμάχερ για το… γεγονός ότι δεν θυμόταν τις αλλαγές των κανονισμών και για τον... τρόπο που αντέδρασε πριν την εκκίνηση του γκραν πρι της Ουγγαρίας.

Ο Γερμανός εφτά φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής έχει μείνει λίγο πίσω σχετικά με τις αλλαγές των κανονισμών της FIA με αποτέλεσμα να πρέπει οι υπεύθυνοι να μπουν στην πίστα και να σπρώξουν την Mercedes του Σούμι, την ώρα που οι υπόλοιποι πιλότοι έκαναν έναν ακόμη γύρο σχηματισμού, κάτι που ο Γερμανός φαίνεται πως είχε ξαχάσει.

«Ο Μίκαελ θα πρέπει να ξέρει τους κανονισμούς. Εμείς έχουμε την πεποίθηση ότι κάθε ομάδα που συμμετέχει στο πρωτάθλημα, όπως και οι πιλότοι της ξέρουν τους κανονισμούς της FIA», ανέφερε ο αγωνοδίκης.
sport-fm

Δευτέρα, 6 Αυγούστου 2012

Η Porsche και η Martini Racing ξανά μαζί στην 918 Spyder !

Η πολυαναμενόμενη 918 Spyder είναι το αυτοκίνητο που θα σημάνει την επανέναρξη της συνεργασίας της Porsche με τη Martini Racing καθώς θα είναι το μόνο μοντέλο της γερμανικής μάρκας που... θα μπορεί να ντυθεί στα χρώματα της Martini.

Το υβριδικό supercar της Porsche, το οποίο αναμένεται να οδηγηθεί στην παραγωγή σε ένα χρόνο από τώρα, οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να το παραγγείλουν με τα χρώματα της Martini Racing, όπως το εικονιζόμενο στις φωτογραφίες. Για την ιστορία να θυμίζουμε πως η Porsche με τα αυτοκίνητά της ντυμένα στα χρώματα της Martini Racing είχε στη δεκαετία του ’70 πολλές διακρίσεις. Κυριότερες η νίκη το 1973 στο Targa Florio και η επικράτηση στις 24 ώρες του Le Mans to 1976 και το 1977.






peritroxon.gr

Σχεδόν άψογος ο Κίμι Ραϊκονεν

Με εννιά στα δέκα βαθμολόγησε ο Ερίκ Μπουγιέ την απόδοση του Κίμι Ραϊκονεν μετά την ολοκλήρωση των 11 πρώτων γκραν πρι του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1.

Μπορεί το αφεντικό της Lotus στην αρχή να είχε τις αμφιβολίες του για τον «Iceman» λόγω της απουσίας του από τα γκριντ, ωστόσο οι εμφανίσεις του Φινλανδού έχουν ικανοποιήσει κάθε προσδοκία.

«Αν μου έχει προκαλέσει έκπληξη; Και ναι και όχι. Πάντα έχεις μία αμφιβολία όταν απέχεις για δύο χρόνια από τις προπονήσεις. Ωστόσο, του πήρε λίγο για να προσαρμοστεί και έχει επιστρέψει», ήταν τα λόγια του αφεντικού της Lotus, για να συμπληρώσει στη συνέχεια:

«Δεν ξέρω αν κάθε εβδομάδα μπορούμε να τερματίζουμε στη δεύτερη και τρίτη θέση, δεν θέλω να έχουμε περισσότερες φιλοδοξίες από ότι μπορούμε», πρόσθεσε.

Ο Ραϊκόνεν βρίσκεται στην πέμπτη θέση του πρωταθλήματος, απέχοντας 48 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Φερνάντο Αλόνσο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...